Niet gekliktquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:59 schreef onlogisch het volgende:
https://www.instagram.com/p/B9pO2B_FwVg/?igshid=1tf0nlip1r1n5
Wat ga je zondag doen nou er geen kerk is?quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:26 schreef KingRoland het volgende:
GEEN COLLEGES!!!!!!!1
IK HERHAAL GEEN COLLEGES GEEN LES
IK BEN MORGEN VRIJ!
ik zeg het nog een keerquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat ga je zondag doen nou er geen kerk is?
SGP gaat voor me bidden. Gehoord?
Ik dacht vanwege de homeopathische verdunningquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zeg het nog een keer
corona is een straf van God door al die homo's en LHBT gemeenschappen. ruimt zichzelf op
quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
Tweede succesvolle troll van de avond in het Corrie topic gezet
quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga je dan thuiswerken? Moet er binnenkort waarschijnlijk ook aan geloven maar lijkt me oersaai. Misschien in de Starbucks gaan zitten ofzo
Danny werkt aan de server jongens!quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Tijd voor Jolande Sap om de stekker eruit te trekken.
GODVERDOMME DAT QUOTEN DUURT MOKERLANG
Na 5 minuten het coronadebat te hebben bekeken ben ik even in een lichte coma weggezakt. Inmiddels ook al 3!!! keer gehoest vandaag.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zojuist een eerste hoestje, @:AFCNiels
Ik ben even een uurtje door de stad wezen lopen, want ik heb zoiets van: Als ik ga, dan neem ik er een paar mee.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Na 5 minuten het coronadebat te hebben bekeken ben ik even in een lichte coma weggezakt. Inmiddels ook al 3!!! keer gehoest vandaag.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ben even een uurtje door de stad wezen lopen, want ik heb zoiets van: Als ik ga, dan neem ik er een paar mee.
Maar het niezen en hoesten heeft bij mij tot op heden niet doorgezet.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Danny werkt aan de server jongens!
[ afbeelding ]
Van Gerwen tegen Price net was weer een mooi partijtje.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
Sterkte aan de mensen die op het HvA zitten (lol).
https://www.hvana.nl/lees(...)n-elk-geval-doorgaan
Vrede zij met hemquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
Sterkte aan de mensen die op het HvA zitten (lol).
https://www.hvana.nl/lees(...)n-elk-geval-doorgaan
lekker man, niks mis meequote:Op donderdag 12 maart 2020 22:54 schreef Doublepain het volgende:
@:afcniels
@:jancees
@:kapiteintje
@:caland
@:kingroland
HIJ LEEFT NOG!!!!
maatquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lekker man, niks mis mee
trouwens we zitten in het corona topic
| Forum Opties | |
|---|---|