wanneer ik will wetenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vraag je niet aan een dame.
Belgenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
De scholen in België worden gesloten maar als er geen opvang is dan is er op school opvang.
Ja maar dat is juist een goede oplossing, mits het er niet te veel worden natuurlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
De scholen in België worden gesloten maar als er geen opvang is dan is er op school opvang.
Mooie oplossing toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Uhhh ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat is juist een goede oplossing, mits het er niet te veel worden natuurlijk
hier in nederland roepen ze 'we zijn geen kinderopvang'quote:
hoezo zielig?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel zielig voor Matthijs zn laatste uitzendingen ..
Net nu ik weer ff wat regelmatiger keek
wat?quote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
hier in nederland roepen ze 'we zijn geen kinderopvang'
dat er een soort na-schoolse opvang op school is maar dan voor een beperkt aantal of een extra opvang klas bijschakelenquote:
op sky komt de duitse bundesliga nu vrij te kijken om dat niemand toekijken gaan kannquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel zielig voor Matthijs zn laatste uitzendingen ..
Net nu ik weer ff wat regelmatiger keek
tsjaquote:
Terwijl ouders allebei werken, dan is het toch logisch dat er kinderopvang nodig is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
hier in nederland roepen ze 'we zijn geen kinderopvang'
Ja me neus met beperktquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
dat er een soort na-schoolse opvang op school is maar dan voor een beperkt aantal of een extra opvang klas bijschakelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |