Het had veel erger gekund. Het is prima maar niet heel bijzonder. En dat is zo'n 80% van dit jaar.quote:
quote:
Ik ben blij voor je!quote:Op zondag 8 maart 2020 01:03 schreef Em31 het volgende:
Omg mijn favoriet![]()
![]()
![]()
Liedje dat is van alle voorrondes het meest geluisterd heb, maar ging er niet vanuit
Nou, is het toch nog goedgekomen met je avond!quote:Op zondag 8 maart 2020 01:03 schreef Em31 het volgende:
Omg mijn favoriet![]()
![]()
![]()
Liedje dat is van alle voorrondes het meest geluisterd heb, maar ging er niet vanuit
Ah okayquote:Op zondag 8 maart 2020 01:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het had veel erger gekund. Het is prima maar niet heel bijzonder. En dat is zo'n 80% van dit jaar.
Wat had Barbara?quote:Op zondag 8 maart 2020 01:03 schreef koffieleuk het volgende:
Ik zie het nu op een andere stream, Elisa wint.
Jaaaaaaaaaaaaaa eindelijk kan ik voor jou juichenquote:Op zondag 8 maart 2020 01:03 schreef Em31 het volgende:
Omg mijn favoriet![]()
![]()
![]()
*pakt zijn tafel terug.*quote:Op zondag 8 maart 2020 01:04 schreef Cyan9 het volgende:
* zet alvast wat tafels klaar om omver te kieperen *
Ah, had toch gehoopt op Pierre Kartner die muntje mocht gooien. Was tenminste nog memorabel geweest.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik begin dit te denken, met een paniekende regisseur die de stream dus maar uit gegooid heeft ofzo.
Zo blij dat iemand blij naar bed gaatquote:Op zondag 8 maart 2020 01:03 schreef Em31 het volgende:
Omg mijn favoriet![]()
![]()
![]()
16. Elisa 18.quote:
Is elk jaar zo...quote:Op zondag 8 maart 2020 01:05 schreef BramVeen het volgende:
Eerste en laatste NF seizoen voor mij, wat een decepties vandaag zeg
Ook Brabant nog on lock down.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:05 schreef Cee het volgende:
Ik weet niet wat ik in een vorig leven heb gedaan maar ik word er de laatste tijd keihard voor gestraft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |