Ja, precies hetzelfde achterlijke gedoe tussen Feyenoord en Ajax. Als je ziet ook hoe er in de VS campagne wordt gevoerd is het juist ook gericht om die onderbuikidioten te werven. Populair gedoe. En heel veel geld hebben werkt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik luisterde laatst een radioprogramma over politiek en verdeeldheid. Ze maten dat altijd af aan hoever mensen uit elkaar staan op basis van ideeën. Op dat gebied komen mensen eigenlijk steeds dichterbij elkaar, maar nu heb je dus het fenomeen dat mensen politieke partijen gaan beschouwen als voetbalteams, waardoor mensen die het eigenlijk niet heel erg oneens zijn, totaal niet meer met elkaar kunnen praten. Beetje hetzelfde wat Steve zei dus.
Misschien is het maar het beste dat Trump in deze coronachaos politiek ten onder gaat. Hopelijk wordt de boel dan een beetje gereset.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, precies hetzelfde achterlijke gedoe tussen Feyenoord en Ajax. Als je ziet ook hoe er in de VS campagne wordt gevoerd is het juist ook gericht om die onderbuikidioten te werven. Populair gedoe. En heel veel geld hebben werkt.
Sick.
Wat heb jij zo tegen Thrumpquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is het maar het beste dat Trump in deze coronachaos politiek ten onder gaat. Hopelijk wordt de boel dan een beetje gereset.
Ik moest ook even nadenken, het werd al snel teveel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou niet weten hoe ik die vraag zou moeten beantwoorden meer inmiddels
In mijn optiek van wat ik lees en zie gebeuren doet hij het best goedquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:19 schreef TillyB het volgende:
Wat heeft Trump tegen de mensheid kan je beter vragen
Ben je verliebt op MA?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:19 schreef mario390 het volgende:
ik moet de hele dag niet dts spelen om dat mijn 15 punten vorsprung madamapril niet inhalt
Dan heb je wel de belangrijkste informatie alquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:24 schreef mario390 het volgende:
dat weet ik niet zij verteld me niks nur dat ze 2 keer per dag poept en 28 is
hahaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan heb je wel de belangrijkste informatie al
Hij is al met 2 personen in aanraking geweest die positief getest zijn en hij is al 74quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is het maar het beste dat Trump in deze coronachaos politiek ten onder gaat. Hopelijk wordt de boel dan een beetje gereset.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |