Ja gewoon een vals wijf.quote:Op donderdag 5 maart 2020 01:09 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ken het woord niet. Krassen is sowieso maar vuil.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 01:10 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Mooie rol wel in orange is the new black
ja red is echt wel een baasquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:10 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Mooie rol wel in orange is the new black
quote:
Yesssquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:22 schreef devzero het volgende:
[..]
daar zijn ouders ook wel een beetje voor
Eric Dier al gezien?quote:
ja ging toch om racisme ofzo?quote:
Las net ergens dat Mourinho zei dat hij z'n broer verdedigde ofzoiets....niet het hele verhaal gelezen want spursquote:
Thuisbezorgd voor de deur laten zetten twee maal daagsquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooi excuus om 2 weken niet je bed uit te komen
wil ik juist welquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooi excuus om 2 weken niet je bed uit te komen
Direct "bezorgstertje" erbij huren?quote:Op donderdag 5 maart 2020 01:26 schreef engine het volgende:
[..]
Thuisbezorgd voor de deur laten zetten twee maal daags![]()
want die hebben geen corona ?quote:Op donderdag 5 maart 2020 01:26 schreef engine het volgende:
[..]
Thuisbezorgd voor de deur laten zetten twee maal daags![]()
Zo hoort het ook engine! Klinkt mij ook bekend in de orenquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:16 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Heb m'n ouders nog nooit iets van geweld zien gebruiken. M'n moeder is wel een keer ontploft in een media winkel omdat die mij keer op keer geen geld terug wouden geven voor een mp3 speler die niet fatsoenlijk werkte....was er zelf al een paar keer geweest maar werd iedere keer met een kut smoesje weggestuurd. Mam ging één keer en toen kon het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |