quote:Pandemie
Volgens de Amerikaanse professor aan de prestiqieuze Harvard universiteit Marc Lipsitch wordt de Corona-virus-besmetting een wereldwijde pandemie waar 40 tot 70% van de mensheid besmet mee zal raken.
Volgens Lipsitch zullen de meeste patienten lichtjes ziek zijn, of geen symptomen krijgen, net als met de gewone griep het geval is. Wel is dit virus levensbedreigend voor oudere en zieke mensen.
Bron
SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het is maar een griepjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Besmettingen in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opzich klopt dat ook met hoe het RIVM communiceert (aantal positoeve tests)quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:20 schreef _I het volgende: [..] Het testen!? Geloof niet dat we weten hoe snel de ziekte gaat, slechts welke landen testcapaciteit hebben. Wij testen sinds een week. Incubatietijd gemiddeld 6 dagen, dus zouden we nu rond de 2 a 3 besmettingen moeten zitten met een R0 van 4. Als we vandaag al 60 besmettingen hebben, lijkt het mij beter over ”;bevestigde gevallen” te spreken ipv ”gevallen”.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2020 13:22:52 ]![]()
Zijn er maar 980 gevallen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch bijna 0.000014% van de totale wereldbevolkingare we infinite or am I alone![]()
Met griep belandt geen 15 a 20% in ernstige dan wel kritieke toestand in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:19 schreef Faraday01 het volgende:
Aan de andere kant moeten we er ook niet te moeilijk over doen want dat doen we ook niet over het griepvirus waar elk jaar heel veel mensen door besmet worden en ook aan overlijden.
Dat lijkt er bij veel mensen maar niet in te gaan. Ons zorgapparaat gaat vast lopen. Waardoor alsnog draconische maatregelen zullen volgen. Die dan de economie veel harder gaan raken dan dat men diezelfde draconische maatregelen nu kleinschaliger zou treffen.
Het is allemaal geen rocketscience hoor.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Veel meer. De 80 totaal halen we wel. Plus de eerste dooie gok ik zo maar.quote:De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Waarom hebben we tot nu toe de testresultaten van de vorige dag gekregen en moeten we nu wachten tot de uitslag van een bepaalde test er is?! Komt beter uit voor het debat ofzo?!![]()
Al de 3e dag op rij de eerste dodequote:Op donderdag 5 maart 2020 13:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Veel meer. De 80 totaal halen we wel. Plus de eerste dooie gok ik zo maar.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Zo in de auto maar eens luisteren wat Bruins te lullen heeft en hoeveel veren hij in de kont van Jaap en co gaat steken.![]()
Wat zouden die draconische maatregelen dan moeten zijn?quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Met griep belandt geen 15 a 20% in ernstige dan wel kritieke toestand in het ziekenhuis.
Dat lijkt er bij veel mensen maar niet in te gaan. Ons zorgapparaat gaat vast lopen. Waardoor alsnog draconische maatregelen zullen volgen. Die dan de economie veel harder gaan raken dan dat men diezelfde draconische maatregelen nu kleinschaliger zou treffen.
Het is allemaal geen rocketscience hoor.![]()
Ik blijf op mijn standpunt dat Nederland dit niet vol zal blijven kunnen houden i.v.m internationale druk. Ze spelen het spelletje zoals ze zouden doen als dit alleen in Nederland een probleem was. Beetje downplayen, beetje onder de pet houden, beetje doen alsof je neus bloedt en als men er dan over een tijdje achterkomt, dan hoesten we het 'Met de kennis van nu'-riedeltje wel op.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Waarschijnlijk is het antwoord daarop: "Ja".quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:24 schreef Mammietje het volgende:
Waarom hebben we tot nu toe de testresultaten van de vorige dag gekregen en moeten we nu wachten tot de uitslag van een bepaalde test er is?! Komt beter uit voor het debat ofzo?!De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Een unicum!quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:25 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Al de 3e dag op rij de eerste dode![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Het is zo doorzichtig allemaal. Anders zou Bruins het te lastig krijgen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:24 schreef Mammietje het volgende:
Waarom hebben we tot nu toe de testresultaten van de vorige dag gekregen en moeten we nu wachten tot de uitslag van een bepaalde test er is?! Komt beter uit voor het debat ofzo?!![]()
Uitslagen van testen lopen tot 48 uur achter he.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:25 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Al de 3e dag op rij de eerste dodeDe oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Internationale druk? Volgens mij zijn veel landen naar binnen aan het kerenquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:25 schreef Jane het volgende:
Ik blijf op mijn standpunt dat Nederland dit niet vol zal blijven kunnen houden i.v.m internationale druk. Ze spelen het spelletje zoals ze zouden doen als dit alleen in Nederland een probleem was. Beetje downplayen, beetje onder de pet houden, beetje doen alsof je neus bloedt en als men er dan over een tijdje achterkomt, dan hoesten we het 'Met de kennis van nu'-riedeltje wel op.![]()
https://www.globalresearc(...)cking-update/5705196quote:China’s Coronavirus: A Shocking Update. Did The Virus Originate in the US?
![]()
![]()
als jij elke dag de eerste dooie gaat voorspellen, dan krijg je een keer gelijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Veel meer. De 80 totaal halen we wel. Plus de eerste dooie gok ik zo maar.![]()
Testresultaten van de vorige dag, of resultaten van de testen van de vorige dag?quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:24 schreef Mammietje het volgende:
Waarom hebben we tot nu toe de testresultaten van de vorige dag gekregen en moeten we nu wachten tot de uitslag van een bepaalde test er is?! Komt beter uit voor het debat ofzo?!are we infinite or am I alone![]()
Anders krijg je chaos in een debat waar je dat echt niet kan gebruiken.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het is zo doorzichtig allemaal. Anders zou Bruins het te lastig krijgen.![]()
Ik had gehoopt dat die ijzige stilte van de afgelopen dagen kwam van een radicale omslag na een briefing van Italië ofzo.... Was duidelijk ijdele hoop.![]()
Het zit anders in elkaar. Van heel veel griepgevallen weten we niet eens wat mensen hebben omdat er bij een mild verloop niet of nauwelijks getest wordt. Mensen blijven gewoon thuis. Bij Corona is waarschijnlijk hetzelfde aan de hand, heel veel mensen hebben milde klachten of merken er niet al te veel van. Testen blijft bovendien achter vanwege beperkte capaciteit en vanwege de adviezen van GGD en RIVM. En dus zijn de cijfers van de mensen die wel getest worden nogal vertekenend en onbetrouwbaar.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Met griep belandt geen 15 a 20% in ernstige dan wel kritieke toestand in het ziekenhuis.
Het is allemaal geen rocketscience hoor.![]()
Was deze keer geen kritiek op het RIVM.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:22 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Opzich klopt dat ook met hoe het RIVM communiceert (aantal positoeve tests)![]()
Zelfs een relatief rijk land als NL kan op dit moment maar 2000 mensen per week testenquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:18 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zou het daar aan liggen, aantal testkits? Dat zou wel sneu zijn![]()
Mja, ik bedoel vooral dat andere landen op een gegeven moment doorkrijgen dat er bij hen besmettingen binnenkomen van mensen die in NL zijn geweest. Dat we zeg maar de reputatie krijgen die Noord-Italie nu heeft. Dat men NL gaat mijden. Dat is ook een vorm van internationale druk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:26 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Internationale druk? Volgens mij zijn veel landen naar binnen aan het kerenLying awake, wondering if there is a Dog...
Sommige staten in de VS gaven aan maar 6 mensen per dag te kunnen testen...quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:27 schreef riazop het volgende:
[..]
Zelfs een relatief rijk land als NL kan op dit moment maar 2000 mensen per week testen
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Dat zou inderdaad kunnen. Qua cijfers en verloop ligt dat tot op heden niet echt voor de handquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Mja, ik bedoel vooral dat andere landen op een gegeven moment doorkrijgen dat er bij hen besmettingen binnenkomen van mensen die in NL zijn geweest. Dat we zeg maar de reputatie krijgen die Noord-Italie nu heeft. Dat men NL gaat mijden. Dat is ook een vorm van internationale druk.![]()
Hoor trouwens maar weinig over besmettingen in Scandinavische landen? Zijn zij tot nu toe de dans ontsprongen?![]()
Dat zou wel verklaren waarom de info later gebracht wordt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Veel meer. De 80 totaal halen we wel. Plus de eerste dooie gok ik zo maar.
Alhoewel het natuurlijk schofterig is dat wij naar een debat kijken met weinig urgentie, als men al weet dat de eerste dode is gevallen.![]()
https://www.worldometers.info/coronavirus/quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:29 schreef Brybry het volgende:
Hoor trouwens maar weinig over besmettingen in Scandinavische landen? Zijn zij tot nu toe de dans ontsprongen?
Noorwegen en zweden ontspringen niet bepaald de dans
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2020 13:31:23 ]![]()
Leiderschap van likmevestje.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:25 schreef Jane het volgende:
Ik blijf op mijn standpunt dat Nederland dit niet vol zal blijven kunnen houden i.v.m internationale druk. Ze spelen het spelletje zoals ze zouden doen als dit alleen in Nederland een probleem was. Beetje downplayen, beetje onder de pet houden, beetje doen alsof je neus bloedt en als men er dan over een tijdje achterkomt, dan hoesten we het 'Met de kennis van nu'-riedeltje wel op.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Er zijn zo'n 150 besmettingen in Scandinavië, Noorwegen heeft er met 62 het meest op de voet gevolgd door Zweden met 60.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:29 schreef Brybry het volgende:
Hoor trouwens maar weinig over besmettingen in Scandinavische landen? Zijn zij tot nu toe de dans ontsprongen?AZ
ALKMAAR![]()
Wow. Inderdaad! Zelfs IJsland..quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:30 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
https://www.worldometers.info/coronavirus/
Noorwegen en zweden ontspringen niet bepaald de dans![]()
![]()
Oude cijfers?quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:31 schreef Durmada het volgende:
[..]
Er zijn zo'n 150 besmettingen in Scandinavië, Noorwegen heeft er met 62 het meest op de voet gevolgd door Zweden met 60.![]()
Er is toch niet zo heel veel verschil met de eerste week in Italië?quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen. Qua cijfers en verloop ligt dat tot op heden niet echt voor de handLying awake, wondering if there is a Dog...
Ik deel een appartementencomplex (keuken + badkamer) met iemand die net terugkomt van twee weken Istanboel met het vliegtuig. Ben er niet echt content mee. Ik geloof er geen reet van dat Turkije niet al een grote bron is.![]()
Relatief gezien veel besmettingen daar, gezien het aantal inwoners.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:31 schreef Durmada het volgende:
[..]
Er zijn zo'n 150 besmettingen in Scandinavië, Noorwegen heeft er met 62 het meest op de voet gevolgd door Zweden met 60.
IJsland al 34.![]()
Huh?!quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:29 schreef Brybry het volgende:
Hoor trouwens maar weinig over besmettingen in Scandinavische landen? Zijn zij tot nu toe de dans ontsprongen?
Je volgt het denk ik niet goed genoeg dan. Noorwegen is een grote clusterfuck van jewelste.
Edit: is al paar keer aangegeven zie ik.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
WAAR IS BRUINSMA?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
ik bedoel het ook zo: in potentie zijn alle relevante landen risicogebied zoals italie. Waarom dan Nederland uitzonderen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Er is toch niet zo heel veel verschil met de eerste week in Italië?![]()
Wordt het lijstje met besmettingen in Nederland in de OP niet meer bijgewerkt?In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ik vermoed dat t overal zo snel gaat alleen houden de andere landen het domweg niet zo goed in de gaten.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:34 schreef -0- het volgende:
[..]
Relatief gezien veel besmettingen daar, gezien het aantal inwoners.
IJsland al 34.Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
om de 2 dagenquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wordt het lijstje met besmettingen in Nederland in de OP niet meer bijgewerkt?![]()
Heb ik ook over me heen gehad toen ik van Taipei naar Auckland vloog. Er werd niet bij gezegd wat het was maar gezond kan het niet zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:29 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat spuiten ze op die mensen? Dettol? Bleek? Geitensperma? #DTVOp woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;![]()
een zoutoplossingquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb ik ook over me heen gehad toen ik van Taipei naar Auckland vloog. Er werd niet bij gezegd wat het was maar gezond kan het niet zijn.![]()
Als iemand het elke dag blijft roepen vergroot het wel zijn of haar kansen dat hij/zij een keer gelijk gaat krijgen natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:25 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Al de 3e dag op rij de eerste dodeEn dit ja.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het zit anders in elkaar. Van heel veel griepgevallen weten we niet eens wat mensen hebben omdat er bij een mild verloop niet of nauwelijks getest wordt. Mensen blijven gewoon thuis. Bij Corona is waarschijnlijk hetzelfde aan de hand, heel veel mensen hebben milde klachten of merken er niet al te veel van. Testen blijft bovendien achter vanwege beperkte capaciteit en vanwege de adviezen van GGD en RIVM. En dus zijn de cijfers van de mensen die wel getest worden nogal vertekenend en onbetrouwbaar.![]()
6 blokjes;
Publieke informatie
De huidige fase en hoe verder
Zorgcapaciteit
Beschermingsmiddelen
Internationaal
En Varia![]()
Je zal als bedrijf maar zo vergaderenquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:37 schreef _I het volgende:
Uur pauze, 3 vragen en pauze. Poeh he.
Ik zit er iig klaar voor.![]()
![]()
Ja, dat gaat rap.twitter:BNODesk twitterde op donderdag 05-03-2020 om 13:37:42NOW: Greece confirms 21 new cases of coronavirus; total of 31 https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
![]()
Ik hoop het.quote:Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;![]()
Bruins krijgt dadelijk een briefje, waarop staat dat de eerste dode is gevallen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:03 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ze gaan toch niet tijdens het debat met cijfers komen. Dat zou ik vreemd vinden.![]()
En elke keer beginnen met complimenten en respect. Het zou het zoveel leuker maken in het bedrijfsleven.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:39 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Je zal als bedrijf maar zo vergaderen![]()
en zoveel trager....quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:40 schreef _I het volgende:
[..]
En elke keer beginnen met complimenten en respect. Het zou het zoveel leuker maken in het bedrijfsleven.![]()
Speculaziquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Bruins krijgt dadelijk een briefje, waarop staat dat de eerste dode is gevallen.![]()
Door onze taalgebrekkige voorzitter van het hoogste orgaan van dit landquote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2020 13:43:09 ]![]()
Gaat idioot hard zo.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Griekeland van 10 naar 31 vandaag.![]()
Ja, oke. We zijn het geloof ik niet echt oneens met elkaar.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:35 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
ik bedoel het ook zo: in potentie zijn alle relevante landen risicogebied zoals italie. Waarom dan Nederland uitzonderen.Ik zit aan een situatie te denken waarin andere West-Europese landen wel verregaande maatregelen nemen en Nederland denkt het wel uit te kunnen zingen. Dat is niet lang vol te houden.
Mijn indruk is dat men in andere landen het volk juist probeert te laten wennen aan het idee dat er wellicht strenge maatregelen nodig zijn. Dat zorgt soms wel voor een soort paniekreactie idd, maar als het er dan van komt is men tenminste mentaal al voorbereid. In Nederland houdt men de boel zo lang mogelijk rustig. Wat het beste is, daar kun je van mening over verschillen. Het enige dat je wel zeker weet is dat in de huidige 'brandhaarden' die strenge maatregelen (geen evenementen, scholen dicht etc.) uiteindelijk wel worden genomen. Of je er nu wel of niet al op voorbereid was.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Dat is de ministerquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:44 schreef crystal_meth het volgende:
stream hapert voortdurend bij mij.![]()
Nee dat is Bruins of de voorzitterquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:44 schreef crystal_meth het volgende:
stream hapert voortdurend bij mij.![]()
Refresh heeft blijkbaar geholpen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:45 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Nee dat is Bruins of de voorzitterare we infinite or am I alone![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al dat drank de hele tijd in het nieuws![]()
![]()
Indammen is wat anders dan beperkt houden?
Volgens mij bedoelt hij doen alsof je neus bloed totdat het niet langer gaat![]()
![]()
Corona, prosecco, heel dit virus is gewoon een marketingcampagne van de drankindustrie.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al dat drank de hele tijd in het nieuwsOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
wie krijgt de schuld als iemand sterft door Corona in Nederland?
Je hebt 3 keuzes:
* Bruins
* RIVM
* GGD![]()
wat een onzinnige postquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:48 schreef KingRadler het volgende:
Je hebt 3 keuzes:
* Bruins
* RIVM
* GGD![]()
![]()
https://www.1limburg.nl/l(...)us?context=section-1
25 studenten UM worden gemonitord.Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Ik speel Internationaal voor 600 euro.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:39 schreef _I het volgende:
6 blokjes;
Publieke informatie
De huidige fase en hoe verder
Zorgcapaciteit
Beschermingsmiddelen
Internationaal
En Varia“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:48 schreef KingRadler het volgende:
Je hebt 3 keuzes:
* Bruins
* RIVM
* GGD
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Het virus.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:48 schreef KingRadler het volgende:
Je hebt 3 keuzes:
* Bruins
* RIVM
* GGD"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Plus natuurlijk dat hoe meer alcohol in je handgel, hoe groter de kans dat je het virus doodt!quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Corona, prosecco, heel dit virus is gewoon een marketingcampagne van de drankindustrie.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Geen sluitend antwoord mogelijk.
Oftewel: wordt dus inderdaad achtergehouden.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Psiesssss!quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:50 schreef MichaelScott het volgende:
Geen sluitend antwoord mogelijk.
Oftewel: wordt dus inderdaad achtergehouden.![]()
SPOILER: BNW ten topOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag van Leonie of het RIVM heeft uitgesteld voor het debat. Lezen ze mee!?![]()
![]()
Het corona virus natuurlijk. Kom zeg, dat is gewoon niet echt tegen te houden. Ze slaan natuurlijk een modderfiguur met hun gedraai en gelieg. Dat dan weer wél.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:48 schreef KingRadler het volgende:
Je hebt 3 keuzes:
* Bruins
* RIVM
* GGDGa fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Tussen de 70-90 moet het zijn. Las ik.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Plus natuurlijk dat hoe meer alcohol in je handgel, hoe groter de kans dat je het virus doodt!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ahquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:49 schreef deedeetee het volgende:
https://www.1limburg.nl/l(...)us?context=section-1
25 studenten UM worden gemonitord.
Wellicht gaat die vos ongelijk krijgen met de eerste dode in het UM
Forum Opties Forumhop: Hop naar: