Goedemorgen allen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Normaliter komt Mario met zulk nieuws
Goedemorgen schoonheid.quote:
Misschien kan Mario er meer over vertellen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Normaliter komt Mario met zulk nieuws
Ja dat zou kunnen wanneer ie wakker wordtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Misschien kan Mario er meer over vertellen.
En geen ban heeft gekregen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen wanneer ie wakker wordt
Hij leert het al.quote:
Massahysterie en iets met een verkoudheidje ofzo.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:31 schreef espri het volgende:
Gisteren even in Waddinxveen boodschappen gedaan, normaal kan je een bom gooien en raak je nog niemand, nu was het druk en gewoon lege schappen.... Hoe dan?
Echt ongelooflijk, ik heb altijd wel voorraad maar was 3 weken geleden ofzo al een beetje begonnen met wat extra mee nemen, nu ben ik er wel blij mee want wat een chaos zeg...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Massahysterie en iets met een verkoudheidje ofzo.
Het is echt bizar aan het worden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:34 schreef espri het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk, ik heb altijd wel voorraad maar was 3 weken geleden ofzo al een beetje begonnen met wat extra mee nemen, nu ben ik er wel blij mee want wat een chaos zeg...
Zou vandaag naar zoon, schoondochter en kleinzoon gaan maar kleine is snotterig, de juf was ziek naar huis gestuurd en ook de overblijfjuf, we blijven maar thuis..
Ja het ontwricht op het moment een beetje boel, meneer espri is al bijna een week thuis en mag ook niet meer reizen. Over een maand of 9 krijgen we misschien weer eens een baby-boom denk ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is echt bizar aan het worden.
Kreeg gisteren een mail van onze directie. Alle opleidingen gecanceld, behalve die waar bevoegdheden aan hangen. Tot 31 maart thuis werken.
Goed tegen de vergrijzing.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:39 schreef espri het volgende:
[..]
Ja het ontwricht op het moment een beetje boel, meneer espri is al bijna een week thuis en mag ook niet meer reizen. Over een maand of 9 krijgen we misschien weer eens een baby-boom denk ik.
Nee is ook zo, lekker makkelijk gezegd maar kan niet met alles.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Goed tegen de vergrijzing.
Ik kan alleen nu even niet zo veel. Om simulatorscenario’s te maken heb je, jawel, een simulator nodig. En die heb ik niet thuis staan.
Ik kan gelukkig wel wat, heb nu alle tijd om een leerstofboek te schrijven. En misschien ga ik die opdrachten nu wel klaar krijgen. Maar even zien hoe het allemaal gaat lopen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:43 schreef espri het volgende:
[..]
Nee is ook zo, lekker makkelijk gezegd maar kan niet met alles.
Ah die simulator is hier 2 maanden geleden de deur uit gegaan,![]()
Maar kan je nu helemaal niets dan?
Gaat de verveling snel toeslaan?
Gelukkig dan maar, succes er mee.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig wel wat, heb nu alle tijd om een leerstofboek te schrijven. En misschien ga ik die opdrachten nu wel klaar krijgen. Maar even zien hoe het allemaal gaat lopen.
Echt, de wereld wordt/is gek.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Dochterlief gaat nu Hoogvliet 3 proberen om gewoon de wekelijkse boodschappen te doen....
1 en 2 waren al leeg...
Echt bizar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Dochterlief gaat nu Hoogvliet 3 proberen om gewoon de wekelijkse boodschappen te doen....
1 en 2 waren al leeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |