twitter:ESF_FOK twitterde op zondag 08-03-2020 om 01:09:11Elisa wint in Portugal met "Medo de Sentir". Op het forum zagen we haar vooraf niet winnen (en zagen we haar uiteindelijk ook létterlijk niet winnen doordat de stream stopte..) Beluister het lied hieronder! 👇🏽#ESC2020 #OpenUp https://t.co/yDsPJcvIOs https://t.co/ZQIaDTlUkt reageer retweet
quote:Op zondag 8 maart 2020 01:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tsja, we zijn ook maar gewoon een stelletje Nederlanders hè.
Dat is wel een aardige verklaringquote:Op zondag 8 maart 2020 01:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tsja, we zijn ook maar gewoon een stelletje Nederlanders hè.
Ja die wilden we.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:09 schreef Strani het volgende:
Ik hoor drie tonen van Passe-Partout en dat vind ik direct leuker
Oh, is dat wat jullie PP noemen?
Ik vind het een perfecte tweet Greysie.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:10 schreef Greys het volgende:
Iets leukers had ik niet meer in het vat.twitter:ESF_FOK twitterde op zondag 08-03-2020 om 01:09:11Elisa wint in Portugal met "Medo de Sentir". Op het forum zagen we haar vooraf niet winnen (en zagen we haar uiteindelijk ook létterlijk niet winnen doordat de stream stopte..) Beluister het lied hieronder! 👇🏽#ESC2020 #OpenUp https://t.co/yDsPJcvIOs https://t.co/ZQIaDTlUkt reageer retweet
Ik vind het wel meevallenquote:Op zondag 8 maart 2020 01:10 schreef lashatumbai het volgende:
We kunnen nu wel met recht zeggen dat 2020 niet de meest spannende line-up gaat zijn van de afgelopen jaren.En dát, mensen, doet mij eerlijk gezegd een beetje pijn.
Een vriend van me zei net dat de algehele kwaliteit wel wat omhoog is gegaan, maar dat we steeds minder uitschieters hebben, de echte "wow!" nummers. Daar kon ik me eigenlijk wel in vinden.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:10 schreef lashatumbai het volgende:
We kunnen nu wel met recht zeggen dat 2020 niet de meest spannende line-up gaat zijn van de afgelopen jaren.En dát, mensen, doet mij eerlijk gezegd een beetje pijn.
Over de breedte prima inderdaad. Maar ik mis gewoon echt wat meer smaakmakers. Degene die wat spice geven vissen een beetje in dezelfde vijver. IJsland, Rusland en Litouwen.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallenover de breedte wel prima en beter dan vorig jaar.
quote:Op zondag 8 maart 2020 01:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga nog even die met die vette kop haar en die laptop tweeten.
Hier ben ik het mee eens!quote:Op zondag 8 maart 2020 01:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallenover de breedte wel prima en beter dan vorig jaar.
Ik heb mijn best gedaan, maar ik wist niet zeker of ik het wel met de rest eens was dus wilde niet voor de groep spreken.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! Ik heb drie keer gevraagd wie jullie wilden maar niemand antwoordde. Niemand!
Wij waren bezig met onze zoveelste teleurstelling Strani. Sorry.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! Ik heb drie keer gevraagd wie jullie wilden maar niemand antwoordde. Niemand!
Ik heb serieus nog vertrouwen in Noord-Macedonië.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:13 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Over de breedte prima inderdaad. Maar ik mis gewoon echt wat meer smaakmakers. Degene die wat spice geven vissen een beetje in dezelfde vijver. IJsland, Rusland en Litouwen.
Ja dit. Misschien vind ik dat wel leuker dan bijvoorbeeld twee echte uitschieters.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een vriend van me zei net dat de algehele kwaliteit wel wat omhoog is gegaan, maar dat we steeds minder uitschieters hebben, de echte "wow!" nummers. Daar kon ik me eigenlijk wel in vinden.
Ach ja ik vind het beter dan vorig jaar.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:10 schreef lashatumbai het volgende:
Haha ach jij ligt nou eenmaal altijd een beetje dwarsquote:Op zondag 8 maart 2020 01:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan, maar ik wist niet zeker of ik het wel met de rest eens was dus wilde niet voor de groep spreken.![]()
![]()
En maar goed ook blijkbaar, want ik had dan nee geantwoord.![]()
Ja denk ik ook wel!quote:Op zondag 8 maart 2020 01:14 schreef ato het volgende:
[..]
Wij waren bezig met onze zoveelste teleurstelling Strani. Sorry.
Maar Passé-partout was in deze topic groot favoriet. Had ook hoge ogen kunnen scoren in Rotterdam.
Misschien dat Malta opeens de runaway favorite gaat worden nog.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog vertrouwen in Noord-Macedonië.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |