Zo wil je het overlijden van iemand goed pratenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:17 schreef riazop het volgende:
[..]
Want een ontgroening moet voor slapneuzen zijn vind je?
In die bussen zitten nu ook feuten die ontgroend worden in de sneeuw. Zo wat?
quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:17 schreef zoost het volgende:
wat een debat.....hoe denkt de minister de kinderen te bereiken die nog niet kunnen lezen. Waarom wordt deze vraag niet gesteld!
Sesamstraat terug is het enige juiste antwoord.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:17 schreef zoost het volgende:
wat een debat.....hoe denkt de minister de kinderen te bereiken die nog niet kunnen lezen. Waarom wordt deze vraag niet gesteld!
Misschien een soort sinterklaasjournaal??quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Sesamstraat terug is het enige juiste antwoord.
Pino in een xxl-maanmannetjespak
Het lijkt mij niet meer dan logisch dat dit soort zaken helder en eenduidig worden gecommuniceerd door de overheid zelf.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:17 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat is toch ook nieuws, ik kan me niet voorstellen dat kranten die richtlijnen niet zullen melden.
Nee, maar komen wel met vragen die wij hier ook stellenquote:
Zaterdag alquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:20 schreef KingRadler het volgende:
Vindicat is 1 grote Corona Orgie waar Nederland mee kennis gaat maken volgende week.
Ik vind persoonlijk dat ze die adequaat invullen met de websites en telefoonnummer. Je kan het natuurlijk zo gek maken als je wil maar laten ze die energie maar steken in het indammenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:14 schreef _I het volgende:
[..]
Tuurlijk, we kunnen het allemaal zelf. Maar we hebben nou eenmaal een overheid met een zorgplicht voor iedereen.
Kordaat handelen en de kop in trappenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:20 schreef KingRadler het volgende:
Vindicat is 1 grote Corona Orgie waar Nederland mee kennis gaat maken volgende week.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, maar komen wel met vragen die wij hier ook stellen
quote:12.48 uur Corona in Culemborg
Net over de Utrechtse provinciegrens, in Culemborg, is een man besmet met het coronavirus. Hij is in Noord-Italië geweest. Bij thuiskomst nam hij contact op met de huisarts omdat hij koorts en luchtwegklachten kreeg. De man is daarna direct thuisgebleven (in isolatie). Het gaat goed met hem, meldt de gemeente. De GGD voert contactonderzoek uit om besmetting te beperken of te voorkomen. De gemeente Culemborg houdt een liveblog bij over het coronavirus.
Meneer Aart dood door Corona, heel Sesamstraat in paniekquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Sesamstraat terug is het enige juiste antwoord.
Pino in een xxl-maanmannetjespak
Ik pleit voor een live intocht van de vindicat bussenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:20 schreef KingRadler het volgende:
Die is al dood.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Meneer Aart dood door Corona, heel Sesamstraat in paniek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |