twitter:Acyn twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 22:14:16Alex Azar says that scientists have developed a potential vaccine after three days https://t.co/w1xw07ZWSb reageer retweet
Godsamme. Krijgen we nou elke dag Dr Fauci te zien die het domme gelul van Trump & trawanten moet weerleggen?twitter:Acyn twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 22:20:20Fauci has to tamp down on vaccine expectations which causes the President to ask him to talk about therapeutics https://t.co/gUrOVs0l8H reageer retweet
Trump kan 3 uur vollullen, ook al is het niet inhoudelijkquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:08 schreef Ulx het volgende:
Trump gaat niet met Biden in debat. Trump weet ook wel dat hij nu zijn resultaten moet presenteren. En die zijn er niet.
Ik vind dit ook beter. Maar je bedoelt i.p.v. popular vote waarschijnlijk het systeem dat de meerderheid van een staat daarna alle stemmen van die staat krijgt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een systeem waar 2 staten de uitslag bepalen. Zoals met de popular vote.
Die gaat graag met Biden in debat, Biden heeft moeite om er bij te blijven en hij stottert en vergeet en vergist zich nog al vaak. Kortom Biden komt over als een uitgebluste man met een lichte vorm van dementie, Trump walst daar met gemak overheen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:08 schreef Ulx het volgende:
Trump gaat niet met Biden in debat. Trump weet ook wel dat hij nu zijn resultaten moet presenteren. En die zijn er niet.
En om op je twitterquote in te gaan heeft Bloomberg volgens veel meer dan 700 miljoen uitgegeven, ik las ergens 1 miljard.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:03 schreef Chivaz het volgende:
Ik denk dat Bloomberg nog niet klaar is met geld uitgeven. Zijn miljarden worden nu besteed aan de campagne van Biden, het is zaak dat Biden nu zo min mogelijk spreekt wilt hij een kans maken tegen Trump.twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 04-03-2020 om 04:23:58The biggest loser tonight, by far, is Mini Mike Bloomberg. His “political” consultants took him for a ride. $700 million washed down the drain, and he got nothing for it but the nickname Mini Mike, and the complete destruction of his reputation. Way to go Mike! reageer retweet
Laat Bloombergs geld maar rollen en bid dat de debatten niet al te zwaar zijn voor Biden en misschien is er dan een kleine kans voor Biden om president te worden.
Behalve dat moderators dat niet accepteren. En Trump moet zijn beleid verdedigen. Hij moet aangeven waarom het goed is dat mensen de ACA kwijtraken. Hij moet vertellen waarom het goed is dat superrijken een fraai in de schatkist mochten doen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Trump kan 3 uur vollullen, ook al is het niet inhoudelijk
Nee, die Sandersbase voelt zich in de steek gelaten/verraden door de partijleiding en wordt verbitterd waardoor ze als wraakmaatregel afhaken en thuis blijven. Dat gaat de Democraten nog aardig parten spelen. Omdat ze juist qua kiezeropkomst méér mensen naar de stembus hebben moeten trekken en niet minder om Trump te verslaan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:07 schreef Chivaz het volgende:
Ik ben ook benieuwd wat de supporters van Sanders gaan doen. De gevestigde orde heeft duidelijk gewonnen, is de haat voor Trump nu zo groot dat ze toch gaan stemmen ondanks het feit dat ze weinig tot niets van hun agenda terug zullen zien?
En wie word de VP van Biden? Buttigieg of Klobuchar of toch maar een progressief zoals Warren om de progressieven te paaien?
Ach, alles is beter is dan Trump. Biden heeft misschien rare fratsen, maar over het algemeen lijkt hij mij een vrij conventionele president die zich omringt met kundige adviseurs waar hij dan ook daadwerkelijk naar luistert.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:17 schreef Refragmental het volgende:
Biden?
Verheug me al op zijn nominatie
Benieuwd of de toon hier dan ook zal omslaan, want kan me goed herinneren dat me een paar keer verteld is geworden dat we Biden vooral niet serieus moeten nemen nadat weer eens het zoveelste kindersnuif filmpje opdook of hij weer eens een minuut dementerend warrige zinnen staat uit te kramen.
Het enige wartaal uitslaande figuur dat de kleedkamer van tienermeisjes binnenstruint is Trump.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:17 schreef Refragmental het volgende:
Biden?
Benieuwd of de toon hier dan ook zal omslaan, want kan me goed herinneren dat me een paar keer verteld is geworden dat we Biden vooral niet serieus moeten nemen nadat weer eens het zoveelste kindersnuif filmpje opdook of hij weer eens een minuut dementerend warrige zinnen staat uit te kramen.
Maar Trump maakt Biden natuurlijk af.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, alles is beter is dan Trump. Biden heeft misschien rare fratsen, maar over het algemeen lijkt hij mij een vrij conventionele president die zich omringt met kundige adviseurs waar hij dan ook daadwerkelijk naar luistert.
Nou zit die Sandersbase vooral gegroepeerd in staten die toch wel democratisch stemmen, die base doet er dus niet zo veel toe.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:19 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Nee, die Sandersbase voelt zich in de steek gelaten/verraden door de partijleiding en wordt verbitterd waardoor ze als wraakmaatregel afhaken en thuis blijven. Dat gaat de Democraten nog aardig parten spelen. Omdat ze juist qua kiezeropkomst méér mensen naar de stembus hebben moeten trekken en niet minder om Trump te verslaan.
Ik zie het niet gebeuren alle peilingen en ênquetes ten spijt.
Biden gaat inderdaad door het vals spelen van Trump verliezen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar Trump maakt Biden natuurlijk af.
Biden is de Hillary van 2020.
Alles is beter dan Trump totaal eens, maar Biden gaat natuurlijk niks klaarspelen tegen Trump. Snap ook niet dat de democraten zo inzetten op een kandidaat die geen jongeren aanspreekt. Ik lees hier wel eens dat de Republikeinen voornamelijk een kiezersgroep aanspreken die uitsterft. Nou volgens mij geldt hetzelfde voor de democraten. Blijkbaar zijn de meeste toch wel content met nog 4 jaar Donald.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, alles is beter is dan Trump. Biden heeft misschien rare fratsen, maar over het algemeen lijkt hij mij een vrij conventionele president die zich omringt met kundige adviseurs waar hij dan ook daadwerkelijk naar luistert.
Leek mij ook niet de sterkste kandidaat, maar we gaan het meemaken. Uiteindelijk hoeft hij natuurlijk maar een paar plekken te winnen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
De DNC heeft (onbewust) zijn handoek in de ring gegooid tegen Trump door voor een establishmentkandidaat tegen een niet-establishment kandidaat te kiezen. Juist dat was de reden voor Trump's overwinning.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waag mij niet aan voorspellingen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
De reden dat Clinton verloor was dat zij in bepaalde kringen extreem impopulair was en tot op verkiezingsdag werd achtervolgd door gezanik over haar e-mails.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:26 schreef KI1234 het volgende:
[..]
De DNC heeft (onbewust) zijn handoek in de ring gegooid tegen Trump door voor een establishmentkandidaat tegen een niet-establishment kandidaat te kiezen. Juist dat was de reden voor Trump's overwinning.
Ja maar zelfs een paar typisch democratisch stemmende staten gingen vorige keer over naar Trump, zoals PA en OH en mogelijk Michigan als ik mij goed herinner. Dat waren belangrijke schommelstaten die door Trump werden bemachtigd. In PA was de uitslag close, en voor 2016 waren ze nog blauw bij Obama.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:22 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nou zit die Sandersbase vooral gegroepeerd in staten die toch wel democratisch stemmen, die base doet er dus niet zo veel toe.
De democraten hadden geen topkandidaat. Sanders is kansloos in de swingstates, dus hem kandideren is ook geen goed idee. Wat ik jammer vind is dat de Democraten niet de afgelopen 4 jaar hebben gebruikt om iemand te zoeken die echt goed is.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Alles is beter dan Trump totaal eens, maar Biden gaat natuurlijk niks klaarspelen tegen Trump. Snap ook niet dat de democraten zo inzetten op een kandidaat die geen jongeren aanspreekt. Ik lees hier wel eens dat de Republikeinen voornamelijk een kiezersgroep aanspreken die uitsterft. Nou volgens mij geldt hetzelfde voor de democraten. Blijkbaar zijn de meeste toch wel content met nog 4 jaar Donald.
De DNC kiest de kandidaat niet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:26 schreef KI1234 het volgende:
[..]
De DNC heeft (onbewust) zijn handoek in de ring gegooid tegen Trump door voor een establishmentkandidaat tegen een niet-establishment kandidaat te kiezen. Juist dat was de reden voor Trump's overwinning.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Biden gaat inderdaad door het vals spelen van Trump verliezen.
Maar dat was bij elke kandidaat zo geweest.
Er waren op zich genoeg jonge kandidaten maar uiteindelijk beslissen de stemmers en die kozen massaal voor de oudere kandidaten. Ik had verwacht dat Kamala Harris het wat langer vol zou houden maar veel van de jongere kandidaten hadden ook problemen om aan geld te komen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:30 schreef Hanca het volgende:
[..]
De democraten hadden geen topkandidaat. Sanders is kansloos in de swingstates, dus hem kandideren is ook geen goed idee. Wat ik jammer vind is dat de Democraten niet de afgelopen 4 jaar hebben gebruikt om iemand te zoeken die echt goed is.
Dat ze nu aan komen zeilen met de verliezer van de vorige keer en iemand die het in 2008 ook al probeerde maar in de eerste staat maar 1% haalde en dus stopte, allebei al tegen de 80 jaar oud, is natuurlijk pure armoede.
Ik weet dat het in de, laten we het eufemistisch omschrijven, bijzondere kringen op internet heel normaal is om aan te nemen dat de leiding van de DNC alles bepaalt, dat alles een groot complot is en dat er drie mensen zijn die al handenwrijvend even beslissen wie de kandidaat moet worden, maar zo werkt het inderdaad niet.quote:
Ook niet zomaar iemand van het establishment, maar eentje met een enorm lange politieke carriere met heel wat misstappen, flip-flops op punten die veel Democraten nu belangrijk vinden, etc. Er is heel veel potentiele vuile was die nog buiten gehangen kan worden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:26 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ja, maar er had toch meer kunnen worden gedaan. Een beetje druk op de oude garde om niet zelf te gaan maar achter een jongere te gaan staan had bijvoorbeeld ook gekund. En zo proberen een aantal jongeren bekendheid te geven als kroonprins/koonprinses. Want dat is het probleem: iemand als Harris had gewoon te weinig naamsbekendheid. Als die al jaren zou worden gesteund door iemand uit de oude garde, profiteert ze van de bekendheid van die oudere democraat.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:33 schreef Mike het volgende:
[..]
Er waren op zich genoeg jonge kandidaten maar uiteindelijk beslissen de stemmers en die kozen massaal voor de oudere kandidaten. Ik had verwacht dat Kamala Harris het wat langer vol zou houden maar veel van de jongere kandidaten hadden ook problemen om aan geld te komen.
Tis geen complot hoor tis gewoon zo dat de leiding bepaalt. Das geen geheim. Ook als je kijkt naar de werkwijze van de (super)delegates. Die waren altijd al tegen Sanders.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik weet dat het in de, laten we het eufemistisch omschrijven, bijzondere kringen op internet heel normaal is om aan te nemen dat de leiding van de DNC alles bepaalt, dat alles een groot complot is en dat er drie mensen zijn die al handenwrijvend even beslissen wie de kandidaat moet worden, maar zo werkt het inderdaad niet.
Vier jaar Trump en de gemiddelde Amerikaan vind dat hij beter af is. Het gaat goed met de werkloosheid en buiten het Corona virus om gaat het echt niet slecht met de economie.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De reden dat Clinton verloor was dat zij in bepaalde kringen extreem impopulair was en tot op verkiezingsdag werd achtervolgd door gezanik over haar e-mails.
Desondanks verloor ze nipt van Trump (naar ik begrijp scheelde het alles bij elkaar zo'n 85.000 stemmen, verdeeld een paar staten) en won ze de popular vote met een verschil van ruim 3 miljoen stemmen.
Ik zou daarom niet weten waarom een 'establishment-kandidaat' kansloos zou zijn tegen Trump.
Voor die oudere garde is dit natuurlijk ook wel een beetje de laatste kans om nog president te kunnen worden, dus het ego zal daar ook wel in de weg zitten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, maar er had toch meer kunnen worden gedaan. Een beetje druk op de oude garde om niet zelf te gaan maar achter een jongere te gaan staan had bijvoorbeeld ook gekund. En zo proberen een aantal jongeren bekendheid te geven als kroonprins/koonprinses. Want dat is het probleem: iemand als Harris had gewoon te weinig naamsbekendheid. Als die al jaren zou worden gesteund door iemand uit de oude garde, profiteert ze van de bekendheid van die oudere democraat.
Nogmaals: die superdelegates hebben pas stemrecht in ronde 2, het is de laatste keer in 1952 geweest dat er een broken convention was. De kans dat de superdelegates stemrecht hebben was van te voren dus zeer klein.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:40 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Tis geen complot hoor tis gewoon zo dat de leiding bepaalt. Das geen geheim. Ook als je kijkt naar de werkwijze van de (super)delegates. Die waren altijd al tegen Sanders.
Met kroonprinsen loopt het alleen vaak slecht af. We hebben zelf in Nederland natuurlijk het voorbeeld van Lubbers/Brinkman. Er moet niet iemand gepusht worden, het moet organisch gaan of het werkt niet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, maar er had toch meer kunnen worden gedaan. Een beetje druk op de oude garde om niet zelf te gaan maar achter een jongere te gaan staan had bijvoorbeeld ook gekund. En zo proberen een aantal jongeren bekendheid te geven als kroonprins/koonprinses. Want dat is het probleem: iemand als Harris had gewoon te weinig naamsbekendheid. Als die al jaren zou worden gesteund door iemand uit de oude garde, profiteert ze van de bekendheid van die oudere democraat.
Ik denk dat de VP keuze van essentieel belang is, ook zal Biden een aantal standpunten moeten overnemen die de progressieven graag willen zien.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:19 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Nee, die Sandersbase voelt zich in de steek gelaten/verraden door de partijleiding en wordt verbitterd waardoor ze als wraakmaatregel afhaken en thuis blijven. Dat gaat de Democraten nog aardig parten spelen. Omdat ze juist qua kiezeropkomst méér mensen naar de stembus hebben moeten trekken en niet minder om Trump te verslaan.
Ik zie het niet gebeuren alle peilingen en ênquetes ten spijt.
Niet echt, maar het staat je vrij om dat te geloven.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:40 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Tis geen complot hoor tis gewoon zo dat de leiding bepaalt. Das geen geheim. Ook als je kijkt naar de werkwijze van de (super)delegates. Die waren altijd al tegen Sanders.
Dat vrees ik inderdaad, mensen als Sanders en Biden lijken zo toch zichzelf nog belangrijker te vinden dan Amerika en de partij. Wat mij betreft onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Voor die oudere garde is dit natuurlijk ook wel een beetje de laatste kans om nog president te kunnen worden, dus het ego zal daar ook wel in de weg zitten.
Dat idee heb ik bij Sanders veel meer dan bij Biden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:43 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat vrees ik inderdaad, mensen als Sanders en Biden lijken zo toch zichzelf nog belangrijker te vinden dan Amerika en de partij. Wat mij betreft onbegrijpelijk.
Of niet belangrijker, maar misschien ook gewoon beter. Wat als er echt geen geschikte jonge kandidaat rondloopt terwijl je zelf toch een vrij bekend politicus bent? Ga je dan jezelf opofferen om maar een jong iemand naar voren te kunnen schuiven?quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:43 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat vrees ik inderdaad, mensen als Sanders en Biden lijken zo toch zichzelf nog belangrijker te vinden dan Amerika en de partij. Wat mij betreft onbegrijpelijk.
Ondanks de economie - die de afgelopen jaren wereldwijd booming was, ook in Nederland - is Trump nog altijd extreem impopulair. Zijn approval rating ligt net iets boven de 43 procent. En dat terwijl zijn presidentschap nauwelijks is geconfronteerd met catastrofes of crises. Voor Trump is het tot dusver relatief smooth sailing geweest, waarmee hij flink heeft gemazzeld.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Vier jaar Trump en de gemiddelde Amerikaan vind dat hij beter af is. Het gaat goed met de werkloosheid en buiten het Corona virus om gaat het echt niet slecht met de economie.
Biden maakt zeker een kans tegen Trump maar zijn achilleshiel zijn duidelijk de debatten waar hij op z’n zachtst gezegd niet bepaald sterk over kwam.
Valt mee: https://insideclimatenews(...)l-clean-energy-obamaquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Klap voor het klimaat als het niet Sanders wordt.
Ik kan me niet voorstellen dat een partij die in het hele land 1000en politici heeft rondlopen, geen enkele geschikte jongere kandidaat heeft.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Of niet belangrijker, maar misschien ook gewoon beter. Wat als er echt geen geschikte jonge kandidaat rondloopt terwijl je zelf toch een vrij bekend politicus bent? Ga je dan jezelf opofferen om maar een jong iemand naar voren te kunnen schuiven?
Juist een polariserend figuur maakt meer kans zeg ik want hoe dichterbij Trump de democratische kandidaat staat hoe minder overtuigd is de dem base om te gaan stemmen. En de Trumpbase overhaal je sowieso niet om blauw te gaan stemmen. Dus polarisatie kan geen kwaad, mits tactisch aangebracht.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ook niet zomaar iemand van het establishment, maar eentje met een enorm lange politieke carriere met heel wat misstappen, flip-flops op punten die veel Democraten nu belangrijk vinden, etc. Er is heel veel potentiele vuile was die nog buiten gehangen kan worden.
Toch geef ik Biden meer kans dan Sanders, dat is echt wel een super polariserend figuur. Hij zou het beter doen als de economie tankte en er meer wanhopige arbeiders waren, maar dat is momenteel niet het geval.
Welke toon? Ik verwacht niet dat mensen hier opeens massaal fan zullen worden van Biden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:17 schreef Refragmental het volgende:
Biden?
Er zal best potentie rondlopen, maar het is nog wel een stap van potentie naar kanshebber. Van wat zich nu aan 'jongeren' kandidaat heeft gesteld vraag ik me wel af of dat nou echt betere leiders/politici zijn dan de oude garde. Er zit geen Obama tussen ofzo.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:47 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een partij die in het hele land 1000en politici heeft rondlopen, geen enkele geschikte jongere kandidaat heeft.
In de gaat het om ego's, geld, charisma, en reputatie. Een jongere, meer capabale kandidaat maakt geen kans tegen een reus van de oude stempel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het zijn juist de onafhankelijken die je moet overtuigen. En het is maar de vraag of die op een Sanders stemmen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:49 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Juist een polariserend figuur maakt meer kans zeg ik want hoe dichterbij Trump de democratische kandidaat staat hoe minder overtuigd is de dem base om te gaan stemmen. En de Trumpbase overhaal je sowieso niet om blauw te gaan stemmen. Dus polarisatie kan geen kwaad, mits tactisch aangebracht.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:17 schreef Refragmental het volgende:
Biden?
Fucking hell hahahahahatwitter:CalebJHull twitterde op woensdag 04-03-2020 om 02:26:57All Joe Biden had to do tonight is not do this and he did this https://t.co/qtanuzQqkm reageer retweet
Je moet helemaal niet proberen de base over te halen, de grootste groep stemmers in de VS zijn de independents. En die stemmen niet op een polariserend figuur, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:49 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Juist een polariserend figuur maakt meer kans zeg ik want hoe dichterbij Trump de democratische kandidaat staat hoe minder overtuigd is de dem base om te gaan stemmen. En de Trumpbase overhaal je sowieso niet om blauw te gaan stemmen. Dus polarisatie kan geen kwaad, mits tactisch aangebracht.
Iemand die een kindje een kusje wil geven, is dat het? Die moeder leek erg blij dat Biden dat deed. Sinds wanneer is een beetje aandacht geven aan een klein kind iets ergs geworden?quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]Fucking hell hahahahahatwitter:CalebJHull twitterde op woensdag 04-03-2020 om 02:26:57All Joe Biden had to do tonight is not do this and he did this https://t.co/qtanuzQqkm reageer retweet
Dit.twitter:monacharenEPPC twitterde op woensdag 04-03-2020 om 03:10:41Expecting a lot of breaking news about Burisma, Ukraine, and Hunter Biden in the next few days. reageer retweet
Ik hoop het.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:46 schreef Hanca het volgende:
[..]
Valt mee: https://insideclimatenews(...)l-clean-energy-obama
Biden heeft gewoon de Green New Deal omarmt.
Maar het blijft natuurlijk treurig om tijdens de algemene presidentsverkiezingen over de popular vote te beginnen, terwijl je bij je eigen voorverkiezingen delegates en superdelegates gebruikt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:42 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nogmaals: die superdelegates hebben pas stemrecht in ronde 2, het is de laatste keer in 1952 geweest dat er een broken convention was. De kans dat de superdelegates stemrecht hebben was van te voren dus zeer klein.
Sinds de 'Biden is een enge pedo'-meme zijn intrede heeft gedaan. Ik sluit niet uit dat we Pizzagate weer terug zien komen als Biden echt de nominatie krijgt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:55 schreef Hanca het volgende:
[..]
Iemand die een kindje een kusje wil geven, is dat het? Die moeder leek erg blij dat Biden dat deed. Sinds wanneer is een beetje aandacht geven aan een klein kind iets ergs geworden?
Nee, peilingen laten dat niet zien. En de uitslagen van vandaag ook niet. Biden lijkt meer nieuwe stemmers te hebben aangetrokken dan Sanders.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gevoelsmatig lijkt me een establishment kandidaat inderdaad een oerstomme keuze, en zou Sanders een nieuwe groep kiezers op de been kunnen brengen. Laten peilingen dit niet zien? En hoe betrouwbaar zijn die peilingen tegenwoordig?
Ach, het is nog altijd beter dan een president die suggereert dat hij z'n dochter wil neuken en door 25 vrouwen wordt beschuldigd van seksueel ongewenst gedrag.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]Fucking hell hahahahahatwitter:CalebJHull twitterde op woensdag 04-03-2020 om 02:26:57All Joe Biden had to do tonight is not do this and he did this https://t.co/qtanuzQqkm reageer retweet
Ben ik de enige die hardop zit te lachen om de tweets van Trump?twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 04-03-2020 om 04:35:16Elizabeth “Pocahontas” Warren, other than Mini Mike, was the loser of the night. She didn’t even come close to winning her home state of Massachusetts. Well, now she can just sit back with her husband and have a nice cold beer! reageer retweet
Wtf.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:53 schreef Chivaz het volgende:
Amerikaquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, het is nog altijd beter dan een president die suggereert dat hij z'n dochter wil neuken en door 25 vrouwen wordt beschuldigd van seksueel ongewenst gedrag.
Sanders is eigenlijk ook geen Democraat (als in partijlid). Alleen tijdens zijn vorige campagne was hij korte tijd lid en nu weer. Waarschijnlijk gaat hij straks weer vrolijk als independent verder.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat idee heb ik bij Sanders veel meer dan bij Biden.
Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:58 schreef Chivaz het volgende:
Ben ik de enige die hardop zit te lachen om de tweets van Trump?twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 04-03-2020 om 04:35:16Elizabeth “Pocahontas” Warren, other than Mini Mike, was the loser of the night. She didn’t even come close to winning her home state of Massachusetts. Well, now she can just sit back with her husband and have a nice cold beer! reageer retweet
Is iemand die al dertig jaar in het Congres zit establishment of niet?quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gevoelsmatig lijkt me een establishment kandidaat inderdaad een oerstomme keuze, en zou Sanders een nieuwe groep kiezers op de been kunnen brengen. Laten peilingen dit niet zien? En hoe betrouwbaar zijn die peilingen tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |