Ik zal voortaan alleen nog maar vriendelijk tegen je doenquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:27 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zo hoort het ook engine! Klinkt mij ook bekend in de oren![]()
Ik ben verder absoluut niet geweldadig, en hou niet van ruzie maar op zo' n moment komt er zo'n oerinstinct naar boven om je kinderen te beschermen dat je handelt voordat je kan nadenken.
Jippie de Badr Hari van DTSquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal voortaan alleen nog maar vriendelijk tegen je doen
Ben jij malquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal voortaan alleen nog maar vriendelijk tegen je doen
Ik dacht dat Faux dat wasquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Na het versplinteren van de FOk! knokploeg hebben we nu een eigen DTS uitsmijter
Ik denk wij allemaalquote:
Je bent zelf een mooi stel Jippiequote:
Slaaplekker jipperdepipquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:47 schreef Jippie68 het volgende:
Ik ga naar bed, ik wens jullie nog een prettige nacht vol heldere punten in een mooi bolklicht!
En voor na het zwoegen, lekker slapen
Welterusten
Slaap lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:47 schreef Jippie68 het volgende:
Ik ga naar bed, ik wens jullie nog een prettige nacht vol heldere punten in een mooi bolklicht!
En voor na het zwoegen, lekker slapen
Welterusten
Als in bedrijf stopt ermee?quote:
tijdelijk door coronaquote:
vakantie nemenquote:Op donderdag 5 maart 2020 02:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Is er iets anders wat je kunt doen?
Krijg je wel gewoon doorbetaald dan?quote:
Zal wel een uitkering of WW wordenquote:Op donderdag 5 maart 2020 02:07 schreef engine het volgende:
[..]
Krijg je wel gewoon doorbetaald dan?
Belachelijk eigenlijk.quote:
Ons een beetje droevig maken met een corona musquote:Op donderdag 5 maart 2020 02:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
geen idee allemaal nog is maar een vermoeden.
Voor kleinere bedrijven is dat wat lastiger ja maar een groot bedrijf zou dat op moeten kunnen vangen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, als dat bedrijf ook geen inkomsten heeft, dan moeten ze toch wat.
Ik geloof niet dat mikey bij een groot bedrijf werktquote:Op donderdag 5 maart 2020 02:11 schreef engine het volgende:
[..]
Voor kleinere bedrijven is dat wat lastiger ja maar een groot bedrijf zou dat op moeten kunnen vangen.
komt @Hdero weer terug?quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
komen ook veel duitsers nu toch minder blij mee
Morgenmiddag...als hij tenminste nog hier wil posten.quote:
Er lopen altijd trollen rond in ONZ, hij zal toch moeten proberen om daar niet zoveel van aan te trekkenquote:Op donderdag 5 maart 2020 02:16 schreef engine het volgende:
[..]
Morgenmiddag...als hij tenminste nog hier wil posten.
gezelligquote:
Ja dat zal nog niet mee gaan vallen schat ik zo in. Maar het zou ook al een hoop schelen als een drietal users hem niet de ganze dag zit te klieren. Keer een grapje is wat anders.quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Er lopen altijd trollen rond in ONZ, hij zal toch moeten proberen om daar niet zoveel van aan te trekken
mee eensquote:Op donderdag 5 maart 2020 02:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat zal nog niet mee gaan vallen schat ik zo in. Maar het zou ook al een hoop schelen als een drietal users hem niet de ganze dag zit te klieren. Keer een grapje is wat anders.
maar dat is het spel tegenwoordig bij iedereen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:22 schreef engine het volgende:
En dan bewust na iedere post van hem gaan posten....kinderachtig hoor. Maar ook geen zin om weer ruzie te gaan maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |