En de oudere blanken dan? Waarom gaat alles volgens jou op basis van ras? Obsessie?quote:Op woensdag 4 maart 2020 03:24 schreef Tweek het volgende:
House Majority Whip Jim Clyburn said there is "no question" Pete Buttigieg's sexual orientation and views on same-sex marriage are an obstacle for the 2020 Democratic presidential hopeful obtaining support from older black voters.

Het gaat omstemen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 03:28 schreef KI1234 het volgende:
[..]
En de oudere blanken dan? Waarom gaat alles volgens jou op basis van ras? Obsessie?

Zelfs Maine kan Sanders niet winnen van Biden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 03:23 schreef L3gend het volgende:
[..]
Dat is toch wel verrassend, Sanders behaalde daar 4 jaar geleden een behoorlijke overwinning daar op Hillary. Waarschijnlijk nu Biden omdat Klobuchar invloed daar groot is

Te close in Maine nog.quote:Op woensdag 4 maart 2020 03:33 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Zelfs Maine kan Sanders niet winnen van Biden.
Edit: iets te voorbarig deze conclusie getrokken.

Een mogelijke upset in Maine werd wel door aantal experts voorspeld gezien Sanders zwakke uitslag in NH. Sanders aantrekkingskracht in ruraal Amerika lijkt minder dan 4 jaar geledenquote:Op woensdag 4 maart 2020 03:33 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Zelfs Maine kan Sanders niet winnen van Biden.
Edit: iets te voorbarig deze conclusie getrokken.
twitter:Nate_Cohn twitterde op maandag 02-03-2020 om 20:50:21If you're looking for something like a 'true' upset opportunity for Biden tomorrow, consider Maine. Sanders still favored--wouldn't be a 'true' upset opportunity otherwise. But it has the 8th oldest eligible Clinton voters, by our estimates, and NH didn't wasn't great for Sanders reageer retweet

twitter:AP_Politics twitterde op woensdag 04-03-2020 om 03:47:01BREAKING: Joe Biden wins the Democratic presidential primary in Minnesota. #APracecall at 8:45 p.m. CST. #Election2020 #MNprimary https://t.co/lGfinjTqT4 reageer retweet

En die Warren dwarsboomt Bernie juist want ze pakt die zeer belangrijke wisselstemmen van hem af. Die dus uit zullen maken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 03:54 schreef L3gend het volgende:
Mininesota naar Biden, eerste grote upset. Klobuchar heeft Biden enorm geholpentwitter:AP_Politics twitterde op woensdag 04-03-2020 om 03:47:01BREAKING: Joe Biden wins the Democratic presidential primary in Minnesota. #APracecall at 8:45 p.m. CST. #Election2020 #MNprimary https://t.co/lGfinjTqT4 reageer retweet

Want kijk als die klote Warren netjes was opgedonderd net alsAmy en Pete dan waren die stemmenquote:Op woensdag 4 maart 2020 03:54 schreef L3gend het volgende:
Mininesota naar Biden, eerste grote upset. Klobuchar heeft Biden enorm geholpentwitter:AP_Politics twitterde op woensdag 04-03-2020 om 03:47:01BREAKING: Joe Biden wins the Democratic presidential primary in Minnesota. #APracecall at 8:45 p.m. CST. #Election2020 #MNprimary https://t.co/lGfinjTqT4 reageer retweet

Dit is echt beschamend van Warren. Bijna geen staat de 15% halen en ondertussen 3e staan in haar eigen thuisstaat. Ongeloofelijk dat ze niet eerder is gestopt als iedereen dit zag aankomen. Warren kost Sanders echt veel staten en belangrjike delegatesquote:Op woensdag 4 maart 2020 03:57 schreef OMG het volgende:
Hopelijk dat Warren dan snel Sanders endorsed. Fuck Biden.

Zou het een plan zijn van het establishment waar Warren gewillig aan meedoet?quote:Op woensdag 4 maart 2020 04:01 schreef L3gend het volgende:
[..]
Dit is echt beschamend van Warren. Bijna geen staat de 15% halen en ondertussen 3e staan in haar eigen thuisstaat. Ongeloofelijk dat ze niet eerder is gestopt als iedereen dit zag aankomen. Warren kost Sanders echt veel staten en belangrjike delegates

Ken dat kanaal van een jaar of 5 of zo geleden. Beging het fout een keer op een van hun video's te klikken. Vanaf dat moment stonden ze altijd in mijn aanbevelingen, kwam er niet vanaf. Vond hun inhoud te radicaal en bizar. Heb dus via YT op not interested meermaals geklikt. Eindelijk zie ik ze nooit meer.quote:

Fok werkt weer.quote:Op woensdag 4 maart 2020 03:55 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Jij zei dat Trump was een racist niet ik. De meesten die zoiets beweren projecteren dat op de fanbase. Hiermee zeg ik niet ik daartoe hoor. Dus ik stelde je op de proef en je hebt gefaald. Je denkt werkelijk dat ik een racist ben en dus bevestig je dat vooroordeel. Gefeliciteerd, je hebt je voor schut gezet (in jouw taalgebruik, je bent dom.)

twitter:mviser twitterde op woensdag 04-03-2020 om 03:55:19Joe Biden is mopping the floor in states that he never visited, where he opened zero field offices, and where he spent next to nothing on TV. reageer retweet

Wat is de bron van die twitteraar? Is het een journalist soms?quote:Op woensdag 4 maart 2020 04:24 schreef Kijkertje het volgende:
twitter:mviser twitterde op woensdag 04-03-2020 om 03:55:19Joe Biden is mopping the floor in states that he never visited, where he opened zero field offices, and where he spent next to nothing on TV. reageer retweet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |