Ah jammer, dat was de joker. Je hebt nu corona en mag niet doorspelen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik speel Internationaal voor 600 euro.
Niet 'wie', maar 'wat', denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:48 schreef KingRadler het volgende:
wie krijgt de schuld als iemand sterft door Corona in Nederland?
Je hebt 3 keuzes:
* Bruins
* RIVM
* GGD
Ik counter met mijn ffp2 mondkapje.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:51 schreef _I het volgende:
[..]
Ah jammer, dat was de joker. Je hebt nu corona en mag niet doorspelen.
Weet ik, maar als er slechts 250 beschikbaar zijn voor besmette personen...quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
in isolatie. er zijn veel meer IC plaatsen in Nederland
Nee, er moet eerst even overlegd worden of en hoeveel besmettingen ze willen openbaren.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al nieuwe aantallen bekendgemaakt?
Ja, maar 250 is wel ernstig weinig. Ik zou toch een plan maken om dat in ijltempo op te kunnen schalenquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze moeten sowieso gaan opschalen, ter voorbereiding. Ook al komt het niet zover, je wilt niet dat je in een kritische tijd ineens geen plekken meer hebt. Nu is de tijd om voorbereidingen te treffen! Opschalen dus!quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet waar zijn , toch?!quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:55 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Weet ik, maar als er slechts 250 beschikbaar zijn voor besmette personen...
Het zijn maximaal 2000 per week, dus jaquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:55 schreef Brybry het volgende:
[..]
Dat kan toch niet waar zijn , toch?!
Vind je dat? Ik heb bij hem eigenlijk steeds het gevoel dat hij zelf anders zou willen, maar een marionet van het RIVM is en niet anders kan handelenquote:
Hihahoquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:55 schreef Brybry het volgende:
[..]
Nee, er moet eerst even overlegd worden of en hoeveel besmettingen ze willen openbaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |