quote:Pandemie
Volgens de Amerikaanse professor aan de prestiqieuze Harvard universiteit Marc Lipsitch wordt de Corona-virus-besmetting een wereldwijde pandemie waar 40 tot 70% van de mensheid besmet mee zal raken.
Volgens Lipsitch zullen de meeste patienten lichtjes ziek zijn, of geen symptomen krijgen, net als met de gewone griep het geval is. Wel is dit virus levensbedreigend voor oudere en zieke mensen.
Bron
SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het is maar een griepjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Besmettingen in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opzich klopt dat ook met hoe het RIVM communiceert (aantal positoeve tests)quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:20 schreef _I het volgende: [..] Het testen!? Geloof niet dat we weten hoe snel de ziekte gaat, slechts welke landen testcapaciteit hebben. Wij testen sinds een week. Incubatietijd gemiddeld 6 dagen, dus zouden we nu rond de 2 a 3 besmettingen moeten zitten met een R0 van 4. Als we vandaag al 60 besmettingen hebben, lijkt het mij beter over ”;bevestigde gevallen” te spreken ipv ”gevallen”.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2020 13:22:52 ]![]()
Zijn er maar 980 gevallen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch bijna 0.000014% van de totale wereldbevolkingare we infinite or am I alone![]()
Met griep belandt geen 15 a 20% in ernstige dan wel kritieke toestand in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:19 schreef Faraday01 het volgende:
Aan de andere kant moeten we er ook niet te moeilijk over doen want dat doen we ook niet over het griepvirus waar elk jaar heel veel mensen door besmet worden en ook aan overlijden.
Dat lijkt er bij veel mensen maar niet in te gaan. Ons zorgapparaat gaat vast lopen. Waardoor alsnog draconische maatregelen zullen volgen. Die dan de economie veel harder gaan raken dan dat men diezelfde draconische maatregelen nu kleinschaliger zou treffen.
Het is allemaal geen rocketscience hoor.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Veel meer. De 80 totaal halen we wel. Plus de eerste dooie gok ik zo maar.quote:De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Waarom hebben we tot nu toe de testresultaten van de vorige dag gekregen en moeten we nu wachten tot de uitslag van een bepaalde test er is?! Komt beter uit voor het debat ofzo?!![]()
Al de 3e dag op rij de eerste dodequote:Op donderdag 5 maart 2020 13:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Veel meer. De 80 totaal halen we wel. Plus de eerste dooie gok ik zo maar.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Zo in de auto maar eens luisteren wat Bruins te lullen heeft en hoeveel veren hij in de kont van Jaap en co gaat steken.![]()
Wat zouden die draconische maatregelen dan moeten zijn?quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Met griep belandt geen 15 a 20% in ernstige dan wel kritieke toestand in het ziekenhuis.
Dat lijkt er bij veel mensen maar niet in te gaan. Ons zorgapparaat gaat vast lopen. Waardoor alsnog draconische maatregelen zullen volgen. Die dan de economie veel harder gaan raken dan dat men diezelfde draconische maatregelen nu kleinschaliger zou treffen.
Het is allemaal geen rocketscience hoor.![]()
Ik blijf op mijn standpunt dat Nederland dit niet vol zal blijven kunnen houden i.v.m internationale druk. Ze spelen het spelletje zoals ze zouden doen als dit alleen in Nederland een probleem was. Beetje downplayen, beetje onder de pet houden, beetje doen alsof je neus bloedt en als men er dan over een tijdje achterkomt, dan hoesten we het 'Met de kennis van nu'-riedeltje wel op.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Waarschijnlijk is het antwoord daarop: "Ja".quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:24 schreef Mammietje het volgende:
Waarom hebben we tot nu toe de testresultaten van de vorige dag gekregen en moeten we nu wachten tot de uitslag van een bepaalde test er is?! Komt beter uit voor het debat ofzo?!De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Een unicum!quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:25 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Al de 3e dag op rij de eerste dode![]()
Evenstar
![]()
Het is zo doorzichtig allemaal. Anders zou Bruins het te lastig krijgen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:24 schreef Mammietje het volgende:
Waarom hebben we tot nu toe de testresultaten van de vorige dag gekregen en moeten we nu wachten tot de uitslag van een bepaalde test er is?! Komt beter uit voor het debat ofzo?!![]()
Uitslagen van testen lopen tot 48 uur achter he.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:25 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Al de 3e dag op rij de eerste dodeDe oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Internationale druk? Volgens mij zijn veel landen naar binnen aan het kerenquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:25 schreef Jane het volgende:
Ik blijf op mijn standpunt dat Nederland dit niet vol zal blijven kunnen houden i.v.m internationale druk. Ze spelen het spelletje zoals ze zouden doen als dit alleen in Nederland een probleem was. Beetje downplayen, beetje onder de pet houden, beetje doen alsof je neus bloedt en als men er dan over een tijdje achterkomt, dan hoesten we het 'Met de kennis van nu'-riedeltje wel op.![]()
https://www.globalresearc(...)cking-update/5705196quote:China’s Coronavirus: A Shocking Update. Did The Virus Originate in the US?
![]()
![]()
als jij elke dag de eerste dooie gaat voorspellen, dan krijg je een keer gelijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Veel meer. De 80 totaal halen we wel. Plus de eerste dooie gok ik zo maar.![]()
Testresultaten van de vorige dag, of resultaten van de testen van de vorige dag?quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:24 schreef Mammietje het volgende:
Waarom hebben we tot nu toe de testresultaten van de vorige dag gekregen en moeten we nu wachten tot de uitslag van een bepaalde test er is?! Komt beter uit voor het debat ofzo?!are we infinite or am I alone![]()
Anders krijg je chaos in een debat waar je dat echt niet kan gebruiken.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het is zo doorzichtig allemaal. Anders zou Bruins het te lastig krijgen.![]()
Ik had gehoopt dat die ijzige stilte van de afgelopen dagen kwam van een radicale omslag na een briefing van Italië ofzo.... Was duidelijk ijdele hoop.![]()
Het zit anders in elkaar. Van heel veel griepgevallen weten we niet eens wat mensen hebben omdat er bij een mild verloop niet of nauwelijks getest wordt. Mensen blijven gewoon thuis. Bij Corona is waarschijnlijk hetzelfde aan de hand, heel veel mensen hebben milde klachten of merken er niet al te veel van. Testen blijft bovendien achter vanwege beperkte capaciteit en vanwege de adviezen van GGD en RIVM. En dus zijn de cijfers van de mensen die wel getest worden nogal vertekenend en onbetrouwbaar.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Met griep belandt geen 15 a 20% in ernstige dan wel kritieke toestand in het ziekenhuis.
Het is allemaal geen rocketscience hoor.![]()
Was deze keer geen kritiek op het RIVM.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:22 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Opzich klopt dat ook met hoe het RIVM communiceert (aantal positoeve tests)![]()
Zelfs een relatief rijk land als NL kan op dit moment maar 2000 mensen per week testenquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:18 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zou het daar aan liggen, aantal testkits? Dat zou wel sneu zijn![]()
Mja, ik bedoel vooral dat andere landen op een gegeven moment doorkrijgen dat er bij hen besmettingen binnenkomen van mensen die in NL zijn geweest. Dat we zeg maar de reputatie krijgen die Noord-Italie nu heeft. Dat men NL gaat mijden. Dat is ook een vorm van internationale druk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:26 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Internationale druk? Volgens mij zijn veel landen naar binnen aan het kerenLying awake, wondering if there is a Dog...
Sommige staten in de VS gaven aan maar 6 mensen per dag te kunnen testen...quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:27 schreef riazop het volgende:
[..]
Zelfs een relatief rijk land als NL kan op dit moment maar 2000 mensen per week testen
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Dat zou inderdaad kunnen. Qua cijfers en verloop ligt dat tot op heden niet echt voor de handquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Mja, ik bedoel vooral dat andere landen op een gegeven moment doorkrijgen dat er bij hen besmettingen binnenkomen van mensen die in NL zijn geweest. Dat we zeg maar de reputatie krijgen die Noord-Italie nu heeft. Dat men NL gaat mijden. Dat is ook een vorm van internationale druk.![]()
Hoor trouwens maar weinig over besmettingen in Scandinavische landen? Zijn zij tot nu toe de dans ontsprongen?![]()
Dat zou wel verklaren waarom de info later gebracht wordt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Veel meer. De 80 totaal halen we wel. Plus de eerste dooie gok ik zo maar.
Alhoewel het natuurlijk schofterig is dat wij naar een debat kijken met weinig urgentie, als men al weet dat de eerste dode is gevallen.![]()
https://www.worldometers.info/coronavirus/quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:29 schreef Brybry het volgende:
Hoor trouwens maar weinig over besmettingen in Scandinavische landen? Zijn zij tot nu toe de dans ontsprongen?
Noorwegen en zweden ontspringen niet bepaald de dans
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2020 13:31:23 ]![]()
Leiderschap van likmevestje.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:25 schreef Jane het volgende:
Ik blijf op mijn standpunt dat Nederland dit niet vol zal blijven kunnen houden i.v.m internationale druk. Ze spelen het spelletje zoals ze zouden doen als dit alleen in Nederland een probleem was. Beetje downplayen, beetje onder de pet houden, beetje doen alsof je neus bloedt en als men er dan over een tijdje achterkomt, dan hoesten we het 'Met de kennis van nu'-riedeltje wel op.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Er zijn zo'n 150 besmettingen in Scandinavië, Noorwegen heeft er met 62 het meest op de voet gevolgd door Zweden met 60.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:29 schreef Brybry het volgende:
Hoor trouwens maar weinig over besmettingen in Scandinavische landen? Zijn zij tot nu toe de dans ontsprongen?AZ
ALKMAAR![]()
Wow. Inderdaad! Zelfs IJsland..quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:30 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
https://www.worldometers.info/coronavirus/
Noorwegen en zweden ontspringen niet bepaald de dans![]()
![]()
Oude cijfers?quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:31 schreef Durmada het volgende:
[..]
Er zijn zo'n 150 besmettingen in Scandinavië, Noorwegen heeft er met 62 het meest op de voet gevolgd door Zweden met 60.![]()
Er is toch niet zo heel veel verschil met de eerste week in Italië?quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen. Qua cijfers en verloop ligt dat tot op heden niet echt voor de handLying awake, wondering if there is a Dog...
Ik deel een appartementencomplex (keuken + badkamer) met iemand die net terugkomt van twee weken Istanboel met het vliegtuig. Ben er niet echt content mee. Ik geloof er geen reet van dat Turkije niet al een grote bron is.![]()
Relatief gezien veel besmettingen daar, gezien het aantal inwoners.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:31 schreef Durmada het volgende:
[..]
Er zijn zo'n 150 besmettingen in Scandinavië, Noorwegen heeft er met 62 het meest op de voet gevolgd door Zweden met 60.
IJsland al 34.![]()
Huh?!quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:29 schreef Brybry het volgende:
Hoor trouwens maar weinig over besmettingen in Scandinavische landen? Zijn zij tot nu toe de dans ontsprongen?
Je volgt het denk ik niet goed genoeg dan. Noorwegen is een grote clusterfuck van jewelste.
Edit: is al paar keer aangegeven zie ik.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
WAAR IS BRUINSMA?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
ik bedoel het ook zo: in potentie zijn alle relevante landen risicogebied zoals italie. Waarom dan Nederland uitzonderen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Er is toch niet zo heel veel verschil met de eerste week in Italië?![]()
Wordt het lijstje met besmettingen in Nederland in de OP niet meer bijgewerkt?In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ik vermoed dat t overal zo snel gaat alleen houden de andere landen het domweg niet zo goed in de gaten.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:34 schreef -0- het volgende:
[..]
Relatief gezien veel besmettingen daar, gezien het aantal inwoners.
IJsland al 34.Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
om de 2 dagenquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wordt het lijstje met besmettingen in Nederland in de OP niet meer bijgewerkt?![]()
Heb ik ook over me heen gehad toen ik van Taipei naar Auckland vloog. Er werd niet bij gezegd wat het was maar gezond kan het niet zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:29 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat spuiten ze op die mensen? Dettol? Bleek? Geitensperma? #DTV![]()
een zoutoplossingquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb ik ook over me heen gehad toen ik van Taipei naar Auckland vloog. Er werd niet bij gezegd wat het was maar gezond kan het niet zijn.![]()
Als iemand het elke dag blijft roepen vergroot het wel zijn of haar kansen dat hij/zij een keer gelijk gaat krijgen natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:25 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Al de 3e dag op rij de eerste dodeEn dit ja.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het zit anders in elkaar. Van heel veel griepgevallen weten we niet eens wat mensen hebben omdat er bij een mild verloop niet of nauwelijks getest wordt. Mensen blijven gewoon thuis. Bij Corona is waarschijnlijk hetzelfde aan de hand, heel veel mensen hebben milde klachten of merken er niet al te veel van. Testen blijft bovendien achter vanwege beperkte capaciteit en vanwege de adviezen van GGD en RIVM. En dus zijn de cijfers van de mensen die wel getest worden nogal vertekenend en onbetrouwbaar.![]()
6 blokjes;
Publieke informatie
De huidige fase en hoe verder
Zorgcapaciteit
Beschermingsmiddelen
Internationaal
En Varia![]()
Je zal als bedrijf maar zo vergaderenquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:37 schreef _I het volgende:
Uur pauze, 3 vragen en pauze. Poeh he.
Ik zit er iig klaar voor.![]()
![]()
Ja, dat gaat rap.twitter:BNODesk twitterde op donderdag 05-03-2020 om 13:37:42NOW: Greece confirms 21 new cases of coronavirus; total of 31 https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
![]()
Bruins krijgt dadelijk een briefje, waarop staat dat de eerste dode is gevallen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:03 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ze gaan toch niet tijdens het debat met cijfers komen. Dat zou ik vreemd vinden.![]()
En elke keer beginnen met complimenten en respect. Het zou het zoveel leuker maken in het bedrijfsleven.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:39 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Je zal als bedrijf maar zo vergaderen![]()
en zoveel trager....quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:40 schreef _I het volgende:
[..]
En elke keer beginnen met complimenten en respect. Het zou het zoveel leuker maken in het bedrijfsleven.![]()
Speculaziquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Bruins krijgt dadelijk een briefje, waarop staat dat de eerste dode is gevallen.![]()
Door onze taalgebrekkige voorzitter van het hoogste orgaan van dit landquote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2020 13:43:09 ]![]()
Gaat idioot hard zo.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Griekeland van 10 naar 31 vandaag.![]()
Ja, oke. We zijn het geloof ik niet echt oneens met elkaar.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:35 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
ik bedoel het ook zo: in potentie zijn alle relevante landen risicogebied zoals italie. Waarom dan Nederland uitzonderen.Ik zit aan een situatie te denken waarin andere West-Europese landen wel verregaande maatregelen nemen en Nederland denkt het wel uit te kunnen zingen. Dat is niet lang vol te houden.
Mijn indruk is dat men in andere landen het volk juist probeert te laten wennen aan het idee dat er wellicht strenge maatregelen nodig zijn. Dat zorgt soms wel voor een soort paniekreactie idd, maar als het er dan van komt is men tenminste mentaal al voorbereid. In Nederland houdt men de boel zo lang mogelijk rustig. Wat het beste is, daar kun je van mening over verschillen. Het enige dat je wel zeker weet is dat in de huidige 'brandhaarden' die strenge maatregelen (geen evenementen, scholen dicht etc.) uiteindelijk wel worden genomen. Of je er nu wel of niet al op voorbereid was.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Dat is de ministerquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:44 schreef crystal_meth het volgende:
stream hapert voortdurend bij mij.![]()
Nee dat is Bruins of de voorzitterquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:44 schreef crystal_meth het volgende:
stream hapert voortdurend bij mij.![]()
Refresh heeft blijkbaar geholpen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:45 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Nee dat is Bruins of de voorzitterare we infinite or am I alone![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al dat drank de hele tijd in het nieuws![]()
![]()
Indammen is wat anders dan beperkt houden?
Volgens mij bedoelt hij doen alsof je neus bloed totdat het niet langer gaat![]()
![]()
Corona, prosecco, heel dit virus is gewoon een marketingcampagne van de drankindustrie.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al dat drank de hele tijd in het nieuwsOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
wie krijgt de schuld als iemand sterft door Corona in Nederland?
Je hebt 3 keuzes:
* Bruins
* RIVM
* GGD![]()
wat een onzinnige postquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:48 schreef KingRadler het volgende:
Je hebt 3 keuzes:
* Bruins
* RIVM
* GGD![]()
![]()
https://www.1limburg.nl/l(...)us?context=section-1
25 studenten UM worden gemonitord.Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Ik speel Internationaal voor 600 euro.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:39 schreef _I het volgende:
6 blokjes;
Publieke informatie
De huidige fase en hoe verder
Zorgcapaciteit
Beschermingsmiddelen
Internationaal
En Varia“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:48 schreef KingRadler het volgende:
Je hebt 3 keuzes:
* Bruins
* RIVM
* GGD
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Het virus.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:48 schreef KingRadler het volgende:
Je hebt 3 keuzes:
* Bruins
* RIVM
* GGD"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Plus natuurlijk dat hoe meer alcohol in je handgel, hoe groter de kans dat je het virus doodt!quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Corona, prosecco, heel dit virus is gewoon een marketingcampagne van de drankindustrie.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Geen sluitend antwoord mogelijk.
Oftewel: wordt dus inderdaad achtergehouden.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Psiesssss!quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:50 schreef MichaelScott het volgende:
Geen sluitend antwoord mogelijk.
Oftewel: wordt dus inderdaad achtergehouden.![]()
SPOILER: BNW ten topOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag van Leonie of het RIVM heeft uitgesteld voor het debat. Lezen ze mee!?![]()
![]()
Het corona virus natuurlijk. Kom zeg, dat is gewoon niet echt tegen te houden. Ze slaan natuurlijk een modderfiguur met hun gedraai en gelieg. Dat dan weer wél.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:48 schreef KingRadler het volgende:
Je hebt 3 keuzes:
* Bruins
* RIVM
* GGDGa fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Tussen de 70-90 moet het zijn. Las ik.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Plus natuurlijk dat hoe meer alcohol in je handgel, hoe groter de kans dat je het virus doodt!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ahquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:49 schreef deedeetee het volgende:
https://www.1limburg.nl/l(...)us?context=section-1
25 studenten UM worden gemonitord.
Wellicht gaat die vos ongelijk krijgen met de eerste dode in het UM![]()
Ah jammer, dat was de joker. Je hebt nu corona en mag niet doorspelen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik speel Internationaal voor 600 euro.![]()
Niet 'wie', maar 'wat', denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:48 schreef KingRadler het volgende:
Je hebt 3 keuzes:
* Bruins
* RIVM
* GGD
Het antwoord is "Elke andere kwaal waar de patient aan leed, al is het een ingegroeide teennagel".
Risicogroep he? Was toch al nauwelijks meer te redden.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Ik counter met mijn ffp2 mondkapje.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:51 schreef _I het volgende:
[..]
Ah jammer, dat was de joker. Je hebt nu corona en mag niet doorspelen.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Zat net in de tram met een groepje Italiaanse vrouwen. Eentje zat volop te hoesten.En daarna natuurlijk zo'n stang vastpakken als de tram de hoek om gaat. Als Nederlandse toeristen het virus niet meenemen vanuit Italië, dan komen de Italianen het zelf wel brengen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
Al nieuwe aantallen bekendgemaakt?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Weet ik, maar als er slechts 250 beschikbaar zijn voor besmette personen...quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
in isolatie. er zijn veel meer IC plaatsen in Nederlandare we infinite or am I alone![]()
Nee, er moet eerst even overlegd worden of en hoeveel besmettingen ze willen openbaren.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al nieuwe aantallen bekendgemaakt?![]()
Ja, maar 250 is wel ernstig weinig. Ik zou toch een plan maken om dat in ijltempo op te kunnen schalenquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
in isolatie. er zijn veel meer IC plaatsen in Nederland"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ze moeten sowieso gaan opschalen, ter voorbereiding. Ook al komt het niet zover, je wilt niet dat je in een kritische tijd ineens geen plekken meer hebt. Nu is de tijd om voorbereidingen te treffen! Opschalen dus!quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
in isolatie. er zijn veel meer IC plaatsen in Nederland![]()
Dat kan toch niet waar zijn , toch?!quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:55 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Weet ik, maar als er slechts 250 beschikbaar zijn voor besmette personen...![]()
![]()
Het zijn maximaal 2000 per week, dus jaquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:55 schreef Brybry het volgende:
[..]
Dat kan toch niet waar zijn , toch?!![]()
Vind je dat? Ik heb bij hem eigenlijk steeds het gevoel dat hij zelf anders zou willen, maar een marionet van het RIVM is en niet anders kan handelenquote:“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
Hihahoquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:55 schreef Brybry het volgende:
[..]
Nee, er moet eerst even overlegd worden of en hoeveel besmettingen ze willen openbaren.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nederland is in 2050 als enige land nog bezig de achterstand aan besmettingen zo gedoseerd mogelijk door te geven.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:55 schreef Brybry het volgende:
[..]
Nee, er moet eerst even overlegd worden of en hoeveel besmettingen ze willen openbaren.
(grapje mensen, voor het geval ik naar BNW wordt verwezen)Lying awake, wondering if there is a Dog...
verreweg de meeste patiënten zitten in thuisisolatie dus voorlopig is daar nog ruimte. Maar er wordt al nagedacht over een fase als dat niet meer zou volstaan.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:55 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Weet ik, maar als er slechts 250 beschikbaar zijn voor besmette personen...![]()
?? het gaat over plaatsen in de intensive carequote:Op donderdag 5 maart 2020 13:56 schreef riazop het volgende:
[..]
Het zijn maximaal 2000 per week, dus jaare we infinite or am I alone![]()
Bruins moet zijn ballen dan maar tonen he.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:57 schreef KingRadler het volgende:
Bruins wil meer maar mag niet meer wil PVV niet gelijk geven.![]()
Is er een betrouwbare site die het aantal gevallen bijhoudt en actief update (liefst met historisch overzicht) van alle getroffen landen?
Edit: Ja, in de OP."Pools are perfect for holding water"![]()
in de OP staan er 3quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:58 schreef probeer het volgende:
Is er een betrouwbare site die het aantal gevallen bijhoudt en actief update (liefst met historisch overzicht) van alle getroffen landen?![]()
quote:13:58
De 900 leden van Vindicat die in het Italiaanse Sestrière op wintersport zijn, komen een dag eerder dan gepland thuis. Dat meldt RTL Nieuws.
De Vindicat-leden waren van plan om zaterdag aan de terugreis te beginnen, maar stappen nu vrijdagmiddag om 14.30 uur in de bus. Ze komen een dag later (zaterdag) aan in Groningen.
De GGD in Groningen heeft dagelijks contact met de studenten. De GGD laat weten zich op dit moment voor te bereiden op hun terugkeer en op de mogelijke maatregelen die genomen moeten worden. Toen de studenten naar Italië vertrokken was er nog geen sprake van een negatief reisadvies. Nu adviseert Buitenlandse Zaken alleen naar Italië te reizen als het strikt noodzakelijk is.![]()
Ik geloof dat er nog 30 pallets mondkapjes zijn. Geen dankquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al nieuwe aantallen bekendgemaakt?![]()
Die volgens berichten uit het buitenland allemaal 3 tot 6 weken moeten blijven liggen. Ook nog wel een dingetje om rekening mee te houden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:55 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Weet ik, maar als er slechts 250 beschikbaar zijn voor besmette personen...Lying awake, wondering if there is a Dog...
quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Nederland is in 2050 als enige land nog bezig de achterstand aan besmettingen zo gedoseerd mogelijk door te geven.
(grapje mensen, voor het geval ik naar BNW wordt verwezen)![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:01 schreef Richestorags het volgende:
Duitsland 444 nu+182 erbij. Damn.
![]()
![]()
bedankt ....quote:
we horen nu nog tot de weinige provincies zonder besmettingenIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Griekenland gaat ook beginnentwitter:BNODesk twitterde op donderdag 05-03-2020 om 13:37:42NOW: Greece confirms 21 new cases of coronavirus; total of 31 https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Hou de grenzen dicht!quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
bedankt ....
we horen nu nog tot de weinige provincies zonder besmettingen![]()
Eigenlijk zou er zo een twitter / chat screen onder de stream getoond moeten worden met live input van burgers![]()
Publieksinformatie
Eens met het toegankelijk maken van de info (case definition en social distancing zijn niet langer wenselijk dus - vanuit de vraagstelling)
Dagelijkse update -> doen we al op de websites![]()
Gelukkig komen ze nu een dagje eerder terug.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
bedankt ....
we horen nu nog tot de weinige provincies zonder besmettingen
Serieus, heeft dat nog zin? Of zijn er al teveel ziek aan het worden ofzo?Lying awake, wondering if there is a Dog...
Volgende week zijn jullie koploper!quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
bedankt ....
we horen nu nog tot de weinige provincies zonder besmettingenOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
ik heb het allemaal niet gevolgd en ook niet hoe ernstig de zaak op dit moment in NL is.
Ik ga 23 maart op vakabtie naar Brazilië, moet ik me zorgen maken om mn vakantie?Laffe huichelaar![]()
Moet er een hulplijn komen? Nah, is niet nodig. Hou de reisadviezen in de gaten
Wordt de info gecheckt op vindbaarheid en begrijpelijkheid; ja![]()
jaquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:03 schreef timmmmm het volgende:
ik heb het allemaal niet gevolgd en ook niet hoe ernstig de zaak op dit moment in NL is.
Ik ga 23 maart op vakabtie naar Brazilië, moet ik me zorgen maken om mn vakantie?![]()
Cremeren moet weer leuk worden ripquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:03 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga 23 maart op vakabtie naar Brazilië, moet ik me zorgen maken om mn vakantie?![]()
Brazilië gaat tzt waarschijnlijk mensen uit Nederland werenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:03 schreef timmmmm het volgende:
![]()
Ging het maar zo makkelijk. We zijn Flevoland niet. Die kunnen de bruggen openzetten en moeten een tunnel blokkeren en klaar. We kennen hier gevallen waarvan huizen letterlijk in zowel Groningen als Drenthe staan.... De IJssel als buffer nemen heeft ook geen zin meer. Ik overweeg evacuatie naar Rottumeroogquote:In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
CDA; laaggeletterden, kunnen we een TV momentje doen?
Minister; goed punt. Zijn in overleg over de begrijpelijkheid van de info. Een dagelijks moment vanuit “mij” lijkt mij niet nodig.![]()
Mag ik nog 1x klagen over de enorm lelijke taalbeheersing van onze voorzitter. Dat was de laatste keer. Dank voor het aanhoren![]()
brazilie zal wel okee zijn maar maak me meer zorgen om maatregelen die ze gaan nemen (vluchten stoppen, of quarantaine)quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:03 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga 23 maart op vakabtie naar Brazilië, moet ik me zorgen maken om mn vakantie?Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Mee eens.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:07 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Bruins kan toch ook deze site even vermelden.![]()
De leden van de Groningse studentenvereniging Vindicat die op skivakantie zijn in het Italiaanse Sestriere, wat in coronagebied ligt, komen eerder terug dan gepland van de vakantie
Vrijdag nu![]()
Je mag wel verwachten dat de kranten zulke info ook zullen overnemen...are we infinite or am I alone![]()
Dat is 1 dag eerder terug?quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:09 schreef riazop het volgende:
De leden van de Groningse studentenvereniging Vindicat die op skivakantie zijn in het Italiaanse Sestriere, wat in coronagebied ligt, komen eerder terug dan gepland van de vakantie
Vrijdag nu![]()
Ze vonden al die rochelende en stervende mensen niet zo jofel om te zien?quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:09 schreef riazop het volgende:
Vrijdag nu![]()
Bellen is toch ook prima.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:10 schreef _I het volgende:
Papier vertraagt.
Dahaag mensen zonder internet
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2020 14:11:07 ]![]()
Evenstar
![]()
Bruins is nu al 40 minuten aan het woord en echt NUL maar dan ook NUL inhoud.
Met z'n "we hebben verregaande maatregelen vergeleken met rest van Europa, want wij hebben een reisadvies aangepast" ..... raap me op![]()
![]()
Grenzen snel dicht voordat deze coronagolf des doods ons bereikt!1quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:09 schreef riazop het volgende:
Vrijdag nu"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
En Rutte lacht het allemaal weg?quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:10 schreef riazop het volgende:
De bussen van Vindicat worden nu al de "Corona -Express" genaamd![]()
Van die 40 minuten heeft ie 20 minuten gestotterdquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:10 schreef Kyran het volgende:
![]()
Hij legt de nadruk op de websites.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:10 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Bellen is toch ook prima.
Wat is het probleem met een advertentie in alle kranten?![]()
Dat is net zoveel effectieve tijd als bij getafe ajaxquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:11 schreef riazop het volgende:
[..]
Van die 40 minuten heeft ie 20 minuten gestotterd![]()
Denk dat je beter alle Groningse kroegen vanaf vrijdag-avond in lockdown kunt gooienquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
Grenzen snel dicht voordat deze coronagolf des doods ons bereikt!1![]()
Reizen ze door Oostenrijk? Die hebben namelijk een paar dagen geleden al een Duits schoolreisje aan de grens geweigerd.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:10 schreef riazop het volgende:
De bussen van Vindicat worden nu al de "Corona -Express" genaamdLying awake, wondering if there is a Dog...
Er kunnen niet genoeg redenen zijn om Vindicat buiten de deur te houdenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
Grenzen snel dicht voordat deze coronagolf des doods ons bereikt!1Wat een walgelijke studentenvereniging is dat
![]()
![]()
Las er net pas over, wat voor een mongool heeft gezegd "laten we gewoon gaan"? En wie, als ouder, laat hun kind meegaan...quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:10 schreef riazop het volgende:
De bussen van Vindicat worden nu al de "Corona -Express" genaamd
Je moet toch echt hersendood zijn wil je moedwillig naar een gebied gaan waar het niet goed is.![]()
Ik denk idd niet dat Balkenende dit destijds bedoelde met de VOC mentaliteitquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:10 schreef Kyran het volgende:
Met z'n "we hebben verregaande maatregelen vergeleken met rest van Europa, want wij hebben een reisadvies aangepast" ..... raap me op![]()
![]()
Coordinatie, actualiteit, kostbaar. Kunnen kranten prima zelfquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:12 schreef _I het volgende:
[..]
Hij legt de nadruk op de websites.
Wat is het probleem met een advertentie in alle kranten?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2020 14:12:58 ]![]()
Oneensquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er kunnen niet genoeg redenen zijn om Vindicat buiten de deur te houdenWat een walgelijke studentenvereniging is dat
Ze hebben schijt aan de hele wereld. Deze mannen gaan voorop en over 20 jaar topbestuurders![]()
Superspreader alert.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Onderschat de kracht van Rutte's lach niet.Lying awake, wondering if there is a Dog...
quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Onderschat de kracht van Rutte's lach niet.![]()
![]()
Ja hij kan er lawines mee veroorzaken in Lech!![]()
![]()
Maar kranten melden toch sowieso nieuws, die zullen belangrijke mededelingen niet negeren neem ik aan.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:12 schreef _I het volgende:
[..]
Hij legt de nadruk op de websites.
Wat is het probleem met een advertentie in alle kranten?are we infinite or am I alone![]()
Tuurlijk, we kunnen het allemaal zelf. Maar we hebben nou eenmaal een overheid met een zorgplicht voor iedereen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:12 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Coordinatie, actualiteit, kostbaar. Kunnen kranten prima zelf![]()
Je kan beter maar naar het buitenland gaan ipv hopen op een goed plan vanuit de overheid.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:03 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga 23 maart op vakabtie naar Brazilië, moet ik me zorgen maken om mn vakantie?
Ik zou gewoon gaan als je überhaupt Brazilië inkomt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Het ging niet om nieuws, maar om de richtlijnen voor mensen die besmet zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:13 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Maar kranten melden toch sowieso nieuws, die zullen belangrijke mededelingen niet negeren neem ik aan.![]()
Laaggeletterden kun je toch bereiken via FB?
In geval van koningshuis dingen censureren ze zichzelf toch ook?quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:13 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Maar kranten melden toch sowieso nieuws, die zullen belangrijke mededelingen niet negeren neem ik aan.![]()
Mogen ze jouw huis tot aan het plafond vol komen schijten en je half gedwongen tot een alcoholvergiftiging laten drinken?quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:13 schreef riazop het volgende:
[..]
Oneens
Ze hebben schijt aan de hele wereld. Deze mannen gaan voorop en over 20 jaar topbestuurders![]()
Wel genoeg onderbroeken meenemen voor 14 dagen extra in een container op Schiphol als je terugkomt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan beter maar naar het buitenland gaan ipv hopen op een goed plan vanuit de overheid.
Ik zou gewoon gaan als je überhaupt Brazilië inkomt.
Wat dacht je van wc papierquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Wel genoeg onderbroeken meenemen voor 14 dagen extra in een container op Schiphol als je terugkomt.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Het is Tim Tahler niet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:12 schreef Richestorags het volgende:
Want een ontgroening moet voor slapneuzen zijn vind je?quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Mogen ze jouw huis tot aan het plafond vol komen schijten en je half gedwongen tot een alcoholvergiftiging laten drinken?
In die bussen zitten nu ook feuten die ontgroend worden in de sneeuw. Zo wat?![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
![]()
Dat is toch ook nieuws, ik kan me niet voorstellen dat kranten die richtlijnen niet melden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:14 schreef _I het volgende:
[..]
Het ging niet om nieuws, maar om de richtlijnen voor mensen die besmet zijn.are we infinite or am I alone![]()
wat een debat.....hoe denkt de minister de kinderen te bereiken die nog niet kunnen lezen. Waarom wordt deze vraag niet gesteld!![]()
Zo wil je het overlijden van iemand goed pratenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:17 schreef riazop het volgende:
[..]
Want een ontgroening moet voor slapneuzen zijn vind je?
In die bussen zitten nu ook feuten die ontgroend worden in de sneeuw. Zo wat?![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:17 schreef zoost het volgende:
wat een debat.....hoe denkt de minister de kinderen te bereiken die nog niet kunnen lezen. Waarom wordt deze vraag niet gesteld!![]()
![]()
Sesamstraat terug is het enige juiste antwoord.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:17 schreef zoost het volgende:
wat een debat.....hoe denkt de minister de kinderen te bereiken die nog niet kunnen lezen. Waarom wordt deze vraag niet gesteld!
Pino in een xxl-maanmannetjespakOp zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Misschien een soort sinterklaasjournaal??quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Sesamstraat terug is het enige juiste antwoord.
Pino in een xxl-maanmannetjespak![]()
Het lijkt mij niet meer dan logisch dat dit soort zaken helder en eenduidig worden gecommuniceerd door de overheid zelf.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:17 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat is toch ook nieuws, ik kan me niet voorstellen dat kranten die richtlijnen niet zullen melden.
De berichtgeving in de Telegraaf zou in dit geval niet mogen afwijken van de Volkskrant.
Maar he, ik ben al over de 40.![]()
![]()
Evenstar
![]()
Dat gezeik over informatievoorziening is wel een beetje overdreven trouwens. Laat ze nou eerst even sowieso goede informatie geven op de site en daarna kijken wij wel verder.
Ze kunnen de site niet eens vaak genoeg updaten. Als dat loopt kunnen we wel eens kijken naar een doventolk, de tering man.![]()
Evenstar
![]()
Nee, maar komen wel met vragen die wij hier ook stellenquote:![]()
![]()
Zaterdag alquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:20 schreef KingRadler het volgende:
Vindicat is 1 grote Corona Orgie waar Nederland mee kennis gaat maken volgende week.![]()
![]()
Ik vind persoonlijk dat ze die adequaat invullen met de websites en telefoonnummer. Je kan het natuurlijk zo gek maken als je wil maar laten ze die energie maar steken in het indammenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:14 schreef _I het volgende:
[..]
Tuurlijk, we kunnen het allemaal zelf. Maar we hebben nou eenmaal een overheid met een zorgplicht voor iedereen.![]()
Kordaat handelen en de kop in trappenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:20 schreef KingRadler het volgende:
Vindicat is 1 grote Corona Orgie waar Nederland mee kennis gaat maken volgende week."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, maar komen wel met vragen die wij hier ook stellenAh!
![]()
quote:12.48 uur Corona in Culemborg
Net over de Utrechtse provinciegrens, in Culemborg, is een man besmet met het coronavirus. Hij is in Noord-Italië geweest. Bij thuiskomst nam hij contact op met de huisarts omdat hij koorts en luchtwegklachten kreeg. De man is daarna direct thuisgebleven (in isolatie). Het gaat goed met hem, meldt de gemeente. De GGD voert contactonderzoek uit om besmetting te beperken of te voorkomen. De gemeente Culemborg houdt een liveblog bij over het coronavirus.![]()
Alles gaat mis zo, de beste oplossing is wereldwijd bekend maken dat iedereen voor de juiste informatie, laatste nieuws en beste tips en reisadvies naar de site van FOK! moet.![]()
Meneer Aart dood door Corona, heel Sesamstraat in paniekquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Sesamstraat terug is het enige juiste antwoord.
Pino in een xxl-maanmannetjespakIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ik pleit voor een live intocht van de vindicat bussenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:20 schreef KingRadler het volgende:
Vindicat is 1 grote Corona Orgie waar Nederland mee kennis gaat maken volgende week.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2020 14:24:03 ]![]()
Die is al dood.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Meneer Aart dood door Corona, heel Sesamstraat in paniekOp maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Ik zou het heel fijn vinden als bv mijn ouders dit onder ogen krijgen, zonder er zelf eerst moeite voor te hoeven doen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat ze die adequaat invullen met de websites en telefoonnummer. Je kan het natuurlijk zo gek maken als je wil maar laten ze die energie maar steken in het indammen
Je wilt geen paniek hebben, maar vraagt wel mensen zelf te F5-en voor actuele informatie.
Maar laten we zeggen dat we het eens zijn dat we oneens zijn.![]()
Evenstar
![]()
Denk dat we straks minsten x2 zijn gegaan qua aantallen als ik Bruins zo hoor draaien.![]()
Laten we dat doenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:24 schreef _I het volgende:
[..]
Maar laten we zeggen dat we het eens zijn dat we oneens zijn.![]()
![]()
Je zou toch denken dat hij wel op de hoogte zou zijn van de actuele getallenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:25 schreef Kyran het volgende:
Denk dat we straks minsten x2 zijn gegaan qua aantallen als ik Bruins zo hoor draaien.![]()
2x 38 noemde hij!!@quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:25 schreef Kyran het volgende:
Denk dat we straks minsten x2 zijn gegaan qua aantallen als ik Bruins zo hoor draaien.
Maar in alle ernst had hij daar wel een punt. Laten we gaan focussen op de maatregelen ipv dat gedoe om de cijfers van dit uur. Over een paar uur ligt het weer mogelijk anders.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2020 14:28:41 ]![]()
quote:14.24
Een medewerker van de universiteit in Wageningen (WUR) is positief getest op het coronavirus. Dat staat in een e-mailbericht dat de universiteit naar medewerkers heeft verstuurd, schrijft De Gelderlander. De man, die promotieonderzoek doet in Biosystemics, was onlangs op bezoek bij een vriend in de Italiaanse stad Milaan, zo meldt de universiteit. Er volgt nog een tweede test, om de besmetting definitief vast te kunnen stellen. De universiteit stelt dat de kans niet groot is dat medewerkers of studenten van de WUR zijn aangestoken door de man. Immers voelde hij zich nog niet ziek, toen hij voor het laatst op de campus was.![]()
Vrijdag avond.quote:
Je dacht toch niet dat die gasten na aankomst in hun bed duiken?
Wordt zuipen en neuken hoor![]()
Evenstar
![]()
Klopt ook, maar het blijft wel raar.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:26 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
2x 38 noemde hij!!@
Maar in alle ernst had hij daar wel een punt. Laten we gaan focussen op de maatregelen![]()
GGD Groningen
@GGDGroningen
#Vindicat geeft aan dat hun studenten uit Italië zaterdag terugkomen naar #Groningen. Op een nog nader te bepalen locatie vangen we hun bussen dan gefaseerd op. Daar geven we voorlichting, beantwoorden vragen en zo nodig controleren we hen. De details hiervoor werken we nu uit.![]()
Wordt aangevuld op basis van meldingen uit GGD's en ziekenhuizen, maar dan moet wel iemand ze plaatsen/melden. Zo te zien heb ik de laatste 10 in die lijst gemeld, maar heb vandaag niet echt de energie ervoor om het bij te houden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wordt het lijstje met besmettingen in Nederland in de OP niet meer bijgewerkt?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ja duh, maar zijn dood heeft geen in-universe verklaring gehad. Dat kan nu mooiquote:In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ik stel voor dat we de rekening hiervan naar Vindicat sturen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:28 schreef KingRadler het volgende:
GGD Groningen
@:GGDGroningen
#Vindicat geeft aan dat hun studenten uit Italië zaterdag terugkomen naar #Groningen. Op een nog nader te bepalen locatie vangen we hun bussen dan gefaseerd op. Daar geven we voorlichting, beantwoorden vragen en zo nodig controleren we hen. De details hiervoor werken we nu uit.![]()
Voorlichtingquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:28 schreef KingRadler het volgende:
GGD Groningen
#Vindicat geeft aan dat hun studenten uit Italië zaterdag terugkomen naar #Groningen. Op een nog nader te bepalen locatie vangen we hun bussen dan gefaseerd op. Daar geven we voorlichting, beantwoorden vragen en zo nodig controleren we hen. De details hiervoor werken we nu uit.die studentjes nemen het helemaal niet serieus
![]()
Al die bussen op een afgelegen verlaten industrieterreintje chemisch ontsmetten.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:28 schreef KingRadler het volgende:
GGD Groningen
#Vindicat geeft aan dat hun studenten uit Italië zaterdag terugkomen naar #Groningen. Op een nog nader te bepalen locatie vangen we hun bussen dan gefaseerd op. Daar geven we voorlichting, beantwoorden vragen en zo nodig controleren we hen. De details hiervoor werken we nu uit.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
"Als je je ziek voelt, meld je je ziek en blijf je thuis. Maar verder tegen niemand vertellen dat je ziek bent hoor!"quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Voorlichtingdie studentjes nemen het helemaal niet serieus
![]()
Wanneer begint hetquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:26 schreef riazop het volgende:
Je dacht toch niet dat die gasten na aankomst in hun bed duiken?
Wordt zuipen en neuken hoor
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.![]()
Doe maar meteen de hele APK dan. Herpes, Chlamydia, Gonorroe, HIV, zwangerschapstestje.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:28 schreef KingRadler het volgende:
GGD Groningen
Maar de helft gaat gewoon door want ik laat me niet opsluiten.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:30 schreef ToT het volgende:
[..]
"Als je je ziek voelt, meld je je ziek en blijf je thuis. Maar verder tegen niemand vertellen dat je ziek bent hoor!"![]()
Evenstar
![]()
Kan nou gewoon niemand gewoon één vraag stellen?
"Waarom denken wij in Nederland er mee weg te komen om geen verregaande maatregelen te nemen, terwijl alle informatie het tegendeel bewijst?"![]()
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:23 schreef -river- het volgende:
Alles gaat mis zo, de beste oplossing is wereldwijd bekend maken dat iedereen voor de juiste informatie, laatste nieuws en beste tips en reisadvies naar de site van FOK! moet.![]()
![]()
Als de cijfers omlaag zouden zijn gegaan dan zou hij het van de daken af gillen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:26 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
2x 38 noemde hij!!@
Maar in alle ernst had hij daar wel een punt. Laten we gaan focussen op de maatregelen ipv dat gedoe om de cijfers van dit uur. Over een paar uur ligt het weer mogelijk anders.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
HPV vaccin. Misschien een breed-spectrum antibiotica kuurtje.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Doe maar meteen de hele APK dan. Herpes, Chlamydia, Gonorroe, HIV, zwangerschapstestje."Pools are perfect for holding water"![]()
Evenstar
![]()
Er komen dus wat er ook gebeurt geen maatregelen. Dat is wat ik er van begrijp.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:33 schreef _I het volgende:
Laatste fase is adaptatie.
Of.. Wen d’r maar aan.
OK.
Fase 1: Wat ze nu doen. Geen kut dus.
Fase 2: Paniek, ziekenhuizen lopen vol, misschien een paar noodhospita.
Fase 3: Bekijk het maar, shit happens.![]()
14:31
De Tweede Kamer, die momenteel debatteert over het coronavirus, is ontstemd dat het RIVM net vandaag later dan gepland komt met de dagelijkse update over het aantal besmettingen. De afgelopen dagen werd de update steeds rond 13:00 uur bekendgemaakt, maar volgens het RIVM is het wachten vandaag op enkele tests die nog afgerond moeten worden. Tot nu toe staat de teller op 38 patiënten, maar zorgminister Bruins zal nog tijdens het debat een nieuw getal bekendmaken, zegde hij vanmiddag onder druk toe aan parlementariërs. Volgens Bruins zitten we momenteel in een fase dat het aantal patiënten snel kan stijgen.
ad![]()
Gewoon gaan imo, goede hygiëne en je gezond verstand gebruiken en dan loopt het wel los.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:03 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga 23 maart op vakabtie naar Brazilië, moet ik me zorgen maken om mn vakantie?Zelfs Italianen mogen gewoon nog rondreizen volgens mij. En zo ver is Nederland nog lang niet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:04 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Brazilië gaat tzt waarschijnlijk mensen uit Nederland weren![]()
Evenstar
![]()
Jansen is wel de enige met goede vragen hoor. PVV of niet, boeit mij echt niet.![]()
Nou ja, dat virus maakt me niet zo gek benauwd als jonge vent, ik vrees dus meer voor mijn vakantie. Dat ik inderdaad het land niet in kan oid.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan beter maar naar het buitenland gaan ipv hopen op een goed plan vanuit de overheid.
Ik zou gewoon gaan als je überhaupt Brazilië inkomt.Laffe huichelaar![]()
Heb de 2e fase niet meegekregen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Er komen dus wat er ook gebeurt geen maatregelen. Dat is wat ik er van begrijp.
Fase 1: Wat ze nu doen. Geen kut dus.
Fase 2: Paniek, ziekenhuizen lopen vol, misschien een paar noodhospita.
Fase 3: Bekijk het maar, shit happens.
Maar was dat niet met het leger en tenten?
Nergens zit dus quarantaine. Toch!?![]()
Oftewel ze gaan gewoon net zo lang om alle vragen heen draaien om tijd te rekken totdat de cijfers er zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:35 schreef bitterbal het volgende:
14:31
De Tweede Kamer, die momenteel debatteert over het coronavirus, is ontstemd dat het RIVM net vandaag later dan gepland komt met de dagelijkse update over het aantal besmettingen. De afgelopen dagen werd de update steeds rond 13:00 uur bekendgemaakt, maar volgens het RIVM is het wachten vandaag op enkele tests die nog afgerond moeten worden. Tot nu toe staat de teller op 38 patiënten, maar zorgminister Bruins zal nog tijdens het debat een nieuw getal bekendmaken, zegde hij vanmiddag onder druk toe aan parlementariërs. Volgens Bruins zitten we momenteel in een fase dat het aantal patiënten snel kan stijgen.
adOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ach das kleingeld voor die mannenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:29 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we de rekening hiervan naar Vindicat sturen.![]()
Hoe staat het ervoor als je in de gevangenis zit? Heb je waarschijnlijk wel goede zorg per hoofd van de "bevolking".
Dus ja, hoe kom je zsm in de EBI in Vught?![]()
Waar ik mij druk om zou maken is dat bij mij iemand in het hotel ofzo corona heeft en dat dat hele hotel dan in quarantaine moetquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, dat virus maakt me niet zo gek benauwd als jonge vent, ik vrees dus meer voor mijn vakantie. Dat ik inderdaad het land niet in kan oid.![]()
en dat je dan zelf de rekening vd extra dagen mag betalenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:37 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Waar ik mij druk om zou maken is dat bij mij iemand in het hotel ofzo corona heeft en dat dat hele hotel dan in quarantaine moet![]()
Evenstar
![]()
Nope, geen enkele keer genoemd.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:36 schreef _I het volgende:
[..]
Heb de 2e fase niet meegekregen.
Maar was dat niet met het leger en tenten?
Nergens zit dus quarantaine. Toch!?![]()
Dat gaat echt niet gebeuren. De paniek in dit subforum is niet representatief voor de realiteit.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, dat virus maakt me niet zo gek benauwd als jonge vent, ik vrees dus meer voor mijn vakantie. Dat ik inderdaad het land niet in kan oid.![]()
Misschien was het handig als de vraag was gelimiteerd tot mensen met longklachten die al in het ziekenhuis liggen.![]()
Ik begrijp niet dat er alleen maar gehamerd wordt op die risicogebieden.“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
Evenstar
![]()
Klopt. China heeft geen verregaande maatregelen genomen en hun economie naar de klote geholpen. In Italië en Iran zijn de scholen inderdaad gewoon voor de lol gesloten, want ze hadden zin in vakantie. EU is voor de lol bang dat Frankrijk en Italië in een recessie terecht gaan komen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:38 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet gebeuren. De paniek in dit subforum is niet representatief voor de realiteit.
Er is totaal geen paniek in de wereld. Die landen stellen zich aan![]()
![]()
Fase twee; beteugeling.quote:
Indicatie voor kantelpunt zijn capaciteit onderzoek en risicogebieden.
Helder.![]()
Paniek is wat anders dan voorzorgsmaatregelen nemen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Klopt. China heeft geen verregaande maatregelen genomen en hun economie naar de klote geholpen. In Italië en Iran zijn de scholen inderdaad gewoon voor de lol gesloten, want ze hadden zin in vakantie.
Er is totaal geen paniek in de wereld. Die landen stellen zich aan![]()
2e fase = vriendelijke doch dringende brief naar het virus sturen.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Bij welke partij ze horen boeit mij nu ook niet, als ze maar info geven/vragen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:35 schreef Kyran het volgende:
Jansen is wel de enige met goede vragen hoor. PVV of niet, boeit mij echt niet.![]()
Evenstar
![]()
Voorzorgmaatregelen neem je niet als het te laat is. Woord zegt het al VOOR ZORG. Dit zijn paniekreacties, omdat ze niet op tijd voorzorgmaatregelen hebben getroffen. Precies wat Nederland nu ook doet zeg maar. Als je enige verregaande maatregel is dat je een reisadvies hebt aangepast en daar ook nog trots op bent ben je niet geschikt als minister hoor, sorry.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:40 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Paniek is wat anders dan voorzorgsmaatregelen nemen.![]()
Evenstar
![]()
Ik geloof niet dat we achter de feiten aanlopen, aldus Bruins![]()
![]()
Wij kunnen beter Danny sturenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:43 schreef Kyran het volgende:
![]()
Toppost, dit.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:23 schreef -river- het volgende:
Alles gaat mis zo, de beste oplossing is wereldwijd bekend maken dat iedereen voor de juiste informatie, laatste nieuws en beste tips en reisadvies naar de site van FOK! moet.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Grunn genot. In de Hongerwinter waren we ook al de baas.quote:14:43
De GGD's gaan mondkapjes en andere beschermingsmiddelen tegen het coronavirus beter verdelen over zorgverleners in Nederland. Ook krijgen ziekenhuizen niet langer automatisch voorrang, maar kunnen bijvoorbeeld ook huisartsen voorgaan als de nood bij hen hoger is. De fabrikanten hebben beloofd daaraan mee te werken.
In bijvoorbeeld Limburg komen artsen, verpleegkundigen en ander zorgpersoneel mondkapjes tekort. In Groningen zijn er juist nog over. De GGD's gaan de voorraden nu beter verdelen, zei minister Bruno Bruins (Medische Zorg) in een debat met de Tweede Kamer over de uitbraak van het virus.
In de Kamer gingen al stemmen op om de export van mondkapjes, handschoenen en beschermende pakken te verbieden, zoals Duitsland heeft gedaan. Of om naar Frans voorbeeld de voorraden in beslag te nemen en door de overheid te laten uitdelen. Maar daar voelt de liberale bewindsman niets voor.![]()
![]()
Dat deden we al (niet alleen NL) voordat het eerste geval in NL bekend was. Dit virus gaat gewoon over de wereld heen, is niet meer echt te stoppen. Hooguit remmen. En daar lijken de meeste landen zich ook op te richten.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:43 schreef Kyran het volgende:
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Ligt eraan waar je heen gaat, maar niet zozeer wegens het coronavirusquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:03 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga 23 maart op vakabtie naar Brazilië, moet ik me zorgen maken om mn vakantie?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Evenstar
![]()
Jezus Bruins .... ik zit echt half te lachen en half met de mond vol tanden op zijn reactie. De tering man .....quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:44 schreef _I het volgende:
Ah leuk, een hyperbool.
“Wil je dan dat het land op slot gaat..”
Wat een druif![]()
Busladingen potentieel geïnfecteerde mensen uit een zwaar risicogebied hier naar toe laten komen en hen ff vluchtig wat info geven is niet achter de feiten aan lopen idd!quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:43 schreef Kyran het volgende:
Ik geloof niet dat we achter de feiten aanlopen, aldus BruinsEn dat terwijl een flink deel van de infecties hier juist naar dat gebied terug te herleiden zijn.
![]()
Het klinkt niet goed.
Vooral dat advies: wie uit risico gebied komt en klachten heeft blijft thuis, maar pas als de klachten erger zijn moet ie de dokter bellen.
We weten dat minder 80% van de gevallen slechts milde klachten hebben, dus 80% van de besmette personen gaan thuis blijven maar wel hun gezinsleden besmetten en die zullen het verder verspreiden...are we infinite or am I alone![]()
Verpest de "frame" nu nietquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:40 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Paniek is wat anders dan voorzorgsmaatregelen nemen.![]()
Zika heerst ook nog steeds toch? Niet zo hip meer, maar nog steeds actueel begreep ik ergens gelezen te hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je heen gaat, maar niet zozeer wegens het coronavirus![]()
Haha. Nou dat dus.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jezus Bruins .... ik zit echt half te lachen en half met de mond vol tanden op zijn reactie. De tering man .....
Hoop echt dat het morgen uitdooft, maar ben ergens ook wel benieuwd hoe de gesprekken verlopen als we op het niveau Italië komen.![]()
Als gemiddelde Nederlander kan je altijd zelf mee denken natuurlijk. Ben je ziek met milde klachten die evt zouden kunnen wijzen op Corona...geef dat door aan huisgenoten en kijk of ook zij zo min mogelijk naar buiten kunnen gaan. Met werk misschien niet altijd te regelen, maar los daarvan....we kunnen ook zelf denken of zo.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:45 schreef crystal_meth het volgende:
Het klinkt niet goed.
Vooral dat advies: wie uit risico gebied komt en klachten heeft blijft thuis, maar pas als de klachten erger zijn moet ie de dokter bellen.
We weten dat minder 80% van de gevallen slechts milde klachten hebben, dus 80% van de besmette personen gaan thuis blijven maar wel hun gezinsleden besmetten en die zullen het verder verspreiden...![]()
82 besmettingen in NederlandDon't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty![]()
We moeten vooral niet in paniek raken en gaan hamsteren en andere voorzorgsmaatregelen nemen hoor mensen ....![]()
![]()
Klopt eigenlijk wel want we lopen met zekerheid achter de feiten aanquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:43 schreef Kyran het volgende:
Ik geloof niet dat we achter de feiten aanlopen, aldus Bruins
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: