Sinds de 'Biden is een enge pedo'-meme zijn intrede heeft gedaan. Ik sluit niet uit dat we Pizzagate weer terug zien komen als Biden echt de nominatie krijgt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:55 schreef Hanca het volgende:
[..]
Iemand die een kindje een kusje wil geven, is dat het? Die moeder leek erg blij dat Biden dat deed. Sinds wanneer is een beetje aandacht geven aan een klein kind iets ergs geworden?
Nee, peilingen laten dat niet zien. En de uitslagen van vandaag ook niet. Biden lijkt meer nieuwe stemmers te hebben aangetrokken dan Sanders.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gevoelsmatig lijkt me een establishment kandidaat inderdaad een oerstomme keuze, en zou Sanders een nieuwe groep kiezers op de been kunnen brengen. Laten peilingen dit niet zien? En hoe betrouwbaar zijn die peilingen tegenwoordig?
Ach, het is nog altijd beter dan een president die suggereert dat hij z'n dochter wil neuken en door 25 vrouwen wordt beschuldigd van seksueel ongewenst gedrag.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]Fucking hell hahahahahatwitter:CalebJHull twitterde op woensdag 04-03-2020 om 02:26:57All Joe Biden had to do tonight is not do this and he did this https://t.co/qtanuzQqkm reageer retweet
Ben ik de enige die hardop zit te lachen om de tweets van Trump?twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 04-03-2020 om 04:35:16Elizabeth “Pocahontas” Warren, other than Mini Mike, was the loser of the night. She didn’t even come close to winning her home state of Massachusetts. Well, now she can just sit back with her husband and have a nice cold beer! reageer retweet
Wtf.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]Fucking hell hahahahahatwitter:CalebJHull twitterde op woensdag 04-03-2020 om 02:26:57All Joe Biden had to do tonight is not do this and he did this https://t.co/qtanuzQqkm reageer retweet
Amerikaquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, het is nog altijd beter dan een president die suggereert dat hij z'n dochter wil neuken en door 25 vrouwen wordt beschuldigd van seksueel ongewenst gedrag.
Sanders is eigenlijk ook geen Democraat (als in partijlid). Alleen tijdens zijn vorige campagne was hij korte tijd lid en nu weer. Waarschijnlijk gaat hij straks weer vrolijk als independent verder.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat idee heb ik bij Sanders veel meer dan bij Biden.
Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:58 schreef Chivaz het volgende:
Ben ik de enige die hardop zit te lachen om de tweets van Trump?twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 04-03-2020 om 04:35:16Elizabeth “Pocahontas” Warren, other than Mini Mike, was the loser of the night. She didn’t even come close to winning her home state of Massachusetts. Well, now she can just sit back with her husband and have a nice cold beer! reageer retweet
Is iemand die al dertig jaar in het Congres zit establishment of niet?quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gevoelsmatig lijkt me een establishment kandidaat inderdaad een oerstomme keuze, en zou Sanders een nieuwe groep kiezers op de been kunnen brengen. Laten peilingen dit niet zien? En hoe betrouwbaar zijn die peilingen tegenwoordig?
Intrigerend, ik kan daar met m'n Europese hoofd niet bij. Stemmen veel mensen strategisch omdat ze denken dat hij meer kans maakt? (Dat kan ik me bijna niet voorstellen gezien de farce met Clinton.) Of vinden ze Sanders echt te extreem?quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, peilingen laten dat niet zien. En de uitslagen van vandaag ook niet. Biden lijkt meer nieuwe stemmers te hebben aangetrokken dan Sanders.
Denk het.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:58 schreef Chivaz het volgende:
Bovendien; Heeft hij zijn kruit al verschoten. Het zelfde trucje waar Trump succes mee had bij Hillary Clinton is mislukt. Nu staat er een presidentskandidaat tegenover een president die een impeachment aan de broek gekregen heeft.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:08 schreef Ulx het volgende:
Trump gaat niet met Biden in debat. Trump weet ook wel dat hij nu zijn resultaten moet presenteren. En die zijn er niet.
Oh daar hebben we die onzin ook weer.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, het is nog altijd beter dan een president die suggereert dat hij z'n dochter wil neuken
Dat is niet het meetcriterium helaas.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Is iemand die al dertig jaar in het Congres zit establishment of niet?
Asking for a friend.
Feitelijk misschien, maar in de praktijk niet. Wilders zou ook niet als establishment kandidaat worden gezien.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Is iemand die al dertig jaar in het Congres zit establishment of niet?
Asking for a friend.
Nee want het land ligt er nu misschien super florrisant bij, maar dat komt ALLEMAAL door Obama natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:08 schreef Ulx het volgende:
Trump weet ook wel dat hij nu zijn resultaten moet presenteren. En die zijn er niet.
Ze vinden denk ik Sanders echt te extreem. En Clinton wekte veel meer weerstand op dan Biden, Trump toen minder dan nu en toch won Clinton bijna. Dus op basis daarvan is Biden niet kansloos.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Intrigerend, ik kan daar met m'n Europese hoofd niet bij. Stemmen veel mensen strategisch omdat ze denken dat hij meer kans maakt? (Dat kan ik me bijna niet voorstellen gezien de farce met Clinton.) Of vinden ze Sanders echt te extreem?
Mijn excuus maar ik bedoelde inderdaad de schommelaars en thuisblijvers. En soms valt die laatste groep in je base.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:53 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je moet helemaal niet proberen de base over te halen, de grootste groep stemmers in de VS zijn de independents. En die stemmen niet op een polariserend figuur, waarschijnlijk.
Sanders heeft in dertig jaar maar een paar wetten door het Congres gekregen. Hij heeft niet echt beleidspunten, hij heeft slogans. Ik denk dat veel mensen na vier jaar kretologie van Trump liever iets anders willen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Intrigerend, ik kan daar met m'n Europese hoofd niet bij. Stemmen veel mensen strategisch omdat ze denken dat hij meer kans maakt? (Dat kan ik me bijna niet voorstellen gezien de farce met Clinton.) Of vinden ze Sanders echt te extreem?
quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:03 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Oh daar hebben we die onzin ook weer.
Trump heeft niets van dien aard gesuggereerd.
Trump is een eng mannetje.quote:When asked how he would react if Ivanka, a former teen model, posed for Playboy, Trump replied, "It would be really disappointing — not really — but it would depend on what's inside the magazine."
He added: "I don't think Ivanka would do that, although she does have a very nice figure. I've said if Ivanka weren't my daughter, perhaps I'd be dating her."
“Isn’t that terrible? How terrible? Is that terrible?
Donald Trump's unsettling record of comments about his daughter Ivanka
Je kan je afvragen waarom Warren in de race is gebleven, het kan zomaar zijn dat Warren Sanders zijn nominatie heeft gekost.twitter:danielahanley twitterde op woensdag 04-03-2020 om 04:06:48It's looking like Warren may cost Bernie from winning Massachusetts, Maine, and Minnesota. Possibility even Oklahoma as well. It is depressing. #SuperTuesday #SuperTuesdayResults #supertuesday2020 https://t.co/YyKPxFTNev reageer retweet
quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:55 schreef Hanca het volgende:
[..]
Iemand die een kindje een kusje wil geven, is dat het? Die moeder leek erg blij dat Biden dat deed. Sinds wanneer is een beetje aandacht geven aan een klein kind iets ergs geworden?
Ik ben benieuwd of Sanders de kansen van Biden gaat proberen te slopen, net zoals hij bij HRC flikte.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:12 schreef KI1234 het volgende:
Sanders heeft geen voldoende voorsprong in Californie dat het de grote successen van Biden in vrijwel alle andere belangrijke staten teniet zou doen. Doei goeie ouwe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |