Neeuh, ik was er voorstander van dat jij ze mocht hebben toen we een nieuwe moderator zochten.quote:

Ik neem ze alle tweequote:

Ik dacht dat het hier wel meeviel maar toen ik langs het wc-papier kwam was het aardig leeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb toch maar een groot pak toiletpapier meegenomen

Het gekke is dat er bij het kruidvat ook lag. Maar ik dacht ja doei denken mensen dat ik gek benquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:53 schreef Deisyy het volgende:

Cute hè.quote:

Hier ook en de houdbare melk was ook helemaal leegquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hier wel meeviel maar toen ik langs het wc-papier kwam was het aardig leeg.

Ja even gezien. Ik moet dat niet doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cute hè.
Heb je de puppycam van F&F al gezien?

Eten is wat handiger iddquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:56 schreef chufi het volgende:
Ik heb er laxeermiddel bij gekocht ... Beetje zonde om al dat papier ongemoeid te laten voor zo lange tijd

Ja zoiets dacht ik ook, "Mensen zullen wel denken dat ik aan het hamsteren ben"quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gekke is dat er bij het kruidvat ook lag. Maar ik dacht ja doei denken mensen dat ik gek ben

ik poep niet elke dag,heb nog 8 rollenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:53 schreef Deisyy het volgende:

extra pintjesquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
vannacht weer nach lange tijd dtime gehalt

Het is ook wel heel verleidelijk, want ze zijn zo schattig, maar ik kan dat wel weerstaan want ik wil niet zo'n grote hond. Eigenlijk wil ik helemaal geen hond.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja even gezien. Ik moet dat niet doen.

Ik denk dat ik under cover wc papier ga kopenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik ook, "Mensen zullen wel denken dat ik aan het hamsteren ben"
Maar ik had vooral verse producten, behalve een potje zongedroogde tomaatjes.

Ja wieso?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik poep niet elke dag,heb nog 8 rollen
ben je tussen 25 en 40 ?

Oh verkoopt het Kruidvat ook al versquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik ook, "Mensen zullen wel denken dat ik aan het hamsteren ben"
Maar ik had vooral verse producten, behalve een potje zongedroogde tomaatjes.

quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik poep niet elke dag,heb nog 8 rollen
ben je tussen 25 en 40 ?

Met pet en zonnebril op en in een supermarkt aan de andere kant van Amsterdam. Moet je er wel mee de tram inquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ik under cover wc papier ga kopen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |