Hoef ik ook niet meer te slijpen, ik zie alleen maar voordelenquote:Op donderdag 5 maart 2020 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ergste wat kan gebeuren is dat die kat je bijt, je een flinke ontsteking krijgt en je halve arm moet worden geamputeerd.
Dat is wel erg worst kaas scenario.quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ergste wat kan gebeuren is dat die kat je bijt, je een flinke ontsteking krijgt en je halve arm moet worden geamputeerd.
Je zit hier wel in ONZ waar een druppellende kraan al snel tot zondvloed wordt uitgeroepenquote:Op donderdag 5 maart 2020 02:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat is wel erg worst kaas scenario.
zo een mevrouw konden we vragen stellen op fok!quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:55 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
de rest moeten we er maar bijdenken
Dit klinkt leuk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt liever dat ze met haar laklaarzen over je heen loopt? Wel erg kinky
random youtube linkjequote:
Als ik nog een keer 302 pak is dat geen toeval meer en ben ik morgen modquote:Op donderdag 5 maart 2020 03:02 schreef devzero het volgende:
Zeker ook toeval dat dit topic zo dicht gaat?
Die kleine bugs in de fok softwarequote:Op donderdag 5 maart 2020 03:03 schreef engine het volgende:
[..]
Als ik nog een keer 302 pak is dat geen toeval meer en ben ik morgen mod
Geen zin om mod in ONZ te worden?quote:Op donderdag 5 maart 2020 03:03 schreef engine het volgende:
[..]
Als ik nog een keer 302 pak is dat geen toeval meer en ben ik morgen mod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |