Heb ik ook over me heen gehad toen ik van Taipei naar Auckland vloog. Er werd niet bij gezegd wat het was maar gezond kan het niet zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:29 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat spuiten ze op die mensen? Dettol? Bleek? Geitensperma? #DTV
een zoutoplossingquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb ik ook over me heen gehad toen ik van Taipei naar Auckland vloog. Er werd niet bij gezegd wat het was maar gezond kan het niet zijn.
Als iemand het elke dag blijft roepen vergroot het wel zijn of haar kansen dat hij/zij een keer gelijk gaat krijgen natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:25 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Al de 3e dag op rij de eerste dode
En dit ja.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het zit anders in elkaar. Van heel veel griepgevallen weten we niet eens wat mensen hebben omdat er bij een mild verloop niet of nauwelijks getest wordt. Mensen blijven gewoon thuis. Bij Corona is waarschijnlijk hetzelfde aan de hand, heel veel mensen hebben milde klachten of merken er niet al te veel van. Testen blijft bovendien achter vanwege beperkte capaciteit en vanwege de adviezen van GGD en RIVM. En dus zijn de cijfers van de mensen die wel getest worden nogal vertekenend en onbetrouwbaar.
Je zal als bedrijf maar zo vergaderenquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:37 schreef _I het volgende:
Uur pauze, 3 vragen en pauze. Poeh he.
Ik zit er iig klaar voor.
Ja, dat gaat rap.twitter:BNODesk twitterde op donderdag 05-03-2020 om 13:37:42NOW: Greece confirms 21 new cases of coronavirus; total of 31 https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Ik hoop het.quote:
Bruins krijgt dadelijk een briefje, waarop staat dat de eerste dode is gevallen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:03 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ze gaan toch niet tijdens het debat met cijfers komen. Dat zou ik vreemd vinden.
En elke keer beginnen met complimenten en respect. Het zou het zoveel leuker maken in het bedrijfsleven.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:39 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Je zal als bedrijf maar zo vergaderen
en zoveel trager....quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:40 schreef _I het volgende:
[..]
En elke keer beginnen met complimenten en respect. Het zou het zoveel leuker maken in het bedrijfsleven.
Speculaziquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Bruins krijgt dadelijk een briefje, waarop staat dat de eerste dode is gevallen.
Door onze taalgebrekkige voorzitter van het hoogste orgaan van dit landquote:
Gaat idioot hard zo.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Griekeland van 10 naar 31 vandaag.
Ja, oke. We zijn het geloof ik niet echt oneens met elkaar.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:35 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
ik bedoel het ook zo: in potentie zijn alle relevante landen risicogebied zoals italie. Waarom dan Nederland uitzonderen.
Dat is de ministerquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:44 schreef crystal_meth het volgende:
stream hapert voortdurend bij mij.
Nee dat is Bruins of de voorzitterquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:44 schreef crystal_meth het volgende:
stream hapert voortdurend bij mij.
Refresh heeft blijkbaar geholpen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:45 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Nee dat is Bruins of de voorzitter
quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al dat drank de hele tijd in het nieuws
Corona, prosecco, heel dit virus is gewoon een marketingcampagne van de drankindustrie.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al dat drank de hele tijd in het nieuws
wat een onzinnige postquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:48 schreef KingRadler het volgende:
wie krijgt de schuld als iemand sterft door Corona in Nederland?
Je hebt 3 keuzes:
* Bruins
* RIVM
* GGD
Ik speel Internationaal voor 600 euro.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:39 schreef _I het volgende:
6 blokjes;
Publieke informatie
De huidige fase en hoe verder
Zorgcapaciteit
Beschermingsmiddelen
Internationaal
En Varia
quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:48 schreef KingRadler het volgende:
Je hebt 3 keuzes:
* Bruins
* RIVM
* GGD
Het virus.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:48 schreef KingRadler het volgende:
Je hebt 3 keuzes:
* Bruins
* RIVM
* GGD
Plus natuurlijk dat hoe meer alcohol in je handgel, hoe groter de kans dat je het virus doodt!quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Corona, prosecco, heel dit virus is gewoon een marketingcampagne van de drankindustrie.
Psiesssss!quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:50 schreef MichaelScott het volgende:
Geen sluitend antwoord mogelijk.
Oftewel: wordt dus inderdaad achtergehouden.
SPOILER: BNW ten topOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag van Leonie of het RIVM heeft uitgesteld voor het debat. Lezen ze mee!?![]()
Het corona virus natuurlijk. Kom zeg, dat is gewoon niet echt tegen te houden. Ze slaan natuurlijk een modderfiguur met hun gedraai en gelieg. Dat dan weer wél.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:48 schreef KingRadler het volgende:
Je hebt 3 keuzes:
* Bruins
* RIVM
* GGD
Tussen de 70-90 moet het zijn. Las ik.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Plus natuurlijk dat hoe meer alcohol in je handgel, hoe groter de kans dat je het virus doodt!
Ahquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:49 schreef deedeetee het volgende:
https://www.1limburg.nl/l(...)us?context=section-1
25 studenten UM worden gemonitord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |