Wil je er 4 met DHL afhaalpunt verzenden. Zit zelf wat krap in wc-papier.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:00 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik had nog 8 rollen staan van de laatste aanbieding, dat lijkt me wel genoeg voorlopig voor 2 personen.
Ja, klopt. Daardoor wisten ze ook dat het niet één uitbraak is in Brabant die nog in te dammen was geweest, maar een boel tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:03 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Serieus, er zitten wat verschillen in zodat ze kunnen zien waar het vandaan komt schijnt.
Yepquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:05 schreef mootie het volgende:
Het is wel duidelijk waarom het allemaal toch mis gaat.
Veel mensen met het virus zijn inmiddels ook weer gewoon beter geworden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:03 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Serieus, er zitten wat verschillen in zodat ze kunnen zien waar het vandaan komt schijnt.
Ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:05 schreef mootie het volgende:
Het is wel duidelijk waarom het allemaal toch mis gaat.
En een heleboel liggen aan de beademing op de IC.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:10 schreef Petzi het volgende:
[..]
Veel mensen met het virus zijn inmiddels ook weer gewoon beter geworden.
Zal ik m op repeat zetten?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:11 schreef mootie het volgende:
[..]
En een heleboel liggen aan de beademing op de IC.
Wat is je punt.
Zalig zijn de armen van geest.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:21 schreef Petzi het volgende:
Veel mensen met het Corona-virus zijn ook weer beter geworden. Een griep waarvan ze zijn genezen. Veel mensen zijn genezen van griepen die bekend zijn en waar mediacatie voor is, en veel mensen met een zwakkere weerstand zijn overleden aan diezelfde griep.
Juist ....quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:21 schreef Petzi het volgende:
Veel mensen met het Corona-virus zijn ook weer beter geworden. Een griep waarvan ze zijn genezen. Veel mensen zijn genezen van griepen die bekend zijn en waar mediacatie voor is, en veel mensen met een zwakkere weerstand zijn overleden aan diezelfde griep.
Wat wil je horen? Het is een feit. Wil je dat ik er iets bij verzin? Een leuk gedichtje of zo?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, gewoon uitleggen wat je er mee bedoelt.
Een boel mensen zijn weer beter nu. Ja, ok, dus?
Ah nee, nu snap ik het. Corona is een griepje. Duidelijk. Veel plezier ermee.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:21 schreef Petzi het volgende:
Dat zeg ik niet. Jij leest om kritiek te kunnen leveren. Het is een virus waar geen medicatie voor is. Ik schrijf dat het voornamelijk de zwakkeren van gesteldheid zijn die de klos zijn. En dat dat ook vaak is bij virussen waar wel medicatie voor is. In mijn omgeving heb ik het vaak meegemaakt dat lichamelijk en verstandelijk gehandicapten en ouderen vaak overlijden aan een 'griepje' zoals jij dat zelf noemt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ah nee, nu snap ik het. Corona is een griepje. Duidelijk. Veel plezier ermee.
Ik lig al ingevroren mijn AI typt ditquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk heeft iedereen z'n griepprik gehaald.
Heb je wel genoeg toiletpapier?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik lig al ingevroren mijn AI typt dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |