heb je hem helemaal afgekeken?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
DEISSS hoe krijg ik je filmpje van mijn netvlies
JA want Mark heeft ze nodigquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ook werknemers, die hun werkgevers bellen dat ze verkouden zijn en die toch maar gewoon aan het werk moeten.......in de zorg.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja, iedereen die een beetje ziekjes is moet thuisblijven, bevalve de mensen die voor de kwetsbare groepen moeten zorgen.....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ook werknemers, die hun werkgevers bellen dat ze verkouden zijn en die toch maar gewoon aan het werk moeten.......in de zorg.
Jij zei dat het nep was, die romance!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:16 schreef TillyB het volgende:
@:Recce haske romantisch dat virus!
https://www.dailymail.co.(...)pack-PDA-London.html
Een paar posts terug staat Jimmy Fallonquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Het is voor iedereen een lastige situatie, voor werkgevers en voor werknemers. Waar doe je goed aan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, iedereen die een beetje ziekjes is moet thuisblijven, bevalve de mensen die voor de kwetsbare groepen moeten zorgen.....
Aan de andere kant zijn die mensen nu ook extra hard nodig, dus ik snap het wel.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een paar posts terug staat Jimmy Fallon
Mondkapje over je ogen trekken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Kan jij mooi op alle buurkindertjes passenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:30 schreef Lyza666 het volgende:
De komende tijd thuis werken, verplicht. Dikke prima. Lekker in m'n trainingsbroek achter de PC. Gelijk voor 2 weken vreten en peuken in huis gehaald. Mie moak-ie de pis nie lauw.
Lyza!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:30 schreef Lyza666 het volgende:
De komende tijd thuis werken, verplicht. Dikke prima. Lekker in m'n trainingsbroek achter de PC. Gelijk voor 2 weken vreten en peuken in huis gehaald. Mie moak-ie de pis nie lauw.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan jij mooi op alle buurkindertjes passen
Nope, noooo, nein!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan jij mooi op alle buurkindertjes passen
Lyzaaaaaaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:30 schreef Lyza666 het volgende:
stefan gewinnt springenweltcupkugelquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een paar posts terug staat Jimmy Fallon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |