abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 maart 2020 @ 20:59:06 #1
862 Arcee
Look closer
pi_191835570

Dit is niet het eerste topic over de deelnemer voor NL 2020. De vorige volle delen vind je door hierboven naast bladzijdenummer 1 op pijltje naar links te klikken!




Jeangu Macrooy vertegenwoordigt Nederland op het Eurovisie Songfestival 2020
Jeangu Macrooy gaat Nederland vertegenwoordigen op de 65ste editie van het Eurovisie Songfestival 2020 in Rotterdam. Dit nieuws is vandaag bevestigd door de selectiecommissie in het nieuwe AVROTROS-programma Humberto op NPO Radio 1.

"We hadden Jeangu al langer in het vizier omdat zijn sound zo goed en internationaal onderscheidend is," aldus algemeen directeur van AVROTROS en lid van de selectiecommissie Eric van Stade. "De song die hij instuurde was een schot in de roos. Het pakt je, intrigeert en gaat onder je huid zitten. Wij zijn ontzettend blij dat Jeangu er samen met ons voor wil gaan."

Voor Jeangu wordt zijn deelname aan het Eurovisie Songfestival het grootste avontuur tot nu toe. Jeangu: "Ik voel me onbeschrijfelijk vereerd! Het is een hele grote droom die uitkomt en het allermooiste wat tot nu toe op mijn pad is gekomen. Mijn team en ik staan te springen om iets neer te zetten waar Nederland trots op kan zijn. Let's go!"



************************

JeanguTutorial, hoe spreek je zijn naam uit?


************************

Portret Jeangu van EenVandaag over z'n deelname, zijn song etc.

https://eenvandaag.avrotr(...)stival-in-rotterdam/

************************

Het lied is dus nog niet bekend, maar hier enkele youtubes van Jeangu:


Met zijn tweelingbroer:


************************
Social Media:
Instagram
Twitter
Facebook

Streaming:
Spotify
Youtube afspeellijst
Apple Music
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:59:58 #2
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191835588
Reactie Sander Lantinga:

quote:
Sander: 'Het nummer heet Grow en het is prachtig. Als je het voor de eerste keer hoort, grijpt het je meteen naar de strot. Het is een heel persoonlijk nummer en daarnaast vind ik dat Jeangu het fantastisch zingt. Het is geen doorsnee songfestivalliedje, maar het vertelt een verhaal. Het is music first, zoals Duncan Laurence ook al zei.'
Zo werkt de selectiecommissie

Naast Sander zitten onder anderen presentator Cornald Maas en zanger Jan Smit in de Nederlandse selectiecommissie. 'We kwamen regelmatig bij elkaar om te vergaderen en daarnaast hadden we een gezamenlijke Dropbox, daar werden heel veel nummers ingegooid. Al die potentiële songfestivalliedjes hebben we een keer geluisterd, waaronder Grow van Jeangu. Er is uiteindelijk voor dit nummer gekozen omdat het verreweg het beste, mooiste nummer was', legt Sander uit.

Ik denk dat Jeangu gaat winnen

Sander vertelt ook dat Nederland in zijn ogen opnieuw een grote kans heeft om te winnen: 'Ik denk dat Jeangu gaat winnen. Hij maakt in ieder geval een grote kans. Ierland heeft in de jaren 90 drie keer op een rij gewonnen, het kan. Je weet het natuurlijk nooit, maar het is weer anders dan anders. Net zoals Arcade van Duncan Laurence vorig jaar, dat vertelde ook een verhaal. Dat was ook heel persoonlijk en raakte daardoor heel veel mensen. Dat is nu ook het geval, met dit liedje.’
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 maart 2020 @ 21:01:05 #3
862 Arcee
Look closer
pi_191835616
Mooi nummer hoor, beetje kippenvel zelfs wel. :)

De aanloop had 25 seconden korter gekund en dan de prachtige gospelfinale 25 seconden langer.
pi_191835639
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:56 schreef Strani het volgende:

[..]

Mja, mja, mja... ik zou er zelf niet bijzonder vrolijk van worden.
Ja maar even niet gekeken naar smaak dan. Het voelt wel vaak dat ze wat in dezelfde hoek zitten. Ik weet natuurlijk ook niet precies wat ze achter de schermen doen, maar het voelt een beetje alsof het niet realistisch is om zoiets te verwachten. Nouja eerst dit jaar maar en wie weet worden we in de toekomst toch verrast :D
  woensdag 4 maart 2020 @ 21:02:08 #5
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191835647
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:01 schreef Arcee het volgende:
Mooi nummer hoor, beetje kippenvel zelfs wel. :)

De aanloop had 25 seconden korter gekund en dan de prachtige gospelfinale 25 seconden langer.
Dit zou kunnen werken ja.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 4 maart 2020 @ 21:03:01 #6
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191835670
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:01 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja maar even niet gekeken naar smaak dan. Het voelt wel vaak dat ze wat in dezelfde hoek zitten. Ik weet natuurlijk ook niet precies wat ze achter de schermen doen, maar het voelt een beetje alsof het niet realistisch is om zoiets te verwachten. Nouja eerst dit jaar maar en wie weet worden we in de toekomst toch verrast :D
Da's waar maar aan de andere kant, dit is dan wel traag maar het is ook gospel, en dat is weer heel anders dan vorige ballads die we gestuurd hebben.

Maar ik begrijp je punt wel hoor :Y
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 21:03:37 #7
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_191835689
Hoi. Ik heb het eindelijk gehoord net. En ik vind het een dikke prima. Niet perse helemaal mijn stijl, maar hoor wel dat het goed in elkaar steekt. Mooie stem heeft de man ook.

Zie aan de reacties dat het love it, or hate it. En dat is hartstikke goed. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_191835705
quote:
11s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:57 schreef Strani het volgende:

[..]

Was zij niet positief over Vamos Amigos?
OH ja fuck... _O- Ik neem het terug
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 4 maart 2020 @ 21:05:24 #9
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191835717
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:04 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

OH ja fuck... _O- Ik neem het terug
:D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191835743
Als we iets elektronisch willen sturen moet het een beetje techno electronica zijn. Beetje Björk achtig
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 21:07:13 #11
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_191835760
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:06 schreef Nexum het volgende:
Als we iets elektronisch willen sturen moet het een beetje techno electronica zijn. Beetje Björk achtig
:Y Van die echte hele platte pop zijn we als landje gewoon niet zo heel goed in, maar zoiets zie ik best wel gebeuren.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 4 maart 2020 @ 21:08:43 #12
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191835797
Het voordeel van een wat conservatievere commissie is wel dat het dan ook niet zo snel iets als hip-hop wordt.

Zit je straks met Brainpower.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2020 @ 21:14:26 #13
163650 Greys
pi_191835921
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:01 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja maar even niet gekeken naar smaak dan. Het voelt wel vaak dat ze wat in dezelfde hoek zitten. Ik weet natuurlijk ook niet precies wat ze achter de schermen doen, maar het voelt een beetje alsof het niet realistisch is om zoiets te verwachten. Nouja eerst dit jaar maar en wie weet worden we in de toekomst toch verrast :D
Walk Along, Lights and Shadows, Outlaw in Em, het waren toch wel heel andere nummers. Duncan z'n lied ook weer.

Ik weet zo goed als zeker dat als een uptempo lied in wordt gediend en het is écht heel erg goed, dat ze het zo zouden kiezen. De DJ's die nu erbij zaten in de commissie zijn volgens mij ook geen types die bv alleen van ballads houden. (Voor mij gevoel dan :@ Kan het mis hebben want ken ze uiteraard niet goed).

Maar ze moeten kiezen uit wat ze aangeleverd krijgen en als dan toevallig steeds een wat langzamer nummer verreweg erboven uit steekt..

Maar van een walsje van Anouk via countryrock naar gospel vind ik op zich zelf nog wel afwisselend genoeg.

(En ze hebben bv al toegegeven dat Nederlandse grotere DJ's er echt niet op zitten te wachten, dus geen idee of er überháupt weleens een aardig goede stamper bij zit, bij de inzendingen. :D )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191835924
Ik heb zo'n zin om het morgen live mee te gaan maken!! O+

Mijn dochter zweet alleen ineens peentjes sinds vandaag...tis ook nogal wat natuurlijk, aanschuiven bij DWDD :o Hopelijk durft ze een beetje te kletsen op het moment supręme. En anders gaan we na afloop gewoon op handtekeningenjacht w/
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2020 @ 21:15:17 #15
163650 Greys
pi_191835938
Wel leuk dat Nexie en Blackswangreen het bv over deze nou eens eens zijn. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191835954
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:08 schreef Strani het volgende:
Het voordeel van een wat conservatievere commissie is wel dat het dan ook niet zo snel iets als hip-hop wordt.

Zit je straks met Brainpower.
Dat zou ik juist wel vet vinden. Dan niet met Brainpower (je verraadt nu je leeftijd ;)) maar met een goede rapper van nu. Probleem is wel dat er niet zoveel Engelstalig zijn.
  woensdag 4 maart 2020 @ 21:17:30 #17
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191835996
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:16 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Dat zou ik juist wel vet vinden. Dan niet met Brainpower (je verraadt nu je leeftijd ;)) maar met een goede rapper van nu. Probleem is wel dat er niet zoveel Engelstalig zijn.
Haha ja, ik weet dat er jongere rappers zijn maar ik zocht even naar iets heel lulligs en kwam vanzelf bij Brainpower terecht ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191836015
quote:
17s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:15 schreef Greys het volgende:
Wel leuk dat Nexie en Blackswangreen het bv over deze nou eens eens zijn. :D
JEANGU IS BRINGING WORLD PEACE
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_191836036
Ik vind het eigenlijk wel goed dat dit lied niet super catchy is. Het zijn meestal de catchy liedjes die je na een paar keer echt zat bent. Dit is iedere keer gewoon weer een surprise en een verademing _O_
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_191836049
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:19 schreef Nexum het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel goed dat dit lied niet super catchy is. Het zijn meestal de catchy liedjes die je na een paar keer echt zat bent. Dit is iedere keer gewoon weer een surprise en een verademing _O_
Echt een beetje gek om dit te lezen :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 21:20:07 #21
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_191836054
Het eerste wat ik dacht na het horen was dat ze vast zeker wilden weten dat we het niet nog een keer hoefden te organiseren :P

Nee niet mijn smaak, ik dacht ook toen het liedje stopte dat er nog iets achteraan zou komen of zo, voelt niet af :@
Maar misschien heb ik het hartstikke mis hoor :D Smaak blijft persoonlijk.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 4 maart 2020 @ 21:20:44 #22
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191836081
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:08 schreef Strani het volgende:
Het voordeel van een wat conservatievere commissie is wel dat het dan ook niet zo snel iets als hip-hop wordt.

Zit je straks met Brainpower.
Brainpower met zijn nummer 'Reggaeton Beats'

Helemaal in jouw straatje. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191836137
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:19 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Echt een beetje gek om dit te lezen :@
Oh geen zorgen hoor. Ik ben nog steeds de grootste bopjes liefhebber van dit hele forum :+
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 4 maart 2020 @ 21:22:52 #24
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191836163
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:20 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Brainpower met zijn nummer 'Reggaeton Beats'

Helemaal in jouw straatje. :P
Oh prachtig O+
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191836167
Luisterbeurt 2, of nouja, eigenlijk luisterbeurt 1, want bij DWDD schakelden ze tijdens het nummer af en toe terug naar de studio, waardoor ik werd afgeleid.

Ik vind het al beter, maar ik wacht nog steeds op iets dat maar niet komt. En ik doe ontzettend m'n best naar de tekst te luisteren om geraakt te worden, maar ik voel het niet. Dat zou ook kunnen komen omdat ik me misselijk voel door al die paaseitjes. Zal het later weer een kans geven.
~The present is all there is~
pi_191836185
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:17 schreef Strani het volgende:

[..]

Haha ja, ik weet dat er jongere rappers zijn maar ik zocht even naar iets heel lulligs en kwam vanzelf bij Brainpower terecht ;)
Op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansen...
pi_191836194
quote:
17s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:14 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik heb zo'n zin om het morgen live mee te gaan maken!! O+

Mijn dochter zweet alleen ineens peentjes sinds vandaag...tis ook nogal wat natuurlijk, aanschuiven bij DWDD :o Hopelijk durft ze een beetje te kletsen op het moment supręme. En anders gaan we na afloop gewoon op handtekeningenjacht w/
Jaaa nu komt het dichterbij he of vindt ze het lied ook gewoon niet zo goed? Durft ze haar mening wel te geven op tv denk je? Is natuurlijk onwijs spannend en straks is ze de enige die er niks van mot hebben :D
~The present is all there is~
  woensdag 4 maart 2020 @ 21:24:44 #28
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191836206
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:23 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansen...
Ik hoor ook direct die stem erbij van zo'n typisch studentenmeisje :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 4 maart 2020 @ 21:24:57 #29
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191836212
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:23 schreef grazz het volgende:
Luisterbeurt 2, of nouja, eigenlijk luisterbeurt 1, want bij DWDD schakelden ze tijdens het nummer af en toe terug naar de studio, waardoor ik werd afgeleid.

Ik vind het al beter, maar ik wacht nog steeds op iets dat maar niet komt. En ik doe ontzettend m'n best naar de tekst te luisteren om geraakt te worden, maar ik voel het niet. Dat zou ook kunnen komen omdat ik me misselijk voel door al die paaseitjes. Zal het later weer een kans geven.
_O-
pi_191836220
Beetje off topic maar zoveel van mijn winnaars zijn niet echt bopjes geweest hoor:

2010: Apricot Stone, ja dat is wel echt een bop
2011: Watch My Dance, meer griekse powerballad
2012: When The Music Dies, ballad
2013: heb nog geen echte winnaar van dit jaar oeps
2014: Start A Fire, ballad
2015: Goodbye To Yesterday, light bopje
2016: 1944, emotionele ballade
2017: Fly With Me, beetje bopje
2018: Fuego, de ultieme bop
2019: Ktheju tokes, ethnische powerballad
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_191836227
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:24 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik hoor ook direct die stem erbij van zo'n typisch studentenmeisje :D
Dat moest toch Maxima voorstellen?
  woensdag 4 maart 2020 @ 21:25:30 #32
401368 yorrick69
Here hung those lips...
pi_191836231
Stel Nederland moet als eerste en een achteloze muziekliefhebber kijkt voor het eerst naar het Songfestival. Dan zou die na Jangu zo maar kunnen denken dat het een heel credible muziekgebeuren is. Want muzikale kwaliteit heeft Grow zeker.

Geen enkele inzending haalt het wat mij betreft qua muzikaliteit en emotioneel bij Grow. Het lied heeft impact. Maar ergens ben ik het ook weer snel vergeten. En denk ik dat dat ook zal gelden voor de jury en de televoters. Er zijn best wat landen met een goede act die beter blijft hangen. Allen de liefhebbers blijven over.

Is dat erg? Nee. Dan is het inderdaad een sjieke manier om het niet nog eens te winnen. En vooral gewoon een ongewoon mooie inzending. Maar ik heb het gevoel dat het ze serieus is. En als de wind meezit kan Jangu ver komen. De staging zal als een van de laatste bekend zijn. Het late momentum kan een voordeel zijn. Zeker als de staging een wow factor heeft. Hij krijgt maar één kans om zijn ding te doen. Live zal hij iedereen het lied in zingen en je meenemen. Dat is een sensatie op zich. Ben je bereid te luisteren, en dat zullen er velen zijn, dan doet het je wat. Kun je Grow negeren bij het geven van je punten? Een deel zal snel afhaken. Maar bij muziekliefhebbers en de introverte subassertieve zingevingzoekers (no offense, dit is zelfspot) slaat het zeker aan.

Ik denk trouwens echt dat Jangu een vroege startplek loot. Er hangt geen aura van geluk om dit nummer. Iets wat Duncan met Arcade wel had. Maar dat kan misschien nog komen. Eerst de reacties en de odds maar eens afwachten. Intussen ben ik geheel tegen mijn gewoonte in eens realistisch en verwacht ik dat Jangu rond plek 10 zal eindigen. En dat is helemaal prima.

En nu gaat Grow op de repeat, want gewoon heel mooi. Dat abrupte einde doet verlangen naar meer. Ik kan me voorstellen dat er nog een langere versie komt.
Hey ho. Let's go!
pi_191836282
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:25 schreef Nexum het volgende:
Beetje off topic maar zoveel van mijn winnaars zijn niet echt bopjes geweest hoor:

2010: Apricot Stone, ja dat is wel echt een bop
2011: Watch My Dance, meer griekse powerballad
2012: When The Music Dies, ballad
2013: heb nog geen echte winnaar van dit jaar oeps
2014: Start A Fire, ballad
2015: Goodbye To Yesterday, light bopje
2016: 1944, emotionele ballade
2017: Fly With Me, beetje bopje
2018: Fuego, de ultieme bop
2019: Ktheju tokes, ethnische powerballad
Start a fire vind ik ook mooi O+ Fly with me was ook tof, had ik veel meer van verwacht. Fuego is Nexum's anthem, daar kan niemand om heen. _O_
~The present is all there is~
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 maart 2020 @ 21:28:16 #34
862 Arcee
Look closer
pi_191836287
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:25 schreef yorrick69 het volgende:
. Eerst de reacties en de odds maar eens afwachten
Vanmorgen 18e bij de odds, nu 16e. Nog geen denderende verbetering dus.
pi_191836292
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:25 schreef yorrick69 het volgende:
Stel Nederland moet als eerste en een achteloze muziekliefhebber kijkt voor het eerst naar het Songfestival. Dan zou die na Jangu zo maar kunnen denken dat het een heel credible muziekgebeuren is. Want muzikale kwaliteit heeft Grow zeker.

Geen enkele inzending haalt het wat mij betreft qua muzikaliteit en emotioneel bij Grow. Het lied heeft impact. Maar ergens ben ik het ook weer snel vergeten. En denk ik dat dat ook zal gelden voor de jury en de televoters. Er zijn best wat landen met een goede act die beter blijft hangen. Allen de liefhebbers blijven over.

Is dat erg? Nee. Dan is het inderdaad een sjieke manier om het niet nog eens te winnen. En vooral gewoon een ongewoon mooie inzending. Maar ik heb het gevoel dat het ze serieus is. En als de wind meezit kan Jangu ver komen. De staging zal als een van de laatste bekend zijn. Het late momentum kan een voordeel zijn. Zeker als de staging een wow factor heeft. Hij krijgt maar één kans om zijn ding te doen. Live zal hij iedereen het lied in zingen en je meenemen. Dat is een sensatie op zich. Ben je bereid te luisteren, en dat zullen er velen zijn, dan doet het je wat. Kun je Grow negeren bij het geven van je punten? Een deel zal snel afhaken. Maar bij muziekliefhebbers en de introverte subassertieve zingevingzoekers (no offense, dit is zelfspot) slaat het zeker aan.

Ik denk trouwens echt dat Jangu een vroege startplek loot. Er hangt geen aura van geluk om dit nummer. Iets wat Duncan met Arcade wel had. Maar dat kan misschien nog komen. Eerst de reacties en de odds maar eens afwachten. Intussen ben ik geheel tegen mijn gewoonte in eens realistisch en verwacht ik dat Jangu rond plek 10 zal eindigen. En dat is helemaal prima.

En nu gaat Grow op de repeat, want gewoon heel mooi. Dat abrupte einde doet verlangen naar meer. Ik kan me voorstellen dat er nog een langere versie komt.
Mooi gezegd sluit ik mij ook bij aan, het valt en staat inderdaad bij hoe hij het straks live gaat brengen in Ahoy. Nu op repeat en genieten :)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 maart 2020 @ 21:29:18 #36
862 Arcee
Look closer
pi_191836316
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:24 schreef lashatumbai het volgende:
Ik vind het al beter, maar ik wacht nog steeds op iets dat maar niet komt
Het komt wel, maar het is te snel weer afgelopen.
pi_191836317
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:28 schreef grazz het volgende:

[..]

Start a fire vind ik ook mooi O+ Fly with me was ook tof, had ik veel meer van verwacht. Fuego is Nexum's anthem, daar kan niemand om heen. _O_
Ik was echt intens kwaad de avond dat Toy won, ik probeerde dat hier alleen niet te laten merken :@ _O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 4 maart 2020 @ 21:31:40 #38
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191836370
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:25 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Dat moest toch Maxima voorstellen?
Echt waar? Dat heb ik er nooit in gehoord :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2020 @ 21:31:49 #39
163650 Greys
pi_191836375
quote:
11s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:20 schreef senesta het volgende:
Het eerste wat ik dacht na het horen was dat ze vast zeker wilden weten dat we het niet nog een keer hoefden te organiseren :P

Nee niet mijn smaak, ik dacht ook toen het liedje stopte dat er nog iets achteraan zou komen of zo, voelt niet af :@
Maar misschien heb ik het hartstikke mis hoor :D Smaak blijft persoonlijk.
Hoi :D Leuk, jij hier!

Meestal is het juist wel een goed teken als mensen het ķf het einde vinden zo mooi ķf gewoon echt niet zo veel. Daar stemmen ze bij het Songfestival vaak eerder op dan op een lied dat iedereen 'wel leuk' vindt. En smaken verschillen absoluut, ik vind het wel leuk juist als er (ook hier) zo veel verschillende meningen zijn. :D

We hoeven ons sowieso niet te schamen voor de inzending.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2020 @ 21:32:34 #40
163650 Greys
pi_191836394
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:28 schreef Arcee het volgende:

[..]

Vanmorgen 18e bij de odds, nu 16e. Nog geen denderende verbetering dus.
Gaat ook niet komen bij de bookies denk ik. Zou jij geld inzetten op het organiserend land weer als winnaar? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191836441
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Gaat ook niet komen bij de bookies denk ik. Zou jij geld inzetten op het organiserend land weer als winnaar? :P
*fluit in Ierland jaren 90*
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2020 @ 21:35:41 #42
163650 Greys
pi_191836472
Wat ik dénk is dat het begin, dat bijna a capella is, straks live op het grote podium al heel indrukwekkend zal zijn. Dan krijg je de stemmen er later bij, dat is al vrij verrassend. Dan iets meer instrumenten die meer aanwezig klinken, en dan nog het gospelige einde. Denk zelf dat dat live pakkend genoeg gaat zijn om niet onopvallend te zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2020 @ 21:35:59 #43
163650 Greys
pi_191836480
En dat einde, dat abrupte, daar moeten ze iets doen met een close up van z'n gezicht en dat ie dan de camera inkijkt en ineens al het licht uit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2020 @ 21:36:12 #44
163650 Greys
pi_191836487
Oké ho maar weer Greys.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191836525
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:36 schreef Greys het volgende:
Oké ho maar weer Greys.
NEE NIKS HO MAAR GREYS MEER LEUKE IDEEËN
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_191836541
Ben dan ook erg benieuwd naar de live versie morgen :D
pi_191836554
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:29 schreef Nexum het volgende:

[..]

Ik was echt intens kwaad de avond dat Toy won, ik probeerde dat hier alleen niet te laten merken :@ _O-
Snap ik ook wel, want wat was Eleni goed en dichtbij de winst! En wat heeft ze een indruk gemaakt ^O^

En dat je nogal gepassioneerd kan zijn, helpt ook niet altijd om kalmte te bewaren.Stukje herkenning :P
~The present is all there is~
pi_191836559
Het is gelukkig geen Sieneke, dus daar ben ik al blij mee. Het nummer zelf is degelijk en zit mooi in elkaar, maar is het een top 10 ESC nummer, ik weet het niet. Ik denk dat ik er nog in moet groeien. Voor mij is het niet catchy, maar dat was Arcade ook niet. Maar ja het ESC en dat rare volkje. Ik ben benieuwd hoe dat daar in de smaak valt. Hoe dan ook we hebben al een keer gewonnen, dus er valt niet veel meer te verliezen.
pi_191836566
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Gaat ook niet komen bij de bookies denk ik. Zou jij geld inzetten op het organiserend land weer als winnaar? :P
Als Nederland The Roop had gestuurd wel.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 21:38:40 #50
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_191836570
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:36 schreef Greys het volgende:
Oké ho maar weer Greys.
Was dit zo'n verhaal dat je ongevraagd aan een songfestivalleek zou vertellen uit het niks? :+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_191836580
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:24 schreef grazz het volgende:

[..]

Jaaa nu komt het dichterbij he of vindt ze het lied ook gewoon niet zo goed? Durft ze haar mening wel te geven op tv denk je? Is natuurlijk onwijs spannend en straks is ze de enige die er niks van mot hebben :D
Ze vindt het een heel mooi nummer gelukkig! Ze houdt van zijn stem en vindt de boodschap mooi.
Ze is meer nerveus voor het idee dat zoveel mensen haar ineens kunnen zien. Ach, het komt vast goed morgen, en anders kletst Cornald zelf maar wat meer :P
pi_191836585
Als hij maar niet, zoals in de clip, achter een piano gaat zitten. Daar ben ik ook ff klaar mee.
~The present is all there is~
pi_191836609
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:39 schreef grazz het volgende:
Als hij maar niet, zoals in de clip, achter een piano gaat zitten. Daar ben ik ook ff klaar mee.
Kijk weetje we kunnen hem ook gewoon in een zwart broekpak hijsen _O_
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 4 maart 2020 @ 21:40:27 #54
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191836614
quote:
17s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:35 schreef Greys het volgende:
En dat einde, dat abrupte, daar moeten ze iets doen met een close up van z'n gezicht en dat ie dan de camera inkijkt en ineens al het licht uit.
Pannecoucke leest mee en gaat meteen op zoek naar zijn doos met rouwnetjes. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2020 @ 21:41:03 #55
163650 Greys
pi_191836636
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:38 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Was dit zo'n verhaal dat je ongevraagd aan een songfestivalleek zou vertellen uit het niks? :+
Yasss.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2020 @ 21:41:33 #56
163650 Greys
pi_191836661
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:40 schreef Nexum het volgende:

[..]

Kijk weetje we kunnen hem ook gewoon in een zwart broekpak hijsen _O_
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Pannecoucke leest mee en gaat meteen op zoek naar zijn doos met rouwnetjes. :P
Gieren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191836672
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:39 schreef Manusje_v_a het volgende:

[..]

Ze vindt het een heel mooi nummer gelukkig! Ze houdt van zijn stem en vindt de boodschap mooi.
Ze is meer nerveus voor het idee dat zoveel mensen haar ineens kunnen zien. Ach, het komt vast goed morgen, en anders kletst Cornald zelf maar wat meer :P
Ik zou het niet durven iig, dus heel dapper van haar op zo'n jonge leeftijd!
~The present is all there is~
pi_191836696
Heel kinderachtig, maar ik weet nog dat er op Twitter heel veel mensen waren die dachten dat Trijn een boerka op d'r hoofd had :@ _O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 21:43:04 #59
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_191836703
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoi :D Leuk, jij hier!

Meestal is het juist wel een goed teken als mensen het ķf het einde vinden zo mooi ķf gewoon echt niet zo veel. Daar stemmen ze bij het Songfestival vaak eerder op dan op een lied dat iedereen 'wel leuk' vindt. En smaken verschillen absoluut, ik vind het wel leuk juist als er (ook hier) zo veel verschillende meningen zijn. :D

We hoeven ons sowieso niet te schamen voor de inzending.
Dank je wel ;)

Nee we hoeven ons zeker niet te schamen. Vorig jaar was ik wel echt meteen verkocht, prachtig nummer.
En zoals anderen zeggen.. misschien moet het nog wat groeien. Een aantal van mijn favoriete albums vond ik in het begin ook niets :X

We gaan het zien. Ik vind het evengoed erg leuk om te volgen dit jaar.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_191836719
Ik denk dat Jeangu zelf genoeg goede ideeën heeft. Laat Pannecoucke gewoon doen waar hij goed in is en idd, het festival wordt in eigen land gehouden, dus een herhaling van 2015 zal het zeker niet worden waarbij twee ploegen elkaar niet begrepen.
~The present is all there is~
pi_191836799
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:43 schreef grazz het volgende:
Ik denk dat Jeangu zelf genoeg goede ideeën heeft. Laat Pannecoucke gewoon doen waar hij goed in is en idd, het festival wordt in eigen land gehouden, dus een herhaling van 2015 zal het zeker niet worden waarbij twee ploegen elkaar niet begrepen.
Ik zou de fantasie van Pannecoucke niet onderschatten.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 4 maart 2020 @ 21:49:53 #62
478909 molloot200
alles muziek.
pi_191836863
Ik ben oprecht benieuwd naar de act en ben stiekem best benieuwd of dit de halve finale door had gekomen :@ Niet dat ik het slecht vind, maar het is best niche en dan zou ik het snappen als dit net 11e werd in een semi of zo.

En ik ben stiekem alweer zenuwachtig voor de 2021 semi-final want ik wil eigenlijk wel graag dat Nederland de kwalificatiestreak behoudt *O*

Het is in ieder geval een beter begin van het decennium dan Sieneke 2010.
pi_191836902
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar ze moeten kiezen uit wat ze aangeleverd krijgen en als dan toevallig steeds een wat langzamer nummer verreweg erboven uit steekt..
Dan hoop ik dat ze net zoals met Jeangu ook zelf mensen benaderen als het daar steeds weer op uit komt :Y Maar wie weet doen ze dat wel.
pi_191836951
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:42 schreef Nexum het volgende:
Heel kinderachtig, maar ik weet nog dat er op Twitter heel veel mensen waren die dachten dat Trijn een boerka op d'r hoofd had :@ _O-
Ze zag er dan ook uit als een oude taart die uitgehuwelijkt werd. :')
pi_191836954
Ik denk dat dit een CATS 2.0-situatie wordt (en dan bedoel ik het nummer, niet de film :+ )
pi_191836989
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:49 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd naar de act en ben stiekem best benieuwd of dit de halve finale door had gekomen :@ Niet dat ik het slecht vind, maar het is best niche en dan zou ik het snappen als dit net 11e werd in een semi of zo.
Laten we ook niet te negatief doen over de kansen. Dit kan op een slechte dag inderdaad niet goed overkomen, en dan in de finale 8e worden bij de jury en 21e bij het publiek. Maar in de semi's heb je concurrentie van meuk als Wit-Rusland, Slovenië, Estland, Armenië, enz.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2020 @ 21:55:40 #67
163650 Greys
pi_191836991
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:51 schreef Em31 het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat ze net zoals met Jeangu ook zelf mensen benaderen als het daar steeds weer op uit komt :Y Maar wie weet doen ze dat wel.
Ze hadden volgens mij iig DJ's benaderd als ik het goed begreep, want Cornald zei ergens dat die niet wilden. Zal het morgen ff terugzoeken. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2020 @ 21:56:30 #68
163650 Greys
pi_191837017
APPJE VAN ANDY EUROVOXX

Andy wil graag live reageren met jullie en chatten! Om 22.15 uur! Kijken we mee? *O*

Edit: oh nee verkeerd begrepen geloof ik. Tis een extended reaction die live gaat om 22.15 uur oid.

Edit 2: reaction en chat allebei tegelijk :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter woensdag 4 maart 2020 @ 21:59:12 #69
87554 Cee
Welluk?
pi_191837059
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:19 schreef Nexum het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel goed dat dit lied niet super catchy is. Het zijn meestal de catchy liedjes die je na een paar keer echt zat bent. Dit is iedere keer gewoon weer een surprise en een verademing _O_
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:19 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Echt een beetje gek om dit te lezen :@
Ja dit. _O- Heerlijk.
  woensdag 4 maart 2020 @ 21:59:36 #70
478909 molloot200
alles muziek.
pi_191837069
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:55 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Laten we ook niet te negatief doen over de kansen. Dit kan op een slechte dag inderdaad niet goed overkomen, en dan in de finale 8e worden bij de jury en 21e bij het publiek. Maar in de semi's heb je concurrentie van meuk als Wit-Rusland, Slovenië, Estland, Armenië, enz.
Dat klopt. De semi's zitten ook vol met lagere kwaliteit muziek.

Over dat de organisator in dat songfestival niet in de semi aan hoeft te treden gesproken: als CATS in 2014 niet tweede maar eerste werd hadden we inmiddels al een kwalificatiestreak sinds 2013 gehad :o
  ESF Reporter woensdag 4 maart 2020 @ 22:00:42 #71
87554 Cee
Welluk?
pi_191837090
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:59 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Dat klopt. De semi's zitten ook vol met lagere kwaliteit muziek.

Over dat de organisator in dat songfestival niet in de semi aan hoeft te treden gesproken: als CATS in 2014 niet tweede maar eerste werd hadden we inmiddels al een kwalificatiestreak sinds 2013 gehad :o
Dan had Trijntje in de finale gestaan wat, wauw even een mindblowing momentje hier hoor. :o
pi_191837112
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:00 schreef Cee het volgende:

[..]

Dan had Trijntje in de finale gestaan wat, wauw even een mindblowing momentje hier hoor. :o
Dan hadden we er mee weg kunnen komen dat we niet twee keer na elkaar wilden winnen :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2020 @ 22:01:52 #73
163650 Greys
pi_191837115
@Aoibhin ben je nog wakker want Andy vindt het altijd zo gezellig met ons zegt ie :D Nog veertien minuten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191837337
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:10 schreef Strani het volgende:
Het stukje zo net na 1:29 vind ik echt mooi!


(Stom dat Youtube links met starttijd niet werken hier)
Je moet de letter "s" achter de secondes plakken. Vroeger werden de starttijden meegegeven als 1m29s, maar dat heeft YT veranderd.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  woensdag 4 maart 2020 @ 22:10:58 #75
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191837368
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:09 schreef hole1988 het volgende:

[..]

Je moet de letter "s" achter de secondes plakken. Vroeger werden de starttijden meegegeven als 1m29s, maar dat heeft YT veranderd.
Wat handig om te weten, dank je!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 maart 2020 @ 22:11:31 #76
862 Arcee
Look closer
pi_191837395
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Gaat ook niet komen bij de bookies denk ik. Zou jij geld inzetten op het organiserend land weer als winnaar? :P
True, nee, weggegooid geld idd. :+
  woensdag 4 maart 2020 @ 22:13:16 #77
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191837485
Wat betreft de AVROTROS: Sinds vorig jaar kiezen ze voor een lied en ik hoop dat ze dat blijven doen. Want voor zowel Duncan (niet zo moeilijk) als voor Jeangu zijn dit hun beste nummers die ze hebben gemaakt. Bij de 'grote namen' zoals Douwe Bob, Trijntje, Waylon, zelfs O'G3NE was dat allesbehalve zo. Dus ik hoop dat ze op deze voet verder gaan. MUSIC FIRST en niet ARTIST FIRST.

Einde bericht.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 maart 2020 @ 22:14:56 #78
862 Arcee
Look closer
pi_191837560
Ik heb Grow al vaker gedraaid dan Arcade op premičredag.
  woensdag 4 maart 2020 @ 22:15:03 #79
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191837566
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:09 schreef hole1988 het volgende:
Je moet de letter "s" achter de secondes plakken. Vroeger werden de starttijden meegegeven als 1m29s, maar dat heeft YT veranderd.
quote:
11s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:10 schreef Strani het volgende:

[..]

Wat handig om te weten, dank je!
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191837587
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:13 schreef lashatumbai het volgende:
Wat betreft de AVROTROS: Sinds vorig jaar kiezen ze voor een lied en ik hoop dat ze dat blijven doen. Want voor zowel Duncan (niet zo moeilijk) als voor Jeangu zijn dit hun beste nummers die ze hebben gemaakt. Bij de 'grote namen' zoals Douwe Bob, Trijntje, Waylon, zelfs O'G3NE was dat allesbehalve zo. Dus ik hoop dat ze op deze voet verder gaan. MUSIC FIRST en niet ARTIST FIRST.

Einde bericht.
Ik weet niet of dit nu aan mij gericht is, maar dat het weer artist first moet zijn is ook niet wat ik bedoelde. :)
  woensdag 4 maart 2020 @ 22:16:00 #81
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191837600
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:01 schreef Greys het volgende:
@:aoibhin ben je nog wakker want Andy vindt het altijd zo gezellig met ons zegt ie :D Nog veertien minuten.
Dit was 14 minuten geleden, maar de teller staat nog op meer dan een minuut!
Rellen! :(
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 4 maart 2020 @ 22:16:29 #82
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191837609
Het moet gewoon weer Vader Abraham First worden :(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 4 maart 2020 @ 22:17:20 #83
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191837636
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:16 schreef Strani het volgende:
Het moet gewoon weer Vader Abraham First worden :(
Met een lied voor minstends 38J's :(
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 4 maart 2020 @ 22:17:25 #84
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191837639
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:15 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik weet niet of dit nu aan mij gericht is, maar dat het weer artist first moet zijn is ook niet wat ik bedoelde. :)
oh nee, aan niemand gericht ;)
Dit was even iets waar ik net over nadacht toen ik de hond uitliet.
  woensdag 4 maart 2020 @ 22:21:19 #85
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191837760
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Met een lied voor minstends 38J's :(
Zo is dat :( Misschien scoorden we in die tijd niet goed maar je kon tenminste trots zijn op onze unieke inzendingen! Nu is het allemaal commerciële troep voor het grote publiek. Dáárom scoren we zo goed. Niet omdat we goed zijn, maar omdat we onze ziel verkocht hebben :(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191837897
Andy (Eurovoxx) was heel enthousiast hij zei dat hij niet had verwacht dat Nederland erin zou slagen om de inzending van vorig jaar te overtreffen en het is één van zijn favorieten dit jaar
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 22:28:08 #87
375570 crew  Cyan9
pi_191837976
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Walk Along, Lights and Shadows, Outlaw in Em, het waren toch wel heel andere nummers. Duncan z'n lied ook weer.

Ik weet zo goed als zeker dat als een uptempo lied in wordt gediend en het is écht heel erg goed, dat ze het zo zouden kiezen. De DJ's die nu erbij zaten in de commissie zijn volgens mij ook geen types die bv alleen van ballads houden. (Voor mij gevoel dan :@ Kan het mis hebben want ken ze uiteraard niet goed).

Maar ze moeten kiezen uit wat ze aangeleverd krijgen en als dan toevallig steeds een wat langzamer nummer verreweg erboven uit steekt..

Maar van een walsje van Anouk via countryrock naar gospel vind ik op zich zelf nog wel afwisselend genoeg.

(En ze hebben bv al toegegeven dat Nederlandse grotere DJ's er echt niet op zitten te wachten, dus geen idee of er überháupt weleens een aardig goede stamper bij zit, bij de inzendingen. :D )
De diversiteit zit er qua stijlen best wel in. Maar de liefhebbers van elektronische (of ietwat indie/experimentele) muziek komen er toch wat bekaaid vanaf. ;)
Ongeīnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 22:30:02 #88
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_191838041
Beetje wennen. Zodra t nummer sneller gaat, zit ik erin. En dan stopt het. :?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 4 maart 2020 @ 22:30:12 #89
403253 Meke
after all this time? always.
pi_191838044
OH. MIJN. GOD. DIT. NUMMER.

*O* *O* *O* *O*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  woensdag 4 maart 2020 @ 22:31:52 #90
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191838084
quote:
* Doet de deur open van de 'mensen die het mooi vinden-lounge'. Kom maar binnen Meke O+
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 4 maart 2020 @ 22:32:29 #91
403253 Meke
after all this time? always.
pi_191838100
Ik ben al een paar jaar fan van Jeangu, dus was al lichtelijk bevooroordeeld voor ik het hoorde, maar ZO. MOOI. Geen idee of we hiermee gaan winnen, maar sowieso heel fijn dat dit het niveau van artiesten en liedjes is dat we sturen _O_ Ik vind Jeangu een leuke, warme persoonlijkheid die wel weer harten gaat winnen en ik gun die jongen een plek in de top vijf O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2020 @ 22:34:22 #92
163650 Greys
pi_191838151
Nou, Andy Eurovoxx vond het mooi, dat was duidelijk :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191838286
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:34 schreef Greys het volgende:
Nou, Andy Eurovoxx vond het mooi, dat was duidelijk :D

Hij swingt al voordat het nummer begint. :D
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2020 @ 22:40:32 #94
163650 Greys
pi_191838341
Gooi alle reaction video's ajb ook even in het Buitenlandse reacties topic.

Die van the Sloth daar is ook al met kippenvel!

Ben benieuwd naar Matt z'n reactie. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191838569
Mss twee uur te laat, maar als we lijstjes van Nederlandse inzendingen aan het maken zijn:
1. CATS
2. Outlaw in 'Em
3. Arcade
4. Birds
5. Grow
6. Light and Shadows
7. Slow Down
8. Walk Along

quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Denk dat het weinig staging nodig zal hebben. Liefst zo min mogelijk als het aan mij ligt. Laat de vleugels en de ballen enzo maar thuis bij deze. Lekker beetje met donker en licht spelen. Zoals in de clip, zijn donkere zelf en lichte zelf qua gevoel.
Ik denk eerder dat het een staging vergelijkbaar met CATS nodig heeft: Op het eerste oog lijkt het weinig, maar ondertussen doet het een heleboel om het nummer te versterken. Zonder staging om het te versterken ben ik bang dat het bij het publiek thuis niet goed overkomt, zeker op het moment dat men het Engels wat minder machtig is.
  woensdag 4 maart 2020 @ 22:50:07 #96
478909 molloot200
alles muziek.
pi_191838607
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:00 schreef Cee het volgende:

[..]

Dan had Trijntje in de finale gestaan wat, wauw even een mindblowing momentje hier hoor. :o
_O- _O- _O-

Was niet per se mijn punt, de volgende keer formuleer ik het even anders :Y

Gaat me er gewoon om hoe Nederland 2005-2012 en Nederland 2013-heden zo ontzettend verschillen en dat Cornald en team het juiste pad aan het bewandelen zijn en die ook steeds beter weten te vinden.
  ESF Reporter woensdag 4 maart 2020 @ 22:51:24 #97
87554 Cee
Welluk?
pi_191838641
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:48 schreef Sableheart het volgende:

Ik denk eerder dat het een staging vergelijkbaar met CATS nodig heeft: Op het eerste oog lijkt het weinig, maar ondertussen doet het een heleboel om het nummer te versterken. Zonder staging om het te versterken ben ik bang dat het bij het publiek thuis niet goed overkomt, zeker op het moment dat men het Engels wat minder machtig is.
Ben ik het helemaal mee eens.
Zonder extraordinaire staging zie ik er wel een top 15 notering in maar als Pannecoucke er na 6 jaar eindelijk weer iets goeds van kan bakken dan kan het zo de top 5 in vliegen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2020 @ 22:51:33 #98
163650 Greys
pi_191838646
Ik blijf denken dat ie vooral aan het begin dat bijna zonder instrumenten is iedereen al gaat betoveren met z'n stem en amper meer iemand op staging let.

Want oh wat kan die man mooi zingen, zeker in langzamere nummers.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 22:52:04 #99
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 22:56:56 #100
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191838767
Trouwens de staging, echt het meest simpele ooit. Mensen moeten echt luisteren naar het nummer en de tekst O+
  woensdag 4 maart 2020 @ 22:59:50 #101
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191838833
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:56 schreef Momo het volgende:
Trouwens de staging, echt het meest simpele ooit. Mensen moeten echt luisteren naar het nummer en de tekst O+
Simpel is niet erg, als het maar effectief is. En dat is niet altijd simpel om te doen ;)
  woensdag 4 maart 2020 @ 23:00:31 #102
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191838849
Ik heb wel vertrouwen in het team. De videoclip vind ik echt weer een pareltje.
pi_191838858
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:13 schreef lashatumbai het volgende:
Wat betreft de AVROTROS: Sinds vorig jaar kiezen ze voor een lied en ik hoop dat ze dat blijven doen. Want voor zowel Duncan (niet zo moeilijk) als voor Jeangu zijn dit hun beste nummers die ze hebben gemaakt. Bij de 'grote namen' zoals Douwe Bob, Trijntje, Waylon, zelfs O'G3NE was dat allesbehalve zo. Dus ik hoop dat ze op deze voet verder gaan. MUSIC FIRST en niet ARTIST FIRST.

Einde bericht.
Ik denk dat dat nu wel goed zit. Waar ik stiekem persoonlijk nog een beetje op hoop is dat ze een keer ook kiezen voor een echt uptempo nummer met dance invloeden. Dat zou het voor mij helemaal af maken.
pi_191838870
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:56 schreef Momo het volgende:
Trouwens de staging, echt het meest simpele ooit. Mensen moeten echt luisteren naar het nummer en de tekst O+
Meeste Europeanen kunnen niet eens Engels. En als ze het al kunnen luisteren ze zelden naar de tekst maar vooral naar de melodie en sfeer.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 4 maart 2020 @ 23:04:35 #105
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191838918
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 23:00 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik denk dat dat nu wel goed zit. Waar ik stiekem persoonlijk nog een beetje op hoop is dat ze een keer ook kiezen voor een echt uptempo nummer met dance invloeden. Dat zou het voor mij helemaal af maken.
Daar staan ze volgens mij ook echt voor open. Ze benaderen volgens mij ook veel mensen en platenmaatschappijen. De vraag is dan ook wie er wat instuurt uiteindelijk. Van de Nederlandse top DJ's staan er tot nu toe weinig open, althans wat we zo door de jaren heen hebben gehoord. Het zou fijn zijn als zij ook echt actief nummers die ze op de plank hebben liggen of die in productie zijn insturen naar de commissie.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2020 @ 23:16:40 #106
163650 Greys
pi_191839132
Ze proberen het zeker wel en staan ervoor open, voor dance en uptempo. Sterker nog, meerdere DJ's zeggen ook benaderd te zijn door de commissie.

cornaldm twitterde op vrijdag 25-10-2019 om 15:04:01 Voor degenen die al jaren roepen dat NL nu eindelijk eens een deejay moet sturen: de (meeste) vaderlandse dj’s staan bepaald niet te trappelen... https://t.co/8mHui9VSk5 reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 4 maart 2020 @ 23:23:31 #107
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191839235
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2020 23:16 schreef Greys het volgende:
Ze proberen het zeker wel en staan ervoor open, voor dance en uptempo. Sterker nog, meerdere DJ's zeggen ook benaderd te zijn door de commissie.

cornaldm twitterde op vrijdag 25-10-2019 om 15:04:01 Voor degenen die al jaren roepen dat NL nu eindelijk eens een deejay moet sturen: de (meeste) vaderlandse dj’s staan bepaald niet te trappelen... https://t.co/8mHui9VSk5 reageer retweet
Ik vind dat zo raar he. Het is niet dat ze zelf als DJ daar op het podium hoeven te staan. Of weken uit hun agenda vrij moeten maken voor het ESF. Het is toch supergaaf als je een goede track hebt liggen dat een zanger of zangeres uit je eigen land dit voor een miljoenpubliek ten gehore gaat brengen!

Volgens mij ben je echt verzekerd van een hit als het echt een goed lied is. Een goede dancetrack is namelijk schaars op het songfestival.
pi_191839265
quote:
17s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:14 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik heb zo'n zin om het morgen live mee te gaan maken!! O+

Mijn dochter zweet alleen ineens peentjes sinds vandaag...tis ook nogal wat natuurlijk, aanschuiven bij DWDD :o Hopelijk durft ze een beetje te kletsen op het moment supręme. En anders gaan we na afloop gewoon op handtekeningenjacht w/
Hoe dan ook zo leuk dat jullie erbij zijn en dat je dochter deze kans krijgt. Begrijpelijk natuurlijk dat het heel spannend is voor haar! Hoe het ook uitpakt, ik wens jullie echt veel succes en plezier morgen :*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191839281
quote:
Grow

iTunes:
#1 Netherlands
#112 Belgium
#124 Switzerland
#1423 United Kingdom
~The present is all there is~
pi_191839286
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:19 schreef Nexum het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel goed dat dit lied niet super catchy is. Het zijn meestal de catchy liedjes die je na een paar keer echt zat bent. Dit is iedere keer gewoon weer een surprise en een verademing _O_
Heerlijk dit zo van jou _O_

Hoewel... je hebt dat ook vaak bij de Albanese ballads en die zijn ook vaak helemaal niet zo 'catchy' enzo.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191839318
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:22 schreef Strani het volgende:

[..]

Oh prachtig O+
Siesta Fiesta Putta Amigo Maņana Cabana Vamos Tapas!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 4 maart 2020 @ 23:30:15 #112
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191839333
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 23:29 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Siesta Fiesta Putta Amigo Maņana Cabana Vamos Tapas!
Zeg jij nou hoer? :o Wel slecht gespeld maar okay ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191839397
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:23 schreef grazz het volgende:
Dat zou ook kunnen komen omdat ik me misselijk voel door al die paaseitjes. Zal het later weer een kans geven.
:D _O-
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 maart 2020 @ 23:40:36 #114
862 Arcee
Look closer
pi_191839470
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2020 23:16 schreef Greys het volgende:
cornaldm twitterde op vrijdag 25-10-2019 om 15:04:01 Voor degenen die al jaren roepen dat NL nu eindelijk eens een deejay moet sturen: de (meeste) vaderlandse dj’s staan bepaald niet te trappelen... https://t.co/8mHui9VSk5 reageer retweet
Fijn, dat is geheel wederzijds. :Y)
  woensdag 4 maart 2020 @ 23:58:39 #115
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191839678
Ik zit nu weer te luisteren en ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat die laatste paar stille seconden een reden hebben. Het kan ook zomaar zijn dat straks live een enorm contrast wordt gecreëerd met eerst overweldigend geluid en dan opeens stilte.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191839760
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2020 23:16 schreef Greys het volgende:
Ze proberen het zeker wel en staan ervoor open, voor dance en uptempo. Sterker nog, meerdere DJ's zeggen ook benaderd te zijn door de commissie.

cornaldm twitterde op vrijdag 25-10-2019 om 15:04:01 Voor degenen die al jaren roepen dat NL nu eindelijk eens een deejay moet sturen: de (meeste) vaderlandse dj’s staan bepaald niet te trappelen... https://t.co/8mHui9VSk5 reageer retweet
Maar ze moeten niet naar de grote namen kijken, maar de categorie daaronder. Als ze serieus een keer iets in die richting willen doen,
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  donderdag 5 maart 2020 @ 00:12:38 #117
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_191839783
Weer een 16e plaats, nog een keer een "Gekwelde Diepzinnige Tingeltangelaar" gaat niet werken

  donderdag 5 maart 2020 @ 00:34:53 #118
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_191839932
Helemaal mee eens..



Deze zou het ook nog goed doen

pi_191839989
Maastricht 2021, kunnen nu alvast het MECC verhogen :7
pi_191840053
Ik zit hier nog in een enorme tweestrijd. Ik hoor dat het een goed nummer is. Een heel goed nummer zelfs. Voorts zitten er elementen in die mij enorm aanspreken: de productie, de backing vocals. Het tempo is prachtig, en de stem natuurlijk. Maar hoe kan het dan dat het me zo weinig doet? Ik wil het zo graag geweldig vinden zoals velen, maar zo ver ben ik nog niet.....
  donderdag 5 maart 2020 @ 02:20:02 #121
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_191840514
Prachtig lied! Sorry jongens, ik ben hartstikke druk de laatste dagen, nu net pas geluisterd. Het kan een episch verhaal worden op het podium. Komt er een 6-koppig koor? Prachtig, trots!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_191840997
Even twee keer geluisterd bij het wakker worden, maar wat hou ik van dit lied zeg! Hij zingt het recht vanuit zijn ziel en neemt je echt mee op die reis van zijn innerlijke onrust.

Het begin haast wanhopig en dan vanaf het tweede deel ('One day I'll find some piece of mind') hoor je de hoop opzwellen samen met het koor. Dat het oké is om het allemaal niet te weten en dat je groeit juist dankzij alle pieken en dalen.

En zo is het misschien ook wel in het leven. Ik herken het in ieder geval heel erg, die zoektocht naar waarheid, zingeving en geluk. En wat brengt hij dat ongelooflijk mooi. Ingetogen en hartverwarmend tegelijk O+
pi_191841002
quote:
17s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:14 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik heb zo'n zin om het morgen live mee te gaan maken!! O+

Mijn dochter zweet alleen ineens peentjes sinds vandaag...tis ook nogal wat natuurlijk, aanschuiven bij DWDD :o Hopelijk durft ze een beetje te kletsen op het moment supręme. En anders gaan we na afloop gewoon op handtekeningenjacht w/
Wat zal ze zenuwachtig zijn, en jij natuurlijk ook. Dochter van Manusje heel veel succes en geniet ervan!
pi_191841025
Vooralsnog kan het me niet bekoren.

Fijne stem wel, maar het begin is zooooo lang, zooooo traag, weinig pzazz, te lang gedragen. En dan denk je tegen het einde dat het toch wat interessanter gaat worden, en dat stopt het abrupt. Zit niets 'catchy' in. Had liever gezien dat het gospelachtige eerder had gekomen, en een wat steviger gospel-catchy einde.

Zou me verbazen als dit top 10 wordt.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_191841062
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:51 schreef Greys het volgende:
Ik blijf denken dat ie vooral aan het begin dat bijna zonder instrumenten is iedereen al gaat betoveren met z'n stem en amper meer iemand op staging let.

Want oh wat kan die man mooi zingen, zeker in langzamere nummers.
Dit inderdaad. En het einde... Bedenk dat het thuispubliek al flink juicht, die maakt het 'abrupte einde' juist af.

Live gaat dit vliegen. Dit wordt weer een CATS'je
  donderdag 5 maart 2020 @ 07:20:45 #126
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_191841129
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 06:42 schreef Montagui het volgende:
Vooralsnog kan het me niet bekoren.

Fijne stem wel, maar het begin is zooooo lang, zooooo traag, weinig pzazz, te lang gedragen. En dan denk je tegen het einde dat het toch wat interessanter gaat worden, en dat stopt het abrupt. Zit niets 'catchy' in. Had liever gezien dat het gospelachtige eerder had gekomen, en een wat steviger gospel-catchy einde.

Zou me verbazen als dit top 10 wordt.
Eens. Dit nummer bekoort niet. Het zoekt naar een catchy refrein maar vind het niet. Zo traag, zo helemaal niks.

Een hele goede zanger maar een waardeloze song.

Net als toen met Trijntje. Misschien wel de beste zangeres van Nederland (Trijntje zingt Bacharach *; ) maar wat een afschuwelijk ESF-nummer.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  donderdag 5 maart 2020 @ 07:38:23 #127
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_191841254
Wat een waardeloze inzending.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator donderdag 5 maart 2020 @ 07:54:30 #128
446930 crew  ESF1Gamer
pi_191841344
Prachtig mooi nummer.

Geen winnaar en misschien met moeite haalt het linkerrijtje
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_191841709
14e bij de odds nu. w/

De reacties zijn overwegend positief.
Dit gaat goedkomen. Dit wordt kippenvel, berenvel, ganzenvel, eendenvel, alles. *O*
pi_191841795
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 08:35 schreef Mandy040986 het volgende:
14e bij de odds nu. w/

De reacties zijn overwegend positief.
Dit gaat goedkomen. Dit wordt kippenvel, berenvel, ganzenvel, eendenvel, alles. *O*
Vanmorgen gelijk om 6 uur gekeken was het nog de 16e plek maar nu *O* *O* w/ *O* w/
pi_191841846
Ik ben blij met jullie enthousiasme *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191841874
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 08:35 schreef Mandy040986 het volgende:
14e bij de odds nu. w/

De reacties zijn overwegend positief.
Dit gaat goedkomen. Dit wordt kippenvel, berenvel, ganzenvel, eendenvel, alles. *O*
Als je denkt dat hij kan winnen moet je inzetten, bij Betfair krijg je alweer 100x je inzet terug. Ter vergelijking: bij Zwitserland, ook gisteren uitgekomen, is dat 16x.
pi_191841891
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 08:51 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Als je denkt dat hij kan winnen moet je inzetten, bij Betfair krijg je alweer 100x je inzet terug. Ter vergelijking: bij Zwitserland, ook gisteren uitgekomen, is dat 16x.
Oh, ik denk niet dat hij wint, maar een beetje vertrouwen middels stijging in de odds vind ik gewoon leuk.

Al is het alleen omdat ik dan gifjes kan maken. *O*

pi_191841960
Merk zelf wel dat ik niet echt de behoefte heb om het nummer steeds weer te luisteren. En ik kan me ook bijna niets herinneren :@

Het kan dat het in Ahoy straks prachtig is met een mooie staging, maar dat is wel echt nodig om wat punten te scoren voor mijn gevoel. Dus eigenlijk net zoals CATS, de staging moet het afmaken.
pi_191842016
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:00 schreef Em31 het volgende:
Merk zelf wel dat ik niet echt de behoefte heb om het nummer steeds weer te luisteren. En ik kan me ook bijna niets herinneren :@

Het kan dat het in Ahoy straks prachtig is met een mooie staging, maar dat is wel echt nodig om wat punten te scoren voor mijn gevoel. Dus eigenlijk net zoals CATS, de staging moet het afmaken.
Heb hetzelfde, en ik vond CATS in beginsel al memorabeler. Ik gun vooral Jeangu zelf een succes, maar ik ben bang dat dit lied niet wordt begrepen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191842068
Nummer nu 2 x geluisterd. Best aangenaam maar het duurt wel lang voordat we werkelijk een deuntje horen ipv alleen zijn stem. En dat abrupte einde vind ik ook niet zo denderend.
Geen idee wat het zal gaan doen uiteindelijk maar ik ben wel tevreden met de inzending. :)
pi_191842086
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2020 07:00 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dit inderdaad. En het einde... Bedenk dat het thuispubliek al flink juicht, die maakt het 'abrupte einde' juist af.

Live gaat dit vliegen. Dit wordt weer een CATS'je
Laten we dat vooral niet over het hoofd zien inderdaad. ^O^
Als hij maar geen Waylontje 2018 doet met die staging. _O-
  donderdag 5 maart 2020 @ 09:52:39 #138
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_191842609
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 00:50 schreef Pluto1975 het volgende:
Ik zit hier nog in een enorme tweestrijd. Ik hoor dat het een goed nummer is. Een heel goed nummer zelfs. Voorts zitten er elementen in die mij enorm aanspreken: de productie, de backing vocals. Het tempo is prachtig, en de stem natuurlijk. Maar hoe kan het dan dat het me zo weinig doet? Ik wil het zo graag geweldig vinden zoals velen, maar zo ver ben ik nog niet.....
Ik heb dus precies hetzelfde, ik hķķr het wel maar ik vķel het niet.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_191842910
Ik voel het wel :D nummer staat op repeat..
Het is zo mooi...
Als je het nummer vaker hoort blijft het trouwens best hangen. Maar daar heeft Jeangu straks de tijd niet voor in de finale.
Video is trending #1 trouwens op YouTube *O*
pi_191842946
Een analyse; gisteren was ik een beetje teleurgesteld want ik had iets groters verwacht, een melodie die duidelijk herkenbaar was, iets wat je snel na de start grijpt. Het voelde wat lauwwarm aan. Mooie instrumentatie, maar emotioneel deed het me niet zo veel. Jammer, hopelijk volgend jaar een beter lied. Kwaliteit heeft het zeker, maar het is ook saai.

[Even een spoiler omdat het een hele lange reactie betreft ;) ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191843066
Schitterend nummer. Ik vrees dat ik ga huilen als ik dit live hoor :'). Het raakt mij. Ook de plotselinge stop van de muziek en de zang vind ik geweldig gevonden, ik dacht zelf ook aan de uitleg zoals Nashipeer beschrijft.
Overigens, in de clip legt de vrouw haar hand op zijn schouder. Ik zou het mooi vinden om dat terug te zien op het podium. En je moet wel naar de tekst luisteren, en het spreekt zo aan. Dat gezegd hebbende, tuurlijk gaan we niet nog een keer winnen. Maar dit is een waardige opvolger, ik raak benieuwd naar zijn andere muziek. Ik gun hem een hoge klassering.

Oh en die stem O+

Overigens ben ik erg verbaasd dat Sloth in zijn reactievideo zegt dat hij 'Walk Along' nog steeds luistert :').
pi_191843100
Even op kantoor laten horen, iedereen vindt het een prachtig nummer
pi_191843132
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2020 10:28 schreef Meridiaan het volgende:

Overigens, in de clip legt de vrouw haar hand op zijn schouder. Ik zou het mooi vinden om dat terug te zien op het podium.

Ja ķf zijn tweelingbroer! Hoe mooi zo dat zijn, als die als backing mee doet!
pi_191843148
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 10:32 schreef Manusje_v_a het volgende:

[..]

Ja ķf zijn tweelingbroer! Hoe mooi zo dat zijn, als die als backing mee doet!
Oh. Nog mooier.
pi_191843445
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 23:27 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Heerlijk dit zo van jou _O_

Hoewel... je hebt dat ook vaak bij de Albanese ballads en die zijn ook vaak helemaal niet zo 'catchy' enzo.
Ja maar Albanië heeft dit jaar en afgelopen jaar gewoon magie over zich heen, dat vind ik gewoon echt goeie ballads. Voor 2019 vind ik niet eens zo heel veel Albanese inzendingen goed, behalve I’m Alive
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_191843517
Als ik de liedjes van Oostenrijk en Ierland ernaast zet valt me de kwaliteit van Grow nog meer op. De andere twee zijn makkelijker en fijner om naar te luisteren omdat het zo catchy is, maar het voelt meer aan als standaard popliedjes terwijl Grow lastiger is. Je moet in de sfeer komen en je kan het niet overal elk moment van de dag naar luisteren net als Arcade een beetje. Maar je merkt daarbij wel echt qua arrangement dat het veel rijker is, en dat er daadwerkelijk een persoonlijk verhaal achter zit. En mensen kunnen niet zeggen dat het te repetitief is, zoals ze zeiden bij Superg!rl en Release me en Universo. Het voelt qua tekst duurder aan door de variatie ipv vele herhalingen
pi_191843643
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 10:19 schreef Nashipeer het volgende:
Een analyse; gisteren was ik een beetje teleurgesteld want ik had iets groters verwacht, een melodie die duidelijk herkenbaar was, iets wat je snel na de start grijpt. Het voelde wat lauwwarm aan. Mooie instrumentatie, maar emotioneel deed het me niet zo veel. Jammer, hopelijk volgend jaar een beter lied. Kwaliteit heeft het zeker, maar het is ook saai.

[Even een spoiler omdat het een hele lange reactie betreft ;) ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_

  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2020 @ 11:09:55 #148
163650 Greys
pi_191843759
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 08:53 schreef Mandy040986 het volgende:
Al is het alleen omdat ik dan gifjes kan maken.
:D
~The present is all there is~
pi_191843763
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:00 schreef Em31 het volgende:
Merk zelf wel dat ik niet echt de behoefte heb om het nummer steeds weer te luisteren. En ik kan me ook bijna niets herinneren
Yup, heb ik ook.
~The present is all there is~
pi_191843806
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 10:56 schreef Nashipeer het volgende:
Als ik de liedjes van Oostenrijk en Ierland ernaast zet valt me de kwaliteit van Grow nog meer op. De andere twee zijn makkelijker en fijner om naar te luisteren omdat het zo catchy is, maar het voelt meer aan als standaard popliedjes terwijl Grow lastiger is. Je moet in de sfeer komen en je kan het niet overal elk moment van de dag naar luisteren net als Arcade een beetje. Maar je merkt daarbij wel echt qua arrangement dat het veel rijker is, en dat er daadwerkelijk een persoonlijk verhaal achter zit. En mensen kunnen niet zeggen dat het te repetitief is, zoals ze zeiden bij Superg!rl en Release me en Universo. Het voelt qua tekst duurder aan door de variatie ipv vele herhalingen
^O^
~The present is all there is~
pi_191843815
Vanavond dus live? Ben benieuwd. Net het nummer weer gehoord en het is echt prachtig, maar ik begrijp de keuze dit jaar niet van de avrotros. Totaal geen nummer voor het brede publiek, waar ze toch voor gingen sinds vorig jaar.
pi_191843943
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 11:15 schreef Dollie321 het volgende:
Vanavond dus live? Ben benieuwd. Net het nummer weer gehoord en het is echt prachtig, maar ik begrijp de keuze dit jaar niet van de avrotros. Totaal geen nummer voor het brede publiek, waar ze toch voor gingen sinds vorig jaar.
Ze zijn voor het beste lied gegaan, dacht ik dat Cornald zei en ik denk dat dat gewoon werkt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191843977
Ik ben echt zķ onder de indruk. Zit hier maar steeds te lezen en er komt gewoon niks uit m’n handen.
Ik denk dat ik dit de beste inzending ooit vind van ‘ons’.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191843999
Ik ben ook zķ benieuwd naar de live-uitvoering vanavond. Janken. Broekpiesen. Emoosies. Alles. *O* w/
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191844036
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 11:22 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ze zijn voor het beste lied gegaan, dacht ik dat Cornald zei en ik denk dat dat gewoon werkt.
Vorig jaar hadden ze het er nog over dat ze altijd goed scoren bij jury's, maar niet bij televote. Vandaar het nummer Arcade. Ik vind Grow een prachtig lied, maar voor de televote zal dit veel minder gaan werken. Maar misschien heb je gelijk. Wie weet hadden ze dit jaar helemaal geen goede inzendingen gehad waar het zowel voor jury als televote zou kunnen werken.
pi_191844039
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 11:15 schreef Dollie321 het volgende:
Vanavond dus live? Ben benieuwd. Net het nummer weer gehoord en het is echt prachtig, maar ik begrijp de keuze dit jaar niet van de avrotros. Totaal geen nummer voor het brede publiek, waar ze toch voor gingen sinds vorig jaar.
Sander Lantinga zegt dat dit verreweg het beste nummer is dat ze hebben binnengekregen. Er moet ook iets zijn om uit te kiezen natuurlijk.

Het wedstrijdelement vind ik zelf minder boeiend dan de meesten hier, omdat het toch iets subjectiefs blijft. Ik vind Toy een absoluut kutnummer. Ik snap wel dat het heeft gewonnen, maar ik hoef het nooit meer te horen. Dan liever een goed nummer insturen en 15e worden.
pi_191844054
Bij de songtekst op de website van Eurovisie staat dat het bij de bridge het volgende is:

quote:
One day I’ll find
Some peace of mind
And then I’ll stop being afraid
I won’t make it through the night

Maar het lijkt me toch dat het "I will make it through the night" moet zijn? Klopt contextueel ook veel beter en dat lijk ik ook eerder te horen dan "won't"
pi_191844079
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 11:29 schreef Jesper23 het volgende:
Bij de songtekst op de website van Eurovisie staat dat het bij de bridge het volgende is:
[..]

Maar het lijkt me toch dat het "I will make it through the night" moet zijn? Klopt contextueel ook veel beter en dat lijk ik ook eerder te horen dan "won't"
Nee, want je bent bang dat je de nacht NIET overleeft, niet dat je hem WEL overleeft :)
pi_191844084
Ik denk ook dat de 'noodzaak' om bij het thuispubliek goed te scoren gewoon minder is dan vorig jaar. De afgelopen jaren is er echt toegewerkt naar de overwinning in 2019. Zo voelt het voor mij tenminste. En nu bewezen is dat je met de juiste ingrediënten en een heel mooi lied kunt winnen, is het voldoende om een prachtig lied te sturen. De kans om nog een keer te winnen is tenslotte minimaal. Maar een prachtig lied selecteren en insturen blijft ook overeind als je niet wint (kijk naar Anouk en CATS).
pi_191844086
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 11:31 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Nee, want je bent bang dat je de nacht NIET overleeft, niet dat je hem WEL overleeft :)
Ah op die manier! Ik interpreteerde het als twee losstaande zinnen, niet als eentje die doorloopt. Dat verklaart het. :)
  donderdag 5 maart 2020 @ 11:36:10 #162
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_191844154
Ik vind het erg mooi, maar heb zo m'n twijfels of het gaat scoren. Een minimalistisch lied als O jardim deed het volgens mij ook niet geweldig, net als Oostenrijk vorig jaar. Veel zal van de staging afhangen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2020 @ 11:38:17 #163
163650 Greys
pi_191844197
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 11:31 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Nee, want je bent bang dat je de nacht NIET overleeft, niet dat je hem WEL overleeft :)
Ja.

Maar als je in een erge depressie zit kan je ook het omgekeerde wensen. Omdat mensen dan soms hopen dat ze niet meer wakker worden. Dus ik snap de vraag ergens wel.

Dus dat als je op een dag peace of mind hebt dat je dat dan níet meer hoopt en wenst.

Maar ik geloof dat ie hier gewoon won't bedoelt en zingt inderdaad. Straks nog even goed hard luisteren. (Nu op werk dus kan niet :@ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2020 @ 11:40:09 #164
163650 Greys
pi_191844230
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 11:32 schreef Jesper23 het volgende:

[..]

Ah op die manier! Ik interpreteerde het als twee losstaande zinnen, niet als eentje die doorloopt. Dat verklaart het. :)
Oh, jij las/begreep het nķg weer anders. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191844242
Ik denk ook dat ie het hele perscentrum omverblaast tijdens de eerste repetitie. :)
pi_191844261
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 11:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh, jij las/begreep het nķg weer anders. :D
Yes! Ik dacht dat het dus losstond, dat hij eerst zingt "I will stop being afraid" om te laten blijken dat hij een groei doormaakt, en dan later (dus losstaand) zingt "I will make it through the night" om die groei nogmaals te laten blijken en als tegenstelling dat hij het eerst níet overleefde. Maar het wordt hier dus bedoeld als "And then I'll stop being afraid (that) I will make it through the night". Die had ik even niet door. :D
pi_191844291
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 11:40 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik denk ook dat ie het hele perscentrum omverblaast tijdens de eerste repetitie. :)
Denk dat het begin (acapella?) zo’n giga indruk maakt en het eind trouwens ook O+
Dat zie je ook in de reactie video’s, dat ze iets hebben van ‘huh’?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191844303
Was dit al gepost?: 14e inmiddels w/
Polonaise gif graag *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191844304
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 11:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja.

Maar als je in een erge depressie zit kan je ook het omgekeerde wensen. Omdat mensen dan soms hopen dat ze niet meer wakker worden. Dus ik snap de vraag ergens wel.

Dus dat als je op een dag peace of mind hebt dat je dat dan níet meer hoopt en wenst.

Maar ik geloof dat ie hier gewoon won't bedoelt en zingt inderdaad. Straks nog even goed hard luisteren. (Nu op werk dus kan niet :@ )
'Won't' past niet in het metrum, dus hij zingt het niet, maar hij bedoelt het wel. Net als dat Duncan de Engelse taal een klein beetje verneukt als hij 'before it begun' zingt. Dichterlijke vrijheid, weetjewel :)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2020 @ 11:45:46 #170
163650 Greys
pi_191844309
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 11:40 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik denk ook dat ie het hele perscentrum omverblaast tijdens de eerste repetitie. :)
:Y

Ben zelf best een beetje zenuwachtig voor vanavond. Hoop dat het geluid bij DWDD echt perfect is, want dat is bij dit lied ZO ONTZETTEND BELANGRIJK omdat je in het begin het orgel amper mag horen en de backings later etc. Hopelijk zijn ze het gewoon nu al aan het repeteren en instellen daar.. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191844331
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 08:35 schreef Mandy040986 het volgende:
14e bij de odds nu. w/

De reacties zijn overwegend positief.
Dit gaat goedkomen. Dit wordt kippenvel, berenvel, ganzenvel, eendenvel, alles. *O*
Oh ja, al gepost -O-
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191844349
Het is wel echt een nummer dat je een kans moet geven. Heb het gevoel dat veel mensen (niet hier, elders) het na een halve minuut al als saai bestempelen.
pi_191844412
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 11:46 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Oh ja, al gepost -O-
Gaat ie weerrrr *O*

pi_191844423
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 11:45 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

'Won't' past niet in het metrum, dus hij zingt het niet, maar hij bedoelt het wel. Net als dat Duncan de Engelse taal een klein beetje verneukt als hij 'before it begun' zingt. Dichterlijke vrijheid, weetjewel :)
Ik hoor toch echt 'won't' hoor. Net even teruggeluisterd voor de zekerheid ^O^
pi_191844425
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 11:50 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Gaat ie weerrrr *O*

[ afbeelding ]
WOEHOEEEEEEEEEE *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191844478
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:39 schreef Manusje_v_a het volgende:

[..]

Ze vindt het een heel mooi nummer gelukkig! Ze houdt van zijn stem en vindt de boodschap mooi.
Ze is meer nerveus voor het idee dat zoveel mensen haar ineens kunnen zien. Ach, het komt vast goed morgen, en anders kletst Cornald zelf maar wat meer :P
Ik ben zo plaatsvervangend zenuwachtig :X
Doe je wel je bril op voor het geheime fok-teken? Niet dat je per ongeluk vanavond je lenzen in doet :P
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191844532
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 11:53 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik ben zo plaatsvervangend zenuwachtig :X
Doe je wel je bril op voor het geheime fok-teken? Niet dat je per ongeluk vanavond je lenzen in doet :P
Haha ik zat serieus precies NU te overwegen toch een keer lenzen te dragen. Ik laat het weten!

Ze heeft gisteren een top 3 leukste liedjes en de 2 slechtste nummers door moeten sturen op basis van een selectie van DWDD. Benieuwd op welke nummers ze commentaar mag geven! Ik hoop stiekem op Litouwen omdat ze die super leuk vindt, met dansje en al O+
pi_191844535
Jeangu is vragen van de pers aan het beantwoorden vanmorgen. Hij ziet er trouwens weer erg stylish uit. :D
  ESF Reporter donderdag 5 maart 2020 @ 12:09:06 #179
87554 Cee
Welluk?
pi_191844730
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 11:56 schreef Manusje_v_a het volgende:

[..]

Haha ik zat serieus precies NU te overwegen toch een keer lenzen te dragen. Ik laat het weten!

Ze heeft gisteren een top 3 leukste liedjes en de 2 slechtste nummers door moeten sturen op basis van een selectie van DWDD. Benieuwd op welke nummers ze commentaar mag geven! Ik hoop stiekem op Litouwen omdat ze die super leuk vindt, met dansje en al O+
Leuk!!
Gaat helemaal goedkomen. *O* Heel veel succes maar vooral veel plezier vandaag!
pi_191845182
Ik snap de angst van sommigen hier niet, dat dit alleen zou scoren bij de juries en niet bij de televoters. Alsof de kijkers thuis allemaal bananen in hun oren hebben. Er is toch ook echt een hele grote groep thuisstemmers die juist voor kwaliteit kiezen, dat mag na vorig jaar toch wel gezegd worden. En dit lied straalt van het begin tot het einde alleen maar kwaliteit uit. Qua zang, qua tekst, qua arrangement. Er is niet gekozen voor het meest voor de hand liggende, maar dat maakt het niet ontoegankelijk (zoals Portugal bijvoorbeeld). Het grijpt je subtiel bij de kloten en laat je niet meer los.

Ik zie heel veel warme kleuren voor me bij de staging: goud, geel, oranje, rood. En Jeangu die heel rustig vanuit de geopende deuren in het decor al zingend aan komt wandelen (zoals hij in de video op het parkeerdak wandelt) met de camera op hem gericht (in one take) en door blijft wandelen en door blijft wandelen totdat hij op het tweede podium arriveert aan het einde, omringd door het publiek, het gospelkoortje en dan....... stilte.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aadrianus op 05-03-2020 12:52:56 ]
pi_191845242
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 11:45 schreef Greys het volgende:

[..]

:Y

Ben zelf best een beetje zenuwachtig voor vanavond. Hoop dat het geluid bij DWDD echt perfect is, want dat is bij dit lied ZO ONTZETTEND BELANGRIJK omdat je in het begin het orgel amper mag horen en de backings later etc. Hopelijk zijn ze het gewoon nu al aan het repeteren en instellen daar.. :+
Ik ben ook heel benieuwd. :)

Voor de staging straks zou ik het mooi vinden als zijn verhaal ook smaakvol via de visuals wordt verteld, zeg maar.
pi_191845245
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 11:56 schreef Manusje_v_a het volgende:

[..]

Haha ik zat serieus precies NU te overwegen toch een keer lenzen te dragen. Ik laat het weten!

Ze heeft gisteren een top 3 leukste liedjes en de 2 slechtste nummers door moeten sturen op basis van een selectie van DWDD. Benieuwd op welke nummers ze commentaar mag geven! Ik hoop stiekem op Litouwen omdat ze die super leuk vindt, met dansje en al O+
Heel veel plezier en succes vanavond, voor je dochter ook vooral! *O* Ik hoop voor haar ook dat ze Litouwen mag becommentariëren, of in ieder geval een inzending die ze leuk vindt!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191845264
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 12:37 schreef Aadrianus het volgende:
Ik zie heel veel warme kleuren voor me bij de staging: goud, geel, oranje, rood. En Jeangu die heel rustig vanuit de geopende deuren in het decor al zingend aan komt wandelen (zoals hij in de video op het parkeerdak wandelt) met de camera op hem gericht (in one take) en door blijft wandelen en door blijft wandelen totdat hij op het tweede podium arriveert aan het einde, omringt door het publiek, het gospelkoortje en dan....... stilte.
Dit zie ik nu zo voor me en lijkt me echt zo mooi en passend bij het nummer! _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191845280
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 12:37 schreef Aadrianus het volgende:
Ik snap de angst van sommigen hier niet, dat dit alleen zou scoren bij de juries en niet bij de televoters. Alsof de kijkers thuis allemaal bananen in hun oren hebben. Er is toch ook echt een hele grote groep thuisstemmers die juist voor kwaliteit kiezen, dat mag na vorig jaar toch wel gezegd worden. En dit lied straalt van het begin tot het einde alleen maar kwaliteit uit. Qua zang, qua tekst, qua arrangement. Er is niet gekozen voor het meest voor de hand liggende, maar dat maakt het niet ontoegankelijk (zoals Portugal bijvoorbeeld). Het grijpt je subtiel bij de kloten en laat je niet meer los.

Ik zie heel veel warme kleuren voor me bij de staging: goud, geel, oranje, rood. En Jeangu die heel rustig vanuit de geopende deuren in het decor al zingend aan komt wandelen (zoals hij in de video op het parkeerdak wandelt) met de camera op hem gericht (in one take) en door blijft wandelen en door blijft wandelen totdat hij op het tweede podium arriveert aan het einde, omringt door het publiek, het gospelkoortje en dan....... stilte.
Oh, dat klinkt ook mooi inderdaad. O+
  donderdag 5 maart 2020 @ 12:48:03 #185
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_191845299
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 12:37 schreef Aadrianus het volgende:
Ik snap de angst van sommigen hier niet, dat dit alleen zou scoren bij de juries en niet bij de televoters. Alsof de kijkers thuis allemaal bananen in hun oren hebben. Er is toch ook echt een hele grote groep thuisstemmers die juist voor kwaliteit kiezen, dat mag na vorig jaar toch wel gezegd worden. En dit lied straalt van het begin tot het einde alleen maar kwaliteit uit. Qua zang, qua tekst, qua arrangement. Er is niet gekozen voor het meest voor de hand liggende, maar dat maakt het niet ontoegankelijk (zoals Portugal bijvoorbeeld). Het grijpt je subtiel bij de kloten en laat je niet meer los.

Ik zie heel veel warme kleuren voor me bij de staging: goud, geel, oranje, rood. En Jeangu die heel rustig vanuit de geopende deuren in het decor al zingend aan komt wandelen (zoals hij in de video op het parkeerdak wandelt) met de camera op hem gericht (in one take) en door blijft wandelen en door blijft wandelen totdat hij op het tweede podium arriveert aan het einde, omringt door het publiek, het gospelkoortje en dan....... stilte.
Het is gewoon een schijtlied.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_191845373
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 11:31 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik denk ook dat de 'noodzaak' om bij het thuispubliek goed te scoren gewoon minder is dan vorig jaar. De afgelopen jaren is er echt toegewerkt naar de overwinning in 2019. Zo voelt het voor mij tenminste. En nu bewezen is dat je met de juiste ingrediënten en een heel mooi lied kunt winnen, is het voldoende om een prachtig lied te sturen. De kans om nog een keer te winnen is tenslotte minimaal. Maar een prachtig lied selecteren en insturen blijft ook overeind als je niet wint (kijk naar Anouk en CATS).
Dit. We moeten niet vergeten dat er 41 landen deelnemen. Een paar landen winnen gewoon helemaal never nooit, dus stel dat 30 landen het uitmaken wie er mag winnen elk jaar. Dan winnen we eens per generatie gemiddeld. En dat hebben we dus vorig jaar gedaan.

De meeste 50+ers gaan statistisch gezien nooit meer een overwinning van NL meemaken.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_191845408
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 12:37 schreef Aadrianus het volgende:
Ik snap de angst van sommigen hier niet, dat dit alleen zou scoren bij de juries en niet bij de televoters. Alsof de kijkers thuis allemaal bananen in hun oren hebben. Er is toch ook echt een hele grote groep thuisstemmers die juist voor kwaliteit kiezen, dat mag na vorig jaar toch wel gezegd worden. En dit lied straalt van het begin tot het einde alleen maar kwaliteit uit. Qua zang, qua tekst, qua arrangement. Er is niet gekozen voor het meest voor de hand liggende, maar dat maakt het niet ontoegankelijk (zoals Portugal bijvoorbeeld). Het grijpt je subtiel bij de kloten en laat je niet meer los.

Ik zie heel veel warme kleuren voor me bij de staging: goud, geel, oranje, rood. En Jeangu die heel rustig vanuit de geopende deuren in het decor al zingend aan komt wandelen (zoals hij in de video op het parkeerdak wandelt) met de camera op hem gericht (in one take) en door blijft wandelen en door blijft wandelen totdat hij op het tweede podium arriveert aan het einde, omringt door het publiek, het gospelkoortje en dan....... stilte.
Ik kan bij dit soort liedjes heel lastig inschatten wat het gaat doen... Ik weet alleen dat ik na de eerste keer luisteren totaal niet meer kon reproduceren waarnaar ik geluisterd had. Het miste voor mij een herkenbare hook/refrein die andere "kwaliteitsinzendingen" (tussen haakjes want het is en blijft persoonlijk) zoals Birds, CATS, Arcade, Silent Storm of A Monster Like Me wel hadden. Daarom ben ik bang dat dit wel eens helemaal onderaan de televote kan eindigen. Het mist herkenbaarheid qua tekst en melodie wat het makkelijk te behappen valt voor mij. Maar ik laat me graag keihard uitlachen de 16e mei. Ik gun Jeangu wel een topklassering, maar in mijn persoonlijke playlist gaat ie waarschijnlijk niet komen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191845424
Ik durf niet in te schatten hoe dit valt bij het "grote publiek", het liedje "needs time to grow on you" maar als je dan toch moet verliezen, dan maar met zo'n inzending.

Compromisloos.
  donderdag 5 maart 2020 @ 13:41:24 #189
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191846024
Nederland staat nu op plek 22 van de 30 inzending op Eurovision Scoreboard. Echt niet populair bij de fans dus.

pi_191846073
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 12:54 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
De meeste 50+ers gaan statistisch gezien nooit meer een overwinning van NL meemaken.
:o :'(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191846161
Voor wie het leuk vindt: ik ben vanavond die ene met die lange blonde haren zķnder bril ( :') ) en een heel lichtblauw bloesje aan. Als ik aan mijn haar pluk, dan ben ik in gedachten bij jullie *)

Dochter is degene met het stoere spijkerjasje (vintage O+ ) en de lange donkerblonde haren.

Tenzij ze echt een zenuwinzinking krijgt natuurlijk O-)
pi_191846188
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 13:49 schreef Manusje_v_a het volgende:
Voor wie het leuk vindt: ik ben vanavond die ene met die lange blonde haren zķnder bril ( :') ) en een heel lichtblauw bloesje aan. Als ik aan mijn haar pluk, dan ben ik in gedachten bij jullie *)

Dochter is degene met het stoere spijkerjasje (vintage O+ ) en de lange donkerblonde haren.

Tenzij ze echt een zenuwinzinking krijgt natuurlijk O-)
Ik verwachtte eigenlijk een vlag met FOK4EVER, maar hier moeten we het maar mee doen dan. :P


Heel veel plezier. *O*
pi_191846210
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 13:41 schreef lashatumbai het volgende:
Nederland staat nu op plek 22 van de 30 inzending op Eurovision Scoreboard. Echt niet populair bij de fans dus.

[ afbeelding ]
Nog niet. :P
pi_191846217
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 13:41 schreef lashatumbai het volgende:
Nederland staat nu op plek 22 van de 30 inzending op Eurovision Scoreboard. Echt niet populair bij de fans dus.

[ afbeelding ]
Joh, het is net 1 dag uit. :D
  donderdag 5 maart 2020 @ 13:53:32 #195
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191846230
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 13:52 schreef vencodark het volgende:

[..]

Joh, het is net 1 dag uit. :D
Zwitserland ook, en die staat op plek 6.
pi_191846244
De stemmen op die app worden gereset iedere keer als er een nieuw liedje uitkomt
pi_191846394
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 13:41 schreef lashatumbai het volgende:
Nederland staat nu op plek 22 van de 30 inzending op Eurovision Scoreboard. Echt niet populair bij de fans dus.
Was te verwachten. Dit nummer was de halve finale niet doorgekomen.
Forbidden but tasteful.
pi_191846402
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 13:41 schreef lashatumbai het volgende:
Nederland staat nu op plek 22 van de 30 inzending op Eurovision Scoreboard. Echt niet populair bij de fans dus.

[ afbeelding ]
Gelukkig stemmen er niet alleen fans op zaterdagavond
pi_191846448
Het is ook geen nummer wat bij de meeste fans past, gekeken naar wat normaal vooral aanspreekt. Zal bij veel wel rond 20/25 staan.
pi_191846487
Ik denk dat de echte Eurovisie fans (bijv. van Eurovision Scoreboard) dit nummer pas gaan waarderen als ze het live op stage zien. Daarnaast weten de gebruikers van Eurovision Scoreboard dat Nederland vorig jaar heeft gewonnen. Zij zullen eerder een ander land de overwinning gunnen lijkt mij.
pi_191846535
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 13:49 schreef Manusje_v_a het volgende:
Voor wie het leuk vindt: ik ben vanavond die ene met die lange blonde haren zķnder bril ( :') ) en een heel lichtblauw bloesje aan. Als ik aan mijn haar pluk, dan ben ik in gedachten bij jullie *)

Dochter is degene met het stoere spijkerjasje (vintage O+ ) en de lange donkerblonde haren.

Tenzij ze echt een zenuwinzinking krijgt natuurlijk O-)
Leuk hoor, ik zal opletten! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191846552
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 13:49 schreef Manusje_v_a het volgende:
Voor wie het leuk vindt: ik ben vanavond die ene met die lange blonde haren zķnder bril ( :') ) en een heel lichtblauw bloesje aan. Als ik aan mijn haar pluk, dan ben ik in gedachten bij jullie *)

Dochter is degene met het stoere spijkerjasje (vintage O+ ) en de lange donkerblonde haren.

Tenzij ze echt een zenuwinzinking krijgt natuurlijk O-)
Een nieuw teken *O* ik ga goed opletten vanavond ;)
Komt goed, heel veel plezier *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191846571
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 14:06 schreef Dollie321 het volgende:
Ik denk dat de echte Eurovisie fans (bijv. van Eurovision Scoreboard) dit nummer pas gaan waarderen als ze het live op stage zien.
Ik denk het ook. Calm after the storm was voor de rehearsals nou ook niet bepaald favoriet. Ik weet nog dat heel veel mensen het best laag hadden staan. Ik heb even snel dit linkje gevonden en in de betting odds stond Nederland maar op plek 25 dus daar was ook geen vertrouwen
https://www.google.nl/amp(...)redict-will-win/amp/


Onder CATS staat dit geschreven (tenth place in de semi bedoelen ze dan)
quote:
The Netherlands in tenth place could be touch and go. This is a good song from 2 great singers but country music does not tend to score well at Eurovision and this song is a definite grower. The more you hear it the more you will like it but at Eurovision you get just one shot to sell it to the tele voting audience.
Maar het kan dus alle kanten op gaan. Sommige favorieten kunnen in Mei juist floppen door verkeerde stagingkeuzes
  ESF Reporter donderdag 5 maart 2020 @ 14:16:24 #204
87554 Cee
Welluk?
pi_191846632
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 13:53 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Zwitserland ook, en die staat op plek 6.
Ik vind die dus in het zelfde kaliber alleen een stuk minder. Maar smaken verschillen. Kan me voorstellen dat het gebrek aan een echt herkenbare structuur en melodie in het nummer (en dat het op het moment van luisteren bij veel mensen wel echt pákt, maar het niet blijft hangen) er voor zorgt dat het niet hoog in het collectief geheugen (en dito voorkeur) zit.
pi_191846742
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 14:12 schreef Nashipeer het volgende:

[..]

Ik denk het ook. Calm after the storm was voor de rehearsals nou ook niet bepaald favoriet. Ik weet nog dat heel veel mensen het best laag hadden staan. Ik heb even snel dit linkje gevonden en in de betting odds stond Nederland maar op plek 25 dus daar was ook geen vertrouwen
https://www.google.nl/amp(...)redict-will-win/amp/

Onder CATS staat dit geschreven (tenth place in de semi bedoelen ze dan)
[..]

Maar het kan dus alle kanten op gaan. Sommige favorieten kunnen in Mei juist floppen door verkeerde stagingkeuzes
Ja, hier ben ik het helemaal mee eens. Van veel acts is de staging al een beetje bekend door de nationale voorrondes. Maar van veel andere landen ook weer niet. Het blijft een TV show en de artiesten zullen de song toch moeten overbrengen op beeld.
pi_191847130
Ik lees nu in een artikel dat het staging team bestaat uit Hans Pannekoecke (regie) Marco Driessen (The Art of Light) licht en Perquisite (creative supervisor). Ik hoop zo dat ze er wat moois van maken. Dit lied verdient een prachtige staging.
  donderdag 5 maart 2020 @ 15:11:21 #207
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_191847651
Ik geef het je maar te doen om voor Nederland als eerste na de overwinning in 2019 uit te mogen/moeten komen

Wat mij betreft een gewaagde en geslaagde keuze

[ Bericht 1% gewijzigd door Giggio op 05-03-2020 15:23:42 ]
... en huiver mee
pi_191848068
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 14:12 schreef Nashipeer het volgende:

[..]

Ik denk het ook. Calm after the storm was voor de rehearsals nou ook niet bepaald favoriet. Ik weet nog dat heel veel mensen het best laag hadden staan. Ik heb even snel dit linkje gevonden en in de betting odds stond Nederland maar op plek 25 dus daar was ook geen vertrouwen
https://www.google.nl/amp(...)redict-will-win/amp/

Onder CATS staat dit geschreven (tenth place in de semi bedoelen ze dan)
[..]

Maar het kan dus alle kanten op gaan. Sommige favorieten kunnen in Mei juist floppen door verkeerde stagingkeuzes
Staat Cliché Love Song daar nu derde in de odds _O-
pi_191849923
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 11:31 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik denk ook dat de 'noodzaak' om bij het thuispubliek goed te scoren gewoon minder is dan vorig jaar. De afgelopen jaren is er echt toegewerkt naar de overwinning in 2019. Zo voelt het voor mij tenminste. En nu bewezen is dat je met de juiste ingrediënten en een heel mooi lied kunt winnen, is het voldoende om een prachtig lied te sturen. De kans om nog een keer te winnen is tenslotte minimaal. Maar een prachtig lied selecteren en insturen blijft ook overeind als je niet wint (kijk naar Anouk en CATS).
En toch zei Cornald in een interview dat ze weer voor de winst willen gaan of iig top 5. Ik ben bang dat ze de televoters een beetje vergeten met dit lied, maar als ze hier nou een fenomenale staging bij bedenken die ervoor zorgt dat je 3 minuten lang met je mond open zit, dan gaat het wel goed komen.

Veel plezier trouwens vanavond! *O*
~The present is all there is~
pi_191849961
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 12:48 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Het is gewoon een schijtlied.
_O-
~The present is all there is~
  donderdag 5 maart 2020 @ 17:35:46 #211
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_191849985
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 13:49 schreef Manusje_v_a het volgende:
Voor wie het leuk vindt: ik ben vanavond die ene met die lange blonde haren zķnder bril ( :') ) en een heel lichtblauw bloesje aan. Als ik aan mijn haar pluk, dan ben ik in gedachten bij jullie *)

Dochter is degene met het stoere spijkerjasje (vintage O+ ) en de lange donkerblonde haren.

Tenzij ze echt een zenuwinzinking krijgt natuurlijk O-)
Heel veel plezier *O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2020 @ 17:39:59 #212
163650 Greys
pi_191850043
Jeangu over Het Lek (en corona).

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-van-songfestivallek
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191850104
We gaan het hiermee niet winnen jongens.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_191850344
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 17:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
We gaan het hiermee niet winnen jongens.
Bedankt voor je input.

Nog suggesties voor de staging?
pi_191850382
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 18:00 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Bedankt voor je input.

Nog suggesties voor de staging?
_O-
pi_191850396
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 18:00 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Bedankt voor je input.

Nog suggesties voor de staging?
_O-
pi_191850654
Dochter krijgt net een kus van Matthijs omdat ze moest huilen van de zenuwen. Wat een lieve man is dat! O+
pi_191850682
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 13:50 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Ik verwachtte eigenlijk een vlag met FOK4EVER, maar hier moeten we het maar mee doen dan. :P


Heel veel plezier. *O*
Leuk dat je er bij bent ben benieuwd of je in beeld komt en we je kunnen zien.

Stoer hoor dat je dochter aan tafel zit.

Geniet ervan. 😀👍
pi_191850701
Verkeerde gequote, is voor manusje bedoelt... 😊😊
pi_191850745
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2020 18:19 schreef Manusje_v_a het volgende:
Dochter krijgt net een kus van Matthijs omdat ze moest huilen van de zenuwen. Wat een lieve man is dat! O+
Ahh het is ook spannend! Wens haar veel succes en ik weet zeker dat ze het goed gaat doen!
pi_191850761
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2020 18:19 schreef Manusje_v_a het volgende:
Dochter krijgt net een kus van Matthijs omdat ze moest huilen van de zenuwen. Wat een lieve man is dat! O+
Geniet ervan julllie twee! *O*
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_191851066
Veel plezier gewenst manusje!
pi_191851092
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2020 18:19 schreef Manusje_v_a het volgende:
Dochter krijgt net een kus van Matthijs omdat ze moest huilen van de zenuwen. Wat een lieve man is dat! O+
In het voorstukje al wel je dochter gezien maar nog geen lichtblauw bloesje! :)
pi_191851165
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2020 18:19 schreef Manusje_v_a het volgende:
Dochter krijgt net een kus van Matthijs omdat ze moest huilen van de zenuwen. Wat een lieve man is dat! O+
Gossie :*
Die zijn er nu dan wel uit :P
Heel veel plezier *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  ESF Reporter donderdag 5 maart 2020 @ 18:52:08 #225
87554 Cee
Welluk?
pi_191851178
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2020 18:19 schreef Manusje_v_a het volgende:
Dochter krijgt net een kus van Matthijs omdat ze moest huilen van de zenuwen. Wat een lieve man is dat! O+
Ahh O+
Ze gaat het super doen, ze is de enige die weet wat ze gaat en wil zeggen dus eigenlijk is het vooral spannend voor ONS dus we nemen de zenuwen van haar over! :* *O*
pi_191851256
Straks bij DWDD
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_191851275
Wendy van Dijk :r Ik sla DWDD over.
pi_191851294
Ik zit er klaar voor w/
~The present is all there is~
pi_191851302
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 18:58 schreef grazz het volgende:
Ik zit er klaar voor w/
Ik ook w/
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  † In Memoriam † donderdag 5 maart 2020 @ 18:59:43 #230
368283 ato
pi_191851309
Succes Manusje en dochter *O*
Life can be a bitch, so like it..
pi_191851310
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 18:59 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik ook w/
Ik sluit aan w/
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  ESF Reporter donderdag 5 maart 2020 @ 19:03:02 #232
87554 Cee
Welluk?
pi_191851383
Ugh Wendy van Dijk, waar hebben die kinderen dat aan verdiend.
pi_191851408
Ik zie nog geen spijkerjasje.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191851416
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:03 schreef Cee het volgende:
Ugh Wendy van Dijk, waar hebben die kinderen dat aan verdiend.
Slachtofferhulp is onderweg naar de studio.
pi_191851417
Wel een leren jasje :)
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  ESF Reporter donderdag 5 maart 2020 @ 19:04:40 #236
87554 Cee
Welluk?
pi_191851422
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:04 schreef GeorgeM het volgende:
Ik zie nog geen spijkerjasje.
Bij de vooraankondiging zag ik haar nog wel! Nu niet meer.
pi_191851428
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:04 schreef GeorgeM het volgende:
Ik zie nog geen spijkerjasje.
Ik zat er ook al naar te zoeken
~The present is all there is~
pi_191851436
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:04 schreef Cee het volgende:

[..]

Bij de vooraankondiging zag ik haar nog wel! Nu niet meer.
Oeh, toch niet de zenuwen? :{
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191851438
Misschien werd het haar te veel ;(
~The present is all there is~
  donderdag 5 maart 2020 @ 19:05:23 #240
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191851444
*meldt zich ook weer
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191851451
Misschien komt ze zo.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191851452
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:05 schreef Strani het volgende:
*meldt zich ook weer
:W
~The present is all there is~
pi_191851455
Nu op zoek naar een lichtblauw bloesje. Volgens mij al wel gespot :)
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_191851458
Ze is op het laatste moment afgehaakt...ze durfde niet. Zo jammer. Maar we kunnen wel lekker kijken :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2020 @ 19:06:34 #245
163650 Greys
pi_191851472
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:05 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ze is op het laatste moment afgehaakt...ze durfde niet. Zo jammer. Maar we kunnen wel lekker kijken :P
Ach de schat. We zijn alsnog heel trots op haar, zeg dat maar! :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191851475
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:05 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ze is op het laatste moment afgehaakt...ze durfde niet. Zo jammer. Maar we kunnen wel lekker kijken :P
Aaah wat jammer... *; voor haar
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  donderdag 5 maart 2020 @ 19:06:45 #247
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191851477
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:05 schreef grazz het volgende:

[..]

:W
Eyyyy Grazzie! :W
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191851486
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:05 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ze is op het laatste moment afgehaakt...ze durfde niet. Zo jammer. Maar we kunnen wel lekker kijken :P
Die kus van Matthijs blijft natuurlijk :)
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_191851489
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:05 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ze is op het laatste moment afgehaakt...ze durfde niet. Zo jammer. Maar we kunnen wel lekker kijken :P
Waar zitten jullie?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191851493
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:05 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ze is op het laatste moment afgehaakt...ze durfde niet. Zo jammer. Maar we kunnen wel lekker kijken :P
Ach gossie, snap het ook wel hoor, zoiets is ook eng! Hopelijk genieten jullie alsnog van de uitzending :*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191851506
Wat een oninteressant gezwets :{w :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191851508
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:05 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ze is op het laatste moment afgehaakt...ze durfde niet. Zo jammer. Maar we kunnen wel lekker kijken :P
wie is afgehaakt?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 5 maart 2020 @ 19:07:56 #253
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191851512
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Ach de schat. We zijn alsnog heel trots op haar, zeg dat maar! :*
Zeker, knap hoor en niets om je voor te schamen
  ESF Reporter donderdag 5 maart 2020 @ 19:08:05 #254
87554 Cee
Welluk?
pi_191851516
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:05 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ze is op het laatste moment afgehaakt...ze durfde niet. Zo jammer. Maar we kunnen wel lekker kijken :P
Ach lieverd, wat jammer maar heel begrijpelijk! Het lijkt me ook best intimiderend allemaal, met die camera’s en lampen. :*

en Wendy van dijk.
pi_191851519
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:04 schreef GeorgeM het volgende:
Ik zie nog geen spijkerjasje.
Ik nu ook niet meer, in het voorstukje wel, donker lang haar en een donker spijkerjasje, maar nu zie ik haar niet meer!

Spuit elf, ik lees nu pas dat ze is afgehaakt. Zo jammer maar wel begrijpelijk want het is ook zo spannend!
  donderdag 5 maart 2020 @ 19:08:21 #256
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191851522
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2020 18:19 schreef Manusje_v_a het volgende:
Dochter krijgt net een kus van Matthijs omdat ze moest huilen van de zenuwen. Wat een lieve man is dat! O+
Wat leuk :) Nou ja niet het huilen natuurlijk maar wel hoe Matthijs ermee om gaat.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  † In Memoriam † donderdag 5 maart 2020 @ 19:08:35 #257
368283 ato
pi_191851527
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Ach de schat. We zijn alsnog heel trots op haar, zeg dat maar! :*
Sluit mij hier bij aan. O+
Life can be a bitch, so like it..
pi_191851528
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:08 schreef summer52 het volgende:

[..]

Ik nu ook niet meer, in het voorstukje wel, donker lang haar en een donker spijkerjasje, maar nu zie ik haar niet meer!
Ze durfde niet.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191851531
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Ach de schat. We zijn alsnog heel trots op haar, zeg dat maar! :*
Ik zou het niet durven hoor! Echt trots ja :Y
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  donderdag 5 maart 2020 @ 19:08:42 #260
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191851532
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:07 schreef superniger het volgende:

[..]

wie is afgehaakt?
Jeangu. Durft niet meer ;(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191851536
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:08 schreef Cee het volgende:

en Wendy van dijk.
_O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191851554
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:08 schreef Strani het volgende:

[..]

Jeangu. Durft niet meer ;(
Hou op jij naar ventje!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191851565
Ahh wat sneu ;(
pi_191851567
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:08 schreef Strani het volgende:

[..]

Jeangu. Durft niet meer ;(
:o :D
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191851568
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:08 schreef Strani het volgende:

[..]

Jeangu. Durft niet meer ;(
Thomas Berge zit klaar bij de telefoon.
pi_191851577
Deze man is knettergek.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 5 maart 2020 @ 19:10:21 #267
483619 MMF93
Just for today.
pi_191851580
Zin in de live versie *O* !!
pi_191851581
Schiet opppppppp
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191851582
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:05 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ze is op het laatste moment afgehaakt...ze durfde niet. Zo jammer. Maar we kunnen wel lekker kijken :P
Awww, arme meid, maar geeft helemaal niet. Ze heeft een kus van Mattijs gehad, waar de dames hier enorm jaloers op zijn :P Ga genieten van zijn live optreden!
~The present is all there is~
  donderdag 5 maart 2020 @ 19:10:23 #270
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191851584
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:10 schreef 18.32 het volgende:

[..]

Thomas Berge zit klaar bij de telefoon.
:D :'(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191851585
Dacht ff de tweelingbroer van Jeangu te zien......
pi_191851603
Dit is de inzending
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 5 maart 2020 @ 19:11:01 #273
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191851606
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:10 schreef GeorgeM het volgende:
Schiet opppppppp
Deze keer komt het echt pas aan het einde.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191851608
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:10 schreef MMF93 het volgende:
Zin in de live versie *O* !!
*O*
~The present is all there is~
  ESF Reporter donderdag 5 maart 2020 @ 19:11:10 #275
87554 Cee
Welluk?
pi_191851611
Oké nu zou ik ook afhaken.
pi_191851613
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:10 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Dacht ff de tweelingbroer van Jeangu te zien......
Ik ook ;)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191851619
Nou fantastisch hoor
  donderdag 5 maart 2020 @ 19:11:25 #278
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191851620
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
Dit is de inzending
_O-
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191851623
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
Dit is de inzending
Beter dan Walk Along _O_
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  donderdag 5 maart 2020 @ 19:11:46 #280
483619 MMF93
Just for today.
pi_191851630
Toch niet weer helemaal op het einde he -O-
pi_191851635
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:10 schreef 18.32 het volgende:

[..]

Thomas Berge zit klaar bij de telefoon.
Z’n dealer kan bellen?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191851637
Ik dacht net 'JA ik zie iemand met blond haar in het publiek!' maar dat was Wendy _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191851638
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:08 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ze durfde niet.
Ja ik heb het gelezen, sneu hoor!
pi_191851642
Zou hij een rol krijgen on stage?
  donderdag 5 maart 2020 @ 19:12:28 #285
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191851643
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:11 schreef MMF93 het volgende:
Toch niet weer helemaal op het einde he -O-
Jawel, dus ga maar lekker een bakje koffie halen of zo. In de tussentijd kunnen we natuurlijk we samen naar DWDD kijken. Ook gezellig!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  ESF Reporter donderdag 5 maart 2020 @ 19:12:32 #286
87554 Cee
Welluk?
pi_191851644
Ja joh m’n bloeddruk nog hoger opkrikken met verhalen over het gedrag van die lijer.
pi_191851653
Gokman is een lul.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_191851656
Verdomme in dit nieuws heb ik echt geen zin :(
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191851662
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:10 schreef grazz het volgende:

[..]

Awww, arme meid, maar geeft helemaal niet. Ze heeft een kus van Mattijs gehad, waar de dames hier enorm jaloers op zijn :P Ga genieten van zijn live optreden!
Oprah hmm.gif
  donderdag 5 maart 2020 @ 19:13:28 #290
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191851664
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:12 schreef Cee het volgende:
Ja joh m’n bloeddruk nog hoger opkrikken met verhalen over het gedrag van die lijer.
Het is een gek. Daar is alles mee gezegd. Zulk gedrag moet je ook niet proberen te begrijpen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191851666
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:12 schreef Cee het volgende:
Ja joh m’n bloeddruk nog hoger opkrikken met verhalen over het gedrag van die lijer.
Lijer is een understatement :r Echt opsluiten en de sleutel weggooien
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 5 maart 2020 @ 19:13:36 #292
483619 MMF93
Just for today.
pi_191851669
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:12 schreef Strani het volgende:

[..]

Jawel, dus ga maar lekker een bakje koffie halen of zo. In de tussentijd kunnen we natuurlijk we samen naar DWDD kijken. Ook gezellig!
Doen we dat toch gewoon w/ ! Omdat het kan!
pi_191851678
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:12 schreef Cee het volgende:
Ja joh m’n bloeddruk nog hoger opkrikken met verhalen over het gedrag van die lijer.
Dat is zelfs geen lijer meer o|O
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  donderdag 5 maart 2020 @ 19:13:53 #294
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191851679
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:13 schreef MMF93 het volgende:

[..]

Doen we dat toch gewoon w/ ! Omdat het kan!
Precies *O*
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  donderdag 5 maart 2020 @ 19:14:05 #295
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191851683
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:13 schreef Em31 het volgende:

[..]

Oprah hmm.gif
Niet jouw type, nee?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191851693
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:13 schreef Aoibhin het volgende:
Verdomme in dit nieuws heb ik echt geen zin :(
En dan komt straks ook nog Wendy van Dijk
  donderdag 5 maart 2020 @ 19:14:41 #297
483619 MMF93
Just for today.
pi_191851695
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:12 schreef Cee het volgende:
Ja joh m’n bloeddruk nog hoger opkrikken met verhalen over het gedrag van die lijer.
Ik probeer er al de hele week bewust niks van te kijken maar ik wil jeangu ook niet missen dus dan maar vingers in mn oren:{
  donderdag 5 maart 2020 @ 19:15:27 #298
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191851710
Maar dit gaat ook meer om dat spreekrecht dan om de zaak zelf.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191851718
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:13 schreef Em31 het volgende:

[..]

Oprah hmm.gif
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~The present is all there is~
pi_191851727
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:14 schreef Strani het volgende:

[..]

Niet jouw type, nee?
laat ik het zo zeggen, dit was wel nieuwe informatie voor mij. :7
pi_191851730
Ik zit ondertussen het San Marinese nieuws te kijken :)
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')