SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:54 schreef Doublepain het volgende:
@:afcniels
@:jancees
@:kapiteintje
@:caland
@:kingroland
HIJ LEEFT NOG!!!!
RIPquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:19 schreef Houtenbeen het volgende:
Dybala van Juventus is ook positief getesttwitter:ElNacionalWeb twitterde op donderdag 12-03-2020 om 22:15:12#ENDeportes Paulo Dybala es el segundo jugador de la Serie A en tener coronavirus https://t.co/hEOQ7u2nCu reageer retweet
ohhh nee joh komt goed. als marketingstudent ben ik van mening dat er genoeg voedsel in de supermarkten te vinden isquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Preppen maat.
Voedsel preppen. Jwt.
https://www.tiktok.com/@x(...)=twitter&source=h5_mquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ohhh nee joh komt goed. als marketingstudent ben ik van mening dat er genoeg voedsel in de supermarkten te vinden is
Heb jij al geprept?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Preppen maat.
Voedsel preppen. Jwt.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:(...)=twitter&source=h5_m
JAAAAquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:54 schreef Doublepain het volgende: @:afcniels @:jancees @:kapiteintje @:caland @:kingroland HIJ LEEFT NOG!!!!
Ik heb gewoon vrij, hoor. De Haagse schort gewoon op tot minstens 31 maart. We zijn gelukkig de debiele HvA niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:04 schreef KingRoland het volgende:
@:el-stinho trein vermijden als je lessen hebt
ik blijf thuis lekker netflixen
Loop je geen gigantische achterstanden op dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vrij, hoor. De Haagse schort gewoon op tot minstens 31 maart. We zijn gelukkig de debiele HvA niet.
Alle hbo en uni sluiten. Wij ook maatje.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vrij, hoor. De Haagse schort gewoon op tot minstens 31 maart. We zijn gelukkig de debiele HvA niet.
hou je veilig he rensie vriendquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alle hbo en uni sluiten. Wij ook maatje.
corona treinquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Morgen gewoon met trein naar afspraak. Wel echt klote.
Kost mij geld niet opdagenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
corona trein
moet je ni doen veiligheid eerst
Ga je nu niet meer posten voordat het middag is?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:24 schreef Tjacka het volgende:
Tjacka is de nieuwe @:drizzt_dourden @:elan
Nee, natuurlijk nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk nietJust a fluSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist niet dat koffieplanter het over jou had.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ben de dag goed begonnen door wat posts van @:skysherrif te TR'en in het Corona topic. Hopelijk krijgt hij dezelfde behandeling als @:Caland (#FreeCaland).
Tyfusdebielquote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:49 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Just a flu
@:Wereldgozer
@:aTypisch
@:Scrummie2.1
Ik report ook best wat mods. Doen ze niet echt iets mee volgens mij.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ben de dag goed begonnen door wat posts van @:skysherrif te TR'en in het Corona topic. Hopelijk krijgt hij dezelfde behandeling als @:Caland (#FreeCaland).
Er is in elk geval een verschil in behandeling. Maar dat zullen ze nooit toegeven.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik report ook best wat mods. Doen ze niet echt iets mee volgens mij.
@:capricia graag uitleg.
Klootjesvolk probeer ik altijd eerder een ban aan te naaien dan blauwen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Er is in elk geval een verschil in behandeling. Maar dat zullen ze nooit toegeven.
In deze rare tijd ga je toch geen bans gevenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Caland zou hier nog aan toevoegen dat ze op een driewieler rijdt.
FREECALAND
CORREDquote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima. Wachten op de lockdown.
Hoe staat het met de zorgvraag?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima. Wachten op de lockdown.
Nog redelijk onder controle.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe staat het met de zorgvraag?
Laten we hopen dat dat zo blijft.quote:
Met meer dan 100 man?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
12 UUR OVERLEG IN DE KANTINE OMTRENT HET CORONA VIRUS
IK HERHAAL: 12 UUR OVERLEG IN DE KANTINE OMTRENT HET CORONA VIRUS
quote:- Medewerkers die thuis kunnen werken aan projecten, worden gevraagd dat te doen en zeker niet op kantoor te komen.
Prima post maat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:23 schreef GGMM het volgende:
HET LUKT ME NIET IN TE LOGGEN VANUIT HUIS
IK HERHAAL
HET LUKT ME NIET IN TE LOGGEN VANUIT HUIS
Oh godquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wat overdreven.
Prima dat we een beetje voorzichtig zijn, maar deze massa hysterie is wel een tikkie overdrevenquote:
Wat is er aan de hand, GGMM?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:27 schreef GGMM het volgende:
Zo maar eens met de IT-afdeling bellen.
Die krijgen van mij dadelijk wat te horen.
Nooit eerder thuis gewerkt?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:27 schreef GGMM het volgende:
Zo maar eens met de IT-afdeling bellen.
Die krijgen van mij dadelijk wat te horen.
Dan ben je echt niet van deze wereld.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gutanoth zit nog steeds in zijn 'HET IS MAAR EEN GRIEPJE'-modus
PIJNLIJK DITquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:53 schreef GGMM het volgende:
Het bleek dat ik een verkeerd wachtwoord gebruikte.
Dit was genant!
Dit is niet jouw jaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:53 schreef GGMM het volgende:
Het bleek dat ik een verkeerd wachtwoord gebruikte.
Dit was genant!
@onlogisch krijgt er flink van langsquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee nou ja
Gelukkig ben ik niet de meest domme persoon dit jaar (vooralsnog)
Wel voor PC. @onlogisch zoekt nog een Mage in WoWquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:14 schreef fetX het volgende:
Twee weken thuiswerken![]()
Iemand nog tips voor games (ps4)?
Last of Us sowiesoquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:14 schreef fetX het volgende:
Twee weken thuiswerken![]()
Iemand nog tips voor games (ps4)?
Jammer dat deel 2 pas uitkomt in mei.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ook wel toepasselijk in deze tijd.
Hoiquote:Op vrijdag 13 maart 2020 04:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga je nu niet meer posten voordat het middag is?
Is dat leuk solo?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer dat deel 2 pas uitkomt in mei.
Ik speel nu The Division 2 (New York, toevallig gisteren de noodtoestand afgekondigd), dat is ook wel redelijk toepasselijk.
Nee, je blijft gewoon wowen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Is dat leuk solo?
Tijdje terug naar zitten te kijken maar dat multiplayer gebeuren kan me echt gestolen worden.
Al moet ik gewoon verder met Days Gone, ook toepasselijk in deze tijd
Gewoon eerlijk toegeven dat je een mietje bent.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:28 schreef Tjacka het volgende:
Mijn werkgever vraagt of ik verkouden ben
Ben ik eigenlijk altijd
Wat nu
Het is briljant, wat je doet is je start solo/singleplayer missie op je kaart en dan kom je mensen tegen en hoe de mechanics van die game werken (zij moeten die missie ook doen in hun singleplayer) schakel je vanzelf over in co-op en help je elkaar de level door .quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Is dat leuk solo?
Tijdje terug naar zitten te kijken maar dat multiplayer gebeuren kan me echt gestolen worden.
Al moet ik gewoon verder met Days Gone, ook toepasselijk in deze tijd
Ach, in plaats hiervan kan hij niet op FOK! posten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:Caland zou vandaag gaan vliegen. Arme Caland.
Hm. Klinkt leuk. Als ik ooit klaar ben met WoW en andere games zal ik deze wel nemen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is briljant, wat je doet is je start solo/singleplayer missie op je kaart en dan kom je mensen tegen en hoe de mechanics van die game werken (zij moeten die missie ook doen in hun singleplayer) schakel je vanzelf over in co-op en help je elkaar de level door .
Eventueel als je echt een autist bent kun je dat ook uitzetten dan doe je het dus helemaal alleen. Maar ik vond het wel leuk, verder ook geen gelul, gechat, bemoeinis je helpt elkaar door samen gasten af te knallen en gaat weer je eigen weg.
mongooltjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:49 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Just a flu
@:Wereldgozer
@:aTypisch
@:Scrummie2.1
Schandalig dat hij ook gewoon 2 dagen heeft gekregen. Beter unban je hem in deze moeilijke tijden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, in plaats hiervan kan hij niet op FOK! posten.
Hahahaha
BANS WORDEN NIET BESPROKEN!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Schandalig dat hij ook gewoon 2 dagen heeft gekregen. Beter unban je hem in deze moeilijke tijden.
Hij heeft maar 1 dag.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Schandalig dat hij ook gewoon 2 dagen heeft gekregen. Beter unban je hem in deze moeilijke tijden.
Vandaag verloopt ie toch? Caland heeft in PM aangegeven naar mij dat ie een dag moest zitten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Huh? Hij is gister in gegaan en verloopt morgen. Dat is toch echt 48 uur.
Je kunt weer posten op 14-03-2020 om 15:55.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vandaag verloopt ie toch? Caland heeft in PM aangegeven naar mij dat ie een dag moest zitten.
WAT IS HET NOU?
@:GGMM WIJ MOETEN DIT WETEN
[ afbeelding ]
@:zipportal
TR gezetquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vandaag verloopt ie toch? Caland heeft in PM aangegeven naar mij dat ie een dag moest zitten.
WAT IS HET NOU?
[ afbeelding ]
Mijn DM staat open voor jou.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:42 schreef Tjacka het volgende:
ik mag niet lekken
Maar ik word flink op mijn plek gezet in fc
14-03-2020 om 15:55.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
WAT IS HET NOU?
[ afbeelding ]
Vreemd dat ie dan tegen mij zei: 1 dag, en een paar onaardige woorden over bestuur.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je kunt weer posten op 14-03-2020 om 15:55.
Oh, wat raar. @Greys is een uitstekende mod!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen.
@:greys en ik zijn geen vrienden!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, wat raar. @:greys is een uitstekende mod!
Je moet ook niet slowchatten in COR debiel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen.
Iedereen deed het debielquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet ook niet slowchatten in COR debiel.
Iemand antwoord op deze vraag!??quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:28 schreef Tjacka het volgende:
Ben ik eigenlijk altijd
Wat nu
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:42 schreef Tjacka het volgende:
ik mag niet lekken
Maar ik word flink op mijn plek gezet in fc
Dat zeggen. En thuisblijven. Neem een voorbeeld aan @Drizzt_DoUrdenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:28 schreef Tjacka het volgende:
Ben ik eigenlijk altijd
Wat nu
greys is baasquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen.
Afgehandeld. Graag het hierbij te laten. Als je meer wil weten, dan kun je een DM sturen naar @Wereldgozerquote:
Ik vind haar ook lief, maar ze is in een keer ziek mad. Ik kan wel janken!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
greys is baas
beter doe je effe normaal tegen haar
goffetomme
@Greys is de enige mod die me een DM stuurde over gedrag in COR (ik had NEGERSEX als TT).quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
greys is baas
beter doe je effe normaal tegen haar
goffetomme
Maar jij bent moderator dom varken.quote:
Wat grappig. Ik had PRECIES dezelfde ervaring met Greysgodin.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:greys is de enige mod die me een DM stuurde over gedrag in COR (ik had NEGERSEX als TT).
De andere mods delen alleen maar notes uit met de hoop dat dit zal leiden tot een ban.
De DM van @:greys werd zeer gewaardeerd. GreysGOD.
Jemig. Zit je weer aan de drank?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar jij bent moderator dom varken.
Kennelijk begrijp je nog steeds niet dat daar bepaalde privileges en verantwoordelijkheden bij horen.
Waarmee duidelijk is dat niet alleen je eerste aanstelling een enorme blunder was, maar je weer blauw maken zo mogelijk nog dommer was.
Doe normaal tegen greysquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen.
Zelfs stomdronken ben ik helderder van geest dan jij. Je moet eens nadenken over je daden Tjacka.quote:
Ik adoreeede haar eigenlijk. Zelfde manier hoe ik jou en Lenny adoreer. Nu ze zo boos is doet mij dat wel erg pijn.quote:
Dacht dat iedereen mijn vriend was.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:03 schreef onlogisch het volgende:
@:Tjacka is de verpersoonlijking van een vergevorderde hersenbloeding.
hoe staat het met de verdediging van feyenoord? heb je daar nog een interessante analyse over?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:03 schreef onlogisch het volgende:
@:Tjacka is de verpersoonlijking van een vergevorderde hersenbloeding.
*Hoequote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoe staat het met de verdediging van feyenoord? heb je daar nog een interessante analyse over?
Bah.twitter:hiertommy twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 11:08:08En nu? #COVID2019NL https://t.co/195Ch9krmk reageer retweet
Hypocriet als ik ben heb ik deze weggeflikkerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:06 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd wat onlogisch met de TR doet.(in het verleden heeft hij anderen die in de SC aan crewbash deden wel genote)
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hypocriet als ik ben heb ik deze weggeflikkerd.
Waarom stopte je. Abrupt met een zin. Die eigenlijk prima door kon gaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:09 schreef Tjacka het volgende:
Elke keer wanneer @:onlogisch met een prima diss lijkt te komen. Komt het 200x zo hard terug. Gelukkig lig ik dus toch wel een stuk beter bij het simpele voetvolk dan @:onlogisch
Geenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom stopte je. Abrupt met een zin. Die eigenlijk prima door kon gaan?
Je loopt ook niet de godganse dag de slowchatten daar en maakt je baas achter haar rug om belachelijk. Bovendien heb je daar veel verstandige dingen geroepen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik zou zo enkele users (geen VBL'ers) uit het COR topic kunnen opnoemen die een ban zouden krijgen wanneer ik FA zou zijn.
Wil hij nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Je loopt ook niet de godganse dag de slowchatten daar en maakt je baas achter haar rug om belachelijk. Bovendien heb je daar veel verstandige dingen geroepen.
Eigenlijk zouden ze jou daar moderator moeten maken.
Dat heb ik ook al gezegd, maar GGMM vindt @Scrummie2.1 te labiel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Je loopt ook niet de godganse dag de slowchatten daar en maakt je baas achter haar rug om belachelijk. Bovendien heb je daar veel verstandige dingen geroepen.
Ja, dat laatste hoor ik vaker. Maar ja, zolang ze je daar gaan lopen bannen voor het plaatsen van nieuws...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:12 schreef Elan het volgende:
[..]
WTFquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al gezegd, maar GGMM vindt @:scrummie2.1 te labiel.
Oh god
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al gezegd, maar GGMM vindt @:scrummie2.1 te labiel.
Oh god
Uh..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
WTF
IS DIT WAAR @:GGMM ?!?!?!?!??!?!!??!?!?!!
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
WTF
Anders had ik het serieus overwogen, je bent érg lekker bezig!!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mes. Steek. Rug.
(@:onlogisch pijn)
Shift gebruikt of Caps Lock?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
WTF
Je hebt je gelukkig wel ingedekt door eerst 100% zeker te weten dat hij niet ja zou zeggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anders had ik het serieus overwogen, je bent érg lekker bezig!!
Eens. Scrummie is 1 van de topusers in COR.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm oke. Gelukkig wil ik het inderdaad nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Shift gebruikt of Caps Lock?
Ik vraag dit voor een goede vriend van me. @:lange_lans
Ik moet iedereen controleren. Niks persoonlijks.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit vraag je aan een echte baas?
Is dat relevant?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:20 schreef Tjacka het volgende:
Genoeg gelekt
Ik moet mijn werkgever nog appen dat ik eigenlijk altijd verkouden ben
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:19 schreef Tjacka het volgende:
Oei GGMM heeft borderline merk ik.Door wie? Mag per DM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja oke. Maar uiteraard is het met shift getypt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik moet iedereen controleren. Niks persoonlijks.
Ik noteer dit. Bedankt. Ook namens @Lange_Lansquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nouja oke. Maar uiteraard is het met shift getypt.
Ik vroeg mij al af van wie dat Rituals pakket was!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
net zo spannend als de pics die je vriendin gister stuurde?
Stop hou opquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af van wie dat Rituals pakket was!
Een apart EK haxball organiserenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik bedenk me zojuist iets.
@:Coco. zou haxball gaan hosten tijdens het EK, maar het EK gaat waarschijnlijk niet door. Hoe gaan we dit oplossen @:coco.?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
net zo spannend als de pics die je vriendin gister stuurde?
3/10 voor jullie. Stop hier maar mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af van wie dat Rituals pakket was!
Mensen die ontzettend onnodig veel te veel inslaan waardoor de schappen leeg zijn voor andere mensen mogen wat mij betreft op een legoblokje stappen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:13 schreef El-Stinho het volgende:
Op naar de winkels. Nu al een vergevorderde haat jegens mensen die ''hamsteren''
(weg met dat kutwoord).
Dat verwacht ik wel, ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk je dat de IT-afdeling je nu aan het uitlachen is?
Lekker man.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verwacht ik wel, ja.
Ik troost mij met de gedachte dat ik vandaag de hele dag in m'n onderbroek werk daar waar zij gewoon op het kantoor moeten zitten.
Ik ga zo meteen Gers Pardoel aanpakken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Je kan altijd rekenen op @:maxi-mus om een flater van een paar uur terug weer even actueel te maken.
Mijn like heb je alvastquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen Gers Pardoel aanpakken.
Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[modbreak] GROOT NIEUWS[/modbreak]
[warning] IK WERK VANAF VOLGENDE WEEK THUIS[/warning]
Pallets sorteren vanuit je woonkamer?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:44 schreef onlogisch het volgende:
Terecht.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen Gers Pardoel aanpakken.
Wat doe jij eigenlijk voor werk?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:44 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop deze week mijn promotie te maken. Dan word ik ook full time medewerker van FOK!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Onlogisch deed toch iets met schroefjes bestellen?
Ja, hij mist er enkel nog een paar in z'n hoofd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Onlogisch deed toch iets met schroefjes bestellen?
Alsof Danny daar geld voor heeft. Die moet inmiddels zijn huis opeten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop deze week mijn promotie te maken. Dan word ik ook full time medewerker van FOK!
Onlogisch krijg je wel een bak subsidie voor.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Alsof Danny daar geld voor heeft. Die moet inmiddels zijn huis opeten.
Zo danquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, hij mist er enkel nog een paar in z'n hoofd.
ik dacht dat jij ook ict had gedaan ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verwacht ik wel, ja.
Ik troost mij met de gedachte dat ik vandaag de hele dag in m'n onderbroek werk daar waar zij gewoon op het kantoor moeten zitten.
Ja, toen kwam ik erachter dat iedereen in de IT niet goed snik is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:54 schreef Adames het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ook ict had gedaan ?
@GGMM heeft een administratief baantje dat over 3 jaar volledig geautomatiseerd is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:54 schreef Adames het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ook ict had gedaan ?
dat kan ik niet ontkennenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, toen kwam ik erachter dat iedereen in de IT niet goed snik is.
Niks. Ik onderga de mokerslag van @DonRaja met nederigheid.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:55 schreef Elan het volgende:
Don komt met gestrekt been het topic binnen.
Benieuwd naar de comeback van @:onlogisch .
ga nou niet doen alsof jij complex werk hebtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM heeft een administratief baantje dat over 3 jaar volledig geautomatiseerd is.
Je haalt het niet zomaar hoor, zo'n heftruck certificaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:56 schreef Adames het volgende:
[..]
ga nou niet doen alsof jij complex werk hebt
Komt een euro pallet in de lengte of in de breedte binnen. Dat is de grootste uitdaging waar ik dagelijks mee te maken hebquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:56 schreef Adames het volgende:
[..]
ga nou niet doen alsof jij complex werk hebt
Hopelijk heb je geen WC-papier nodig.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:01 schreef GGMM het volgende:
Ik ga denk ik douchen en daarna eens naar de supermarkt.
THUISWERKEN IS DE SHIT
Pics van de schappen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:01 schreef GGMM het volgende:
THUISWERKEN IS DE SHIT
Ik heb serieus maar één rol nogquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk heb je geen WC-papier nodig.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:01 schreef GGMM het volgende:
THUISWERKEN IS DE SHIT
quote:
Ga je ook heel veel kattenvoer inslaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb serieus maar één rol nog![]()
Hopelijk wonen er hier geen debielen.
En iedereen die mij toiletpapier ziet kopen denkt waarschijnlijk dat ik zo'n debiel benIk heb het écht nodig.
Nee, dat lust ik niet!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je ook heel veel kattenvoer inslaan?
2 blikjes waarschijnlijk, voor de hele maand. Hij verwent Benji dan een beetje extra.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je ook heel veel kattenvoer inslaan?
Ik ga zo even naar de supermarkt, vooral omdat ik nieuwsgierig ben.(lol) Ik ga pics maken als het leeg is maar verwacht er weinig van.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:04 schreef onlogisch het volgende:
Overigens zal ik ook pics van de schappen maken als ik dit weekend boodschappen ga doen.
LATEN WE ELKAAR EEN BEETJE OP DE HOOGTE HOUDEN MANNEN.
Gelachen.quote:
De magazijnen mogen wel vol zijn, maar als er besloten wordt dat de supermarkten dichtgaan, heb je daar niet veel aan he.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanmorgen nog naar supermarkt geweest. Alleen pannenkoekenmix en wc-papier was op
MensenEcht
De magazijnen zitten ramvol in Nederland en toch hamsteren
Ik geloof er weinig van dat dat gaat gebeuren. Levensbehoefte nr. 1 gaat niet dicht.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De magazijnen mogen wel vol zijn, maar als er besloten wordt dat de supermarkten dichtgaan, heb je daar niet veel aan he.
[ afbeelding ]
Misschien ben ik naïef maar ik zie het niet zover komen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De magazijnen mogen wel vol zijn, maar als er besloten wordt dat de supermarkten dichtgaan, heb je daar niet veel aan he.
[ afbeelding ]
Het kan ter bescherming van de supermarktmedewerkers verplicht worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik geloof er weinig van dat dat gaat gebeuren. Levensbehoefte nr. 1 gaat niet dicht.
bechermingquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het kan ter becherming van de supermarktmedewerkers verplicht worden.
En je kunt dat nu niet oplossen door een buurtbarbecue te organiseren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:07 schreef onlogisch het volgende:
Het wordt pas echt leuk als de stroom uitvalt. Zit je dan, met je 12kg ingevroren kip.
Werken toch alleen maar jongeren daar. Groep met minste risico's lolquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
bechermingquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is vrijdag de 13e, pas maar op vandaag.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan had ik er al 3 andere typefouten uitgehaald.
Als mensen vandaag collectief besluiten dat er een enorm tekort is aan wc-papier dan is er een tekort aan wc-papier.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien ben ik naïef maar ik zie het niet zover komen.
Waarom zijn ze mad dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
Wij hebben flex-plekken op het werk en dat willen ze niet wijzigen. Mensen zijn woedend.
Ja ik ken de domheid van mensen maar ik had het over het compleet sluiten van supermarkten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Als mensen vandaag collectief besluiten dat er een enorm tekort is aan wc-papier dan is er een tekort aan wc-papier.
Dat er vervolgens gewoon miljarden rollen in een magazijn liggen maakt dan ook niet uit, zodra het schap is bijgevuld trekken de doomsdaypreppers het meteen leeg.
Waardoor de mythe van tekorten zichzelf in stand zal houden omdat mensen geconfronteerd zullen worden met lege schappen.
Mensen willen vaste plekken?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Management wil het niet wijzigen, de mensen zelf wel.
Oh ik let weer niet op, in dat geval eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik ken de domheid van mensen maar ik had het over het compleet sluiten van supermarkten.
Ja, voorlopig althans. Wat ook gewoon prima mogelijk is overigens want de meeste mensen werken nu thuis.quote:
Als iedereen dan gewoon op zelfde plek gaat werken elke dag is het probleem ook weer opgelostquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Management wil het niet wijzigen, de mensen zelf wel.
Is heel veel verloop op een dag, veel verschillende tijden/dagen en studenten die 's avonds werken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als iedereen dan gewoon op zelfde plek gaat werken elke dag is het probleem ook weer opgelost
Allemaal preventief mee de kuil inquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn moeder was gister op een begrafenis, daar werd ook nadrukkelijk gezegd en waren bordjes om elkaar geen hand te geven. (wat iedereen natuurlijk wel deed) Tot zover deze anekdote.
Zwolle.quote:
Ik slik echt nooit paracetamol. Ik denk dat het in mijn plaatselijke supermarkt wel meevalt maar zal zo even kijken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Zwolle.
Maar dit is zo'n beetje het beeld overal wat ik begrijp.
Paracetamol en pijnstilling is op rantsoen.
Denk niet dat ik een ziekenhuisbed nodig heb. Wel eten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:27 schreef aTypisch het volgende:
zou je niet zo druk maken om de rijstvoorraad, wel om het aantal ziekenhuisbedden als we italie volgen qua verloop
Dat doet ook niemand hier.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:27 schreef aTypisch het volgende:
zou je niet zo druk maken om de rijstvoorraad, wel om het aantal ziekenhuisbedden als we italie volgen qua verloop
Ik heb ook een duit in het zakje gedaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:29 schreef DonRaja het volgende:
Gers Pardoel (wie?) wordt geslacht op twitter.
Er heeft zelfs al iemand aangifte gedaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ook een duit in het zakje gedaan.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er heeft zelfs al iemand aangifte gedaan.
Mee eens ja, sowieso maak ik me totaal geen zorgen over de economische situatie van Nederland.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:27 schreef aTypisch het volgende:
Klinkt als een gewoon griepje dus.quote:Toch is het even wennen. De eerste week waren we sowieso te beroerd om meer te doen dan slapen en uitrusten. De hoofdpijn die dit virus veroorzaakt, is niet normaal.
De druk in mijn hoofd liep door tot aan mijn oogkassen, waardoor licht slecht te verdragen was. Nu dat we ons wat beter voelen vermaken we ons met puzzelen, series kijken en lezen.
We waren zó ziek, dat er de eerste week een heel andere sfeer in huis ging. Logisch, want alles wat we konden doen was slapen en ontzettend veel hoesten. De druk op de borst en ademhalingsproblemen hielpen ook niet.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
VANAF MAANDAG THUISWERKEN
IK HERHAAL
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
IK HERHAAL
Via de FOK! stok.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou Danny dit hebben veroorzaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |