Allen voor kettlebells, kettlebells voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Nee nee doe ik ook niet, maar snap hem wel hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:29 schreef Faux. het volgende:
Je mag best iets zeggen hoor. Maar vanuit ons zal er geen commentaar zijn. Immers, bans worden niet besproken helaas.
Eens. We geven echt genoeg waarschuwingen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:31 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee nee doe ik ook niet, maar snap hem wel hoor.
Jammer dat het (weer) zo ver moest komen.
Ik moest echt naar bed en heb het "met enige tegenzin" verwijderd zonder discussie erover los te maken... Maar nu heb ik tijdquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:39 schreef Faux. het volgende:
We doen niet aan UI’s in OP’s. Of ik haal ze eruit, of TS.
Flippie doet weer raarquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:25 schreef FlippingCoin het volgende:
sinds wanneer mag mijn mooie UI niet meer in de OP?
Het werkt niet. En dus stoppen we ermee. We hebben als mods geen zin om steeds in te grijpen op die OP. Het voegt imo ook niks toe, OP’s in de UI’squote:Op woensdag 4 maart 2020 17:04 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik moest echt naar bed en heb het "met enige tegenzin" verwijderd zonder discussie erover los te maken... Maar nu heb ik tijd....
Vertel... Waarom...
Superworm had opgelegd "afgesproken" OP niets aan veranderen alleen onderin mag je eigen plaatjes/filmpjes plaatsen.
Dit waren de plaatjes die ik als TS daar wilde hebben.
In mijn beleving niets tot weinig mis mee in lopende afspraak voor DTS.
dat.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het werkt niet. En dus stoppen we ermee. We hebben als mods geen zin om steeds in te grijpen op die OP. Het voegt imo ook niks toe, OP’s in de UI’s
UI's in de OP's ook niet trouwens.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het werkt niet. En dus stoppen we ermee. We hebben als mods geen zin om steeds in te grijpen op die OP. Het voegt imo ook niks toe, OP’s in de UI’s
quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
UI's in de OP's ook niet trouwens.
Ja dat iddquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
UI's in de OP's ook niet trouwens.
Als twee ruziënde mensen uit elkaar gehaald worden en daarna de orde hersteld wordt, mogen de popcorngifjes thuisblijven.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
Popcorn gifs weghalen![]()
![]()
!!!!!!!!!!! zijn jullie zo snel uitgedaagd. Mag ook niks meer he stelletje patathoofden
Humor kan ik altijd waarderen, maar wat hierboven ook al staat: als ik bezig ben met DTS weer in rustig vaarwater te krijgen dan helpen al die gifjes niet.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:56 schreef R-woud93 het volgende:
Die verwijderen![]()
Beetje humor niet kunnen waarderen
Prima, post ik 'm morgen weerquote:Op zondag 8 maart 2020 23:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
Humor kan ik altijd waarderen, maar wat hierboven ook al staat: als ik bezig ben met DTS weer in rustig vaarwater te krijgen dan helpen al die gifjes niet.
Fine by me. Heb niks tegen gifjes, maar als ik je vraag ermee te stoppen omdat ik wil vegen en de rust terug wil, dan snap je hopelijk waarom je posts weg gaan als je elke minuut alsnog hetzelfde gifje gaat posten.quote:
Ik snap dat prima makker, ik denk alleen dat ik de enige ben die hier de lol van inziet.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:01 schreef Faux. het volgende:
[..]
Fine by me. Heb niks tegen gifjes, maar als ik je vraag ermee te stoppen omdat ik wil vegen en de rust terug wil, dan snap je hopelijk waarom je posts weg gaan als je elke minuut alsnog hetzelfde gifje gaat posten.
Het is soms gewoon het verstandigst om te luisteren naar de moderatie. We hebben vaak goede redenen als we vragen te stoppen aan iemand. Niet omdat we geen humor hebben of omdat we graag agentje spelen, maar omdat het best een hoop klikken is als er een relletje is in zo'n snellopende reeks als DTS. Als er dan ook nog twee man olie op het vuur gaat gooien is dat gewoon wat onhandig en onnodig allemaal.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik snap dat prima makker, ik denk alleen dat ik de enige ben die hier de lol van inziet.
Maar ben al gestopt, je kunt rustig gaan slapen
quote:Op maandag 9 maart 2020 00:09 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het is soms gewoon het verstandigst om te luisteren naar de moderatie. We hebben vaak goede redenen als we vragen te stoppen aan iemand. Niet omdat we geen humor hebben of omdat we graag agentje spelen, maar omdat het best een hoop klikken is als er een relletje is in zo'n snellopende reeks als DTS. Als er dan ook nog twee man olie op het vuur gaat gooien is dat gewoon wat onhandig en onnodig allemaal.
En ja ik ga maar eens lekker slapen
Staat weer een ui in de OP.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee. Ik zal em weghalen.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:44 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Staat weer een ui in de OP.
Kunnen ze allemaal weer terug?
Hij is al weggehaald door de mod die hem erin heeft gezet.quote:
Waarom zou jequote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:36 schreef phoenyx het volgende:
Mogen we Braddie ook op wat meerdere topics promoten?
Over braddie mag je niet eens praten en zeker geen filmpjes van posten.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:36 schreef phoenyx het volgende:
Een topic is genoeg tochquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:36 schreef phoenyx het volgende:
Het is hier dan ook niet de grote Braddie-showquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:24 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Gezien het aantal mensen die kijken is dat niet genoeg.
Nee maar dat zou het wel kunnen zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is hier dan ook niet de grote Braddie-show
Ik begrijp dat je je soulmate wat betreft beperking gevonden hebt maar daar zit niet iedereen op te wachtenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:35 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nee maar dat zou het wel kunnen zijn.
Hoeft ook niet iedereen te zijn. Gewoon de minder zure mensen voldoen prima.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je je soulmate wat betreft beperking gevonden hebt maar daar zit niet iedereen op te wachten
Kan je desktopweergave inschakelen en ze zo blokkeren?quote:Op donderdag 2 april 2020 11:22 schreef Jippie68 het volgende:
Kan je op tablet (Android) ook DM's blokken van een bepaalde user?
Heb vannacht 2 DM's doorgestuurd naar @:SuperwormJim omdat je (voor zover ik weet) geen TR kan zetten op een DM die je ontvangt.
Ik kan desktopweergave inschakelen maar zou niet weten waar ik een user kan blokken voor DM. Zal eens neuzen bij instellingen, zal het laten weten of het luktquote:Op donderdag 2 april 2020 11:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
Kan je desktopweergave inschakelen en ze zo blokkeren?
Ik weet dat ook niet heel zeker om eerlijk te zijn. Stuur mij eens een DM?quote:Op donderdag 2 april 2020 11:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik kan desktopweergave inschakelen maar zou niet weten waar ik een user kan blokken voor DM. Zal eens neuzen bij instellingen, zal het laten weten of het lukt
Ik heb je de DM's doorgestuurd.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:31 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik weet dat ook niet heel zeker om eerlijk te zijn. Stuur mij eens een DM?
Ik heb geen DM ontvangen. Heb je mn gebruikersnaam goed gespeld?quote:Op donderdag 2 april 2020 11:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik heb je de DM's doorgestuurd.
Kan geen instellingen vinden bij DM of moet ik die user in zijn geheel blokkeren?
Sorry, zal het nog een keer doenquote:Op donderdag 2 april 2020 11:43 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik heb geen DM ontvangen. Heb je mn gebruikersnaam goed gespeld?
Thanks. Je kan users blokkeren door het verbodsbord linksonder in de DM aan te klikken.quote:
Ik zie er geen in DM in desktopweergave , zie dat wel bij PM. Zal je een screenshot sturenquote:Op donderdag 2 april 2020 11:47 schreef Faux. het volgende:
[..]
Thanks. Je kan users blokkeren door het verbodsbord linksonder in de DM aan te klikken.
Ik kan het ook niet meer vinden. Er stond idd altijd een verbodsbordje in het bericht wat je dan krijgt. Maar is weg nu.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik zie er geen in DM in desktopweergave , zie dat wel bij PM. Zal je een screenshot sturen
Klopt. Ik heb de DM's én de TR's in beide topics gelezen en er ook iets mee gedaan. We houden alles in de gaten. Blijf vooral TR's (voor zover ze inderdaad nodig zijn) te plaatsen, dat voorziet ons mods alleen maar van informatie.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:22 schreef Jippie68 het volgende:
Kan je op tablet (Android) ook DM's blokken van een bepaalde user?
Heb vannacht 2 DM's doorgestuurd naar @:SuperwormJim omdat je (voor zover ik weet) geen TR kan zetten op een DM die je ontvangt.
Staat er nog wel, maar een stuk kleiner.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:39 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet meer vinden. Er stond idd altijd een verbodsbordje in het bericht wat je dan krijgt. Maar is weg nu.
[ afbeelding ]
Oja, ik zit verkeerd te kijken idd.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:23 schreef Faux. het volgende:
[..]
Staat er nog wel, maar een stuk kleiner.
Alleen bij een nieuwe DM toch? Of ook bij al 'geopende' DM's?quote:Op donderdag 2 april 2020 13:25 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Oja, ik zit verkeerd te kijken idd.Bij dm staat het wel.
Zolang je ze hier hebt staan zeg maar. Linksonder zit dan dat stopbordje.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Alleen bij een nieuwe DM toch? Of ook bij al 'geopende' DM's?
Nee de oorspronkelijke TS, Braddiequote:
quote:
Als-ie weer door wil gaan wil ik em best weer open gooien hoorquote:Op vrijdag 10 april 2020 08:20 schreef Rectum het volgende:
[..]![]()
Gooien jullie het ook weer open op verzoek van Braddie? Dan kunnen we aan het eind van de ochtend weer posten.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 08:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
Als-ie weer door wil gaan wil ik em best weer open gooien hoor
Top! Komop Bradge!!!quote:Op vrijdag 10 april 2020 08:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
Als-ie weer door wil gaan wil ik em best weer open gooien hoor
In contact staan met DannyGod. Fokker89Godquote:Op vrijdag 10 april 2020 12:05 schreef F0kker89 het volgende:
@:superwormjim Ik kan natuurlijk nog niet DM'en
Misschien even Danny vragen, daar heb ik vannacht al contact mee gehad over dit voorval.
Kom zo met reactiequote:Op vrijdag 10 april 2020 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
Wat is dit nou, snap jullie niet, want jullie willen het wel weten. Alleen ik mag alleen dingen aannemen van wat jullie hier zeggen? Wil ik dan laten zien wat het is, dan mag ik in FB weer zijn of krijg een ban. Nou hier heb je het?
Het totale verkeersongeval van kree.
Klaar daarom zeg ik doe ermee wat je wil want wil van het gezeik afzij dat ik de complete straat in puin reed ofzo. Maargoed lol. We houden erover op, doe het maar via dm die meer wil weten of het terecht is en schade 600 daarvoor is nog een twijfel maar nog niks over gehoord want er moest nog een schade expert geraadpleegd worden, nadat de tegen partij een handige neef had die dit even op 600 schatte nl.
Niet eens meer zo over gedacht, zal mijn werkgever eens vragen nl want ging vanaf daar vanaf hem. Maar ik heb het ook nagevraagd nl en het kan wel. Maar het is gelijk wel aan de onwijs hoge kant voor zover ik weet.
Nee. Dat kan niet.quote:Op zondag 19 april 2020 12:26 schreef Elan het volgende:
Kunnen de haters uit het BradgeTV topic geweerd worden? Wat hebben die mensen daar überhaupt te zoeken?
Ok jammer.quote:Op zondag 19 april 2020 12:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee. Dat kan niet.
Maar zoals je ziet in het topic, wordt hun aanwezigheid dringend afgeraden.
Anders quote je ook even wat reacties van jou uit VBL? Of ben je daar niet aan het bashen?quote:Op zondag 19 april 2020 12:26 schreef Elan het volgende:
Kunnen de haters uit het BradgeTV topic geweerd worden? Wat hebben die mensen daar überhaupt te zoeken?
Na wat goedbedoelde adviezen had ik vorige week al een FA in m'n DM hangen, en die gasten zoals Fok-it en Welvaart gaan maar door met bashen.
VBL SC ja, bewust niet in het BradgeTV-topic.quote:Op zondag 19 april 2020 12:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anders quote je ook even wat reacties van jou uit VBL? Of ben je daar niet aan het bashen?
Het gaat erom dat je een hypocriete lul bent Elanquote:Op zondag 19 april 2020 12:33 schreef Elan het volgende:
[..]
VBL ja, bewust niet in het BradgeTV-topic.
Jij blijft maar doorzeiken, volgens mij weten we inmiddels wel hoe je over zijn vraatzucht denkt?
Ah we gaan weer op de persoonlijke tour. Je gaat voorbij aan het hele punt.Als het je allemaal niet zint post je daar toch gewoon lekker niet daar? Waarom moet je per se lopen zuigen en het topic verkloten ?quote:Op zondag 19 april 2020 12:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je een hypocriete lul bent Elan
Ik WEET van mezelf dat ik af en toe op hem aan het zuigen ben. Maar in tegenstelling tot jou verandert mijn manier van praten over/tegen hem niet. Jij geeft hem een gevoel dat je hem support terwijl je hem ergens anders afvalt (lolol)
Vind ik persoonlijk minder smakelijk, maar wie ben ik
Fok-it geeft letterlijk doe dat hij het regelmatig doet puur om te zuigen, dat is toch niet chill man?quote:Op zondag 19 april 2020 12:38 schreef Faux. het volgende:
Ik sluit me aan bij SwJ. We kunnen mensen niet de mond snoeren op een discussieforum - tenzij ze echt aan het zuigen zijn. Dus daarom zeg ik nog maar een keer, blijf lekker uit dat topic als je het niet zint. Dat scheelt iedereen zoveel ergernis/gezeik/TR’s/etc.
Daar wordt ook op gemodereerd vanaf nu, als het echt zuigen is.quote:Op zondag 19 april 2020 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Fok-it geeft letterlijk doe dat hij het regelmatig l doet puur om te zuigen, dat is toch niet chill man?
Ik geef het tenminste toe jaquote:Op zondag 19 april 2020 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Fok-it geeft letterlijk doe dat hij het regelmatig doet puur om te zuigen, dat is toch niet chill man?
In de VBL SC plagen we graag mensen, je weet zelf dondersgoed hoe het er daar aan toe gaat. Daar is dus niks achterbaks aan. Helemaal aangezien Bradge daar gewoon meeleest en zelfs meepost.quote:Op zondag 19 april 2020 12:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geef het tenminste toe ja
Jij loopt hem achterbaks vriendelijk te behandelen en hem ergens anders belachelijk te maken![]()
.
Ben benieuwd hoe daar over gedacht wordt door de modjes?
Fok hanteert het beleid dat je slechts 1 keer je mening mag geven?quote:Op maandag 20 april 2020 15:15 schreef Faux. het volgende:
Je post is verwijderd omdat je al eerder je mening vrij duidelijk gemaakt had, en omdat je wmb te ver gaat door anderen verantwoordelijk te houden voor iemands eventuele overlijden, en omdat we niet van iedereen uitgebreid zijn financiële situatie of uitkeringen gaan bespreken. Als we proberen dat topic weer een beetje op de rails te krijgen, gaan zulke posts dus de prullenbak is, zeker als ze al in gelijke strekking eerder zijn gepost.
FOK! hanteert een beleid waarin we als mods een topic in goede banen proberen te leiden, en daarin dus de vrijheid hebben posts te bewerken of te verwijderen. Je hebt je mening al eerder gegeven. Als je daarna bij gebrek aan reacties het nog eens gaat geven en er nog een flinke schep bovenop doet, en in die post over de lijn gaat, dan gaat ie dus weg. Dat is lang niet zo heftig als het klinkt overigens, een verwijderde post is niets meer dan dat: een verwijderde post.quote:Op maandag 20 april 2020 15:23 schreef diadakan het volgende:
[..]
Fok hanteert het beleid dat je slechts 1 keer je mening mag geven?
Mensen die geld doneren supporteren toch het gedrag van Braddie, dan zijn zijn daar toch verantwoordelijk voor?. Als ik iemand met zelfmoordneigingen voorzie van allemaal pilletjes dan en ik mede verantwoordelijk voor het overlijden van zon iemand... dat zelfde gaat ook hierop.. En ja dat is hard, maar wel de waarheid, en daar staat de rechter ook achter. Maar jij denk dat deleten van de waarheid een betere optie is... verstandig.
Ik bespreek toch ook niet uitgebreid de financiele situatie van braddie. Ik geef aan dat de mensen die doneren verkeerd bezig zijn... en concludeerd dat er mensen zijn met een wajong uitkering die het om waat voor reden dan ook best breed hebben (haha) want voor mij aangeeft datde uitkeringen wel wat omlaag mogen.
Bedankt voor je reacties...quote:Op maandag 20 april 2020 15:36 schreef Faux. het volgende:
Mijn tip zoals ook in de topicpointer staat: ga iets doen waar je wel vrolijk van wordt.
Maar dat is dus het lastige. We zijn niet z’n ouders. We gaan niet op een stoel zitten waarin we op die manier Bradge gaan vertellen wat ie wel en niet mag doen, en of ie wel of niet gewond is. Dat topic is om die filmpjes te bespreken, niet om zo diep op iemands persoonlijke leven in te gaanquote:Op maandag 20 april 2020 15:39 schreef diadakan het volgende:
[..]
Bedankt voor je reacties...
Ik ben het niet eens met je laatste zin. Weglopen bij iemand die gewond is en hulp nodig heeft is laf!
Ik stop de discussie want je houd bewust een bord voor je kop.quote:Op maandag 20 april 2020 15:43 schreef Faux. het volgende:
[..]
Maar dat is dus het lastige. We zijn niet z’n ouders. We gaan niet op een stoel zitten waarin we op die manier Bradge gaan vertellen wat ie wel en niet mag doen, en of ie wel of niet gewond is. Dat topic is om die filmpjes te bespreken, niet om zo diep op iemands persoonlijke leven in te gaan
Waarvan aktequote:Op maandag 20 april 2020 15:48 schreef diadakan het volgende:
[..]
Ik stop de discussie want je houd bewust een bord voor je kop.
Je mag alleen wat van iemands gerdag zeggen als je zn ouder bent?
Ik bespreek zijn filmpjes. Ik zie dat die kerel dagen achtereenvolgens rotzooi haalt...
Maar klaar, ook jij bent bent, zeker als mod, mede verantwoordelijk voor het bieden van een podium voor braddie. En daarmee ben jij mede verantwoordelijk voor een mogelijke vroege dood van hem.
Hij heeft wel een beetje gelijk. Maar dat geldt voor alle mods en admins hier. Er zijn nou eenmaal users bij waar je dingen voor moet beslissen voordat ze dat zelf doen. Maar in bescherming nemen heb ik al vaker gebruikt als kloppende term, maar dat is kennelijk erg gevoelig ofzo.quote:
Normaal gesproken niet. Wel als diegene al jarenlang punt van onderwerp is op een grote community als deze. Hebben jullie niet hetzelfde met een Tong gedaan?quote:Op maandag 20 april 2020 15:43 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat topic is om die filmpjes te bespreken, niet om zo diep op iemands persoonlijke leven in te gaan
Maar dat vind ik wat lastig, dat wij hier als een volksrechtbank gaan beslissen wie wel of niet in bescherming tegen zichzelf moeten worden genomen. Mocht je daar echt serieus ik zijn, dan verwijs ik je door naar mijn donkerblauwe of rode bazen.quote:Op maandag 20 april 2020 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk. Maar dat geldt voor alle mods en admins hier. Er zijn nou eenmaal users bij waar je dingen voor moet beslissen voordat ze dat zelf doen. Maar in bescherming nemen heb ik al vaker gebruikt als kloppende term, maar dat is kennelijk erg gevoelig ofzo.
Die zat keer op keer de regels te overtreden. En verder gaan we die ban niet bespreken, anders doe ik dat zelf ook.quote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet. Wel als diegene al jarenlang punt van onderwerp is op een grote community als deze. Hebben jullie niet hetzelfde met een Tong gedaan?
Heeft niks met volksrechtbank te maken. Is gewoon inschatting maken wanneer iets te ver gaat. Want ik maakte wel een cru grapje gister dat hij zijn eerste infarct binnenkort kan gaan streamen maar dat is natuurlijk geen onrealistisch toekomstbeeld. Lijkt me toch niet dat je als forum dan zegt joh: Dat hebben wij maar even gefaciliteerd de afgelopen jaren.quote:Op maandag 20 april 2020 16:45 schreef Faux. het volgende:
[..]
Maar dat vind ik wat lastig, dat wij hier als een volksrechtbank gaan beslissen wie wel of niet in bescherming tegen zichzelf moeten worden genomen. Mocht je daar echt serieus ik zijn, dan verwijs ik je door naar mijn donkerblauwe of rode bazen.
[..]
Die zat keer op keer de regels te overtreden. En verder gaan we die ban niet bespreken, anders doe ik dat zelf ook.
Ik snap je punt, geloof me. Maar ik weet niet of wij de beslissing kunnen maken of iemand wel of niet beschermd moet worden. Dat bedoel ik met volksrechtbank. Anders zitten we straks half FOK! hier te ‘berechten’. Dat is ook niet praktisch.quote:Op maandag 20 april 2020 16:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft niks met volksrechtbank te maken. Is gewoon inschatting maken wanneer iets te ver gaat. Want ik maakte wel een cru grapje gister dat hij zijn eerste infarct binnenkort kan gaan streamen maar dat is natuurlijk geen onrealistisch toekomstbeeld. Lijkt me toch niet dat je als forum dan zegt joh: Dat hebben wij maar even gefaciliteerd de afgelopen jaren.
Wat?quote:Op maandag 20 april 2020 16:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft niks met volksrechtbank te maken. Is gewoon inschatting maken wanneer iets te ver gaat. Want ik maakte wel een cru grapje gister dat hij zijn eerste infarct binnenkort kan gaan streamen maar dat is natuurlijk geen onrealistisch toekomstbeeld. Lijkt me toch niet dat je als forum dan zegt joh: Dat hebben wij maar even gefaciliteerd de afgelopen jaren.
Die opmerking maakte ik gister al voor jou in zijn topic. Zoek maar na. Waarom denk je dat ik jou daarop wees in de ONZ-SC?quote:Op maandag 20 april 2020 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat?
Dat grapje van dat infarct maakte ik in VBL gisteren, daar viel je me op aan hier als onacceptabel. En nu maakte je het zelf ook? Meen je dit serieus?
Ga lekker via dm/pm verder.quote:Op maandag 20 april 2020 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die opmerking maakte ik gister al voor jou in zijn topic. Zoek maar na. Waarom denk je dat ik jou daarop wees in de ONZ-SC?
Hallo, dit is geen POLquote:Op maandag 20 april 2020 17:10 schreef diadakan het volgende:
Daarmee zorgen jullie ervoor dat iedere kritische noot in de kiem wordt geschmoord.
Ja dat ben ik grapjas. Ik heb je ge-DM’d. Probeer eens te begrijpen dat als posts van je verdwijnen je dan niet moord en brand moet gaan roepen in dat topic. En zeker niet op de manier waarop jij het deed.quote:Op maandag 20 april 2020 23:51 schreef phoenyx het volgende:
Kan iemand kijken naar het gedrag van superwormjim weer? Ik weet niet in welke mate jullie alles kunnen zien wat er gaande is maar hij verwijdert gewoon weer wat hem uitkomt voor de zoveelste keer
Voor zulke verhalen moet je echt een plakkerig opschrijfboekje kopen hoorquote:Op maandag 20 april 2020 20:54 schreef Superdonald het volgende:
@:mods waarom is mijn fantasie over Braddie die @:missyozilla neukt verwijderd?
Grapjas. Als ik zoiets zou posten zou ik al gebanned worden. Lees gewoon eens wat er gebeurt in plaats van op deze manier het telkens maar op te nemen voor anderen en zelfs zo te zijn als henquote:Op maandag 20 april 2020 23:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja dat ben ik grapjas. Ik heb je ge-DM’d. Probeer eens te begrijpen dat als posts van je verdwijnen je dan niet moord en brand moet gaan roepen in dat topic. En zeker niet op de manier waarop jij het deed.
Allemaal aannames. Je vertrouwt er maar op dat we het werk dat je niet ziet goed doen. Veel te makkelijk om zelf te kort door te bocht te schieten en dan hier te komen klagen.quote:Op maandag 20 april 2020 23:54 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Grapjas. Als ik zoiets zou posten zou ik al gebanned worden. Lees gewoon eens wat er gebeurt in plaats van op deze manier het telkens maar op te nemen voor anderen en zelfs zo te zijn als hen
Ja de uitkomst die ik ervaar is nogal speciaal om het zo maar te noemen maar ik kan dat nooit hard maken want achter de schermen gebeurt er veel meerquote:Op maandag 20 april 2020 23:57 schreef Faux. het volgende:
[..]
Allemaal aannames. Je vertrouwt er maar op dat we het werk dat je niet ziet goed doen. Veel te makkelijk om zelf te kort door te bocht te schieten en dan hier te komen klagen.
Je uitkomst is speciaal omdat je aangesproken wordt en we wat posts verwijderd hebben?quote:Op maandag 20 april 2020 23:58 schreef phoenyx het volgende:
Jullie zijn echt zo vol van jezelf
[..]
Ja de uitkomst die ik ervaar is nogal speciaal om het zo maar te noemen maar ik kan dat nooit hard maken want achter de schermen gebeurt er veel meer
Het is gewoon wat veel van hetzelfde toch, je meldt iets wat onterecht is en een mod kan het afdoen alsof ik 3 botten breek en gil. In het bedrijfsleven kom je met zoiets nergens, alleen hier welquote:Op dinsdag 21 april 2020 00:02 schreef Faux. het volgende:
[..]
Je uitkomst is speciaal omdat je aangesproken wordt en we wat posts verwijderd hebben?Je schreeuwt en gilt alsof we drie botten van je gebroken hebben. In ieder geval, je vindt jezelf ongelijk behandeld, ik zeg dat dat niet zo is, en wat je daarmee doet moet je écht zelf weten.
Ja dank voor dit carrière-advies. Je roept dat iets onterecht is gebaseerd op pure aannames. Wat wil je dat ik daarmee doe dan?quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:04 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Het is gewoon wat veel van hetzelfde toch, je meldt iets wat onterecht is en een mod kan het afdoen alsof ik 3 botten breek en gil. In het bedrijfsleven kom je met zoiets nergens, alleen hier wel
Ik dacht dat dit FB was en ander mensen die niet direct betrokken bij de discussie zijn misschien er (objectiever) naar kunnen kijken. Ik wil dat je je taak uitvoert en niet jezelf nog weer extra verdedigt in FB zodat anderen gewoon kunnen kijken wat er gaande was in plaats van weer beinvloed te worden door een collegaquote:Op dinsdag 21 april 2020 00:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja dank voor dit carrière-advies. Je roept dat iets onterecht is gebaseerd op pure aannames. Wat wil je dat ik daarmee doe dan?
Het doel van FB is om in discussie te gaan met de mods over moderatiebeleid. Dat doe je pas nadat we je zoveelste post met kritiek op moderatie in een ander topic moeten verwijderen. Vervolgens wordt door twee verschillende mods je uitgelegd hoe en wat, hier in FB en via DM. Dat wil je allemaal niet weten want we zijn niet objectief genoeg en we beïnvloeden elkaar allemaal en we vinden je een etter en de wereld vergaat etc etc etc. Ook prima, maar dan heb je gewoon een antwoord gekregen en is de discussie in FB dus ook gewoon klaar. Snap dat we in coronatijd leven maar desondanks gaan we niet de hele dag dezelfde discussie opnieuw voeren.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:07 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit FB was en ander mensen die niet direct betrokken bij de discussie zijn misschien er (objectiever) naar kunnen kijken. Ik wil dat je je taak uitvoert en niet jezelf nog weer extra verdedigt in FB zodat anderen gewoon kunnen kijken wat er gaande was in plaats van weer beinvloed te worden door een collega
Ik ben nu alsnog de sjaak niet waar, de keuze tussen objectief naar medemods (niet alleen jij) kijken of iemand weer bannen die jullie ervaren als een etter is nogal gemakkelijk gemaakt voor jullie.
Ook weer onnodig negatief en etterig naar mij toe.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:15 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het doel van FB is om in discussie te gaan met de mods over moderatiebeleid. Dat doe je pas nadat we je zoveelste post met kritiek op moderatie in een ander topic moeten verwijderen. Vervolgens wordt door twee verschillende mods je uitgelegd hoe en wat, hier in FB en via DM. Dat wil je allemaal niet weten want we zijn niet objectief genoeg en we beïnvloeden elkaar allemaal en we vinden je een etter en de wereld vergaat etc etc etc. Ook prima, maar dan heb je gewoon een antwoord gekregen en is de discussie in FB dus ook gewoon klaar. Snap dat we in coronatijd leven maar desondanks gaan we niet de hele dag dezelfde discussie opnieuw voeren.
Het is maar hoe je het wilt zien.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:16 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ook weer onnodig negatief en etterig naar mij toe.
Het kan ook nooit een laatste reactie zijnquote:Op dinsdag 21 april 2020 00:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het wilt zien.
In ieder geval, discussie in FB is wel klaar nu, zeker aangezien ik ook met je aan het DM’en ben en het weinig praktisch is deze discussie op twee plekken tegelijk te voeren. Ik wens alle meelezers slaap lekker want dat ga ik zelf ook lekker doen
Oh je mag best het laatste woord hebben hoor. Leef je uit en tot morgen!quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:19 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Het kan ook nooit een laatste reactie zijnMods moeten altijd het laatste woord hebben ook al slaat het nergens op.
Weer mooi gezegd nadat je probeerde het laatste woord te krijgen maar niet kreegquote:Op dinsdag 21 april 2020 00:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
Oh je mag best het laatste woord hebben hoor. Leef je uit en tot morgen!
We houden nog steeds van je hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:10 schreef phoenyx het volgende:
Excuses, bedoel ik heb echt het idee dat er soms niet objectief wordt gekeken en ik het pispaaltje ben maar ik reageerde toen ook wel vrij extreem erop door een flinke hoeveelheid alcohol. Wat ik toen zei sta ik nog achter maar het had niet zolang door hoeven te gaan als ik gewoon eerder had gedacht van 'oke zal wel dag'. En dan kan ik soms wel verder gaan dan ik zou gaan als ik geen alcohol op zou hebben. Dus semi-sorry dat ik zo tekeer ging
Alle notes zijn onterecht, dat weet je toch.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb het idee dat er nieuwe mods zijn in onz. Had zelfs een (onterechte) note in de onz sc! Misschien kunnen jullie je daar een keertje voorstellen
Nee hoor. Zelfs ik ga wel eens over de schreef en consequenties draag ik dan als een manquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alle notes zijn onterecht, dat weet je toch.
Dat was ook waarom ik je uiteindelijk maar ff liet razenquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:10 schreef phoenyx het volgende:
Excuses, bedoel ik heb echt het idee dat er soms niet objectief wordt gekeken en ik het pispaaltje ben maar ik reageerde toen ook wel vrij extreem erop door een flinke hoeveelheid alcohol. Wat ik toen zei sta ik nog achter maar het had niet zolang door hoeven te gaan als ik gewoon eerder had gedacht van 'oke zal wel dag'. En dan kan ik soms wel verder gaan dan ik zou gaan als ik geen alcohol op zou hebben. Dus semi-sorry dat ik zo tekeer ging
Notes zijn niet zo bijzonder toch. Gewoon een opmerking bij een user, weinig spannends.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb het idee dat er nieuwe mods zijn in onz. Had zelfs een (onterechte) note in de onz sc! Misschien kunnen jullie je daar een keertje voorstellen
Notes is altijd slecht nieuws. Ik lees ze niet eens meer, ik wil het niet weten.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:19 schreef Faux. het volgende:
En opgeruimd staat netjes.
[..]
Dat was ook waarom ik je uiteindelijk maar ff liet razenSportief dat je je excuses aanbiedt.
[..]
Notes zijn niet zo bijzonder toch. Gewoon een opmerking bij een user, weinig spannends.
En ik wil me best voorstellen hoor, weet alleen niet zo goed wat ik meer kan melden dan hoi ik ben Faux.
Sorry faux! Xoxox ik waardeer je modkwaliteiten.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:15 schreef Faux. het volgende:
Wat is hier opeens gaandeGa elkaar lekker DM’en
Toen die nog rebels waren kregen ze ook gewoon notes en bans. Dit noemen we ook wel ervaringsdeskundigheid.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:52 schreef Sigaartje het volgende:
Wat me altijd wel opvalt is dat users die zich altijd eerst "rebels" gedroegen en dan mod worden en zich dan heel braaf gaan gedragen en anderen op de vingers gaan tikken over dingen waar ze zich daarvoor ook aan zondigden.
Ik vind dat, zacht uitgedrukt, opvallend.
Ja maar het kan hem toch gewoon opvallen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Toen die nog rebels waren kregen ze ook gewoon notes en bans. Dit noemen we ook wel ervaringsdeskundigheid.
En daarna stoppen ze als mod. Hangen de kutuser uit, keren terug en worden uiteindelijk FAquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:52 schreef Sigaartje het volgende:
Wat me altijd wel opvalt is dat users die zich altijd eerst "rebels" gedroegen en dan mod worden en zich dan heel braaf gaan gedragen en anderen op de vingers gaan tikken over dingen waar ze zich daarvoor ook aan zondigden.
Een note is niet goed of slecht nieuws. Het is precies wat de naam suggereert: een notitie. Mensen zoeken er veel te veel in.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:49 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Notes is altijd slecht nieuws. Ik lees ze niet eens meer, ik wil het niet weten.
Ik weet niet of dit over het ONZ-modteam is maar zo nee is dit niet echt een discussie voor ONZ FB. Niet dat je er niet over mag discussiëren, maar dan is algemene FB een beter plekje.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:52 schreef Sigaartje het volgende:
Zelfs mods krijgen nog notes en bans.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Toen die nog rebels waren kregen ze ook gewoon notes en bans. Dit noemen we ook wel ervaringsdeskundigheid.
Okquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Een note is niet goed of slecht nieuws. Het is precies wat de naam suggereert: een notitie. Mensen zoeken er veel te veel in.
[..]
Ik weet niet of dit over het ONZ-modteam is maar zo nee is dit niet echt een discussie voor ONZ FB. Niet dat je er niet over mag discussiëren, maar dan is algemene FB een beter plekje.
Je gaat toch niet dood van 1 note makker.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee hoor. Zelfs ik ga wel eens over de schreef en consequenties draag ik dan als een man
Maar als ik mijn goede vriend @:scrupuleus geen kneusje mag noemen gaat er iets mis
Hier is op de vorige pagina al over gesproken. En het is niet een onterecht of raar punt, zeker niet. Maar het is de vraag in hoeverre dit binnen onze ‘jurisdictie’ als mods ligt. Hij overtreedt de policy niet, de reeks loopt prima (weliswaar met moderatie hier en daar), mensen hebben het naar hun zin. Moet ik dan een reeks gaan sluiten op de aanname dat hij alleen maar pizza’s eet om z’n fans hier op FOK! tevreden te maken?quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:19 schreef Mortaxx het volgende:
Wilde net iets bijdragen maar het fb topic is dicht. Hier dan maar. Hoop dat de mods en fok zich realiseren waar dit toe kan leiden
Ik vind de mensen die doen alsof braddie helemaal geweldig is eigenlijk veel kwalijker bezig. Vandaag heeft hij weer ontbeten met pizza zodat hij een filmpje kon maken Het is best vermakelijk om te zien natuurlijk maar ik vraag me af of fok dit moet faciliteren. Aan het eind van de dag is dit gewoon een verstandelijk beperkte man die zichzelf nog verder de vernieling in helpt. Hierbij aangemoedigd en financieel ondersteund door de 'fans'.
Wordt dit wel achterin besproken dan? Want ik krijg het idee dat je dit weghoudt bij admins en zelf gewoon de keuze maakt als zijnde standpunt van FOK!quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:22 schreef Faux. het volgende:
[..]
Hier is op de vorige pagina al over gesproken. En het is niet een onterecht of raar punt, zeker niet. Maar het is de vraag in hoeverre dit binnen onze ‘jurisdictie’ als mods ligt. Hij overtreedt de policy niet, de reeks loopt prima (weliswaar met moderatie hier en daar), mensen hebben het naar hun zin. Moet ik dan een reeks gaan sluiten op de aanname dat hij alleen maar pizza’s eet om z’n fans hier op FOK! tevreden te maken?
Dit is geen standpunt van FOK!, dit is hoe ik op dit moment mijn taak als mod invul. Daar wordt natuurlijk niet preventief op gecontroleerd. Wat er achter wel en niet besproken wordt kan ik weinig over zeggen, maar ik hoop dat jullie het vertrouwen in ons hebben dat de dingen die hier gebeuren niet zomaar gebeuren. Wel wil ik afstand nemen van het idee dat ik zaken weghoud bij de (F)A's - daar is geen enkele aanleiding voor om dat te denken, geloof ik. Maar mocht je daar over twijfelen dan weet je hoe je ze kan bereiken.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt dit wel achterin besproken dan? Want ik krijg het idee dat je dit weghoudt bij admins en zelf gewoon de keuze maakt als zijnde standpunt van FOK!
Ik bedoel het niet verkeerd verder. Als jij zegt dat het ook met admins besproken wordt geloof ik je. Maar het is wel een terugkerend argument. Something to think aboutquote:Op zaterdag 25 april 2020 15:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dit is geen standpunt van FOK!, dit is hoe ik op dit moment mijn taak als mod invul. Daar wordt natuurlijk niet preventief op gecontroleerd. Wat er achter wel en niet besproken wordt kan ik weinig over zeggen, maar ik hoop dat jullie het vertrouwen in ons hebben dat de dingen die hier gebeuren niet zomaar gebeuren. Wel wil ik afstand nemen van het idee dat ik zaken weghoud bij de (F)A's - daar is geen enkele aanleiding voor om dat te denken, geloof ik. Maar mocht je daar over twijfelen dan weet je hoe je ze kan bereiken.
(F)A's lezen vaak gewoon mee in FB-topics. Dus ook ongetwijfeld in deze. En we bespreken een hoop achter de schermen. Ook wij hebben niet heel veel beter te doen in deze tijden namelijkquote:Op zaterdag 25 april 2020 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet verkeerd verder. Als jij zegt dat het ook met admins besproken wordt geloof ik je. Maar het is wel een terugkerend argument. Something to think about
Eens waarom moet die gast een eigen topic reeks hebben andere zielige youtube figuren ook niet.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:19 schreef Mortaxx het volgende:
Wilde net iets bijdragen maar het fb topic is dicht. Hier dan maar. Hoop dat de mods en fok zich realiseren waar dit toe kan leiden
Ik vind de mensen die doen alsof braddie helemaal geweldig is eigenlijk veel kwalijker bezig. Vandaag heeft hij weer ontbeten met pizza zodat hij een filmpje kon maken Het is best vermakelijk om te zien natuurlijk maar ik vraag me af of fok dit moet faciliteren. Aan het eind van de dag is dit gewoon een verstandelijk beperkte man die zichzelf nog verder de vernieling in helpt. Hierbij aangemoedigd en financieel ondersteund door de 'fans'.
Braddie is cool Jij nietquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eens waarom moet die gast een eigen topic reeks hebben andere zielige youtube figuren ook niet.
Kan me hier zomaar bij aansluitenquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:57 schreef scrupuleus het volgende:
Het is toch prachtig dat bepaalde mensen een podium krijgen.
Vanaf nu geen discussie meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |