Hij heeft maar 1 dag.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Schandalig dat hij ook gewoon 2 dagen heeft gekregen. Beter unban je hem in deze moeilijke tijden.
Vandaag verloopt ie toch? Caland heeft in PM aangegeven naar mij dat ie een dag moest zitten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Huh? Hij is gister in gegaan en verloopt morgen. Dat is toch echt 48 uur.
Je kunt weer posten op 14-03-2020 om 15:55.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vandaag verloopt ie toch? Caland heeft in PM aangegeven naar mij dat ie een dag moest zitten.
WAT IS HET NOU?
@:GGMM WIJ MOETEN DIT WETEN
[ afbeelding ]
@:zipportal
TR gezetquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vandaag verloopt ie toch? Caland heeft in PM aangegeven naar mij dat ie een dag moest zitten.
WAT IS HET NOU?
[ afbeelding ]
Mijn DM staat open voor jou.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:42 schreef Tjacka het volgende:
ik mag niet lekken
Maar ik word flink op mijn plek gezet in fc
14-03-2020 om 15:55.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
WAT IS HET NOU?
[ afbeelding ]
Vreemd dat ie dan tegen mij zei: 1 dag, en een paar onaardige woorden over bestuur.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je kunt weer posten op 14-03-2020 om 15:55.
Oh, wat raar. @Greys is een uitstekende mod!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen.
@:greys en ik zijn geen vrienden!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, wat raar. @:greys is een uitstekende mod!
Je moet ook niet slowchatten in COR debiel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen.
Iedereen deed het debielquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet ook niet slowchatten in COR debiel.
Iemand antwoord op deze vraag!??quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:28 schreef Tjacka het volgende:
Mijn werkgever vraagt of ik verkouden ben
Ben ik eigenlijk altijd
Wat nu
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:42 schreef Tjacka het volgende:
ik mag niet lekken
Maar ik word flink op mijn plek gezet in fc
Dat zeggen. En thuisblijven. Neem een voorbeeld aan @Drizzt_DoUrdenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:28 schreef Tjacka het volgende:
Mijn werkgever vraagt of ik verkouden ben
Ben ik eigenlijk altijd
Wat nu
greys is baasquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen.
Afgehandeld. Graag het hierbij te laten. Als je meer wil weten, dan kun je een DM sturen naar @Wereldgozerquote:
Ik vind haar ook lief, maar ze is in een keer ziek mad. Ik kan wel janken!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
greys is baas
beter doe je effe normaal tegen haar
goffetomme
@Greys is de enige mod die me een DM stuurde over gedrag in COR (ik had NEGERSEX als TT).quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
greys is baas
beter doe je effe normaal tegen haar
goffetomme
Maar jij bent moderator dom varken.quote:
Wat grappig. Ik had PRECIES dezelfde ervaring met Greysgodin.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:greys is de enige mod die me een DM stuurde over gedrag in COR (ik had NEGERSEX als TT).
De andere mods delen alleen maar notes uit met de hoop dat dit zal leiden tot een ban.
De DM van @:greys werd zeer gewaardeerd. GreysGOD.
Jemig. Zit je weer aan de drank?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar jij bent moderator dom varken.
Kennelijk begrijp je nog steeds niet dat daar bepaalde privileges en verantwoordelijkheden bij horen.
Waarmee duidelijk is dat niet alleen je eerste aanstelling een enorme blunder was, maar je weer blauw maken zo mogelijk nog dommer was.
Doe normaal tegen greysquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen.
Zelfs stomdronken ben ik helderder van geest dan jij. Je moet eens nadenken over je daden Tjacka.quote:
Ik adoreeede haar eigenlijk. Zelfde manier hoe ik jou en Lenny adoreer. Nu ze zo boos is doet mij dat wel erg pijn.quote:
Dacht dat iedereen mijn vriend was.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:03 schreef onlogisch het volgende:
@:Tjacka is de verpersoonlijking van een vergevorderde hersenbloeding.
hoe staat het met de verdediging van feyenoord? heb je daar nog een interessante analyse over?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:03 schreef onlogisch het volgende:
@:Tjacka is de verpersoonlijking van een vergevorderde hersenbloeding.
*Hoequote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoe staat het met de verdediging van feyenoord? heb je daar nog een interessante analyse over?
Bah.twitter:hiertommy twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 11:08:08En nu? #COVID2019NL https://t.co/195Ch9krmk reageer retweet
Hypocriet als ik ben heb ik deze weggeflikkerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:06 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd wat onlogisch met de TR doet.(in het verleden heeft hij anderen die in de SC aan crewbash deden wel genote)
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hypocriet als ik ben heb ik deze weggeflikkerd.
Waarom stopte je. Abrupt met een zin. Die eigenlijk prima door kon gaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:09 schreef Tjacka het volgende:
Elke keer wanneer @:onlogisch met een prima diss lijkt te komen. Komt het 200x zo hard terug. Gelukkig lig ik dus toch wel een stuk beter bij het simpele voetvolk dan @:onlogisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |