Ik heb allang besloten dat ik dit jaar het maar doe met een top 3, en verder alles negeer.quote:Op zondag 8 maart 2020 00:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja jij bent weer lekker je zen zelf he relaxte eikel
Er zitten gelukkig nog best wat toffe tussen? Italië IJsland Litouwen Roemenië Bulgarije Nederland Zwitserland etc. Nou ja geen etc, dat was het wel.quote:Op zondag 8 maart 2020 00:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt he waarom uitgerekend NU zo'n kutjaarNu we het zo live mee gaan maken
De Regio waar Lissabon de hoofdstad is.quote:Op zondag 8 maart 2020 00:55 schreef molloot200 het volgende:
Alentejo is een geweldige regio
Geen idee waar het ligt maar heldoooon
Oh mijn god. Ik zie nu in dat we Erika Vikman samen met NikkieTutorials moeten missenquote:
Geen etc.quote:Op zondag 8 maart 2020 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zitten gelukkig nog best wat toffe tussen? Italië IJsland Litouwen Roemenië Bulgarije Nederland Zwitserland etc. Nou ja geen etc, dat was het wel.
Tis dat dat appartement so awesome was en die steak sandwiches met chips maar ánders...quote:Op zondag 8 maart 2020 00:55 schreef Cee het volgende:
Dat we deze mensen in 2018 nog hebben gesponsord met ons geld, Greys.
WIJ ZIJN ER!quote:Op zondag 8 maart 2020 00:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze kiezen expres slecht zodat wij niet hoeven meemaken dat goede acts straks in een leeg AHOY staan.
Ja, Oberon staat op winst geloof ik.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 00:55 schreef molloot200 het volgende:
Alentejo is een geweldige regio
Geen idee waar het ligt maar heldoooon
Ja je buren zijn heerlijke nachtbrakersquote:
Vinden we dat leuk?quote:Op zondag 8 maart 2020 00:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, Oberon staat op winst geloof ik.
denk grootquote:Op zondag 8 maart 2020 00:57 schreef Cirilico het volgende:
Eens kijken hoe het verschil is tussen jury en mensen thuis.
Maar niet zo erg als hier hoor, het is nog maar middernacht en ze zijn al bijna klaarquote:Op zondag 8 maart 2020 00:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja je buren zijn heerlijke nachtbrakers
Veilig, maar je mist wel veel johquote:Op zondag 8 maart 2020 00:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb allang besloten dat ik dit jaar het maar doe met een top 3, en verder alles negeer.
Wij mogen er straks niet zijn als het zo doorgaat joh.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |