Voor de verandering doe ik een keer mee.quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:31 schreef aKboR het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
op werk?quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:37 schreef engine het volgende:
Iemand heeft m'n halve bak noodles opgegeten en toen in de koelkast gezet...tering he
Dus een lege bak teruggezet??quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:37 schreef engine het volgende:
Iemand heeft m'n halve bak noodles opgegeten en toen in de koelkast gezet...tering he
Ja. Bestellen iedere avond eten. Ik dacht dat mijn eten niet bezorgd was...zie ik het nu half opgevreten in de koelkast staanquote:
Sla de verantwoordelijke kapotquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja. Bestellen iedere avond eten. Ik dacht dat mijn eten niet bezorgd was...zie ik het nu half opgevreten in de koelkast staanDe brutaliteit!
Dat is het plan ja...ff zo'n fillepijntje in elkaar tikken. Even de kleinste zoeken.quote:
mag ik helpenquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is het plan ja...ff zo'n fillepijntje in elkaar tikken. Even de kleinste zoeken.
Veel mooierquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En dit? Komt uit mijn favoriete Japanse serie
Gadverquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:37 schreef engine het volgende:
Spierballen unitedquote:
Die zijn toch al niet zo grootquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is het plan ja...ff zo'n fillepijntje in elkaar tikken. Even de kleinste zoeken.
Ja hoef het ook niet meer. Had in de pauze al van collega's wat gekregen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |