En? Ik rook niet en nooit gedaan ook, maar nu twijfel ik omdat jouw UI zo stoer isquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zitten hier toch enkel volwassenen
Keertje samen een sigaret delen?quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:26 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
En? Ik rook niet en nooit gedaan ook, maar nu twijfel ik omdat jouw UI zo stoer is
Zeker doen. Krijg je geen spijt van!quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:26 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
En? Ik rook niet en nooit gedaan ook, maar nu twijfel ik omdat jouw UI zo stoer is
Hij roept wild en ze komt gelijkquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jou hebben we ook even niet gezien.
Ja bewust even het begin aan me voorbij laten gaan, ik wil gewoon op tijd naar bed enzo zodat ik overdag minder verrot ben.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jou hebben we ook even niet gezien.
Dat was wel toeval jaquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij roept wild en ze komt gelijk
Jazekerquote:
😈quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Scherp!quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Snap ik, wij zijn anders veel te verslavend.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja bewust even het begin aan me voorbij laten gaan, ik wil gewoon op tijd naar bed enzo zodat ik overdag minder verrot ben.
Nog steeds hoesten en moe maar verder stabiel. Dat moe zijn is door school ook. Arm kind heeft wallen sinds hij 4 is. We gaan even overleggen of we hem niet 3,5 dag kunnen gaan brengen. Doen we nu ook al maar dan hoeven we hem niet steeds af te melden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:31 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Prima, je zoontje ook weer helemaal opgeknapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |