weet ik niet zo 8 mio geloof ikquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier hebben we al 700 of zo ,.. Hoeveel inwoners heeft Oostenrijk?
oepsiequote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hebt het voorgoed verkloot daar voor de rest van Nederland
Zo idd gelukquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Helemaal geweldig!
We hebben geluk gehad want ik kreeg net bericht dat het daar op slot is gegaan...geen bezoekers meer toegestaan
Wordt ff thuiskicken de komende tijd denk ikquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:53 schreef Prisha het volgende:
Mijn concert van Within Temptation en Evanenscence gaat ook niet door in April.
En mijn scheurtocht in de Twizy van volgende week ook niet.
wat beter in je eigen landje verdiepen marioquote:
Net als ik woon jij ook vlak naast een superquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja gevt ook veel idioten de het doen, ik nooit
Fok snapt het niet meer. Ik krijg geen notes meer en mijn posten blijven staan sinds Uto afgelopen isquote:
Niks gaat meer door. Als je dat maar redt, activiteitsloosquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:53 schreef Prisha het volgende:
Gisterenavond kreeg ik een app van de klant dat we thuis moesten blijven vandaag. Ze zouden vanmiddag aangeven hoe verder maar nog niets gehoord.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt ff thuiskicken de komende tijd denk ik
De Spartarun gaat ook al niet doorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:53 schreef Prisha het volgende:
Hm ja, apartquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Fok snapt het niet meer. Ik krijg geen notes meer en mijn posten blijven staan sinds Uto afgelopen is
Ha ja dat ook nog, ik zag het inderdaadquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zo idd geluken mount everest op slot las ik, gelukkig gewoon de kili kunnen doen zonder extra toestanden
Kan ze eindelijk een keer haar kerstboom opruimenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Niks gaat meer door. Als je dat maar redt, activiteitsloos
hebben ze al de ot deelnehmers van corona vertelt?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt ff thuiskicken de komende tijd denk ik
was?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Net als ik woon jij ook vlak naast een super
Dan kun je onopvallend hamsteren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Net als ik woon jij ook vlak naast een super
Lyzaaaaaa babequote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Niks gaat meer door. Als je dat maar redt, activiteitsloos
Zondag gaat door zonder publiek voor zover ik weet.,.. Weet niet of het ze dat verteld is maar denk van welquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
hebben ze al de ot deelnehmers van corona vertelt?
de van italie mogen niet naar huis, ook geen liveshow geloof ik
Ow lawd, die heeft ze nog staan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan ze eindelijk een keer haar kerstboom opruimen
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan ze eindelijk een keer haar kerstboom opruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |