SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga de boel uit gooien en mn bedje opzoeken
welterusten allen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
slaaplekker niznoquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:36 schreef Nizno het volgende:
welterusten allen![]()
Trustequote:Op woensdag 4 maart 2020 23:36 schreef Nizno het volgende:
welterusten allen![]()
![]()
Welterusten!quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:36 schreef Nizno het volgende:
welterusten allen![]()
Slaapwelquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:36 schreef Nizno het volgende:
welterusten allenHoe danquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:40 schreef skysherrif het volgende:
zo nog even ee nkopje koffie en dan zo slapen![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik zal al een uur op de TT te azen zodat het niet utrecht werd![]()
![]()
![]()
Of alleen 'smorgens naar school?quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nog steeds hoesten en moe maar verder stabiel. Dat moe zijn is door school ook. Arm kind heeft wallen sinds hij 4 is. We gaan even overleggen of we hem niet 3,5 dag kunnen gaan brengen. Doen we nu ook al maar dan hoeven we hem niet steeds af te melden.![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik zal al een uur op de TT te azen zodat het niet utrecht werd![]()
![]()
Ik ben geen al te beste slaper, maar koffie heeft daar weinig invloed op.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:41 schreef 00wildchild het volgende:
Ben jaloers op mensen die na koffie gewoon lekker kunnen gaan slapen.![]()
Ook geen last van..quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben geen al te beste slaper, maar koffie heeft daar weinig invloed op.![]()
Altijd...quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:47 schreef skysherrif het volgende:
Koffie (en een sigaret) na het avondeten![]()
Ja, dat is ook een lieverd ❤️quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:50 schreef skysherrif het volgende:
@:borrelnootje00 is er ook niet ik mis haar zij is chill![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Slaap lekker, droom zacht weg op de wolken der overwinning
![]()
![]()
![]()
2 geesten, n gedachtequote:Op woensdag 4 maart 2020 23:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weltrusten, droom lekker over jullie overwinning!!![]()
![]()
Ieder geval een punt, daar ging het toch om?quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:59 schreef aKboR het volgende:
Nou als er nou een seconde tussen zat.. maar een minuut...![]()
Over het welterusten wensen en dromen over de overwinning, waar anders over?quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar snap niet zo goed welke gedachtje het over hebt![]()
Ja dat is netjes maar de zelfde gedachten zijn op hetzelfde moment.. niet minuut later..quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ieder geval een punt, daar ging het toch om?![]()
![]()
Oh ik zie nu pas dat we hetzelfde hadden gepostquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Over het welterusten wensen en dromen over de overwinning, waar anders over?
Ik keek vooral of ik een punt had![]()
![]()
Op tablet type ik gewoon langzamerquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:02 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja dat is netjes maar de zelfde gedachten zijn op hetzelfde moment.. niet minuut later..![]()
![]()
En maar met 1 hand, wij zijn immers 2 handen op 1 buik!!quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Op tablet type ik gewoon langzamer![]()
Wat ben je ook een lekker dingquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En maar met 1 hand, wij zijn immers 2 handen op 1 buik!!![]()
![]()
![]()
Ik weet niet hoeveel heb je nog nodig ??quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:11 schreef skysherrif het volgende:
Zou ik de top5 vandaag kunnen halen??![]()
21 puntenquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:11 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel heb je nog nodig ??![]()
Waarom niet nr 1?quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:11 schreef skysherrif het volgende:
Zou ik de top5 vandaag kunnen halen??![]()
Ik gun je die punten wel, maar ik wil niet dat je gaat slapen en me hier verlaat.quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:15 schreef Jippie68 het volgende:
Prima, als ik eerst 5 punten mag pakken dan kan ik ook slapen![]()
Kunnen er zoveel zijn..quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:15 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is de laatste persoon die in dat gifje komt? (als het DTS zou zijn)![]()
Music!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
PeterEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Moeder issues of gewoon gezellig beppenquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik gun je die punten wel, maar ik wil niet dat je gaat slapen en me hier verlaat.![]()
![]()
Haha neehoor gekkie wat denk jij nou?quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:19 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Moeder issues of gewoon gezellig beppen![]()
![]()
Laten we dansenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Goede moves!![]()
@haags_kwartiertjequote:Op donderdag 5 maart 2020 00:15 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is de laatste persoon die in dat gifje komt? (als het DTS zou zijn)![]()
Vind de muziek wel mooi, de zang minderquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:27 schreef skysherrif het volgende:
Dit nummer is zo tof, past ook wel echt bij naruto![]()
![]()
Bakje koffieEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:29 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vind de muziek wel mooi, de zang minder
En dit? Komt uit mijn favoriete Japanse serie![]()
![]()
Voor de verandering doe ik een keer mee.quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:31 schreef aKboR het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Al 4e bakje vandaag
Hoeveel klontjes?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Iemand heeft m'n halve bak noodles opgegeten en toen in de koelkast gezet...tering he
op werk?quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:37 schreef engine het volgende:
Iemand heeft m'n halve bak noodles opgegeten en toen in de koelkast gezet...tering he![]()
Dus een lege bak teruggezet??quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:37 schreef engine het volgende:
Iemand heeft m'n halve bak noodles opgegeten en toen in de koelkast gezet...tering he![]()
Ja. Bestellen iedere avond eten. Ik dacht dat mijn eten niet bezorgd was...zie ik het nu half opgevreten in de koelkast staanquote:De brutaliteit!
Sla de verantwoordelijke kapotquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja. Bestellen iedere avond eten. Ik dacht dat mijn eten niet bezorgd was...zie ik het nu half opgevreten in de koelkast staanDe brutaliteit!
![]()
Dat is het plan ja...ff zo'n fillepijntje in elkaar tikken. Even de kleinste zoeken.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
mag ik helpenquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is het plan ja...ff zo'n fillepijntje in elkaar tikken. Even de kleinste zoeken.![]()
Veel mooierquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En dit? Komt uit mijn favoriete Japanse serie![]()
![]()
Gadverquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:37 schreef engine het volgende:
Spierballen unitedquote:![]()
Die zijn toch al niet zo grootquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is het plan ja...ff zo'n fillepijntje in elkaar tikken. Even de kleinste zoeken.![]()
![]()
Ja hoef het ook niet meer. Had in de pauze al van collega's wat gekregen.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
dame en heren... Koffie bijna op, shaggie aangestoken..
Alvast een fijne nacht en alvast welterusten..![]()
Trusten!!quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:45 schreef aKboR het volgende:
haren trekken kan niet bij kale kerelsquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:45 schreef Jippie68 het volgende:
Maar ik knok rustig mee hoor, blijven met hun poten van mijn mannen af![]()
![]()
Zo mag ik het horen Jippiequote:Op donderdag 5 maart 2020 00:45 schreef Jippie68 het volgende:
Maar ik knok rustig mee hoor, blijven met hun poten van mijn mannen af
Slaap lekker Akkiequote:Op donderdag 5 maart 2020 00:45 schreef aKboR het volgende:
![]()
Lol nee ik ook niet. Op de middelbare school iemand een keer een tik verkocht maar dat stelde ook niet zoveel voorquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:46 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit 'echt' gevochten.![]()
Ben beter in rennen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oren, wenkbrauwen, wimpers.. Genoeg over om te molesterenquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:46 schreef aKboR het volgende:
[..]
haren trekken kan niet bij kale kerels![]()
![]()
Laters akbor
Hehe ik ben ook heel goed in rennenquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:48 schreef engine het volgende:
[..]
Lol nee ik ook niet. Op de middelbare school iemand een keer een tik verkocht maar dat stelde ook niet zoveel voor![]()
Ben beter in rennen.![]()
Op de studentenvereniging wel eens een paar ribben van iemand gebroken met 'brassen' en in Polen hadden we 2 vervelende gasten tegen de grond gewerkt maar toen waren we met 20 man dus toen hoefde ik ook niet veel te doen.![]()
Oh, hoe noem je dan deze serie? Anime?quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Manga zijn de stripboeken waar het meestal op gebaseerd is![]()
Beetje leeftijd dat het er nog een beetje bij hoort 18 t/m 22 ofzo.quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hehe ik ben ook heel goed in rennen![]()
Op de studentenvereniging wel eens een paar ribben van iemand gebroken met 'brassen' en in Polen hadden we 2 vervelende gasten tegen de grond gewerkt maar toen waren we met 20 man dus toen hoefde ik ook niet veel te doen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
hoiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Al is het in Oost Europese landen minder leeftijdsgebonden![]()
Hoi Mikey
Anime jaquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:49 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Oh, hoe noem je dan deze serie? Anime?
Deze vind ik tof maar om goed te begrjipen moet je ook het stripboek lezen dus dat is wel lastig.
Deze serie is precies hetzelfde als de strip dus kan je gewoon kijken en je begrijpt alles en heeft vgm een 9.5 op imdb en wordt door veel mensen als 1 vd beste series gezien ook als je het buiten anime zet.![]()
Als kind nam ik het altijd al op voor de 'zwakkeren ' op het schoolplein, en 2 keer een akkefietje met luilak. 1 x een kerel tegen de vlakte geslagen die mijn zoon liep te treiteren (met 1 vuistslagquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hehe ik ben ook heel goed in rennen![]()
Op de studentenvereniging wel eens een paar ribben van iemand gebroken met 'brassen' en in Polen hadden we 2 vervelende gasten tegen de grond gewerkt maar toen waren we met 20 man dus toen hoefde ik ook niet veel te doen.) en een paar jaar later een wijf gemept omdat ze mijn jongste zoon had gegniept (en ik hem had gezegd nooit een vrouw te mogen slaan)
![]()
Ok dan doe zet ik die op mijn lijstje.quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Anime ja
Deze vind ik tof maar om goed te begrjipen moet je ook het stripboek lezen dus dat is wel lastig.
Deze serie is precies hetzelfde als de strip dus kan je gewoon kijken en je begrijpt alles en heeft vgm een 9.5 op imdb en wordt door veel mensen als 1 vd beste series gezien ook als je het buiten anime zet.![]()
Oja nu ik er over denk op de basisschool werd er bij ons ook echt enorm veel gevochten, wij zaten op de openbare school en naast ons een christelijke school.
Elke pauze voetballen tegen elkaar en elke keer werd dat weer vechten![]()
![]()
hoi enginequote:Op donderdag 5 maart 2020 00:54 schreef engine het volgende:
Al is het in Oost Europese landen minder leeftijdsgebonden![]()
Hoi MikeyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toen was ik al volwassen hoor, die man schatte ik 5 jr ouder en dat wijf 5 jaar jonger.quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:55 schreef skysherrif het volgende:
Wacht hoe oud was die kerel en dat wijf?
Als 10 jarige nam ik het tegen 16 jarigen op, altijd al groot gevoel voor rechtvaardigheid gehad.![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:55 schreef skysherrif het volgende:
Wacht hoe oud was die kerel en dat wijf?![]()
Hier ben ik ook benieuwd naar.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Zou je haar omschrijven als een irritant kut wijf?quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Toen was ik al volwassen hoor, die man schatte ik 5 jr ouder en dat wijf 5 jaar jonger.
Lekker bezig jippiequote:Op donderdag 5 maart 2020 00:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Toen was ik al volwassen hoor, die man schatte ik 5 jr ouder en dat wijf 5 jaar jonger.![]()
![]()
ik had heel de avond een vrouwelijke collega hier gechilled en gelachen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hardcore vibeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, je gaat toch geen jongens van 14 in hun gezicht gniepen? Ik heb ook nog een ketting van haar nek afgetrokken, moest op het politiebureau komen en ik had een vrouwelijke rechercheur die mij volkomen begreep. Ze zei mij dat ik moest verklaren met een platte hand te hebben geslagen ipv een vuist en dat de ketting per ongeluk stuk ging, nooit meer wat van gehoordquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:58 schreef engine het volgende:
[..]
Zou je haar omschrijven als een irritant kut wijf?![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb een hee lander beeld van jou nu.quote:Op donderdag 5 maart 2020 01:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, je gaat toch geen jongens van 14 in hun gezicht gniepen? Ik heb ook nog een ketting van haar nek afgetrokken, moest op het politiebureau komen en ik had een vrouwelijke rechercheur die mij volkomen begreep. Ze zei mij dat ik moest verklaren met een platte hand te hebben geslagen ipv een vuist en dat de ketting per ongeluk stuk ging, nooit meer wat van gehoord![]()
Gewoon een moederkloek die haar kuikens beschermtquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb een hee lander beeld van jou nu.![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 01:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Gewoon een moederkloek die haar kuikens beschermt
lijk je hier een beetje op?![]()
![]()
Was wel de held van de jeugd hier, vrienden van mijn zoons hebben het er nog wel eens over. Bij beide keren stond er ook gewoon politie bij, boeide mij niets.![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 01:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, je gaat toch geen jongens van 14 in hun gezicht gniepen? Ik heb ook nog een ketting van haar nek afgetrokken, moest op het politiebureau komen en ik had een vrouwelijke rechercheur die mij volkomen begreep. Ze zei mij dat ik moest verklaren met een platte hand te hebben geslagen ipv een vuist en dat de ketting per ongeluk stuk ging, nooit meer wat van gehoordLekker bezig
![]()
Maar wat is gniepen?
Nee, verre van.quote:Op donderdag 5 maart 2020 01:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lijk je hier een beetje op?![]()
Jammerquote:
ze is Russisch hequote:Op donderdag 5 maart 2020 01:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lijk je hier een beetje op?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oke ja in gedachte zag ik ineens toch een vrouw met kortpittig kapsel die iemand een roei met haar handtasje gaf, sorryquote:![]()
![]()
Halflang rood haar en met blote vuistquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oke ja in gedachte zag ik ineens toch een vrouw met kortpittig kapsel die iemand een roei met haar handtasje gaf, sorry![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 01:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Halflang rood haar en met blote vuist
zo iets?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
vlakke handquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Halflang rood haar en met blote vuist![]()
![]()
![]()
Oh ken het woord niet. Krassen is sowieso maar vuil.quote:Op donderdag 5 maart 2020 01:07 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Met de nagels huid opengniepen, knijpen/krassen?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:![]()
Mooie rol wel in orange is the new black
Ja gewoon een vals wijf.quote:Op donderdag 5 maart 2020 01:09 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ken het woord niet. Krassen is sowieso maar vuil.![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 01:10 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Mooie rol wel in orange is the new blackja red is echt wel een baasquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:10 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Mooie rol wel in orange is the new blackThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
bolk bolk bolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:![]()
Heb m'n ouders nog nooit iets van geweld zien gebruiken. M'n moeder is wel een keer ontploft in een media winkel omdat die mij keer op keer geen geld terug wouden geven voor een mp3 speler die niet fatsoenlijk werkte....was er zelf al een paar keer geweest maar werd iedere keer met een kut smoesje weggestuurd. Mam ging n keer en toen kon het wel
Dat vond ik toen wel stoer
ze kent mijThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Yesssquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:22 schreef devzero het volgende:
[..]
daar zijn ouders ook wel een beetje voor
Eric Dier al gezien?quote:![]()
ja ging toch om racisme ofzo?quote:![]()
![]()
shit corona in de regioThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Las net ergens dat Mourinho zei dat hij z'n broer verdedigde ofzoiets....niet het hele verhaal gelezen want spursquote:![]()
![]()
![]()
Thuisbezorgd voor de deur laten zetten twee maal daagsquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooi excuus om 2 weken niet je bed uit te komen![]()
wil ik juist welquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooi excuus om 2 weken niet je bed uit te komenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Direct "bezorgstertje" erbij huren?quote:Op donderdag 5 maart 2020 01:26 schreef engine het volgende:
[..]
Thuisbezorgd voor de deur laten zetten twee maal daags![]()
![]()
want die hebben geen corona ?quote:Op donderdag 5 maart 2020 01:26 schreef engine het volgende:
[..]
Thuisbezorgd voor de deur laten zetten twee maal daags
R.I.P DTS.![]()
Zo hoort het ook engine! Klinkt mij ook bekend in de orenquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:16 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Heb m'n ouders nog nooit iets van geweld zien gebruiken. M'n moeder is wel een keer ontploft in een media winkel omdat die mij keer op keer geen geld terug wouden geven voor een mp3 speler die niet fatsoenlijk werkte....was er zelf al een paar keer geweest maar werd iedere keer met een kut smoesje weggestuurd. Mam ging n keer en toen kon het wel![]()
Ik ben verder absoluut niet geweldadig, en hou niet van ruzie maar op zo' n moment komt er zo'n oerinstinct naar boven om je kinderen te beschermen dat je handelt voordat je kan nadenken.![]()
Ik zal voortaan alleen nog maar vriendelijk tegen je doenquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:27 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zo hoort het ook engine! Klinkt mij ook bekend in de oren![]()
Ik ben verder absoluut niet geweldadig, en hou niet van ruzie maar op zo' n moment komt er zo'n oerinstinct naar boven om je kinderen te beschermen dat je handelt voordat je kan nadenken.![]()
![]()
Jippie de Badr Hari van DTSquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal voortaan alleen nog maar vriendelijk tegen je doenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ben jij malquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal voortaan alleen nog maar vriendelijk tegen je doen![]()
![]()
Ik dacht dat Faux dat wasquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Na het versplinteren van de FOk! knokploeg hebben we nu een eigen DTS uitsmijterEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Sexy
Ik denk wij allemaalquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Je bent zelf een mooi stel Jippiequote:
05. 220 engine
05. 220 Jippie68
[ Bericht 3% gewijzigd door engine op 05-03-2020 01:47:39 ]En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik ga naar bed, ik wens jullie nog een prettige nacht vol heldere punten in een mooi bolklicht!
En voor na het zwoegen, lekker slapen
Welterusten![]()
![]()
Slaaplekker jipperdepipquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:47 schreef Jippie68 het volgende:
Ik ga naar bed, ik wens jullie nog een prettige nacht vol heldere punten in een mooi bolklicht!
Welterusten![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:47 schreef Jippie68 het volgende:
Welterustentot morgen
shit ben dts aan het vergetenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
druk als je tot laat visite hebt komen je dagelijkse dingetjes later.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
mijn werk gaat sluiten denk ikThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als in bedrijf stopt ermee?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
tijdelijk door coronaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
vakantie nemenquote:Op donderdag 5 maart 2020 02:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Is er iets anders wat je kunt doen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Krijg je wel gewoon doorbetaald dan?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Zal wel een uitkering of WW wordenquote:Op donderdag 5 maart 2020 02:07 schreef engine het volgende:
[..]
Krijg je wel gewoon doorbetaald dan?![]()
Belachelijk eigenlijk.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
geen idee allemaal nog is maar een vermoeden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ons een beetje droevig maken met een corona musquote:Op donderdag 5 maart 2020 02:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
geen idee allemaal nog is maar een vermoeden.![]()
maar horeca heThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Voor kleinere bedrijven is dat wat lastiger ja maar een groot bedrijf zou dat op moeten kunnen vangen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, als dat bedrijf ook geen inkomsten heeft, dan moeten ze toch wat.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
komen ook veel duitsers nu toch minder blij meeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik geloof niet dat mikey bij een groot bedrijf werktquote:Op donderdag 5 maart 2020 02:11 schreef engine het volgende:
[..]
Voor kleinere bedrijven is dat wat lastiger ja maar een groot bedrijf zou dat op moeten kunnen vangen.![]()
kloptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
komt @Hdero weer terug?quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
komen ook veel duitsers nu toch minder blij mee![]()
ReincarnatieEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Morgenmiddag...als hij tenminste nog hier wil posten.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Er lopen altijd trollen rond in ONZ, hij zal toch moeten proberen om daar niet zoveel van aan te trekkenquote:Op donderdag 5 maart 2020 02:16 schreef engine het volgende:
[..]
Morgenmiddag...als hij tenminste nog hier wil posten.![]()
gezelligquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat zal nog niet mee gaan vallen schat ik zo in. Maar het zou ook al een hoop schelen als een drietal users hem niet de ganze dag zit te klieren. Keer een grapje is wat anders.quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Er lopen altijd trollen rond in ONZ, hij zal toch moeten proberen om daar niet zoveel van aan te trekkenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
mee eensquote:Op donderdag 5 maart 2020 02:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat zal nog niet mee gaan vallen schat ik zo in. Maar het zou ook al een hoop schelen als een drietal users hem niet de ganze dag zit te klieren. Keer een grapje is wat anders.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En dan bewust na iedere post van hem gaan posten....kinderachtig hoor. Maar ook geen zin om weer ruzie te gaan maken
maar dat is het spel tegenwoordig bij iedereen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:22 schreef engine het volgende:
En dan bewust na iedere post van hem gaan posten....kinderachtig hoor. Maar ook geen zin om weer ruzie te gaan makenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Internet "helden"quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat zal nog niet mee gaan vallen schat ik zo in. Maar het zou ook al een hoop schelen als een drietal users hem niet de ganze dag zit te klieren. Keer een grapje is wat anders.![]()
![]()
ex on the beachThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Akbor die zegt ik ga zorgen dat jij helemaal geen punten haalt heeft niks met het spel te maken. Het spel is zelf punten halen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
maar dat is het spel tegenwoordig bij iedereen.Vind wel dat Faux lekker bezig isquote:
Kijk je ook temptation island?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik vind hem geen vervelende user, maar die afkeer tegen mario begrijp ik ook niet. Ja, Mario loopt vaak te zeuren om punten, maar als je dat niet bevalt, dan lees je het toch niet?quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:25 schreef engine het volgende:
[..]
Akbor die zegt ik ga zorgen dat jij helemaal geen punten haalt heeft niks met het spel te maken. Het spel is zelf punten halen.Ik moet toch maar eens FB gaan doorlezenquote:Vind wel dat Faux lekker bezig isWel goed dat er eindelijk een ONZ mod is die actief bezig is.
![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-03-2020 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dr.Mikey / 212 / 1429
2. engine / 179 / 691
3. devzero / 158 / 449
4. Dotteke / 151 / 1108
5. PlymouthFury / 128 / 994
6. skysherrif / 114 / 881
7. FreshFruit / 113 / 793
8. Jippie68 / 108 / 984
9. aKboR / 95 / 705
10. dud0r / 91 / 798
11. Nizno / 65 / 688
12. madam-april / 64 / 721
13. Pumpalov / 64 / 481
14. Filosoofert / 42 / 377
15. mario390 / 31 / 480
16. Mickytjuh / 28 / 331
17. Mrsloveable / 23 / 415
18. moemoe / 16 / 36
19. Grrrrrrrr / 14 / 159
20. ViesDiktator / 13 / 145SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officile liefje van @ieniminimuis O+![]()
212They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
inderdaadquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Loopt hier een kitten rond die ik al dagen wil aaien maar durf niet
Waarom niet?quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:39 schreef engine het volgende:
Loopt hier een kitten rond die ik al dagen wil aaien maar durf niet![]()
![]()
helaas geen puntenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bang dat ie corona luizen heeft... Al ziet het beestje er wel schoon uitquote:
Ik durf ook geen vinger meer naar @Jippie68 uit te stekenquote:Op donderdag 5 maart 2020 02:39 schreef engine het volgende:
Loopt hier een kitten rond die ik al dagen wil aaien maar durf niet![]()
![]()
Ook bang voor luizen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik durf ook geen vinger meer naar @:Jippie68 uit te steken
ze slaat met de vuistquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zou gewoon aaien joh. Als hij vlooien heeft, heb jij daar geen last van toch.quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:42 schreef engine het volgende:
[..]
Bang dat ie corona luizen heeft... Al ziet het beestje er wel schoon uit![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Dat moet ook. Geen half werk.quote:Krijg ik ze dan niet ook?quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zou gewoon aaien joh. Als hij vlooien heeft, heb jij daar geen last van toch.
Naja misschien maar gewoon proberen inderdaadliep net ook weer mee het halve terrein over.
Ergste wat kan gebeuren is dat die kat je bijt, je een flinke ontsteking krijgt en je halve arm moet worden geamputeerd.quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:47 schreef engine het volgende:
[..]
Dat moet ook. Geen half werk.
[..]
Krijg ik ze dan niet ook?
Naja misschien maar gewoon proberen inderdaadliep net ook weer mee het halve terrein over.
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Hoef ik ook niet meer te slijpen, ik zie alleen maar voordelenquote:Op donderdag 5 maart 2020 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ergste wat kan gebeuren is dat die kat je bijt, je een flinke ontsteking krijgt en je halve arm moet worden geamputeerd.
Bohhh
Altijd jammer
Dat is wel erg worst kaas scenario.quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ergste wat kan gebeuren is dat die kat je bijt, je een flinke ontsteking krijgt en je halve arm moet worden geamputeerd.![]()
Je zit hier wel in ONZ waar een druppellende kraan al snel tot zondvloed wordt uitgeroepenquote:Op donderdag 5 maart 2020 02:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat is wel erg worst kaas scenario.![]()
zo een mevrouw konden we vragen stellen op fok!quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:55 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
de rest moeten we er maar bijdenkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit klinkt leuk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt liever dat ze met haar laklaarzen over je heen loopt? Wel erg kinky![]()
WolverineThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
random youtube linkjequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zekerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
debby en DeborahThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als ik nog een keer 302 pak is dat geen toeval meer en ben ik morgen modquote:Op donderdag 5 maart 2020 03:02 schreef devzero het volgende:
Zeker ook toeval dat dit topic zo dicht gaat?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
succesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tnx
Die kleine bugs in de fok softwarequote:Op donderdag 5 maart 2020 03:03 schreef engine het volgende:
[..]
Als ik nog een keer 302 pak is dat geen toeval meer en ben ik morgen mod![]()
![]()
Geen zin om mod in ONZ te worden?quote:Op donderdag 5 maart 2020 03:03 schreef engine het volgende:
[..]
Als ik nog een keer 302 pak is dat geen toeval meer en ben ik morgen mod
Forum Opties Forumhop: Hop naar: