Warren wil Sanders niet eens een hand gevenquote:Op woensdag 4 maart 2020 03:57 schreef OMG het volgende:
Hopelijk dat Warren dan snel Sanders endorsed. Fuck Biden.
Biden twee keer zoveel kiesmannen dan Warren, en anderhalf maal zoveel stemmen in Massaschusetts.quote:Op woensdag 4 maart 2020 05:12 schreef L3gend het volgende:
Wow, Biden wint Massachusetts![]()
Warren vernederd in haar eigen thuisstaat
Warren en Bloomberg moeten uit de race stappen en nu kijken welke opa het beste doet
Haar carrière is voorbij en ze weet het.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:15 schreef Ulx het volgende:
Collins schijnt concerned te zijn.twitter:AdamParkhomenko twitterde op woensdag 04-03-2020 om 03:59:54Democrats just flipped a state house seat in Maine by 15 points tonight that Trump previously carried by 8 points. Terrible news for Susan Collins. reageer retweet
twitter:Acosta twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 23:59:51WH is allowing only still photos of this Coronavirus briefing. No audio or video permitted. Here is a photo of the VP as the briefing began. https://t.co/kB05s6IRvO reageer retweet
twitter:Acosta twitterde op woensdag 04-03-2020 om 00:28:43I asked Pence why the Coronavirus briefing is off camera today. He said he believes the briefing will be back on cam tomorrow. https://t.co/zUewMS69ET reageer retweet
Dafuq?twitter:Acosta twitterde op woensdag 04-03-2020 om 00:51:54The closest thing to an explanation we got as to why the Coronavirus briefing was off-camera with no-audio was when Pence said Trump was on camera a bunch today. https://t.co/8DYUTWvKer reageer retweet
Als ik alles bij elkaar optel van Super Tuesday, kom ik tot nu toe op 396 kiesmannen voor Biden en 317 voor Sanders.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:14 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, als ik het goed volg staat Biden nu zo'n 100 gedelegeerden voor. Dat is wel significant. Het was voor mij meer een reactie op de Breaking: Biden wint Texas. Leuk als je een staat wint, maar als dat maar met 1 of 2 procent verschil is schiet je daar vaak weinig mee op.
Bloomberg momenteel 15,3% in Texas, als die nog 0,4 procentpunt zakt maakt dat best een groot verschil.
Dat is coronaprotocol.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:19 schreef Idisrom het volgende:
Warren wil Sanders niet eens een hand geven
Hier houden ze het bij: https://www.theguardian.c(...)atest-delegate-countquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:30 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Als ik alles bij elkaar optel van Super Tuesday, kom ik tot nu toe op 396 kiesmannen voor Biden en 317 voor Sanders.
In Californië heeft Sanders tot nu toe 49 kiesmannen meer dan Biden. Zonder Californië was volgens mij de race bij de Democraten nu praktisch beslist
Het voordeel dat Warren en Bloomberg nu zo slecht scoren, is dat Biden of Sanders zelfstandig de meerderheid kunnen behalen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:36 schreef Hamlapjes het volgende:
Na vandaag (of ja, gisteren) lijkt het mij duidelijk dat de nominatie voor Biden binnen is. Sanders had een flinke voorsprong nodig gehad bij een contested convention, denk ik, bij een kleine voorsprong zie ik Biden gewoon genomineerd worden. Een weg naar een grote voorsprong of meerderheid voor Bernie zie ik niet meer eigenlijk, dus we zijn op weg naar Trump - Biden.
Voor Biden is Super Tuesday zo ook wel echt perfect verlopen. De strategie van de (moderates van de) DNC is zo briljant gebleken. Alles kwam zo bij elkaar voor Joe. Door een goed debat en een hele belangrijke endorsement van Clyburn kwam de landslide in SC. De daaropvolgende bounce, media-aandacht en het duidelijke kiezen van de partij voor hem, hebben hem de boost gegeven die hij nodig had. Nu krijgt hij ook de bonus van het narratief dat hij Super Tuesday heeft gewonnen, dus de vraag lijkt mij nu te worden hoe Biden de nominatie wint, niet of hij de nominatie wint.
Voor Bernie blijkt dat de base alleen niet genoeg is. Vind het zelf ergens wel jammer dat het hem niet gaat lukken, het had mij de interessantste presidentsverkiezingen opgeleverd, met twee kandidaten die toch aardig dezelfde groep kiezers proberen te targeten, zij het op heel verschillende manieren. Nu gaan we weer een race krijgen van een establishmentkandidaat tegen iemand die roept vooral tegen het establishment te zijn. De tactiek gaat hier dan toch worden om gematigde Republikeinen over te halen voor een keertje blauw te stemmen, want ik zie Biden niet per se veel meer Democratisch enthousiasme genereren dan Hillary. Al is het ook de vraag in hoeverre dat nodig is bij de Dems met Trump als president en ze toch wel komen om die gek weg te stemmen.
En dan hopen dat we over 4 jaar aan beide zijden een frisse, flink jongere kandidaat zien staan waarbij we weer eens een mooie inhoudelijke race kunnen zien (het zal wel valse hoop zijn).
Kiesmannen in Californië (en New York en nog een flink aantal staten) zeggen niets, nada, over je kansen om het presidentschap te winnen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:30 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Als ik alles bij elkaar optel van Super Tuesday, kom ik tot nu toe op 396 kiesmannen voor Biden en 317 voor Sanders.
In Californië heeft Sanders tot nu toe 49 kiesmannen meer dan Biden. Zonder Californië was volgens mij de race bij de Democraten nu praktisch beslist
Altijd nog beter dan een systeem waar 2 staten de uitslag bepalen. Zoals met de popular vote.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kiesmannen in Californië (en New York en nog een flink aantal staten) zeggen niets, nada, over je kansen om het presidentschap te winnen.
De uiteindelijk verkiezing wordt in een stuk of twaalf staten bepaald. Het systeem is zo fucked up...
Bij de popular vote zou een stemmer in Maine net zo veel waard zijn als een stemmer in Californië, dus dat is onzin.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een systeem waar 2 staten de uitslag bepalen. Zoals met de popular vote.
Bij popular vote bepalen niet twee staten de uitslag, maar de meerderheid van de bevolking.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een systeem waar 2 staten de uitslag bepalen. Zoals met de popular vote.
Hoe krijg je het weer uit je duim gezogen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik denk dat Bloomberg nog niet klaar is met geld uitgeven. Zijn miljarden worden nu besteed aan de campagne van Biden, het is zaak dat Biden nu zo min mogelijk spreekt wilt hij een kans maken tegen Trump.twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 04-03-2020 om 04:23:58The biggest loser tonight, by far, is Mini Mike Bloomberg. His “political” consultants took him for a ride. $700 million washed down the drain, and he got nothing for it but the nickname Mini Mike, and the complete destruction of his reputation. Way to go Mike! reageer retweet
Dan zie je maar weer hoe snel de ware aard naar boven komtquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:34 schreef archito het volgende:
Ik heb nog nooit een nieuwe fok user zo snel af zien glijden van 'redelijke post maar niet mijn mening' naar 'totale bullshit en niet serieus te nemen'.
twitter:Acyn twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 22:14:16Alex Azar says that scientists have developed a potential vaccine after three days https://t.co/w1xw07ZWSb reageer retweet
Godsamme. Krijgen we nou elke dag Dr Fauci te zien die het domme gelul van Trump & trawanten moet weerleggen?twitter:Acyn twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 22:20:20Fauci has to tamp down on vaccine expectations which causes the President to ask him to talk about therapeutics https://t.co/gUrOVs0l8H reageer retweet
Trump kan 3 uur vollullen, ook al is het niet inhoudelijkquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:08 schreef Ulx het volgende:
Trump gaat niet met Biden in debat. Trump weet ook wel dat hij nu zijn resultaten moet presenteren. En die zijn er niet.
Ik vind dit ook beter. Maar je bedoelt i.p.v. popular vote waarschijnlijk het systeem dat de meerderheid van een staat daarna alle stemmen van die staat krijgt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Die gaat graag met Biden in debat, Biden heeft moeite om er bij te blijven en hij stottert en vergeet en vergist zich nog al vaak. Kortom Biden komt over als een uitgebluste man met een lichte vorm van dementie, Trump walst daar met gemak overheen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:08 schreef Ulx het volgende:
Trump gaat niet met Biden in debat. Trump weet ook wel dat hij nu zijn resultaten moet presenteren. En die zijn er niet.
En om op je twitterquote in te gaan heeft Bloomberg volgens veel meer dan 700 miljoen uitgegeven, ik las ergens 1 miljard.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:03 schreef Chivaz het volgende:
Ik denk dat Bloomberg nog niet klaar is met geld uitgeven. Zijn miljarden worden nu besteed aan de campagne van Biden, het is zaak dat Biden nu zo min mogelijk spreekt wilt hij een kans maken tegen Trump.twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 04-03-2020 om 04:23:58The biggest loser tonight, by far, is Mini Mike Bloomberg. His “political” consultants took him for a ride. $700 million washed down the drain, and he got nothing for it but the nickname Mini Mike, and the complete destruction of his reputation. Way to go Mike! reageer retweet
Laat Bloombergs geld maar rollen en bid dat de debatten niet al te zwaar zijn voor Biden en misschien is er dan een kleine kans voor Biden om president te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |