Internet "helden"quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat zal nog niet mee gaan vallen schat ik zo in. Maar het zou ook al een hoop schelen als een drietal users hem niet de ganze dag zit te klieren. Keer een grapje is wat anders.
Akbor die zegt ik ga zorgen dat jij helemaal geen punten haalt heeft niks met het spel te maken. Het spel is zelf punten halen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
maar dat is het spel tegenwoordig bij iedereen.
Vind wel dat Faux lekker bezig isquote:
Kijk je ook temptation island?quote:
Ik vind hem geen vervelende user, maar die afkeer tegen mario begrijp ik ook niet. Ja, Mario loopt vaak te zeuren om punten, maar als je dat niet bevalt, dan lees je het toch niet?quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:25 schreef engine het volgende:
[..]
Akbor die zegt ik ga zorgen dat jij helemaal geen punten haalt heeft niks met het spel te maken. Het spel is zelf punten halen.
Ik moet toch maar eens FB gaan doorlezenquote:Vind wel dat Faux lekker bezig is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
inderdaadquote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:39 schreef engine het volgende:
Loopt hier een kitten rond die ik al dagen wil aaien maar durf niet
Bang dat ie corona luizen heeft... Al ziet het beestje er wel schoon uitquote:
Ik durf ook geen vinger meer naar @Jippie68 uit te stekenquote:Op donderdag 5 maart 2020 02:39 schreef engine het volgende:
Loopt hier een kitten rond die ik al dagen wil aaien maar durf niet
Ook bang voor luizen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik durf ook geen vinger meer naar @:Jippie68 uit te steken
ze slaat met de vuistquote:
Zou gewoon aaien joh. Als hij vlooien heeft, heb jij daar geen last van toch.quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:42 schreef engine het volgende:
[..]
Bang dat ie corona luizen heeft... Al ziet het beestje er wel schoon uit
Dat moet ook. Geen half werk.quote:
Krijg ik ze dan niet ook?quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zou gewoon aaien joh. Als hij vlooien heeft, heb jij daar geen last van toch.
Ergste wat kan gebeuren is dat die kat je bijt, je een flinke ontsteking krijgt en je halve arm moet worden geamputeerd.quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:47 schreef engine het volgende:
[..]
Dat moet ook. Geen half werk.
[..]
Krijg ik ze dan niet ook?
Naja misschien maar gewoon proberen inderdaadliep net ook weer mee het halve terrein over.
Hoef ik ook niet meer te slijpen, ik zie alleen maar voordelenquote:Op donderdag 5 maart 2020 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ergste wat kan gebeuren is dat die kat je bijt, je een flinke ontsteking krijgt en je halve arm moet worden geamputeerd.
Dat is wel erg worst kaas scenario.quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ergste wat kan gebeuren is dat die kat je bijt, je een flinke ontsteking krijgt en je halve arm moet worden geamputeerd.
Je zit hier wel in ONZ waar een druppellende kraan al snel tot zondvloed wordt uitgeroepenquote:Op donderdag 5 maart 2020 02:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat is wel erg worst kaas scenario.
zo een mevrouw konden we vragen stellen op fok!quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:55 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
de rest moeten we er maar bijdenken
Dit klinkt leuk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt liever dat ze met haar laklaarzen over je heen loopt? Wel erg kinky
random youtube linkjequote:
Als ik nog een keer 302 pak is dat geen toeval meer en ben ik morgen modquote:Op donderdag 5 maart 2020 03:02 schreef devzero het volgende:
Zeker ook toeval dat dit topic zo dicht gaat?
Die kleine bugs in de fok softwarequote:Op donderdag 5 maart 2020 03:03 schreef engine het volgende:
[..]
Als ik nog een keer 302 pak is dat geen toeval meer en ben ik morgen mod
Geen zin om mod in ONZ te worden?quote:Op donderdag 5 maart 2020 03:03 schreef engine het volgende:
[..]
Als ik nog een keer 302 pak is dat geen toeval meer en ben ik morgen mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |