wie is afgehaakt?quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:05 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ze is op het laatste moment afgehaakt...ze durfde niet. Zo jammer. Maar we kunnen wel lekker kijken
Zeker, knap hoor en niets om je voor te schamenquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach de schat. We zijn alsnog heel trots op haar, zeg dat maar!
Ach lieverd, wat jammer maar heel begrijpelijk! Het lijkt me ook best intimiderend allemaal, met die camera’s en lampen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:05 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ze is op het laatste moment afgehaakt...ze durfde niet. Zo jammer. Maar we kunnen wel lekker kijken
Ik nu ook niet meer, in het voorstukje wel, donker lang haar en een donker spijkerjasje, maar nu zie ik haar niet meer!quote:
Wat leukquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:19 schreef Manusje_v_a het volgende:
Dochter krijgt net een kus van Matthijs omdat ze moest huilen van de zenuwen. Wat een lieve man is dat!
Sluit mij hier bij aan.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze durfde niet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:08 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik nu ook niet meer, in het voorstukje wel, donker lang haar en een donker spijkerjasje, maar nu zie ik haar niet meer!
Ik zou het niet durven hoor! Echt trots jaquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:
Hou op jij naar ventje!quote:
Awww, arme meid, maar geeft helemaal niet. Ze heeft een kus van Mattijs gehad, waar de dames hier enorm jaloers op zijnquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:05 schreef Manusje_v_a het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:10 schreef 18.32 het volgende:
[..]
Thomas Berge zit klaar bij de telefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |