Vanavond op bezoek geweest bij m'n vader en weinig nieuws gevolgd. Volgens mij ben ik een beetje overspannen van dat coronagedoe.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Leeft @:recce nog? Of heeft hij de gordijnen dicht gedaan en het internet uitgezet?

Over dat ze in de VS niet testen? Of dat ze te weinig maatregelen nemen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:01 schreef tonja het volgende:
Steve Lookner ging net even uit zijn plaat.
https://www.twitch.tv/agendafreetv
En hij is nog steeds boos

Daar ben ik ook bang voor ja, ik ontwijk het nieuws op het momentquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Vanavond op bezoek geweest bij m'n vader en weinig nieuws gevolgd. Volgens mij ben ik een beetje overspannen van dat coronagedoe.

In Engeland denken ze dat de piek pas over 14 weken is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor ja, ik ontwijk het nieuws op het moment
 En de man van het RIVM denkt dat de helft van de Nederlands besmet gaat worden.
 En de man van het RIVM denkt dat de helft van de Nederlands besmet gaat worden.

Nou dan kan ik nog wel een handje Lonka nemenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:38 schreef Recce het volgende:
[..]
In Engeland denken ze dat de piek pas over 14 weken is.En de man van het RIVM denkt dat de helft van de Nederlands besmet gaat worden.

Ja, wel een goed plan eigenlijk. Ik heb niets in huis.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dan kan ik nog wel een handje Lonka nemen

Nee tegen de chat, ik heb het niet helemaal meegekregen, maar ze twijfelden aan zijn integriteit. Oftewel ze vonden hem niet zo agenda free. En daar werd ie boos over.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Over dat ze in de VS niet testen? Of dat ze te weinig maatregelen nemen?

Oh, omdat-ie nu meer kritiek op Trump begint te hebben? Dat heb ik ook wel eens meegekregen, zo'n tirade. Dan zegt-ie dat-ie wel agenda free is, maar niet opinion free.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee tegen de chat, ik heb het niet helemaal meegekregen, maar ze twijfelden aan zijn integriteit. Oftewel ze vonden hem niet zo agenda free. En daar werd ie boos over.

Ja, als Trump weer iets achterlijks zegt of doet mag je daar inderdaad een mening over hebben wat mij betreft.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, omdat-ie nu meer kritiek op Trump begint te hebben? Dat heb ik ook wel eens meegekregen, zo'n tirade. Dan zegt-ie dat-ie wel agenda free is, maar niet opinion free.

Hij doet altijd heel erg z'n best niets politieks te zeggen, dus die mensen zijn inderdaad drammers. Trump is gewoon achterlijk bezig met z'n "I don't take responsibility at all."quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, als Trump weer iets achterlijks zegt of doet mag je daar inderdaad een mening over hebben wat mij betreft.
Hij vergeleek die chatters met voetbal gekkies die, wat er ook gebeurt, achter hun cluppie blijven staan.

Ja, ik vond die vergelijking met voetbal supporters wel tekenend over hoe dat hele stemgedoe daar werkt. Het gaat mensen niet om de inhoud, ze hangen iets aan en daar hangt dan weer een heel sociaal gedoe omheen. Zo van, we horen bij elkaar en we laten elkaar niet in de steek en... maar dat voert misschien wel wat ver, hoop ik, we gaan iedereen die het niet met ons eens is verslaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij doet altijd heel erg z'n best niets politieks te zeggen, dus die mensen zijn inderdaad drammers. Trump is gewoon achterlijk bezig met z'n "I don't take responsibility at all."

Yepquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:58 schreef Recce het volgende:
Ik ben de rant aan het terugkijken. Wel vermakelijk en hij heeft ook helemaal gelijk. Politiek op basis van voetbalsupportersmentaliteit en niet op basis van ideeën is gewoon stom.

Geef ze brood en spelenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:58 schreef Recce het volgende:
Ik ben de rant aan het terugkijken. Wel vermakelijk en hij heeft ook helemaal gelijk. Politiek op basis van voetbalsupportersmentaliteit en niet op basis van ideeën is gewoon stom.

Ik luisterde laatst een radioprogramma over politiek en verdeeldheid. Ze maten dat altijd af aan hoever mensen uit elkaar staan op basis van ideeën. Op dat gebied komen mensen eigenlijk steeds dichterbij elkaar, maar nu heb je dus het fenomeen dat mensen politieke partijen gaan beschouwen als voetbalteams, waardoor mensen die het eigenlijk niet heel erg oneens zijn, totaal niet meer met elkaar kunnen praten. Beetje hetzelfde wat Steve zei dus.quote:

Somige mensen dulden geen andere mening dan gaan ze jankenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik luisterde laatst een radioprogramma over politiek en verdeeldheid. Ze maten dat altijd af aan hoever mensen uit elkaar staan op basis van ideeën. Op dat gebied komen mensen eigenlijk steeds dichterbij elkaar, maar nu heb je dus het fenomeen dat mensen politieke partijen gaan beschouwen als voetbalteams, waardoor mensen die het eigenlijk niet heel erg oneens zijn, totaal niet meer met elkaar kunnen praten. Beetje hetzelfde wat Steve zei dus.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |