Ja, je gaat toch geen jongens van 14 in hun gezicht gniepen? Ik heb ook nog een ketting van haar nek afgetrokken, moest op het politiebureau komen en ik had een vrouwelijke rechercheur die mij volkomen begreep. Ze zei mij dat ik moest verklaren met een platte hand te hebben geslagen ipv een vuist en dat de ketting per ongeluk stuk ging, nooit meer wat van gehoordquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:58 schreef engine het volgende:
[..]
Zou je haar omschrijven als een irritant kut wijf?
Ik heb een hee lander beeld van jou nu.quote:Op donderdag 5 maart 2020 01:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, je gaat toch geen jongens van 14 in hun gezicht gniepen? Ik heb ook nog een ketting van haar nek afgetrokken, moest op het politiebureau komen en ik had een vrouwelijke rechercheur die mij volkomen begreep. Ze zei mij dat ik moest verklaren met een platte hand te hebben geslagen ipv een vuist en dat de ketting per ongeluk stuk ging, nooit meer wat van gehoord
Gewoon een moederkloek die haar kuikens beschermtquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb een hee lander beeld van jou nu.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 01:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Gewoon een moederkloek die haar kuikens beschermt
quote:Op donderdag 5 maart 2020 01:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, je gaat toch geen jongens van 14 in hun gezicht gniepen? Ik heb ook nog een ketting van haar nek afgetrokken, moest op het politiebureau komen en ik had een vrouwelijke rechercheur die mij volkomen begreep. Ze zei mij dat ik moest verklaren met een platte hand te hebben geslagen ipv een vuist en dat de ketting per ongeluk stuk ging, nooit meer wat van gehoord
Nee, verre van.quote:Op donderdag 5 maart 2020 01:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lijk je hier een beetje op?
Jammerquote:
ze is Russisch hequote:Op donderdag 5 maart 2020 01:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lijk je hier een beetje op?
Oke ja in gedachte zag ik ineens toch een vrouw met kortpittig kapsel die iemand een roei met haar handtasje gaf, sorryquote:
Halflang rood haar en met blote vuistquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oke ja in gedachte zag ik ineens toch een vrouw met kortpittig kapsel die iemand een roei met haar handtasje gaf, sorry
quote:Op donderdag 5 maart 2020 01:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Halflang rood haar en met blote vuist
vlakke handquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Halflang rood haar en met blote vuist
Oh ken het woord niet. Krassen is sowieso maar vuil.quote:Op donderdag 5 maart 2020 01:07 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Met de nagels huid opengniepen, knijpen/krassen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |