lamaar ik heb gekliktquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even wachten, dan begint het filmpje.
Of je kapt met fokken van kinderen als je het niet aankanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl ouders allebei werken, dan is het toch logisch dat er kinderopvang nodig is.
Smakelijk!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
lamaar ik heb geklikt![]()
ik mot gotver nog eten dees
Zal er vast wel 1 een hoestje hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl ouders allebei werken, dan is het toch logisch dat er kinderopvang nodig is.
1968 wil zijn mening terugquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Of je kapt met fokken van kinderen als je het niet aankan
Gek he? dit gedoequote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even wachten, dan begint het filmpje.
ik weet niet wat er nog meer volgt, maar die kikker ging me te verquote:
En anders thuis werken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:15 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Zal er vast wel 1 een hoestje hebben.
Ik geloof er wel in, het is te veelquote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:17 schreef Charmian het volgende:
zal me niks verbazen als er hier en daar een kuchje geveinsd wordt
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Even geduld hebben om te kijken.
[ afbeelding ]
ow ja jij bent al ervaringsdeskundigequote:
Aan de andere kant zijn er zat ZZP'ers zonder goede verzekering die gewoon blijven werken, ook al zijn ze ziek.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:17 schreef Charmian het volgende:
zal me niks verbazen als er hier en daar een kuchje geveinsd wordt
ja als ze hun auto niet in de prak rijden .....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn er zat ZZP'ers zonder goede verzekering die gewoon blijven werken, ook al zijn ze ziek.
En waarom is dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn er zat ZZP'ers zonder goede verzekering die gewoon blijven werken, ook al zijn ze ziek.
Nou, wat een fantast was datquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow ja jij bent al ervaringsdeskundige
als je het niet probeertquote:
Maar ook werknemers, die hun werkgevers bellen dat ze verkouden zijn en die toch maar gewoon aan het werk moeten.......in de zorg.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:22 schreef cafca het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |