Allen voor kettlebells, kettlebells voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Nee nee doe ik ook niet, maar snap hem wel hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:29 schreef Faux. het volgende:
Je mag best iets zeggen hoor. Maar vanuit ons zal er geen commentaar zijn. Immers, bans worden niet besproken helaas.
Eens. We geven echt genoeg waarschuwingen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:31 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee nee doe ik ook niet, maar snap hem wel hoor.
Jammer dat het (weer) zo ver moest komen.
Ik moest echt naar bed en heb het "met enige tegenzin" verwijderd zonder discussie erover los te maken... Maar nu heb ik tijdquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:39 schreef Faux. het volgende:
We doen niet aan UI’s in OP’s. Of ik haal ze eruit, of TS.
Flippie doet weer raarquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:25 schreef FlippingCoin het volgende:
sinds wanneer mag mijn mooie UI niet meer in de OP?
Het werkt niet. En dus stoppen we ermee. We hebben als mods geen zin om steeds in te grijpen op die OP. Het voegt imo ook niks toe, OP’s in de UI’squote:Op woensdag 4 maart 2020 17:04 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik moest echt naar bed en heb het "met enige tegenzin" verwijderd zonder discussie erover los te maken... Maar nu heb ik tijd....
Vertel... Waarom...
Superworm had opgelegd "afgesproken" OP niets aan veranderen alleen onderin mag je eigen plaatjes/filmpjes plaatsen.
Dit waren de plaatjes die ik als TS daar wilde hebben.
In mijn beleving niets tot weinig mis mee in lopende afspraak voor DTS.
dat.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het werkt niet. En dus stoppen we ermee. We hebben als mods geen zin om steeds in te grijpen op die OP. Het voegt imo ook niks toe, OP’s in de UI’s
UI's in de OP's ook niet trouwens.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het werkt niet. En dus stoppen we ermee. We hebben als mods geen zin om steeds in te grijpen op die OP. Het voegt imo ook niks toe, OP’s in de UI’s
quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
UI's in de OP's ook niet trouwens.
Ja dat iddquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
UI's in de OP's ook niet trouwens.
Als twee ruziënde mensen uit elkaar gehaald worden en daarna de orde hersteld wordt, mogen de popcorngifjes thuisblijven.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
Popcorn gifs weghalen![]()
![]()
!!!!!!!!!!! zijn jullie zo snel uitgedaagd. Mag ook niks meer he stelletje patathoofden
Humor kan ik altijd waarderen, maar wat hierboven ook al staat: als ik bezig ben met DTS weer in rustig vaarwater te krijgen dan helpen al die gifjes niet.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:56 schreef R-woud93 het volgende:
Die verwijderen![]()
Beetje humor niet kunnen waarderen
Prima, post ik 'm morgen weerquote:Op zondag 8 maart 2020 23:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
Humor kan ik altijd waarderen, maar wat hierboven ook al staat: als ik bezig ben met DTS weer in rustig vaarwater te krijgen dan helpen al die gifjes niet.
Fine by me. Heb niks tegen gifjes, maar als ik je vraag ermee te stoppen omdat ik wil vegen en de rust terug wil, dan snap je hopelijk waarom je posts weg gaan als je elke minuut alsnog hetzelfde gifje gaat posten.quote:
Ik snap dat prima makker, ik denk alleen dat ik de enige ben die hier de lol van inziet.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:01 schreef Faux. het volgende:
[..]
Fine by me. Heb niks tegen gifjes, maar als ik je vraag ermee te stoppen omdat ik wil vegen en de rust terug wil, dan snap je hopelijk waarom je posts weg gaan als je elke minuut alsnog hetzelfde gifje gaat posten.
Het is soms gewoon het verstandigst om te luisteren naar de moderatie. We hebben vaak goede redenen als we vragen te stoppen aan iemand. Niet omdat we geen humor hebben of omdat we graag agentje spelen, maar omdat het best een hoop klikken is als er een relletje is in zo'n snellopende reeks als DTS. Als er dan ook nog twee man olie op het vuur gaat gooien is dat gewoon wat onhandig en onnodig allemaal.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik snap dat prima makker, ik denk alleen dat ik de enige ben die hier de lol van inziet.
Maar ben al gestopt, je kunt rustig gaan slapen
quote:Op maandag 9 maart 2020 00:09 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het is soms gewoon het verstandigst om te luisteren naar de moderatie. We hebben vaak goede redenen als we vragen te stoppen aan iemand. Niet omdat we geen humor hebben of omdat we graag agentje spelen, maar omdat het best een hoop klikken is als er een relletje is in zo'n snellopende reeks als DTS. Als er dan ook nog twee man olie op het vuur gaat gooien is dat gewoon wat onhandig en onnodig allemaal.
En ja ik ga maar eens lekker slapen
Staat weer een ui in de OP.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee. Ik zal em weghalen.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:44 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Staat weer een ui in de OP.
Kunnen ze allemaal weer terug?
Hij is al weggehaald door de mod die hem erin heeft gezet.quote:
Waarom zou jequote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:36 schreef phoenyx het volgende:
Mogen we Braddie ook op wat meerdere topics promoten?
Over braddie mag je niet eens praten en zeker geen filmpjes van posten.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:36 schreef phoenyx het volgende:
Een topic is genoeg tochquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:36 schreef phoenyx het volgende:
Het is hier dan ook niet de grote Braddie-showquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:24 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Gezien het aantal mensen die kijken is dat niet genoeg.
Nee maar dat zou het wel kunnen zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is hier dan ook niet de grote Braddie-show
Ik begrijp dat je je soulmate wat betreft beperking gevonden hebt maar daar zit niet iedereen op te wachtenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:35 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nee maar dat zou het wel kunnen zijn.
Hoeft ook niet iedereen te zijn. Gewoon de minder zure mensen voldoen prima.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je je soulmate wat betreft beperking gevonden hebt maar daar zit niet iedereen op te wachten
Kan je desktopweergave inschakelen en ze zo blokkeren?quote:Op donderdag 2 april 2020 11:22 schreef Jippie68 het volgende:
Kan je op tablet (Android) ook DM's blokken van een bepaalde user?
Heb vannacht 2 DM's doorgestuurd naar @:SuperwormJim omdat je (voor zover ik weet) geen TR kan zetten op een DM die je ontvangt.
Ik kan desktopweergave inschakelen maar zou niet weten waar ik een user kan blokken voor DM. Zal eens neuzen bij instellingen, zal het laten weten of het luktquote:Op donderdag 2 april 2020 11:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
Kan je desktopweergave inschakelen en ze zo blokkeren?
Ik weet dat ook niet heel zeker om eerlijk te zijn. Stuur mij eens een DM?quote:Op donderdag 2 april 2020 11:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik kan desktopweergave inschakelen maar zou niet weten waar ik een user kan blokken voor DM. Zal eens neuzen bij instellingen, zal het laten weten of het lukt
Ik heb je de DM's doorgestuurd.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:31 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik weet dat ook niet heel zeker om eerlijk te zijn. Stuur mij eens een DM?
Ik heb geen DM ontvangen. Heb je mn gebruikersnaam goed gespeld?quote:Op donderdag 2 april 2020 11:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik heb je de DM's doorgestuurd.
Kan geen instellingen vinden bij DM of moet ik die user in zijn geheel blokkeren?
Sorry, zal het nog een keer doenquote:Op donderdag 2 april 2020 11:43 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik heb geen DM ontvangen. Heb je mn gebruikersnaam goed gespeld?
Thanks. Je kan users blokkeren door het verbodsbord linksonder in de DM aan te klikken.quote:
Ik zie er geen in DM in desktopweergave , zie dat wel bij PM. Zal je een screenshot sturenquote:Op donderdag 2 april 2020 11:47 schreef Faux. het volgende:
[..]
Thanks. Je kan users blokkeren door het verbodsbord linksonder in de DM aan te klikken.
Ik kan het ook niet meer vinden. Er stond idd altijd een verbodsbordje in het bericht wat je dan krijgt. Maar is weg nu.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik zie er geen in DM in desktopweergave , zie dat wel bij PM. Zal je een screenshot sturen
Klopt. Ik heb de DM's én de TR's in beide topics gelezen en er ook iets mee gedaan. We houden alles in de gaten. Blijf vooral TR's (voor zover ze inderdaad nodig zijn) te plaatsen, dat voorziet ons mods alleen maar van informatie.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:22 schreef Jippie68 het volgende:
Kan je op tablet (Android) ook DM's blokken van een bepaalde user?
Heb vannacht 2 DM's doorgestuurd naar @:SuperwormJim omdat je (voor zover ik weet) geen TR kan zetten op een DM die je ontvangt.
Staat er nog wel, maar een stuk kleiner.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:39 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet meer vinden. Er stond idd altijd een verbodsbordje in het bericht wat je dan krijgt. Maar is weg nu.
[ afbeelding ]
Oja, ik zit verkeerd te kijken idd.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:23 schreef Faux. het volgende:
[..]
Staat er nog wel, maar een stuk kleiner.
Alleen bij een nieuwe DM toch? Of ook bij al 'geopende' DM's?quote:Op donderdag 2 april 2020 13:25 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Oja, ik zit verkeerd te kijken idd.Bij dm staat het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |