Ohhhh!!!!!quote:
ik heb end gemist,maar de jong de lider is heeft dann helemal doorgedraaidquote:
Dat is een kutsite geworden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:33 schreef mario390 het volgende:
wat en idioten![]()
https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lr
ff gecheckt .. exclusive en mozaïek is workingquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb end gemist,maar de jong de lider is heeft dann helemal doorgedraaid![]()
rafa is om dat zij 2te woord direkt op de wand
is de stream vor je ook down?
ja kut is dat gaat al van vannacht niet, offiziell welquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
ff gecheckt .. exclusive en mozaïek is working
Dan loop je tegen de wind in of in een doos of je trekt een touw zogenaamd met een gestreept shirt en een baretquote:
Soort humoristische opera ofzo.quote:
Ja jaquote:
Ik had daar nog geen opdracht voor ontvangen, maar graag!quote:
Dit is je strafquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had daar nog geen opdracht voor ontvangen, maar graag!
ze gehoorzaamtquote:
Dan mag je weer eens aan de extra knopjes zitten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had daar nog geen opdracht voor ontvangen, maar graag!
Ieuwww !!!!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan mag je weer eens aan de extra knopjes zitten.
Zou jij ook wel willen hč.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan mag je weer eens aan de extra knopjes zitten.
Jimmy Fallon Zo lekkerquote:
Neeuh, ik was er voorstander van dat jij ze mocht hebben toen we een nieuwe moderator zochten.quote:
Ik neem ze alle tweequote:
Ik dacht dat het hier wel meeviel maar toen ik langs het wc-papier kwam was het aardig leeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb toch maar een groot pak toiletpapier meegenomen
Het gekke is dat er bij het kruidvat ook lag. Maar ik dacht ja doei denken mensen dat ik gek benquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:53 schreef Deisyy het volgende:
Cute hč.quote:
Hier ook en de houdbare melk was ook helemaal leegquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hier wel meeviel maar toen ik langs het wc-papier kwam was het aardig leeg.
Ja even gezien. Ik moet dat niet doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cute hč.
Heb je de puppycam van F&F al gezien?
Eten is wat handiger iddquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:56 schreef chufi het volgende:
Ik heb er laxeermiddel bij gekocht ... Beetje zonde om al dat papier ongemoeid te laten voor zo lange tijd
Ja zoiets dacht ik ook, "Mensen zullen wel denken dat ik aan het hamsteren ben"quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gekke is dat er bij het kruidvat ook lag. Maar ik dacht ja doei denken mensen dat ik gek ben
ik poep niet elke dag,heb nog 8 rollenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:53 schreef Deisyy het volgende:
extra pintjesquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
vannacht weer nach lange tijd dtime gehalt
Het is ook wel heel verleidelijk, want ze zijn zo schattig, maar ik kan dat wel weerstaan want ik wil niet zo'n grote hond. Eigenlijk wil ik helemaal geen hond.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja even gezien. Ik moet dat niet doen.
Ik denk dat ik under cover wc papier ga kopenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik ook, "Mensen zullen wel denken dat ik aan het hamsteren ben"![]()
Maar ik had vooral verse producten, behalve een potje zongedroogde tomaatjes.
Ja wieso?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik poep niet elke dag,heb nog 8 rollen
ben je tussen 25 en 40 ?
Oh verkoopt het Kruidvat ook al versquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik ook, "Mensen zullen wel denken dat ik aan het hamsteren ben"![]()
Maar ik had vooral verse producten, behalve een potje zongedroogde tomaatjes.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik poep niet elke dag,heb nog 8 rollen
ben je tussen 25 en 40 ?
Met pet en zonnebril op en in een supermarkt aan de andere kant van Amsterdam. Moet je er wel mee de tram inquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ik under cover wc papier ga kopen
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met pet en zonnebril op en in een supermarkt aan de andere kant van Amsterdam. Moet je er wel mee de tram in
Ik dacht er wel weer over maar dat zou zeker een bull terrier zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook wel heel verleidelijk, want ze zijn zo schattig, maar ik kan dat wel weerstaan want ik wil niet zo'n grote hond. Eigenlijk wil ik helemaal geen hond.
bespaar ons de details van je DTS avonturen hier Marioquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
mooi? om dat madamapril me het niet vertelt
Kom je met 4 gram weed in de tram en zit je het plee papier te verstoppenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met pet en zonnebril op en in een supermarkt aan de andere kant van Amsterdam. Moet je er wel mee de tram in
wie is datquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
Waarom doe je het niet, vanwege vrijheid die je in moet leveren?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht er wel weer over maar dat zou zeker een bull terrier zijn.
Ja ik ben ook mooi, maar dat weet Madamapril waarschijnlijk niet, dus kan ze het ook niet vertellen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
verhuizing naar kleiner ....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom doe je het niet, vanwege vrijheid die je in moet leveren?
Ja ik woon alleen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom doe je het niet, vanwege vrijheid die je in moet leveren?
Zit hij daar alweer?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
bespaar ons de details van je DTS avonturen hier Mario
Met bloemetjesgeurquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom je met 4 gram weed in de tram en zit je het plee papier te verstoppen
nee ik willt van haar weten hoe zij uitzietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik ben ook mooi, maar dat weet Madamapril waarschijnlijk niet, dus kan ze het ook niet vertellen.
Het is best een hele verantwoording, maar ook wel heel fijn juist als je alleen bent.quote:
Ja eh ... het is maart , misschien in April Marioquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik willt van haar weten hoe zij uitziet
Dat maakt die hond geen zak uitquote:
Er staan genoeg foto's van haar op Fok!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik willt van haar weten hoe zij uitziet
Dat vraag je niet aan een dame.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja eh ... het is maart , misschien in April Mario
wanneer ik will wetenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vraag je niet aan een dame.
Belgenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
De scholen in België worden gesloten maar als er geen opvang is dan is er op school opvang.
Ja maar dat is juist een goede oplossing, mits het er niet te veel worden natuurlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
De scholen in België worden gesloten maar als er geen opvang is dan is er op school opvang.
Mooie oplossing toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Uhhh ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat is juist een goede oplossing, mits het er niet te veel worden natuurlijk
hier in nederland roepen ze 'we zijn geen kinderopvang'quote:
hoezo zielig?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel zielig voor Matthijs zn laatste uitzendingen ..
Net nu ik weer ff wat regelmatiger keek
wat?quote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
hier in nederland roepen ze 'we zijn geen kinderopvang'
dat er een soort na-schoolse opvang op school is maar dan voor een beperkt aantal of een extra opvang klas bijschakelenquote:
op sky komt de duitse bundesliga nu vrij te kijken om dat niemand toekijken gaan kannquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel zielig voor Matthijs zn laatste uitzendingen ..
Net nu ik weer ff wat regelmatiger keek
tsjaquote:
Terwijl ouders allebei werken, dan is het toch logisch dat er kinderopvang nodig is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
hier in nederland roepen ze 'we zijn geen kinderopvang'
Ja me neus met beperktquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
dat er een soort na-schoolse opvang op school is maar dan voor een beperkt aantal of een extra opvang klas bijschakelen
lamaar ik heb gekliktquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even wachten, dan begint het filmpje.
Of je kapt met fokken van kinderen als je het niet aankanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl ouders allebei werken, dan is het toch logisch dat er kinderopvang nodig is.
Smakelijk!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
lamaar ik heb geklikt![]()
ik mot gotver nog eten dees
Zal er vast wel 1 een hoestje hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl ouders allebei werken, dan is het toch logisch dat er kinderopvang nodig is.
1968 wil zijn mening terugquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Of je kapt met fokken van kinderen als je het niet aankan
Gek he? dit gedoequote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even wachten, dan begint het filmpje.
ik weet niet wat er nog meer volgt, maar die kikker ging me te verquote:
En anders thuis werken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:15 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Zal er vast wel 1 een hoestje hebben.
Ik geloof er wel in, het is te veelquote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:17 schreef Charmian het volgende:
zal me niks verbazen als er hier en daar een kuchje geveinsd wordt
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Even geduld hebben om te kijken.
[ afbeelding ]
ow ja jij bent al ervaringsdeskundigequote:
Aan de andere kant zijn er zat ZZP'ers zonder goede verzekering die gewoon blijven werken, ook al zijn ze ziek.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:17 schreef Charmian het volgende:
zal me niks verbazen als er hier en daar een kuchje geveinsd wordt
ja als ze hun auto niet in de prak rijden .....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn er zat ZZP'ers zonder goede verzekering die gewoon blijven werken, ook al zijn ze ziek.
En waarom is dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn er zat ZZP'ers zonder goede verzekering die gewoon blijven werken, ook al zijn ze ziek.
Nou, wat een fantast was datquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow ja jij bent al ervaringsdeskundige
als je het niet probeertquote:
Maar ook werknemers, die hun werkgevers bellen dat ze verkouden zijn en die toch maar gewoon aan het werk moeten.......in de zorg.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:22 schreef cafca het volgende:
[..]
heb je hem helemaal afgekeken?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
DEISSS hoe krijg ik je filmpje van mijn netvlies
JA want Mark heeft ze nodigquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ook werknemers, die hun werkgevers bellen dat ze verkouden zijn en die toch maar gewoon aan het werk moeten.......in de zorg.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja, iedereen die een beetje ziekjes is moet thuisblijven, bevalve de mensen die voor de kwetsbare groepen moeten zorgen.....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ook werknemers, die hun werkgevers bellen dat ze verkouden zijn en die toch maar gewoon aan het werk moeten.......in de zorg.
Jij zei dat het nep was, die romance!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:16 schreef TillyB het volgende:
@:Recce haske romantisch dat virus!
https://www.dailymail.co.(...)pack-PDA-London.html
Een paar posts terug staat Jimmy Fallonquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Het is voor iedereen een lastige situatie, voor werkgevers en voor werknemers. Waar doe je goed aan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, iedereen die een beetje ziekjes is moet thuisblijven, bevalve de mensen die voor de kwetsbare groepen moeten zorgen.....
Aan de andere kant zijn die mensen nu ook extra hard nodig, dus ik snap het wel.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een paar posts terug staat Jimmy Fallon
Mondkapje over je ogen trekken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Kan jij mooi op alle buurkindertjes passenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:30 schreef Lyza666 het volgende:
De komende tijd thuis werken, verplicht. Dikke prima. Lekker in m'n trainingsbroek achter de PC. Gelijk voor 2 weken vreten en peuken in huis gehaald. Mie moak-ie de pis nie lauw.
Lyza!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:30 schreef Lyza666 het volgende:
De komende tijd thuis werken, verplicht. Dikke prima. Lekker in m'n trainingsbroek achter de PC. Gelijk voor 2 weken vreten en peuken in huis gehaald. Mie moak-ie de pis nie lauw.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan jij mooi op alle buurkindertjes passen
Nope, noooo, nein!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan jij mooi op alle buurkindertjes passen
Lyzaaaaaaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:30 schreef Lyza666 het volgende:
stefan gewinnt springenweltcupkugelquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een paar posts terug staat Jimmy Fallon
Nee, maar 't gaat d'r bijna wel op lijken zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was bang dat je in quarantaine zat.
Ja ... alles verder afgezegd ... Gratiniert met Stefanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
stefan gewinnt springenweltcupkugel
amodt kilde,norwegen met nur en keer winnen de gesamtkugel bij de mannen
Kliekjesquote:
Ik heb ook een oplossing voor coronaquote:
Jaquote:
nou ik heb wel wat stevigers nodig dan jimmy fallonquote:
bij de dames springen gesamt op platz 2 en 3 chiara hölzl,eva pinkelnigquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... alles verder afgezegd ... Gratiniert met Stefan
Nou vertel !!quote:
heerlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:30 schreef Lyza666 het volgende:
Oh ik niet, sorryquote:
nooit meer plassen Evaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij de dames springen gesamt op platz 2 en 3 chiara hölzl,eva pinkelnig
Dat is haar eigen schuld.quote:
Nee niet echt neequote:
Kappen nou met dat gekliekquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geeft niks je hoort ook niet bij het kliekje
Dat is wel jammer, maar ach het leven gaat doorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geeft niks je hoort ook niet bij het kliekje
Jesusquote:
Tja geen idee eigenlijk, die zijn ook niet meer zo piep natuurlijk.quote:
Ja dat is waarquote:
Nahquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
40+ meeting kliekje.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De rest is stom.![]()
Ja ja, dat is inmiddels wel duidelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
De rest is stom.![]()
ga naar je kliek topic danquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
De rest is stom.![]()
U kunt ons helpen door boodschappen te doen zoals u dat normaal ook doet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Mail van AH om te gaan zelfscannen en boodschappen te doen zoals je normaal doet. Ze hebben het woord hamsteren maar niet gebruikt
Die eend hobbelt er vaker wat achteraan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja, dat is inmiddels wel duidelijk.
Jij haalt elke week 5 karren vol in de super?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
U kunt ons helpen door boodschappen te doen zoals u dat normaal ook doet.
Tja ik hamster normaal ook al🐹
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
De rest is stom.![]()
Iets minder maar wel altijd veel voorraad 🐹🐹🐹quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij haalt elke week 5 karren vol in de super?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:33 schreef Confetti het volgende:
https://wetten.overheid.nl/BWBR0002389/2019-01-01
We hebben een Hamsterwet![]()
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
dat zijn wel jouw woorden.
Word echt schijtziek van dat woord 🤮🤮
Dat zei ik netquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:49 schreef HiDiHo het volgende:
Rob de Nijs is ook niet meer wie hij was......
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:49 schreef mazaru het volgende:
Zou wel grappig zijn als AH nu de hamsterweken zou aankondigen.
HAMSTERUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
[ afbeelding ]
Die verdwijnt voorlopig in de ijskast.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:49 schreef mazaru het volgende:
Zou wel grappig zijn als AH nu de hamsterweken zou aankondigen.
HAMSTERUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
[ afbeelding ]
datquote:
is veelquote:
ja fok doet nog steeds raarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:49 schreef TillyB het volgende:
*Wtf ik quotte mazaru en fok haalt heel die quote weg![]()
jaja gmta enzoquote:
Hier hebben we al 700 of zo ,.. Hoeveel inwoners heeft Oostenrijk?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat
[..]
is veel
het is ook bezoekverbot in seniorenhuzen,en dat personal moet zich elke dag en fieberproeving maaken en vorzeigen
Helemaal geweldig!quote:
Hamsteren dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
onze präsident heeft nu gesproken
"Oostenrijk is in de Coronakrise"
I am doomedquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:49 schreef TillyB het volgende:
Oostindische quoteheid.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:49 schreef TillyB het volgende:
Ja hebt het voorgoed verkloot daar voor de rest van Nederlandquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Helemaal geweldig!
We hebben geluk gehad want ik kreeg net bericht dat het daar op slot is gegaan...geen bezoekers meer toegestaan
Dat denk ik ook. Zeker met die hamster met dat wc-papier... of met onze MP mee te spreken dat pleepapier op de voorgrondquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:50 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die verdwijnt voorlopig in de ijskast.
weet ik niet zo 8 mio geloof ikquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier hebben we al 700 of zo ,.. Hoeveel inwoners heeft Oostenrijk?
oepsiequote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hebt het voorgoed verkloot daar voor de rest van Nederland
Zo idd gelukquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Helemaal geweldig!
We hebben geluk gehad want ik kreeg net bericht dat het daar op slot is gegaan...geen bezoekers meer toegestaan
Wordt ff thuiskicken de komende tijd denk ikquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:53 schreef Prisha het volgende:
Mijn concert van Within Temptation en Evanenscence gaat ook niet door in April.
En mijn scheurtocht in de Twizy van volgende week ook niet.
wat beter in je eigen landje verdiepen marioquote:
Net als ik woon jij ook vlak naast een superquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja gevt ook veel idioten de het doen, ik nooit
Fok snapt het niet meer. Ik krijg geen notes meer en mijn posten blijven staan sinds Uto afgelopen isquote:
Niks gaat meer door. Als je dat maar redt, activiteitsloosquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:53 schreef Prisha het volgende:
Gisterenavond kreeg ik een app van de klant dat we thuis moesten blijven vandaag. Ze zouden vanmiddag aangeven hoe verder maar nog niets gehoord.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt ff thuiskicken de komende tijd denk ik
De Spartarun gaat ook al niet doorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:53 schreef Prisha het volgende:
Hm ja, apartquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Fok snapt het niet meer. Ik krijg geen notes meer en mijn posten blijven staan sinds Uto afgelopen is
Ha ja dat ook nog, ik zag het inderdaadquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zo idd geluken mount everest op slot las ik, gelukkig gewoon de kili kunnen doen zonder extra toestanden
Kan ze eindelijk een keer haar kerstboom opruimenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Niks gaat meer door. Als je dat maar redt, activiteitsloos
hebben ze al de ot deelnehmers van corona vertelt?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt ff thuiskicken de komende tijd denk ik
was?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Net als ik woon jij ook vlak naast een super
Dan kun je onopvallend hamsteren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Net als ik woon jij ook vlak naast een super
Lyzaaaaaa babequote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Niks gaat meer door. Als je dat maar redt, activiteitsloos
Zondag gaat door zonder publiek voor zover ik weet.,.. Weet niet of het ze dat verteld is maar denk van welquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
hebben ze al de ot deelnehmers van corona vertelt?
de van italie mogen niet naar huis, ook geen liveshow geloof ik
Ow lawd, die heeft ze nog staan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan ze eindelijk een keer haar kerstboom opruimen
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan ze eindelijk een keer haar kerstboom opruimen
gevt het evanescene nog,? de hebben lang geen nieuwe lied meer gehadquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gisterenavond kreeg ik een app van de klant dat we thuis moesten blijven vandaag. Ze zouden vanmiddag aangeven hoe verder maar nog niets gehoord.
Nee de world tour is voorlopig uitgesteldquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
gevt het evanescene nog,? de hebben lang geen nieuwe lied meer gehad
Prish, held!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Lyzaaaaaa babe![]()
![]()
Genoeg te doen. Mijn kas moet gedeeltelijk op nieuw. Ih heb nu twee omgevallen bomen in de tuin die ik weg moet zien te krijgen. Zat te doen nog
zondag in italie? zonder corona was dat al afgelopenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Zondag gaat door zonder publiek voor zover ik weet.,.. Weet niet of het ze dat verteld is maar denk van wel
Da's dan misschien wat minder apart...?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:58 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik heb wel wat nieuwe sinds dat COR subforum.
ja maar de hebben toch jaren geen nieuwe llied of wel?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee de world tour is voorlopig uitgesteld
OT in Spanje Marioquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
zondag in italie? zonder corona was dat al afgelopen
Dat weet ik niet meer. Within Temptation welquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar de hebben toch jaren geen nieuwe llied of wel?
Nieuwe mods, die zijn altijd wat overactief in het begin.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Da's dan misschien wat minder apart...?
Die ís opgeruimd. Alleen nog wat lampjes in de vensterbank maar dat staat nog zo vrolijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Prish, held!![]()
En de kerstboom las ik. Begin daar maar mee dan.
maar wanneer dan ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer. Within Temptation welZe gaan samen zingen.
Dat hebben ze niet gezegd. Er stond in het bericht dat ze druk bezig waren met nieuwe data te bepalen. Het is wel wat, zo'n hele tour reschedulen....quote:
Ja de hele wereld is er mee bezig ,... Oh was ik maar een schedulerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet gezegd. Er stond in het bericht dat ze druk bezig waren met nieuwe data te bepalen. Het is wel wat, zo'n hele tour reschedulen....
Nu tijd zat voorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:05 schreef Prisha het volgende:
Oh ja...en ik moet m'n Triple bier nog brouwen.
Ah ja, nou ja, die moeten dan ook even wennen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:02 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Nieuwe mods, die zijn altijd wat overactief in het begin.
Oh excuusquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die ís opgeruimd. Alleen nog wat lampjes in de vensterbank maar dat staat nog zo vrolijk.
Heb je nu die Laura Mercier al gescoord?quote:
Dat wisten we hier al Mario, maar toch bedankt .. Geen sport meer voor de sporters hier ...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:07 schreef mario390 het volgende:
breaking news
champ. league verschoben
premier league eingestellt
duitse bundesliga stoppt ,zo nu toch geen spel te kijken op sky
formel 1 staat tot midde april still
Nu pas? Ik was er al klaar mee in Wuhanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:10 schreef sjampoeh het volgende:
Trump dadelijk
en dan ben ik wel klaar met corona![]()
zo nu kunnen we ook geen sport in tv kijken , en ook niks toekijken gaanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wisten we hier al Mario, maar toch bedankt .. Geen sport meer voor de sporters hier ...
Neequote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb je nu die Laura Mercier al gescoord?
Damn. Was benieuwd.quote:
Dan maar films en series en zo ...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo nu kunnen we ook geen sport in tv kijken , en ook niks toekijken gaan
Corona Fictie en Feiten straks weer op 1quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:10 schreef sjampoeh het volgende:
Trump dadelijk
en dan ben ik wel klaar met corona![]()
Ik dacht dat ze 'm bij Asos hadden. Allemaal andere dingen bedacht die ik daar dan ook zou bestellen in 1 keer.quote:
Take your time...ik hoor het wel zo tegen de kerst waarschijnlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze 'm bij Asos hadden. Allemaal andere dingen bedacht die ik daar dan ook zou bestellen in 1 keer.Hebben ze daar alleen de glans versie! Ja die moet ik niet.
Ze hebben 'm ook bij Skins, daar moet ik toch nog wat dingen hebben. Dus dat gaat 'm wel worden waarschijnlijk. Maar ik moet ff de focus hebben om na te denken zodat ik niet weer iets bestel en dan bedenk dat ik iets vergeten ben. Daarom duurt het zo lang.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Take your time...ik hoor het wel zo tegen de kerst waarschijnlijk
SELLSELLSELL!!!quote:
ohhhh ik ben zo lekker glowyquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:27 schreef TillyB het volgende:
[..]ja
jij nog lekker aan het shinen met Charlotte?
Wie is Charlotte en wat doet Prisha d'r mee?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:27 schreef TillyB het volgende:
[..]ja
jij nog lekker aan het shinen met Charlotte?
ik glow een beetjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wie is Charlotte en wat doet Prisha d'r mee?
Hij is besmet ...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat klinkt Trump verkouden.....
Ik kan er echt niet naar luisteren... brr
met z'n getuite lipjes en zoetgevooisde stemquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Die is zo ziek als een hondquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:33 schreef oma-Nijn het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wie is Charlotte en wat doet Prisha d'r mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |