abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191824201
Biden?
Verheug me al op zijn nominatie :D

Benieuwd of de toon hier dan ook zal omslaan, want kan me goed herinneren dat me een paar keer verteld is geworden dat we Biden vooral niet serieus moeten nemen nadat weer eens het zoveelste kindersnuif filmpje opdook of hij weer eens een minuut dementerend warrige zinnen staat uit te kramen.
pi_191824213
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:13 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Trump kan 3 uur vollullen, ook al is het niet inhoudelijk
Behalve dat moderators dat niet accepteren. En Trump moet zijn beleid verdedigen. Hij moet aangeven waarom het goed is dat mensen de ACA kwijtraken. Hij moet vertellen waarom het goed is dat superrijken een fraai in de schatkist mochten doen.
Dat is wel anders dan vier jaar terug.

Trump gaat weigeren.
pi_191824215
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:07 schreef Chivaz het volgende:
Ik ben ook benieuwd wat de supporters van Sanders gaan doen. De gevestigde orde heeft duidelijk gewonnen, is de haat voor Trump nu zo groot dat ze toch gaan stemmen ondanks het feit dat ze weinig tot niets van hun agenda terug zullen zien?
En wie word de VP van Biden? Buttigieg of Klobuchar of toch maar een progressief zoals Warren om de progressieven te paaien?
Nee, die Sandersbase voelt zich in de steek gelaten/verraden door de partijleiding en wordt verbitterd waardoor ze als wraakmaatregel afhaken en thuis blijven. Dat gaat de Democraten nog aardig parten spelen. Omdat ze juist qua kiezeropkomst méér mensen naar de stembus hebben moeten trekken en niet minder om Trump te verslaan.

Ik zie het niet gebeuren alle peilingen en ênquetes ten spijt.
pi_191824225
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:17 schreef Refragmental het volgende:
Biden?

Benieuwd of de toon hier dan ook zal omslaan, want kan me goed herinneren dat me een paar keer verteld is geworden dat we Biden vooral niet serieus moeten nemen nadat weer eens het zoveelste kindersnuif filmpje opdook of hij weer eens een minuut dementerend warrige zinnen staat uit te kramen.
Ach, alles is beter is dan Trump. Biden heeft misschien rare fratsen, maar over het algemeen lijkt hij mij een vrij conventionele president die zich omringt met kundige adviseurs waar hij dan ook daadwerkelijk naar luistert.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191824236
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:17 schreef Refragmental het volgende:
Biden?

Het enige wartaal uitslaande figuur dat de kleedkamer van tienermeisjes binnenstruint is Trump.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 maart 2020 @ 09:21:38 #206
862 Arcee
Look closer
pi_191824249
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, alles is beter is dan Trump. Biden heeft misschien rare fratsen, maar over het algemeen lijkt hij mij een vrij conventionele president die zich omringt met kundige adviseurs waar hij dan ook daadwerkelijk naar luistert.
Maar Trump maakt Biden natuurlijk af.

Biden is de Hillary van 2020.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_191824255
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:19 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Nee, die Sandersbase voelt zich in de steek gelaten/verraden door de partijleiding en wordt verbitterd waardoor ze als wraakmaatregel afhaken en thuis blijven. Dat gaat de Democraten nog aardig parten spelen. Omdat ze juist qua kiezeropkomst méér mensen naar de stembus hebben moeten trekken en niet minder om Trump te verslaan.

Ik zie het niet gebeuren alle peilingen en ênquetes ten spijt.
Nou zit die Sandersbase vooral gegroepeerd in staten die toch wel democratisch stemmen, die base doet er dus niet zo veel toe.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_191824276
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:21 schreef Arcee het volgende:

[..]

Biden gaat inderdaad door het vals spelen van Trump verliezen.

Maar dat was bij elke kandidaat zo geweest.
pi_191824280
quote:

[..]

Alles is beter dan Trump totaal eens, maar Biden gaat natuurlijk niks klaarspelen tegen Trump. Snap ook niet dat de democraten zo inzetten op een kandidaat die geen jongeren aanspreekt. Ik lees hier wel eens dat de Republikeinen voornamelijk een kiezersgroep aanspreken die uitsterft. Nou volgens mij geldt hetzelfde voor de democraten. Blijkbaar zijn de meeste toch wel content met nog 4 jaar Donald.
pi_191824291
quote:

[..]

Leek mij ook niet de sterkste kandidaat, maar we gaan het meemaken. Uiteindelijk hoeft hij natuurlijk maar een paar plekken te winnen.

Desalniettemin zal Trump het wel weer winnen het komende jaar, maar ik denk ook niet dat Sanders bijvoorbeeld wel gewonnen zou hebben.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_191824295
Zijn jongeren thuisgebleven in Staten die Biden won?
pi_191824306
quote:

[..]

De DNC heeft (onbewust) zijn handoek in de ring gegooid tegen Trump door voor een establishmentkandidaat tegen een niet-establishment kandidaat te kiezen. Juist dat was de reden voor Trump's overwinning.
pi_191824312
quote:

[..]

Waag mij niet aan voorspellingen.

Ik lees ook al weken dat Biden wordt verpulverd door zijn Democratische tegenstrevers. We weten inmiddels dat het tegendeel waar is. Ik heb geen idee of hij Trump gaat verslaan, maar kansloos is hij zeker niet. Dat wijzen landelijke peilingen ook uit.

Er valt naar mijn idee pas echt iets zinnigs over te zeggen over zijn winkansen als hij daadwerkelijk head to head gaat met Trump.
pi_191824349
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:26 schreef KI1234 het volgende:

[..]

De DNC heeft (onbewust) zijn handoek in de ring gegooid tegen Trump door voor een establishmentkandidaat tegen een niet-establishment kandidaat te kiezen. Juist dat was de reden voor Trump's overwinning.
De reden dat Clinton verloor was dat zij in bepaalde kringen extreem impopulair was en tot op verkiezingsdag werd achtervolgd door gezanik over haar e-mails.

Desondanks verloor ze nipt van Trump (naar ik begrijp scheelde het alles bij elkaar zo'n 85.000 stemmen, verdeeld een paar staten) en won ze de popular vote met een verschil van ruim 3 miljoen stemmen.

Ik zou daarom niet weten waarom een 'establishment-kandidaat' kansloos zou zijn tegen Trump.
pi_191824361
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:22 schreef Hanca het volgende:

[..]

Nou zit die Sandersbase vooral gegroepeerd in staten die toch wel democratisch stemmen, die base doet er dus niet zo veel toe.
Ja maar zelfs een paar typisch democratisch stemmende staten gingen vorige keer over naar Trump, zoals PA en OH en mogelijk Michigan als ik mij goed herinner. Dat waren belangrijke schommelstaten die door Trump werden bemachtigd. In PA was de uitslag close, en voor 2016 waren ze nog blauw bij Obama.

De DNC heeft zich vergist door de Sandersbase heel erg te schofferen. Ze hadden zich eerlijker en aardiger tegen de Sanderskiezers moeten opstellen en hem meer kansen gegund. Laat de kiezer bepalen niet de leiding. Nu gaat dat backfiren vs Trump.
pi_191824363
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Alles is beter dan Trump totaal eens, maar Biden gaat natuurlijk niks klaarspelen tegen Trump. Snap ook niet dat de democraten zo inzetten op een kandidaat die geen jongeren aanspreekt. Ik lees hier wel eens dat de Republikeinen voornamelijk een kiezersgroep aanspreken die uitsterft. Nou volgens mij geldt hetzelfde voor de democraten. Blijkbaar zijn de meeste toch wel content met nog 4 jaar Donald.
De democraten hadden geen topkandidaat. Sanders is kansloos in de swingstates, dus hem kandideren is ook geen goed idee. Wat ik jammer vind is dat de Democraten niet de afgelopen 4 jaar hebben gebruikt om iemand te zoeken die echt goed is.

Dat ze nu aan komen zeilen met de verliezer van de vorige keer en iemand die het in 2008 ook al probeerde maar in de eerste staat maar 1% haalde en dus stopte, allebei al tegen de 80 jaar oud, is natuurlijk pure armoede.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_191824386
quote:

[..]

De DNC kiest de kandidaat niet.
  woensdag 4 maart 2020 @ 09:32:51 #218
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_191824387
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:24 schreef Ulx het volgende:

[..]

Biden gaat inderdaad door het vals spelen van Trump verliezen.

Maar dat was bij elke kandidaat zo geweest.
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') maal 10000000x
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 09:33:03 #219
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_191824394
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:30 schreef Hanca het volgende:

[..]

De democraten hadden geen topkandidaat. Sanders is kansloos in de swingstates, dus hem kandideren is ook geen goed idee. Wat ik jammer vind is dat de Democraten niet de afgelopen 4 jaar hebben gebruikt om iemand te zoeken die echt goed is.

Dat ze nu aan komen zeilen met de verliezer van de vorige keer en iemand die het in 2008 ook al probeerde maar in de eerste staat maar 1% haalde en dus stopte, allebei al tegen de 80 jaar oud, is natuurlijk pure armoede.
Er waren op zich genoeg jonge kandidaten maar uiteindelijk beslissen de stemmers en die kozen massaal voor de oudere kandidaten. Ik had verwacht dat Kamala Harris het wat langer vol zou houden maar veel van de jongere kandidaten hadden ook problemen om aan geld te komen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_191824397
De GOP heeft iemand die het in 2000 probeerde en niet haalde.
pi_191824428
quote:
7s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De DNC kiest de kandidaat niet.
Goh, denk je?
pi_191824446
Tulsi Gabbard heeft het beroerd gedaan. En dat terwijl ze zo populair was bij de GOP.
Heeft iemand een verklaring?
pi_191824458
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:35 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Goh, denk je?
Ik weet dat het in de, laten we het eufemistisch omschrijven, bijzondere kringen op internet heel normaal is om aan te nemen dat de leiding van de DNC alles bepaalt, dat alles een groot complot is en dat er drie mensen zijn die al handenwrijvend even beslissen wie de kandidaat moet worden, maar zo werkt het inderdaad niet.
  woensdag 4 maart 2020 @ 09:38:23 #224
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191824468
quote:

[..]

Ook niet zomaar iemand van het establishment, maar eentje met een enorm lange politieke carriere met heel wat misstappen, flip-flops op punten die veel Democraten nu belangrijk vinden, etc. Er is heel veel potentiele vuile was die nog buiten gehangen kan worden.

Toch geef ik Biden meer kans dan Sanders, dat is echt wel een super polariserend figuur. Hij zou het beter doen als de economie tankte en er meer wanhopige arbeiders waren, maar dat is momenteel niet het geval.
pi_191824471
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:33 schreef Mike het volgende:

[..]

Er waren op zich genoeg jonge kandidaten maar uiteindelijk beslissen de stemmers en die kozen massaal voor de oudere kandidaten. Ik had verwacht dat Kamala Harris het wat langer vol zou houden maar veel van de jongere kandidaten hadden ook problemen om aan geld te komen.
Ja, maar er had toch meer kunnen worden gedaan. Een beetje druk op de oude garde om niet zelf te gaan maar achter een jongere te gaan staan had bijvoorbeeld ook gekund. En zo proberen een aantal jongeren bekendheid te geven als kroonprins/koonprinses. Want dat is het probleem: iemand als Harris had gewoon te weinig naamsbekendheid. Als die al jaren zou worden gesteund door iemand uit de oude garde, profiteert ze van de bekendheid van die oudere democraat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')