Ja heerlijk zijn dat soort momentenquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:10 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Flauwe humor kan zo leuk zijn
Heb regelmatig series/films gekeken met mijn zoons, uit de film 'Dude where is my car' liggen we nog steeds vlak om de drive-in bestelling bij een chinees restaurant (and then? and then? and then?) zoeken dat vaak op You Tube op![]()
Welterusten Akborusquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:14 schreef aKboR het volgende:
Dames en heren.. welterusten alvast.
ik ga een en ander doen voor het slapen geen ..
Heel Fok!quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:12 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dat zijn stats van onzin toch niet alleen dts of wel?
Ja zeker eens.quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
scheiding is wel dun tussen flauwe humor die geniaal is en flauwe humor wat echt kut is.
zie je goed terug in de american Pie reeks en de scary movie reeks bijvoorbeeld.
hoe hoger het nummer achter de film titel bij die filmseries hoe slechter meestal de films.
Deze film hèquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker eens.
Beste stoner films voor mijn gaan vaak niet eens over blowen. Ferris Buellers day off bijvoorbeeld.
ben de fase van we gaan blowen dua we kijken een film waarin dat ook gebeurd ook wel voorbij idd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker eens.
Beste stoner films voor mijn gaan vaak niet eens over blowen. Ferris Buellers day off bijvoorbeeld.
Dit klopt als een busquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
scheiding is wel dun tussen flauwe humor die geniaal is en flauwe humor wat echt kut is.
zie je goed terug in de american Pie reeks en de scary movie reeks bijvoorbeeld.
hoe hoger het nummer achter de film titel bij die filmseries hoe slechter meestal de films.
Jaaaaquote:
Deze heb ik wel gezien, maar is lang geledenquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker eens.
Horror...kan ik niet kijkenquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ben de fase van we gaan blowen dua we kijken een film waarin dat ook gebeurd ook wel voorbij idd.
mij staat Rubber me nog het beste bij.
Ja grappig hequote:Op woensdag 4 maart 2020 00:17 schreef Jippie68 het volgende:
Trouwens originele manier om wat UI 's te plaatsen in de OP
ja ook bij horror films etc uitzonderingen zijn vaak trilogie series zo als lord of the rings harry potter en de mcu films.quote:
Welterustenquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:34 schreef aKboR het volgende:
Kom nog wel een keer kijken als ik per ongeluk wakker ben rond downtime.. en plaats een bericht meteen als laatste![]()
Welterusten.. Shaggie bijna OP
Nu echt welterusten en weg ..
Dank jequote:Op woensdag 4 maart 2020 00:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Marvel_Cinematic_Universe
verduidelijkt?quote:
TS ligt op bed.quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:39 schreef Faux. het volgende:
We doen niet aan UI’s in OP’s. Of ik haal ze eruit, of TS.
Misschien is het handig als je dat op een centraal punt vermeldt?quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:39 schreef Faux. het volgende:
We doen niet aan UI’s in OP’s. Of ik haal ze eruit, of TS.
Dat weet akbor best hoorquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:47 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Misschien is het handig als je dat op een centraal punt vermeldt?
kloptquote:
Ja mij best. Al denk ik niet dat het nodig isquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:49 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Maar er zijn ws ook mensen die het nog niet weten, en we roepen hier wel vaker ONZ.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:51 schreef Jippie68 het volgende:
Vond de eerste films met Wolverine erin erg mooi. Zal weer eens wat opzoeken om te kijken.
Ja dat was vlgs mij ook de laatste die ik gezien hebquote:
Smeltenquote:
is ook de beste.quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja dat was vlgs mij ook de laatste die ik gezien heb
Niet doen, je bent teveel van huis! Komt wel als je weer in wat rustiger vaarwater zit met je werkquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:55 schreef engine het volgende:
[..]
Smelten![]()
Ik ga nog in de verleiding komen om een kitten te adopteren zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |