@onlogisch krijgt er flink van langsquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee nou ja
Gelukkig ben ik niet de meest domme persoon dit jaar (vooralsnog)
Wel voor PC. @onlogisch zoekt nog een Mage in WoWquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:14 schreef fetX het volgende:
Twee weken thuiswerken![]()
Iemand nog tips voor games (ps4)?
Last of Us sowiesoquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:14 schreef fetX het volgende:
Twee weken thuiswerken![]()
Iemand nog tips voor games (ps4)?
Jammer dat deel 2 pas uitkomt in mei.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ook wel toepasselijk in deze tijd.
Hoiquote:Op vrijdag 13 maart 2020 04:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga je nu niet meer posten voordat het middag is?
Is dat leuk solo?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer dat deel 2 pas uitkomt in mei.
Ik speel nu The Division 2 (New York, toevallig gisteren de noodtoestand afgekondigd), dat is ook wel redelijk toepasselijk.
Nee, je blijft gewoon wowen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Is dat leuk solo?
Tijdje terug naar zitten te kijken maar dat multiplayer gebeuren kan me echt gestolen worden.
Al moet ik gewoon verder met Days Gone, ook toepasselijk in deze tijd
Gewoon eerlijk toegeven dat je een mietje bent.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:28 schreef Tjacka het volgende:
Mijn werkgever vraagt of ik verkouden ben
Ben ik eigenlijk altijd
Wat nu
Het is briljant, wat je doet is je start solo/singleplayer missie op je kaart en dan kom je mensen tegen en hoe de mechanics van die game werken (zij moeten die missie ook doen in hun singleplayer) schakel je vanzelf over in co-op en help je elkaar de level door .quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Is dat leuk solo?
Tijdje terug naar zitten te kijken maar dat multiplayer gebeuren kan me echt gestolen worden.
Al moet ik gewoon verder met Days Gone, ook toepasselijk in deze tijd
Ach, in plaats hiervan kan hij niet op FOK! posten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:Caland zou vandaag gaan vliegen. Arme Caland.
Hm. Klinkt leuk. Als ik ooit klaar ben met WoW en andere games zal ik deze wel nemen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is briljant, wat je doet is je start solo/singleplayer missie op je kaart en dan kom je mensen tegen en hoe de mechanics van die game werken (zij moeten die missie ook doen in hun singleplayer) schakel je vanzelf over in co-op en help je elkaar de level door .
Eventueel als je echt een autist bent kun je dat ook uitzetten dan doe je het dus helemaal alleen. Maar ik vond het wel leuk, verder ook geen gelul, gechat, bemoeinis je helpt elkaar door samen gasten af te knallen en gaat weer je eigen weg.
mongooltjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:49 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Just a flu
@:Wereldgozer
@:aTypisch
@:Scrummie2.1
Schandalig dat hij ook gewoon 2 dagen heeft gekregen. Beter unban je hem in deze moeilijke tijden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, in plaats hiervan kan hij niet op FOK! posten.
Hahahaha
BANS WORDEN NIET BESPROKEN!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Schandalig dat hij ook gewoon 2 dagen heeft gekregen. Beter unban je hem in deze moeilijke tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |