Ik haat prikken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk heeft iedereen z'n griepprik gehaald.
Morge, de koffie pruttelt hier ook al.quote:
Ah goed volkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 07:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morge, de koffie pruttelt hier ook al.
En een eitje in de pan.quote:
Ik heb er een gekookt, eieren hadden ze nog inde superquote:
Hier ook, lekker een gekookt eitje om de dag mee te beginnen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 07:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er een gekookt, eieren hadden ze nog inde super
Ik zit er aan te denken om maar even een vers broodje te halen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Net bijna een half uur in de rij gestaan voor mn verse brood, het leek wel 31 december als ze oliebollen verkopen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om maar even een vers broodje te halen.
Hier valt het gelukkig wel mee met de drukte.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Net bijna een half uur in de rij gestaan voor mn verse brood, het leek wel 31 december als ze oliebollen verkopen.
je zou toch denken dat men na gisteren wel klaar is met inslaanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Net bijna een half uur in de rij gestaan voor mn verse brood, het leek wel 31 december als ze oliebollen verkopen.
Eigenlijk wel. Maar ik denk dat het vandaag nog erger wordt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
je zou toch denken dat men na gisteren wel klaar is met inslaan
Succes stampertje.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:29 schreef Prisha het volgende:
Goedemorgen! Het is droog, het zonnetje schijnt![]()
Ik ga op weg naar Berg en Dal om de N70 weer te lopen. Eens kijken hoe het ervoor staat met m'n body![]()
fijne dag iedereen
Wandel ze!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:29 schreef Prisha het volgende:
Goedemorgen! Het is droog, het zonnetje schijnt![]()
Ik ga op weg naar Berg en Dal om de N70 weer te lopen. Eens kijken hoe het ervoor staat met m'n body![]()
fijne dag iedereen
Normaliter komt Mario met zulk nieuwsquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:20 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn zwager moest gisteren halsoverkop vertrekken uit Oostenrijk. De regio waar hij zat ging in lockdown. Ook de grenzen zijn deels gesloten.
Zoiets komt bij ons niet eens meer in het nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |