SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:54 schreef Doublepain het volgende:
@:afcniels
@:jancees
@:kapiteintje
@:caland
@:kingroland
HIJ LEEFT NOG!!!!
RIPquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:19 schreef Houtenbeen het volgende:
Dybala van Juventus is ook positief getesttwitter:ElNacionalWeb twitterde op donderdag 12-03-2020 om 22:15:12#ENDeportes Paulo Dybala es el segundo jugador de la Serie A en tener coronavirus https://t.co/hEOQ7u2nCu reageer retweet
ohhh nee joh komt goed. als marketingstudent ben ik van mening dat er genoeg voedsel in de supermarkten te vinden isquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Preppen maat.
Voedsel preppen. Jwt.
https://www.tiktok.com/@x(...)=twitter&source=h5_mquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ohhh nee joh komt goed. als marketingstudent ben ik van mening dat er genoeg voedsel in de supermarkten te vinden is
Heb jij al geprept?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Preppen maat.
Voedsel preppen. Jwt.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:(...)=twitter&source=h5_m
JAAAAquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:54 schreef Doublepain het volgende: @:afcniels @:jancees @:kapiteintje @:caland @:kingroland HIJ LEEFT NOG!!!!
Ik heb gewoon vrij, hoor. De Haagse schort gewoon op tot minstens 31 maart. We zijn gelukkig de debiele HvA niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:04 schreef KingRoland het volgende:
@:el-stinho trein vermijden als je lessen hebt
ik blijf thuis lekker netflixen
Loop je geen gigantische achterstanden op dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vrij, hoor. De Haagse schort gewoon op tot minstens 31 maart. We zijn gelukkig de debiele HvA niet.
Alle hbo en uni sluiten. Wij ook maatje.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vrij, hoor. De Haagse schort gewoon op tot minstens 31 maart. We zijn gelukkig de debiele HvA niet.
hou je veilig he rensie vriendquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alle hbo en uni sluiten. Wij ook maatje.
corona treinquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Morgen gewoon met trein naar afspraak. Wel echt klote.
Kost mij geld niet opdagenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
corona trein
moet je ni doen veiligheid eerst
Ga je nu niet meer posten voordat het middag is?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:24 schreef Tjacka het volgende:
Tjacka is de nieuwe @:drizzt_dourden @:elan
Nee, natuurlijk nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk nietJust a fluSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist niet dat koffieplanter het over jou had.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ben de dag goed begonnen door wat posts van @:skysherrif te TR'en in het Corona topic. Hopelijk krijgt hij dezelfde behandeling als @:Caland (#FreeCaland).
Tyfusdebielquote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:49 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Just a flu
@:Wereldgozer
@:aTypisch
@:Scrummie2.1
Ik report ook best wat mods. Doen ze niet echt iets mee volgens mij.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ben de dag goed begonnen door wat posts van @:skysherrif te TR'en in het Corona topic. Hopelijk krijgt hij dezelfde behandeling als @:Caland (#FreeCaland).
Er is in elk geval een verschil in behandeling. Maar dat zullen ze nooit toegeven.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik report ook best wat mods. Doen ze niet echt iets mee volgens mij.
@:capricia graag uitleg.
Klootjesvolk probeer ik altijd eerder een ban aan te naaien dan blauwen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Er is in elk geval een verschil in behandeling. Maar dat zullen ze nooit toegeven.
In deze rare tijd ga je toch geen bans gevenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Caland zou hier nog aan toevoegen dat ze op een driewieler rijdt.
FREECALAND
CORREDquote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima. Wachten op de lockdown.
Hoe staat het met de zorgvraag?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima. Wachten op de lockdown.
Nog redelijk onder controle.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe staat het met de zorgvraag?
Laten we hopen dat dat zo blijft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |