gevt het evanescene nog,? de hebben lang geen nieuwe lied meer gehadquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gisterenavond kreeg ik een app van de klant dat we thuis moesten blijven vandaag. Ze zouden vanmiddag aangeven hoe verder maar nog niets gehoord.
Nee de world tour is voorlopig uitgesteldquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
gevt het evanescene nog,? de hebben lang geen nieuwe lied meer gehad
Prish, held!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Lyzaaaaaa babe![]()
![]()
Genoeg te doen. Mijn kas moet gedeeltelijk op nieuw. Ih heb nu twee omgevallen bomen in de tuin die ik weg moet zien te krijgen. Zat te doen nog
zondag in italie? zonder corona was dat al afgelopenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Zondag gaat door zonder publiek voor zover ik weet.,.. Weet niet of het ze dat verteld is maar denk van wel
Da's dan misschien wat minder apart...?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:58 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik heb wel wat nieuwe sinds dat COR subforum.
ja maar de hebben toch jaren geen nieuwe llied of wel?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee de world tour is voorlopig uitgesteld
OT in Spanje Marioquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
zondag in italie? zonder corona was dat al afgelopen
Dat weet ik niet meer. Within Temptation welquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar de hebben toch jaren geen nieuwe llied of wel?
Nieuwe mods, die zijn altijd wat overactief in het begin.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Da's dan misschien wat minder apart...?
Die ís opgeruimd. Alleen nog wat lampjes in de vensterbank maar dat staat nog zo vrolijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Prish, held!![]()
En de kerstboom las ik. Begin daar maar mee dan.
maar wanneer dan ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer. Within Temptation welZe gaan samen zingen.
Dat hebben ze niet gezegd. Er stond in het bericht dat ze druk bezig waren met nieuwe data te bepalen. Het is wel wat, zo'n hele tour reschedulen....quote:
Ja de hele wereld is er mee bezig ,... Oh was ik maar een schedulerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet gezegd. Er stond in het bericht dat ze druk bezig waren met nieuwe data te bepalen. Het is wel wat, zo'n hele tour reschedulen....
Nu tijd zat voorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:05 schreef Prisha het volgende:
Oh ja...en ik moet m'n Triple bier nog brouwen.
Ah ja, nou ja, die moeten dan ook even wennen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:02 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Nieuwe mods, die zijn altijd wat overactief in het begin.
Oh excuusquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die ís opgeruimd. Alleen nog wat lampjes in de vensterbank maar dat staat nog zo vrolijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |