Dat wisten we hier al Mario, maar toch bedankt .. Geen sport meer voor de sporters hier ...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:07 schreef mario390 het volgende:
breaking news
champ. league verschoben
premier league eingestellt
duitse bundesliga stoppt ,zo nu toch geen spel te kijken op sky
formel 1 staat tot midde april still
Nu pas? Ik was er al klaar mee in Wuhanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:10 schreef sjampoeh het volgende:
Trump dadelijk
en dan ben ik wel klaar met corona![]()
zo nu kunnen we ook geen sport in tv kijken , en ook niks toekijken gaanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wisten we hier al Mario, maar toch bedankt .. Geen sport meer voor de sporters hier ...
Neequote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb je nu die Laura Mercier al gescoord?
Damn. Was benieuwd.quote:
Dan maar films en series en zo ...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo nu kunnen we ook geen sport in tv kijken , en ook niks toekijken gaan
Corona Fictie en Feiten straks weer op 1quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:10 schreef sjampoeh het volgende:
Trump dadelijk
en dan ben ik wel klaar met corona![]()
Ik dacht dat ze 'm bij Asos hadden. Allemaal andere dingen bedacht die ik daar dan ook zou bestellen in 1 keer.quote:
Take your time...ik hoor het wel zo tegen de kerst waarschijnlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze 'm bij Asos hadden. Allemaal andere dingen bedacht die ik daar dan ook zou bestellen in 1 keer.Hebben ze daar alleen de glans versie! Ja die moet ik niet.
Ze hebben 'm ook bij Skins, daar moet ik toch nog wat dingen hebben. Dus dat gaat 'm wel worden waarschijnlijk. Maar ik moet ff de focus hebben om na te denken zodat ik niet weer iets bestel en dan bedenk dat ik iets vergeten ben. Daarom duurt het zo lang.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Take your time...ik hoor het wel zo tegen de kerst waarschijnlijk
SELLSELLSELL!!!quote:
ohhhh ik ben zo lekker glowyquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:27 schreef TillyB het volgende:
[..]ja
jij nog lekker aan het shinen met Charlotte?
Wie is Charlotte en wat doet Prisha d'r mee?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:27 schreef TillyB het volgende:
[..]ja
jij nog lekker aan het shinen met Charlotte?
ik glow een beetjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wie is Charlotte en wat doet Prisha d'r mee?
Hij is besmet ...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat klinkt Trump verkouden.....
Ik kan er echt niet naar luisteren... brr
met z'n getuite lipjes en zoetgevooisde stemquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Die is zo ziek als een hondquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:33 schreef oma-Nijn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |