abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191824782
Gevoelsmatig lijkt me een establishment kandidaat inderdaad een oerstomme keuze, en zou Sanders een nieuwe groep kiezers op de been kunnen brengen. Laten peilingen dit niet zien? En hoe betrouwbaar zijn die peilingen tegenwoordig?
pi_191824784
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:55 schreef Hanca het volgende:

[..]

Iemand die een kindje een kusje wil geven, is dat het? Die moeder leek erg blij dat Biden dat deed. Sinds wanneer is een beetje aandacht geven aan een klein kind iets ergs geworden?
Sinds de 'Biden is een enge pedo'-meme zijn intrede heeft gedaan. Ik sluit niet uit dat we Pizzagate weer terug zien komen als Biden echt de nominatie krijgt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_191824799
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gevoelsmatig lijkt me een establishment kandidaat inderdaad een oerstomme keuze, en zou Sanders een nieuwe groep kiezers op de been kunnen brengen. Laten peilingen dit niet zien? En hoe betrouwbaar zijn die peilingen tegenwoordig?
Nee, peilingen laten dat niet zien. En de uitslagen van vandaag ook niet. Biden lijkt meer nieuwe stemmers te hebben aangetrokken dan Sanders.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_191824811
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]

CalebJHull twitterde op woensdag 04-03-2020 om 02:26:57 All Joe Biden had to do tonight is not do this and he did this https://t.co/qtanuzQqkm reageer retweet
Fucking hell hahahahaha
Ach, het is nog altijd beter dan een president die suggereert dat hij z'n dochter wil neuken en door 25 vrouwen wordt beschuldigd van seksueel ongewenst gedrag.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191824822
realDonaldTrump twitterde op woensdag 04-03-2020 om 04:35:16 Elizabeth “Pocahontas” Warren, other than Mini Mike, was the loser of the night. She didn’t even come close to winning her home state of Massachusetts. Well, now she can just sit back with her husband and have a nice cold beer! reageer retweet
Ben ik de enige die hardop zit te lachen om de tweets van Trump?
pi_191824827
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]

CalebJHull twitterde op woensdag 04-03-2020 om 02:26:57 All Joe Biden had to do tonight is not do this and he did this https://t.co/qtanuzQqkm reageer retweet
Fucking hell hahahahaha
Wtf.
pi_191824835
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, het is nog altijd beter dan een president die suggereert dat hij z'n dochter wil neuken en door 25 vrouwen wordt beschuldigd van seksueel ongewenst gedrag.
Amerika _O_
pi_191824846
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:44 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat idee heb ik bij Sanders veel meer dan bij Biden.
Sanders is eigenlijk ook geen Democraat (als in partijlid). Alleen tijdens zijn vorige campagne was hij korte tijd lid en nu weer. Waarschijnlijk gaat hij straks weer vrolijk als independent verder.
pi_191824850
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:58 schreef Chivaz het volgende:
realDonaldTrump twitterde op woensdag 04-03-2020 om 04:35:16 Elizabeth “Pocahontas” Warren, other than Mini Mike, was the loser of the night. She didn’t even come close to winning her home state of Massachusetts. Well, now she can just sit back with her husband and have a nice cold beer! reageer retweet
Waarschijnlijk wel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_191824855
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is iemand die al dertig jaar in het Congres zit establishment of niet?

Asking for a friend.
pi_191824871
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:57 schreef Hanca het volgende:

[..]

Nee, peilingen laten dat niet zien. En de uitslagen van vandaag ook niet. Biden lijkt meer nieuwe stemmers te hebben aangetrokken dan Sanders.
Intrigerend, ik kan daar met m'n Europese hoofd niet bij. Stemmen veel mensen strategisch omdat ze denken dat hij meer kans maakt? (Dat kan ik me bijna niet voorstellen gezien de farce met Clinton.) Of vinden ze Sanders echt te extreem?
pi_191824876
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:58 schreef Chivaz het volgende:
Denk het.

Trump's humor is van het niveau 'trek aan m'n vinger'. De bijnaampjes die hij verzint zijn ook op geen enkele wijze gevat of scherp.
  woensdag 4 maart 2020 @ 10:02:43 #263
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191824878
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:08 schreef Ulx het volgende:
Trump gaat niet met Biden in debat. Trump weet ook wel dat hij nu zijn resultaten moet presenteren. En die zijn er niet.
Bovendien; Heeft hij zijn kruit al verschoten. Het zelfde trucje waar Trump succes mee had bij Hillary Clinton is mislukt. Nu staat er een presidentskandidaat tegenover een president die een impeachment aan de broek gekregen heeft.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 4 maart 2020 @ 10:03:04 #264
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191824881
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, het is nog altijd beter dan een president die suggereert dat hij z'n dochter wil neuken
Oh daar hebben we die onzin ook weer. :')

Trump heeft niets van dien aard gesuggereerd.
pi_191824891
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

Asking for a friend.
Dat is niet het meetcriterium helaas.
pi_191824896
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

Asking for a friend.
Feitelijk misschien, maar in de praktijk niet. Wilders zou ook niet als establishment kandidaat worden gezien.
  woensdag 4 maart 2020 @ 10:04:17 #267
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191824899
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:08 schreef Ulx het volgende:
Trump weet ook wel dat hij nu zijn resultaten moet presenteren. En die zijn er niet.
Nee want het land ligt er nu misschien super florrisant bij, maar dat komt ALLEMAAL door Obama natuurlijk. _O- Allemaal.
pi_191824903
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Intrigerend, ik kan daar met m'n Europese hoofd niet bij. Stemmen veel mensen strategisch omdat ze denken dat hij meer kans maakt? (Dat kan ik me bijna niet voorstellen gezien de farce met Clinton.) Of vinden ze Sanders echt te extreem?
Ze vinden denk ik Sanders echt te extreem. En Clinton wekte veel meer weerstand op dan Biden, Trump toen minder dan nu en toch won Clinton bijna. Dus op basis daarvan is Biden niet kansloos.

Wie je over moet halen zijn de kiezers die elke 4 jaar weer twijfelen tussen de Republikeinse en de Democratische kandidaat. En die win je niet met een Sanders, misschien wel met Biden.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_191824919
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:53 schreef Hanca het volgende:

[..]

Je moet helemaal niet proberen de base over te halen, de grootste groep stemmers in de VS zijn de independents. En die stemmen niet op een polariserend figuur, waarschijnlijk.
Mijn excuus maar ik bedoelde inderdaad de schommelaars en thuisblijvers. En soms valt die laatste groep in je base.
pi_191824922
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Sanders heeft in dertig jaar maar een paar wetten door het Congres gekregen. Hij heeft niet echt beleidspunten, hij heeft slogans. Ik denk dat veel mensen na vier jaar kretologie van Trump liever iets anders willen.
pi_191824963
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:03 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Oh daar hebben we die onzin ook weer. :')

Trump heeft niets van dien aard gesuggereerd.
quote:
When asked how he would react if Ivanka, a former teen model, posed for Playboy, Trump replied, "It would be really disappointing — not really — but it would depend on what's inside the magazine."

He added: "I don't think Ivanka would do that, although she does have a very nice figure. I've said if Ivanka weren't my daughter, perhaps I'd be dating her."

“Isn’t that terrible? How terrible? Is that terrible?

Donald Trump's unsettling record of comments about his daughter Ivanka
Trump is een eng mannetje.
pi_191825016
Sanders heeft geen voldoende voorsprong in Californie dat het de grote successen van Biden in vrijwel alle andere belangrijke staten teniet zou doen. Doei goeie ouwe. ;(
pi_191825051
danielahanley twitterde op woensdag 04-03-2020 om 04:06:48 It's looking like Warren may cost Bernie from winning Massachusetts, Maine, and Minnesota. Possibility even Oklahoma as well. It is depressing. #SuperTuesday #SuperTuesdayResults #supertuesday2020 https://t.co/YyKPxFTNev reageer retweet
Je kan je afvragen waarom Warren in de race is gebleven, het kan zomaar zijn dat Warren Sanders zijn nominatie heeft gekost.
pi_191825052
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:55 schreef Hanca het volgende:

[..]

Iemand die een kindje een kusje wil geven, is dat het? Die moeder leek erg blij dat Biden dat deed. Sinds wanneer is een beetje aandacht geven aan een klein kind iets ergs geworden?
^O^
pi_191825065
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:12 schreef KI1234 het volgende:
Sanders heeft geen voldoende voorsprong in Californie dat het de grote successen van Biden in vrijwel alle andere belangrijke staten teniet zou doen. Doei goeie ouwe. ;(
Ik ben benieuwd of Sanders de kansen van Biden gaat proberen te slopen, net zoals hij bij HRC flikte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')