quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met pet en zonnebril op en in een supermarkt aan de andere kant van Amsterdam. Moet je er wel mee de tram in
Ik dacht er wel weer over maar dat zou zeker een bull terrier zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook wel heel verleidelijk, want ze zijn zo schattig, maar ik kan dat wel weerstaan want ik wil niet zo'n grote hond. Eigenlijk wil ik helemaal geen hond.
bespaar ons de details van je DTS avonturen hier Marioquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
mooi? om dat madamapril me het niet vertelt
Kom je met 4 gram weed in de tram en zit je het plee papier te verstoppenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met pet en zonnebril op en in een supermarkt aan de andere kant van Amsterdam. Moet je er wel mee de tram in
wie is datquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
Waarom doe je het niet, vanwege vrijheid die je in moet leveren?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht er wel weer over maar dat zou zeker een bull terrier zijn.
Ja ik ben ook mooi, maar dat weet Madamapril waarschijnlijk niet, dus kan ze het ook niet vertellen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
verhuizing naar kleiner ....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom doe je het niet, vanwege vrijheid die je in moet leveren?
Ja ik woon alleen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom doe je het niet, vanwege vrijheid die je in moet leveren?
Zit hij daar alweer?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
bespaar ons de details van je DTS avonturen hier Mario
Met bloemetjesgeurquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom je met 4 gram weed in de tram en zit je het plee papier te verstoppen
nee ik willt van haar weten hoe zij uitzietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik ben ook mooi, maar dat weet Madamapril waarschijnlijk niet, dus kan ze het ook niet vertellen.
Het is best een hele verantwoording, maar ook wel heel fijn juist als je alleen bent.quote:
Ja eh ... het is maart , misschien in April Marioquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik willt van haar weten hoe zij uitziet
Dat maakt die hond geen zak uitquote:
Er staan genoeg foto's van haar op Fok!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik willt van haar weten hoe zij uitziet
Dat vraag je niet aan een dame.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja eh ... het is maart , misschien in April Mario
wanneer ik will wetenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vraag je niet aan een dame.
Belgenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
De scholen in België worden gesloten maar als er geen opvang is dan is er op school opvang.
Ja maar dat is juist een goede oplossing, mits het er niet te veel worden natuurlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
De scholen in België worden gesloten maar als er geen opvang is dan is er op school opvang.
Mooie oplossing toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Uhhh ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat is juist een goede oplossing, mits het er niet te veel worden natuurlijk
hier in nederland roepen ze 'we zijn geen kinderopvang'quote:
hoezo zielig?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel zielig voor Matthijs zn laatste uitzendingen ..
Net nu ik weer ff wat regelmatiger keek
wat?quote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
hier in nederland roepen ze 'we zijn geen kinderopvang'
dat er een soort na-schoolse opvang op school is maar dan voor een beperkt aantal of een extra opvang klas bijschakelenquote:
op sky komt de duitse bundesliga nu vrij te kijken om dat niemand toekijken gaan kannquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel zielig voor Matthijs zn laatste uitzendingen ..
Net nu ik weer ff wat regelmatiger keek
tsjaquote:
Terwijl ouders allebei werken, dan is het toch logisch dat er kinderopvang nodig is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
hier in nederland roepen ze 'we zijn geen kinderopvang'
Ja me neus met beperktquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
dat er een soort na-schoolse opvang op school is maar dan voor een beperkt aantal of een extra opvang klas bijschakelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |