SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 08-03-2020 01:13:06 ]Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Laten we het hopen. En als William straks Barbara 12 punten geeft ga ik hem zoenen als ik hem tegenkom in Rotterdam.quote:
En save.quote:
Echt he waarom uitgerekend NU zo'n kutjaarquote:
Ja jij bent weer lekker je zen zelf he relaxte eikelquote:
Daarom, resetten, hoeven we ons ook niet meer druk te maken of en in welke vorm het dit jaar doorgaat.quote:Op zondag 8 maart 2020 00:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt he waarom uitgerekend NU zo'n kutjaarNu we het zo live mee gaan maken
Als ze goede staging had gehad had ze kans gemaakt, maar ze heeft het verpest voor zichzelf. Laten we eerlijk zijn.quote:Op zondag 8 maart 2020 00:49 schreef Aoibhin het volgende: [..] Het is mijn nummer 2, met flinke afstand van Barbara
![]()
Ze kiezen expres slecht zodat wij niet hoeven meemaken dat goede acts straks in een leeg AHOY staan.quote:Op zondag 8 maart 2020 00:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Doe ik met liefdequote:
Oh jaquote:
HOU OOOOPPPquote:
Ik heb allang besloten dat ik dit jaar het maar doe met een top 3, en verder alles negeer.quote:Op zondag 8 maart 2020 00:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja jij bent weer lekker je zen zelf he relaxte eikel
Er zitten gelukkig nog best wat toffe tussen? Italië IJsland Litouwen Roemenië Bulgarije Nederland Zwitserland etc. Nou ja geen etc, dat was het wel.quote:Op zondag 8 maart 2020 00:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De Regio waar Lissabon de hoofdstad is.quote:Op zondag 8 maart 2020 00:55 schreef molloot200 het volgende:
Alentejo is een geweldige regio
Geen idee waar het ligt maar heldoooon
Oh mijn god. Ik zie nu in dat we Erika Vikman samen met NikkieTutorials moeten missenquote:
Geen etc.quote:Op zondag 8 maart 2020 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zitten gelukkig nog best wat toffe tussen? Italië IJsland Litouwen Roemenië Bulgarije Nederland Zwitserland etc. Nou ja geen etc, dat was het wel.
Tis dat dat appartement so awesome was en die steak sandwiches met chips maar ánders...quote:Op zondag 8 maart 2020 00:55 schreef Cee het volgende:
Dat we deze mensen in 2018 nog hebben gesponsord met ons geld, Greys.
WIJ ZIJN ER!quote:Op zondag 8 maart 2020 00:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze kiezen expres slecht zodat wij niet hoeven meemaken dat goede acts straks in een leeg AHOY staan.
Ja, Oberon staat op winst geloof ik.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 00:55 schreef molloot200 het volgende:
Alentejo is een geweldige regio
Geen idee waar het ligt maar heldoooon
Ja je buren zijn heerlijke nachtbrakersquote:
Vinden we dat leuk?quote:Op zondag 8 maart 2020 00:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, Oberon staat op winst geloof ik.
denk grootquote:Op zondag 8 maart 2020 00:57 schreef Cirilico het volgende:
Eens kijken hoe het verschil is tussen jury en mensen thuis.
Maar niet zo erg als hier hoor, het is nog maar middernacht en ze zijn al bijna klaarquote:Op zondag 8 maart 2020 00:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja je buren zijn heerlijke nachtbrakers
Veilig, maar je mist wel veel johquote:Op zondag 8 maart 2020 00:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb allang besloten dat ik dit jaar het maar doe met een top 3, en verder alles negeer.
Wij mogen er straks niet zijn als het zo doorgaat joh.quote:
Niet allemaal geloof ik.quote:
Ik breek wel in. Ik ben wel sneakyquote:Op zondag 8 maart 2020 00:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wij mogen er straks niet zijn als het zo doorgaat joh.
JAquote:
Omg yesquote:Op zondag 8 maart 2020 01:00 schreef Cee het volgende:
Dan wordt het Elisa of PP andere kunnen niet meer!
*bijt hier héélél hard op iets*quote:
Hou op jij relaxende eikelquote:
Kloptquote:
Echt joh, allemaal bloed zweet en tranen doorstaan, en aan het einde van het FUCKING SEIZOEN hebben we geen ontknopingquote:
Dit jaquote:Op zondag 8 maart 2020 01:02 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Wut??? Kut!
Zit je de hele ellenlange tijd voor te kijken.
Ik begin dit te denken, met een paniekende regisseur die de stream dus maar uit gegooid heeft ofzo.quote:
Het had veel erger gekund. Het is prima maar niet heel bijzonder. En dat is zo'n 80% van dit jaar.quote:
quote:
Ik ben blij voor je!quote:Op zondag 8 maart 2020 01:03 schreef Em31 het volgende:
Omg mijn favoriet![]()
![]()
![]()
Liedje dat is van alle voorrondes het meest geluisterd heb, maar ging er niet vanuit
Nou, is het toch nog goedgekomen met je avond!quote:Op zondag 8 maart 2020 01:03 schreef Em31 het volgende:
Omg mijn favoriet![]()
![]()
![]()
Liedje dat is van alle voorrondes het meest geluisterd heb, maar ging er niet vanuit
Ah okayquote:Op zondag 8 maart 2020 01:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het had veel erger gekund. Het is prima maar niet heel bijzonder. En dat is zo'n 80% van dit jaar.
Wat had Barbara?quote:Op zondag 8 maart 2020 01:03 schreef koffieleuk het volgende:
Ik zie het nu op een andere stream, Elisa wint.
Jaaaaaaaaaaaaaa eindelijk kan ik voor jou juichenquote:Op zondag 8 maart 2020 01:03 schreef Em31 het volgende:
Omg mijn favoriet![]()
![]()
![]()
*pakt zijn tafel terug.*quote:Op zondag 8 maart 2020 01:04 schreef Cyan9 het volgende:
* zet alvast wat tafels klaar om omver te kieperen *
Ah, had toch gehoopt op Pierre Kartner die muntje mocht gooien. Was tenminste nog memorabel geweest.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik begin dit te denken, met een paniekende regisseur die de stream dus maar uit gegooid heeft ofzo.
Zo blij dat iemand blij naar bed gaatquote:Op zondag 8 maart 2020 01:03 schreef Em31 het volgende:
Omg mijn favoriet![]()
![]()
![]()
16. Elisa 18.quote:
Is elk jaar zo...quote:Op zondag 8 maart 2020 01:05 schreef BramVeen het volgende:
Eerste en laatste NF seizoen voor mij, wat een decepties vandaag zeg
Ook Brabant nog on lock down.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:05 schreef Cee het volgende:
Ik weet niet wat ik in een vorig leven heb gedaan maar ik word er de laatste tijd keihard voor gestraft.
Hoe kom je aan die foto van mij net?quote:Op zondag 8 maart 2020 01:03 schreef lashatumbai het volgende:
Dit is toch niet te geloven. Na 57 uur san remo, 38 nationale finales, nu niet de laatste 5 minuten van de allerlaatste mee kunnen maken![]()
[ afbeelding ]
Ik snap sowieso weinig van juries vanavondquote:Op zondag 8 maart 2020 01:07 schreef joko97 het volgende:
dit moet wel het grootste Jury-Publiek verschil zijn van alle NF dit jaar.
al wekenquote:Op zondag 8 maart 2020 01:07 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Zo voelt heel de fan community zich vanavond volgens mij
Je deelt the experience Ceequote:Op zondag 8 maart 2020 01:05 schreef Cee het volgende:
Ik weet niet wat ik in een vorig leven heb gedaan maar ik word er de laatste tijd keihard voor gestraft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
En tweede geworden?quote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 01:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je deelt the experience CeeMisschien kenden we elkaar wel in een vorig leven
Jij en Cee waren waarschijnlijk leiders van een roversbende of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat is wel leukquote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 01:08 schreef molloot200 het volgende:
Mensen die Elisa leuker/beter vonden, gefeliciteerd
Dit was mijn eerste NF seizoen maar ook mijn laatste. Wat een decepties steeds, jeetje. Volgende keer zie ik jullie in april bij de repetities. Helemaal klaar ermee, doei.
Nu lekker Passé-Partout luisteren pffff.
Ik heb dat ook vaak gedacht, dus tot volgens jaar.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:08 schreef molloot200 het volgende:
Mensen die Elisa leuker/beter vonden, gefeliciteerd
Dit was mijn eerste NF seizoen maar ook mijn laatste. Wat een decepties steeds, jeetje. Volgende keer zie ik jullie in april bij de repetities. Helemaal klaar ermee, doei.
Nu lekker Passé-Partout luisteren pffff.
Tsja, we zijn ook maar gewoon een stelletje Nederlanders hè.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:08 schreef Strani het volgende:
Waarom schrijven jullie allemaal 'medio de sentir'?
Had ik later gepost, meer weet nog niet of je er al bentquote:
twitter:ESF_FOK twitterde op zondag 08-03-2020 om 01:09:11Elisa wint in Portugal met "Medo de Sentir". Op het forum zagen we haar vooraf niet winnen (en zagen we haar uiteindelijk ook létterlijk niet winnen doordat de stream stopte..) Beluister het lied hieronder! 👇🏽#ESC2020 #OpenUp https://t.co/yDsPJcvIOs https://t.co/ZQIaDTlUkt reageer retweet
quote:Op zondag 8 maart 2020 01:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tsja, we zijn ook maar gewoon een stelletje Nederlanders hè.
Dat is wel een aardige verklaringquote:Op zondag 8 maart 2020 01:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tsja, we zijn ook maar gewoon een stelletje Nederlanders hè.
Ja die wilden we.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:09 schreef Strani het volgende:
Ik hoor drie tonen van Passe-Partout en dat vind ik direct leuker
Oh, is dat wat jullie PP noemen?
Ik vind het een perfecte tweet Greysie.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:10 schreef Greys het volgende:
Iets leukers had ik niet meer in het vat.twitter:ESF_FOK twitterde op zondag 08-03-2020 om 01:09:11Elisa wint in Portugal met "Medo de Sentir". Op het forum zagen we haar vooraf niet winnen (en zagen we haar uiteindelijk ook létterlijk niet winnen doordat de stream stopte..) Beluister het lied hieronder! 👇🏽#ESC2020 #OpenUp https://t.co/yDsPJcvIOs https://t.co/ZQIaDTlUkt reageer retweet
Ik vind het wel meevallenquote:Op zondag 8 maart 2020 01:10 schreef lashatumbai het volgende:
We kunnen nu wel met recht zeggen dat 2020 niet de meest spannende line-up gaat zijn van de afgelopen jaren.En dát, mensen, doet mij eerlijk gezegd een beetje pijn.
Een vriend van me zei net dat de algehele kwaliteit wel wat omhoog is gegaan, maar dat we steeds minder uitschieters hebben, de echte "wow!" nummers. Daar kon ik me eigenlijk wel in vinden.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:10 schreef lashatumbai het volgende:
We kunnen nu wel met recht zeggen dat 2020 niet de meest spannende line-up gaat zijn van de afgelopen jaren.En dát, mensen, doet mij eerlijk gezegd een beetje pijn.
Over de breedte prima inderdaad. Maar ik mis gewoon echt wat meer smaakmakers. Degene die wat spice geven vissen een beetje in dezelfde vijver. IJsland, Rusland en Litouwen.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallenover de breedte wel prima en beter dan vorig jaar.
quote:Op zondag 8 maart 2020 01:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga nog even die met die vette kop haar en die laptop tweeten.
Hier ben ik het mee eens!quote:Op zondag 8 maart 2020 01:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan, maar ik wist niet zeker of ik het wel met de rest eens was dus wilde niet voor de groep spreken.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! Ik heb drie keer gevraagd wie jullie wilden maar niemand antwoordde. Niemand!
Wij waren bezig met onze zoveelste teleurstelling Strani. Sorry.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! Ik heb drie keer gevraagd wie jullie wilden maar niemand antwoordde. Niemand!
Ik heb serieus nog vertrouwen in Noord-Macedonië.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:13 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Over de breedte prima inderdaad. Maar ik mis gewoon echt wat meer smaakmakers. Degene die wat spice geven vissen een beetje in dezelfde vijver. IJsland, Rusland en Litouwen.
Ja dit. Misschien vind ik dat wel leuker dan bijvoorbeeld twee echte uitschieters.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een vriend van me zei net dat de algehele kwaliteit wel wat omhoog is gegaan, maar dat we steeds minder uitschieters hebben, de echte "wow!" nummers. Daar kon ik me eigenlijk wel in vinden.
Ach ja ik vind het beter dan vorig jaar.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:10 schreef lashatumbai het volgende:
Haha ach jij ligt nou eenmaal altijd een beetje dwarsquote:Op zondag 8 maart 2020 01:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan, maar ik wist niet zeker of ik het wel met de rest eens was dus wilde niet voor de groep spreken.![]()
![]()
En maar goed ook blijkbaar, want ik had dan nee geantwoord.![]()
Ja denk ik ook wel!quote:Op zondag 8 maart 2020 01:14 schreef ato het volgende:
[..]
Wij waren bezig met onze zoveelste teleurstelling Strani. Sorry.
Maar Passé-partout was in deze topic groot favoriet. Had ook hoge ogen kunnen scoren in Rotterdam.
Misschien dat Malta opeens de runaway favorite gaat worden nog.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog vertrouwen in Noord-Macedonië.
Dit.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:14 schreef lashatumbai het volgende:
Het veld ligt in elk geval dit jaar heulemaal open voor mijn gevoel. Bij de bookies favorieten is het nog de vraag of ze ook bij de juries en in heel Europa aan gaan slaan (zoals IJsland, is vooral trending bij noordelijke landen).
Helemaal mee eens! Tot mijn spijt moet ik bekennen dat ik nog maar heel weinig nummers op mijn playlist heb, en dat was vorig jaar toch echt wel anders. Misschien omdat ik er iets minder op geconcentreerd ben.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:10 schreef lashatumbai het volgende:
True. De competitie is zo wel een stuk meer open!quote:Op zondag 8 maart 2020 01:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dit. Misschien vind ik dat wel leuker dan bijvoorbeeld twee echte uitschieters.
Weet niet hoorquote:Op zondag 8 maart 2020 01:15 schreef Strani het volgende:
Nou, leuk om te weten dan dat Duncan dit jaar waarschijnlijk ook had gewonnen. Misschien wel met landslide.
Dat denk ik eerlijk gezegd ook wel. Net zoals een Soldi in dit veld ook had kunnen winnen.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:15 schreef Strani het volgende:
Nou, leuk om te weten dan dat Duncan dit jaar waarschijnlijk ook had gewonnen. Misschien wel met landslide.
Omdat het erbij hoortquote:Op zondag 8 maart 2020 01:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En toch kijken we elk jaar weer met 200% passie.
Kemama de verrassing die er nog aan komt.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal toch wel? Is er dit jaar iets echt beter dan Soldi?
Duncan Laurence - Soldi had het inderdaad vast goed gedaan.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal toch wel? Is er dit jaar iets echt beter dan Soldi?
Ik weet dat heel veel mensen lyrisch over haar zijn maar qua stem vind ik haar echt niet zo bijzonder en ik heb ook geen idee wat ze zelf voor muziek wil maken. Ik verwacht dan ook een voorgekauwde powerballad waar ze flink op los kan gaan, a la Polen. Dus mijn verwachtingen voor Malta zijn heel laag.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:15 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Misschien dat Malta opeens de runaway favorite gaat worden nog.
Ik werd niet vrolijk van de meeste inzendingen in de landen van vandaag, dus logischerwijs van de meeste winnaars vandaag ook niet. Al vind ik Zweden voor het eerst in jaren wel weer eens leuk.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ach jij ligt nou eenmaal altijd een beetje dwars
Ik heb vandaag qua winnaars in elk geval weinig gehoord waar ik vrolijk van word.
Ja PP was echt opgevallen. Dit nummer is zeker niet slecht, maar niet echt opvallend in zijn soort.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:07 schreef ato het volgende:
Jammer he, PP had het zo goed kunnen doen in Mei.
Ik vind medio geen slecht nummer, maar doet mij ook wat denken aan Portugal 2018.
quote:Op zondag 8 maart 2020 01:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Duncan Laurence - Soldi had het inderdaad vast goed gedaan.
Nou, gelukkig nog iemand danquote:Op zondag 8 maart 2020 01:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik werd niet vrolijk van de meeste inzendingen in de landen van vandaag, dus logischerwijs van de meeste winnaars vandaag ook niet. Al vind ik Zweden voor het eerst in jaren wel weer eens leuk.
We waren bokkenrijders. Hier staat het huis ook op de kop zo ongeveerquote:Op zondag 8 maart 2020 01:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij en Cee waren waarschijnlijk leiders van een roversbende of zo.
Villa Voltaquote:Op zondag 8 maart 2020 01:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We waren bokkenrijders. Hier staat het huis ook op de kop zo ongeveer
Niet over praten, is nooit gebeurd.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:19 schreef lashatumbai het volgende:
Ook bijzonder dat Elisa zowel de televote als juryvote niet heeft gewonnen. (reminds me of someone...ahem..begint met een D)
We sluiten dit niet uit. Uiteindelijk kom je na 400 nummers vast ook wel bij Italianen terecht.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien is ie wel aan het schrijven voor een samenwerking, featuring Mahmood
voor dat Nederland Idols-achtige juries had, had NL dit ookquote:Op zondag 8 maart 2020 01:12 schreef molloot200 het volgende:
Ook gek dat ze daar in Portugal jurystemmen per regio doen??? Klinkt logischer voor publieksstemmen namelijk.
quote:Op zondag 8 maart 2020 01:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
We sluiten dit niet uit. Uiteindelijk kom je na 400 nummers vast ook wel bij Italianen terecht.
Ditquote:Op zondag 8 maart 2020 01:09 schreef Em31 het volgende:
[..]we zien je volgend jaar wel weer aan het begin van het seizoen!
Nee dit is altijd zo, maar zelf merk ik dat je het uiteindelijk ook wel weer vergeet
JA!quote:Op zondag 8 maart 2020 01:09 schreef Strani het volgende:
Ik hoor drie tonen van Passe-Partout en dat vind ik direct leuker
Oh, is dat wat jullie PP noemen?
Jamala begint toch niet met een D gekkie!quote:Op zondag 8 maart 2020 01:19 schreef lashatumbai het volgende:
Ook bijzonder dat Elisa zowel de televote als juryvote niet heeft gewonnen. (reminds me of someone...ahem..begint met een D en je mag er niets negatiefs over zeggen want dan heb je de poppen aan het dansen)
quote:Op zondag 8 maart 2020 01:10 schreef Greys het volgende:
Iets leukers had ik niet meer in het vat.twitter:ESF_FOK twitterde op zondag 08-03-2020 om 01:09:11Elisa wint in Portugal met "Medo de Sentir". Op het forum zagen we haar vooraf niet winnen (en zagen we haar uiteindelijk ook létterlijk niet winnen doordat de stream stopte..) Beluister het lied hieronder! 👇🏽#ESC2020 #OpenUp https://t.co/yDsPJcvIOs https://t.co/ZQIaDTlUkt reageer retweet
De muziek gaat nooit dood. De liedjes bestaan en ze zijn van ons, om van te houden, lief te hebben en ons door onze moeilijke momenten te slepen. Ze haalden Rotterdam nooit, maar ze haalden wel het diepste van ons hart.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit![]()
Ik heb veel pareltjes overgehouden aan de NSF's, die het ESF uiteindelijk nooit gehaald hebben. Het is frustrerend op het moment zelf, maar die wonden helen. En het elk jaar weer volgen blijft zo'n leuke unieke ervaring met de groep hier
Niet ik, we zien dit allemaal aankomen!quote:Op zondag 8 maart 2020 01:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Die jongen lanceert straks gewoon zes dubbelalbums in één jaar en wie staat er dan met haar spreekwoordelijke bek vol tanden!?
quote:Op zondag 8 maart 2020 01:23 schreef Strani het volgende:
Ah! Aoibhin gaat bijna lezen wie gewonnen heeft. Spannend!
Niet mee eens. De breedte is sowieso beter dan pakweg >10 jaar geleden, maar de echte klappers vallen me wel tegen t.o.v. de jaren hiervoor. Veel dezelfde soort nummers ook die zich niet onderscheiden van elkaar.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 maart 2020 01:23 schreef Strani het volgende:
Ah! Aoibhin gaat bijna lezen wie gewonnen heeft. Spannend!
Oké sorryquote:Op zondag 8 maart 2020 01:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet mee eens. De breedte is sowieso beter dan pakweg >10 jaar geleden, maar de echte klappers vallen me wel tegen t.o.v. de jaren hiervoor. Veel dezelfde soort nummers ook die zich niet onderscheiden van elkaar.
Al blijft het natuurlijk smaak-gerelateerd allemaal.
Staging van Maruv gelekt !!!1!!quote:
Ligt ook echt voor mijn gevoel meer open dan anders. Ik heb nergens echt een winnaarsgevoel bij. Dat had ik vorig jaar bij Arcade wel.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:14 schreef lashatumbai het volgende:
Het veld ligt in elk geval dit jaar heulemaal open voor mijn gevoel. Bij de bookies favorieten is het nog de vraag of ze ook bij de juries en in heel Europa aan gaan aanslaan (zoals IJsland, is vooral trending bij noordelijke landen).
Gefeliciteerdquote:Op zondag 8 maart 2020 01:14 schreef Em31 het volgende:
Ik vind 10 nummers tot nu toe echt leuk, dat heb ik nog nooit gehad.
Dat bedoelt ze volgens mij juist positief? Ik lees het in elk geval als 'Gefeliciteerd, want ik haal dat aantal niet'. Tenminste zo lees ik het maar misschien heb ik iets gemist?quote:Op zondag 8 maart 2020 07:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Huh waarom reageer je zo? Mag ik dat niet vinden als we het er hier over hebben
Na eerdere vreemde opmerkingen in het Zweden topic kwam het me nogal sarcastisch over om iemand met zoiets te feliciteren. Maar het zal wel.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedoelt ze volgens mij juist positief? Ik lees het in elk geval als 'Gefeliciteerd, want ik haal dat aantal niet'. Tenminste zo lees ik het maar misschien heb ik iets gemist?
(Of trap ik nu ergens in?)
Huh wat is er zo vreemd aan mijn reactie?quote:Op zondag 8 maart 2020 07:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Huh waarom reageer je zo? Mag ik dat niet vinden als we het er hier over hebben
Ben er ook behoorlijk klaar mee na gisteren. Bah.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:14 schreef blackswangreen het volgende:
Passe-Partout was zo'n goede, onderscheidende inzending geweest. Makkelijk top-10. Wat zijn die jury's allemaal aan het doen joh, schaf ze maar weer af als ze overal het verkeerde nummer kiezen.
Dit is zo veel minder dan O Jardim, dat was een onderschat meesterwerkje.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:58 schreef ato het volgende:
En dan met 1 punt verschil verliezen van een kopie van 2018, echt zonde.
Oh ja vond jij mooi he.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit is zo veel minder dan O Jardim, dat was een onderschat meesterwerkje.
Dit denk ik ook.. op een laatste super-saturday kiezen al de jury’s (buiten Denemarken weliswaar) allemaal de underdog..quote:
Dit is heel pijnlijk om terug te lezenquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Blijkbaar ook nog een grote naam in Portugal. Sowieso al een lied dat het heel goed kan doen bij de jury denk ik!
Inderdaad. Heel erg veel nummers waarbij ik het gevoel heb van ok, maar niet geweldig. En vrijwel niets waarvan ik echt onder de indruk ben.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet mee eens. De breedte is sowieso beter dan pakweg >10 jaar geleden, maar de echte klappers vallen me wel tegen t.o.v. de jaren hiervoor. Veel dezelfde soort nummers ook die zich niet onderscheiden van elkaar.
Al blijft het natuurlijk smaak-gerelateerd allemaal.
Het is gewoon saai, terwijl Portugal zoveel goede (fado) artiesten en muziek heeft.quote:Op maandag 6 april 2020 15:49 schreef Nexum het volgende:
Ja ik vind het sneu voor Elisa maar ik ben echt blij dat dit niet meedoet volgend jaar. Snap niet hoe je van 3 geweldige inzendingen naar dit kunt gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |