Cremeren moet weer leuk worden ripquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:03 schreef timmmmm het volgende:
ik heb het allemaal niet gevolgd en ook niet hoe ernstig de zaak op dit moment in NL is.
Ik ga 23 maart op vakabtie naar Brazilië, moet ik me zorgen maken om mn vakantie?
Brazilië gaat tzt waarschijnlijk mensen uit Nederland werenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:03 schreef timmmmm het volgende:
ik heb het allemaal niet gevolgd en ook niet hoe ernstig de zaak op dit moment in NL is.
Ik ga 23 maart op vakabtie naar Brazilië, moet ik me zorgen maken om mn vakantie?
Ging het maar zo makkelijk. We zijn Flevoland niet. Die kunnen de bruggen openzetten en moeten een tunnel blokkeren en klaar. We kennen hier gevallen waarvan huizen letterlijk in zowel Groningen als Drenthe staan.... De IJssel als buffer nemen heeft ook geen zin meer. Ik overweeg evacuatie naar Rottumeroogquote:
brazilie zal wel okee zijn maar maak me meer zorgen om maatregelen die ze gaan nemen (vluchten stoppen, of quarantaine)quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:03 schreef timmmmm het volgende:
Mee eens.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:07 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Bruins kan toch ook deze site even vermelden.
Dat is 1 dag eerder terug?quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:09 schreef riazop het volgende:
De leden van de Groningse studentenvereniging Vindicat die op skivakantie zijn in het Italiaanse Sestriere, wat in coronagebied ligt, komen eerder terug dan gepland van de vakantie
Vrijdag nu
Ze vonden al die rochelende en stervende mensen niet zo jofel om te zien?quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:09 schreef riazop het volgende:
De leden van de Groningse studentenvereniging Vindicat die op skivakantie zijn in het Italiaanse Sestriere, wat in coronagebied ligt, komen eerder terug dan gepland van de vakantie
Vrijdag nu
Bellen is toch ook prima.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:10 schreef _I het volgende:
Papier vertraagt.
Dahaag mensen zonder internet
Grenzen snel dicht voordat deze coronagolf des doods ons bereikt!1quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:09 schreef riazop het volgende:
Vrijdag nu
En Rutte lacht het allemaal weg?quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:10 schreef riazop het volgende:
De bussen van Vindicat worden nu al de "Corona -Express" genaamd
Van die 40 minuten heeft ie 20 minuten gestotterdquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:10 schreef Kyran het volgende:
Bruins is nu al 40 minuten aan het woord en echt NUL maar dan ook NUL inhoud.
Hij legt de nadruk op de websites.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:10 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Bellen is toch ook prima.
Dat is net zoveel effectieve tijd als bij getafe ajaxquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:11 schreef riazop het volgende:
[..]
Van die 40 minuten heeft ie 20 minuten gestotterd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |