SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga de boel uit gooien en mn bedje opzoeken
welterusten allen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
slaaplekker niznoquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:36 schreef Nizno het volgende:
welterusten allen![]()
Trustequote:Op woensdag 4 maart 2020 23:36 schreef Nizno het volgende:
welterusten allen![]()
![]()
Welterusten!quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:36 schreef Nizno het volgende:
welterusten allen![]()
Slaapwelquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:36 schreef Nizno het volgende:
welterusten allenHoe danquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:40 schreef skysherrif het volgende:
zo nog even ee nkopje koffie en dan zo slapen![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik zal al een uur op de TT te azen zodat het niet utrecht werd![]()
![]()
![]()
Of alleen 'smorgens naar school?quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nog steeds hoesten en moe maar verder stabiel. Dat moe zijn is door school ook. Arm kind heeft wallen sinds hij 4 is. We gaan even overleggen of we hem niet 3,5 dag kunnen gaan brengen. Doen we nu ook al maar dan hoeven we hem niet steeds af te melden.![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik zal al een uur op de TT te azen zodat het niet utrecht werd![]()
![]()
Ik ben geen al te beste slaper, maar koffie heeft daar weinig invloed op.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:41 schreef 00wildchild het volgende:
Ben jaloers op mensen die na koffie gewoon lekker kunnen gaan slapen.![]()
Ook geen last van..quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben geen al te beste slaper, maar koffie heeft daar weinig invloed op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |