Trusten!!quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:45 schreef aKboR het volgende:
dame en heren... Koffie bijna op, shaggie aangestoken..
Alvast een fijne nacht en alvast welterusten..
haren trekken kan niet bij kale kerelsquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:45 schreef Jippie68 het volgende:
Maar ik knok rustig mee hoor, blijven met hun poten van mijn mannen af
Zo mag ik het horen Jippiequote:Op donderdag 5 maart 2020 00:45 schreef Jippie68 het volgende:
Maar ik knok rustig mee hoor, blijven met hun poten van mijn mannen af
Slaap lekker Akkiequote:Op donderdag 5 maart 2020 00:45 schreef aKboR het volgende:
dame en heren... Koffie bijna op, shaggie aangestoken..
Alvast een fijne nacht en alvast welterusten..
Lol nee ik ook niet. Op de middelbare school iemand een keer een tik verkocht maar dat stelde ook niet zoveel voorquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:46 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit 'echt' gevochten.
Oren, wenkbrauwen, wimpers.. Genoeg over om te molesterenquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:46 schreef aKboR het volgende:
[..]
haren trekken kan niet bij kale kerels
Hehe ik ben ook heel goed in rennenquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:48 schreef engine het volgende:
[..]
Lol nee ik ook niet. Op de middelbare school iemand een keer een tik verkocht maar dat stelde ook niet zoveel voor![]()
Ben beter in rennen.
Oh, hoe noem je dan deze serie? Anime?quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Manga zijn de stripboeken waar het meestal op gebaseerd is
Beetje leeftijd dat het er nog een beetje bij hoort 18 t/m 22 ofzo.quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hehe ik ben ook heel goed in rennen![]()
Op de studentenvereniging wel eens een paar ribben van iemand gebroken met 'brassen' en in Polen hadden we 2 vervelende gasten tegen de grond gewerkt maar toen waren we met 20 man dus toen hoefde ik ook niet veel te doen.
Anime jaquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:49 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Oh, hoe noem je dan deze serie? Anime?
Als kind nam ik het altijd al op voor de 'zwakkeren ' op het schoolplein, en 2 keer een akkefietje met luilak. 1 x een kerel tegen de vlakte geslagen die mijn zoon liep te treiteren (met 1 vuistslagquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hehe ik ben ook heel goed in rennen![]()
Op de studentenvereniging wel eens een paar ribben van iemand gebroken met 'brassen' en in Polen hadden we 2 vervelende gasten tegen de grond gewerkt maar toen waren we met 20 man dus toen hoefde ik ook niet veel te doen.
Ok dan doe zet ik die op mijn lijstje.quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Anime ja
Deze vind ik tof maar om goed te begrjipen moet je ook het stripboek lezen dus dat is wel lastig.
Deze serie is precies hetzelfde als de strip dus kan je gewoon kijken en je begrijpt alles en heeft vgm een 9.5 op imdb en wordt door veel mensen als 1 vd beste series gezien ook als je het buiten anime zet.
hoi enginequote:Op donderdag 5 maart 2020 00:54 schreef engine het volgende:
Al is het in Oost Europese landen minder leeftijdsgebonden![]()
Hoi Mikey
Toen was ik al volwassen hoor, die man schatte ik 5 jr ouder en dat wijf 5 jaar jonger.quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:55 schreef skysherrif het volgende:
Wacht hoe oud was die kerel en dat wijf?
quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:55 schreef skysherrif het volgende:
Wacht hoe oud was die kerel en dat wijf?
Zou je haar omschrijven als een irritant kut wijf?quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Toen was ik al volwassen hoor, die man schatte ik 5 jr ouder en dat wijf 5 jaar jonger.
Lekker bezig jippiequote:Op donderdag 5 maart 2020 00:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Toen was ik al volwassen hoor, die man schatte ik 5 jr ouder en dat wijf 5 jaar jonger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |