Hoe kom je aan die foto van mij net?quote:Op zondag 8 maart 2020 01:03 schreef lashatumbai het volgende:
Dit is toch niet te geloven. Na 57 uur san remo, 38 nationale finales, nu niet de laatste 5 minuten van de allerlaatste mee kunnen maken![]()
[ afbeelding ]
Ik snap sowieso weinig van juries vanavondquote:Op zondag 8 maart 2020 01:07 schreef joko97 het volgende:
dit moet wel het grootste Jury-Publiek verschil zijn van alle NF dit jaar.
al wekenquote:Op zondag 8 maart 2020 01:07 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Zo voelt heel de fan community zich vanavond volgens mij
Je deelt the experience Ceequote:Op zondag 8 maart 2020 01:05 schreef Cee het volgende:
Ik weet niet wat ik in een vorig leven heb gedaan maar ik word er de laatste tijd keihard voor gestraft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
En tweede geworden?quote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 01:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je deelt the experience CeeMisschien kenden we elkaar wel in een vorig leven
Jij en Cee waren waarschijnlijk leiders van een roversbende of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat is wel leukquote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 01:08 schreef molloot200 het volgende:
Mensen die Elisa leuker/beter vonden, gefeliciteerd
Dit was mijn eerste NF seizoen maar ook mijn laatste. Wat een decepties steeds, jeetje. Volgende keer zie ik jullie in april bij de repetities. Helemaal klaar ermee, doei.
Nu lekker Passé-Partout luisteren pffff.
Ik heb dat ook vaak gedacht, dus tot volgens jaar.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:08 schreef molloot200 het volgende:
Mensen die Elisa leuker/beter vonden, gefeliciteerd
Dit was mijn eerste NF seizoen maar ook mijn laatste. Wat een decepties steeds, jeetje. Volgende keer zie ik jullie in april bij de repetities. Helemaal klaar ermee, doei.
Nu lekker Passé-Partout luisteren pffff.
Tsja, we zijn ook maar gewoon een stelletje Nederlanders hè.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:08 schreef Strani het volgende:
Waarom schrijven jullie allemaal 'medio de sentir'?
Had ik later gepost, meer weet nog niet of je er al bentquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |